Μετάβαση στο περιεχόμενο

Recommended Posts

Δημοσιεύτηκε

Μείωση των εισιτηρίων του μετρό και των άλλων μέσων μαζικής μεταφοράς της Αττικής εξετάζει ο Οργανισμός Αστικών Συγκοινωνιών Αθηνών (ΟΑΣΑ).

 

Όπως αναφέρει δημοσίευμα στο «Βήμα της Κυριακής», διερευνάται η μείωση της τιμής τόσο το απλό εισιτήριο για όλα τα μέσα διάρκειας 90 λεπτών και αξίας 1,40 ευρώ σήμερα όσο και στην μηνιαία κάρτα.

 

Το εισιτήριο διάρκειας 90 λεπτών είναι πιθανό να μειωθεί στο 1,20 ευρώ καταργώντας αυτόματα το απλό εισιτήριο για λεωφορεία, τρόλεϊ και τραμ των 1,20 ευρώ και δημιουργώντας ένα ενιαίο κόμιστρο που θα υπηρετήσει τις ανάγκες του νέου πλέγματος των δρομολογίων.

 

Επιπλέον διερευνάται η μείωση της τιμής της μηνιαίας κάρτας για όλα τα μέσα, η οποία σήμερα κοστίζει 45 ευρώ στα 30 ευρώ ενω ταυτόχρονα θα καταργηθεί η μηνιαία κάρτα των 20 ευρώ που ισχύει μόνο για λεωφορεία, τρόλεϊ και τραμ.

 

Οι τιμολογιακές αλλαγές προγραμματίζονται στο πλαίσιο της ευρύτερης ανασυγκρότησης ων μέσων συγκοινωνίας που αναμένεται να ξεκινήσει τον ερχόμενο Σεπτέμβριο.

 

Παράλληλα, ο ΟΑΣΑ θα λανσάρει κινητή εφαρμογή, η οποία θα επιτρέψει στους επιβάτες να αγοράζουν εισιτήρια από το κινητό τους τηλέφωνο, ενώ θα ξεκινήσει και τη διάθεση προϊόντων κομίστρου από χιλιάδες σημεία λιανικών πωλήσεων, όπως περίπτερα και ψιλικατζίδικα.

 

Πηγή: http://ered.gr/gr/ne...e.php?art=31071

 

Click here to view the είδηση

Δημοσιεύτηκε

Τους έχουμε μάθει τόσα χρόνια.

 

Αν είχαν λίγη αξιοπρέπεια θα έκαναν την ανακοίνωση μετεκλογικά.

 

Τρεις εβδομάδες πριν τις εκλογές, προσωπικά δεν ακούω τίποτα. Ας μας τα πουν μετά. Χορτάσαμε πλεόνασμα και παροχές...

  • Upvote 6
Δημοσιεύτηκε

συμφωνώ με τον προλαλήσαντα αλλά μούρθε και μια νοσταλγία

και θα το πω

δεκαετία του '60

(Θεσσαλονίκη)

λεωφορείο 50λεπτά της δραχμής, φυλλάδες 1,50 δρχ (που λέει κι ο Νιόνιος), θερινό σινεμά 1 δρχ

τις τρύπιες πεντάρες, δεκάρες, εικοσάρες (πλέον εξηντάρες+) τις κρατάω ακόμα

αύξηση τιμής έκτοτε (ΤΧ2,4Χ340,75) = 81780%

  • Upvote 1
Δημοσιεύτηκε

Aν πήγαινες μιά δεκαετία πίσω πριν το 1953 που κόπηκαν τα μηδενικά , ίδιες τιμές με σήμερα είχαμε .

Δημοσιεύτηκε

αύξηση τιμής έκτοτε (ΤΧ2,4Χ340,75) = 81780%

 

κάνε και τον απαραίτητο αποπληθωρισμό σύμφωνα με τα επιτόκια από το 60' μέχρι σήμερα για να έχεις ένα αποτέλεσμα που να σημαίνει κάτι, γιατί αυτό το νούμερο δεν σημαίνει τίποτα.

Δημοσιεύτηκε

Αντί οι άχρηστοι να μειώσουν το ενιαίο εισιτήριο στα 50 λεπτά του ευρώ ....κοροϊδεύουν!!!!

Δημοσιεύτηκε

Εγω παλι θα ελεγα να πουλησουν τον ΟΑΣΣΑ.

Μεσα μπαινει.

Το 1.5Ε εισητηριο τον εσωσε, να το ξερετε.

 

1.5 δις ελλειματα ειχε καθε χρονο.

  • Upvote 1
Δημοσιεύτηκε

Εγώ πάλι διαφωνώ με την μείωση της τιμής του εισιτηρίου . Κάθε εταιρεία επιβραβεύει τον συχνό πελάτη της .

 

Ετσι θα θεωρούσα λογικό το ενιαίο εισιτήριο να πάει στο 1,50 η αντίθετα να έχουμε ζώνες 1,00- 1,50 και 2,00 € και οι τιμές των καρτών να μειωθούν κατά πολύ , από 20-50 % . Ετσι θα είναι θελκτικό γιά τον κόσμο να κινείται με τα μέσα και βέβαια ο περιστασιακός χρήστης και ο τουρίστας θα πληρώνει ανάλογα .  Αυτό ισχύει σε όλο τον κόσμο . 

  • Upvote 4
Δημοσιεύτηκε

Την ίδια λογική ν' ακολουθήσουν και οι αμοιβές και οι μισθοί και οι συντάξεις και κ.λπ.

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο

Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!

Εγγραφή νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.