Μετάβαση στο περιεχόμενο

Recommended Posts

Δημοσιεύτηκε (edited)

Το ερώτημα είναι αν τα Α, Β,  μετρούν  στη δόμηση η όχι. Διάβασα κάπου εδώ ότι στην περίπτωση αυτή παίρνουμε ημιυπαιθριο μπρος και πίσω και μετράμε στη δόμηση το ενδιάμεσο. Ωστόσο έχω στα χέρια μου δυο εγκεκριμένα από πολεοδομία διαγράμματα κάλυψης που λένε διαφορετικά πράγματα.  Στο πρώτο ακριβώς ιδία περίπτωση θεωρούν Η.Χ. μπρος και πίσω και μετρούν μόνο το Β στη δόμηση ενώ το ενδιάμεσο το ονομάζουν στοά προσπέλασης οχημάτων και δεν το μετρούν.  Στο δεύτερο δεν έχω πρόσβαση της στοάς στο πίσω μέρος, αλλά από τη μέση και πίσω αρχίζει η κάθοδος της ράμπας και το μπροστινό μέρος ονομάζεται χώρος αναμονής και δεν μετρά τίποτα στη δόμηση. εννοείται ότι τα Α,Β ειναι εντός κάλυψης.

111.bmp

Edited by θανος_
Δημοσιεύτηκε

Να το θεωρησεις πιλοτη αν εχει τα υψη που πρεπει

Δημοσιεύτηκε

Μην το κάνουμε περίπλοκο ...

 

NOK, άρθρο 11 :

κθ.    Το καθαρό εμβαδόν αιθρίων και οποιασδήποτε μορφής διαμπερών ανοιγμάτων του κτιρίου, κάθετων ή οριζόντιων ή και με τεθλασμένες ή καμπύλες διαδρομές, ανεξαιρέτως διαστάσεων σε οποιοδήποτε όροφο του κτιρίου δημιουργούνται.

  • Upvote 1
Δημοσιεύτηκε

Σωστά . Απλά επειδή δεν έχει τύχει να δουλέψω ιδιαίτερα τον ΝΟΚ , μπήκα στην λογική των παλαιότερων ΓΟΚ που προέβλεπαν ότι οι διάδρομοι εισόδου δεν μετράνε στην δόμηση .

Δημοσιεύτηκε

Αν δεν το χρησιμοποιεί για κάλυψη των αναγκών του σε φωτισμό, γιατί όχι ;

  • Upvote 1
Δημοσιεύτηκε

Kan, είναι διαμπερές άνοιγμα μόνο το Α , με την λογική ότι η διατομή της αρχής του τέλους και της διαδρομής θα πρέπει να είναι ίδια. Δεν το λέει βέβαια ο ΝΟΚ καθαρά αλλά είμαι σίγουρος ότι ο ελεγκτής αυτό θα θεωρήσει

 

Βασίλη, το συγκεκριμένο δεν μπορεί να θεωρηθεί piloti, βασικά, διότι η piloti πρέπει να είναι> 50% του περιγράμματος 

Επίσης υπάρχουν πολλές περιοχές που απαγορεύεται η Piloti. 

Δημοσιεύτηκε

Παντως επι ΓΟΚ ισχυε :

Ελεύθερος  χώρος  µε  υποστυλώµατα  σε  όροφο  του  κτιρίου  χωρίς  τις  προϋποθέσεις  της  PILOTIS θεωρείται ηµιυπαίθριος χώρος. Στην περίπτωση αυτή το συγκρότηµα κλιµακοστασίου και το ελεύθερο τµήµα  της  επιφανείας  του  ορόφου  αυτού  που  είναι  σε  βάθος  µεγαλύτερο  από  το  πλάτος  του ηµιυπαιθρίου χώρου, µετρουµένου µεταξύ παρειών των υποστυλωµάτων (δηλαδη τα τμηματα που δεν πληρουσαν συνθηκες ΗΧ), προσµετρώνται στο Σ∆ του οικοπέδου.

 

Με τον ΝΟΚ αναφερεται οτι τα διαμπερη ανοιγματα πρεπει να εχουν το ιδιο πλατος παντου?Δεν θα μπορουσε να θεωρηθει οτι το διαμπερες ανοιγμα στην αρχη του εχει διασταση Α+Β και στο τελος του Α?

 

NOK, άρθρο 11 :

κθ.    Το καθαρό εμβαδόν αιθρίων και οποιασδήποτε μορφής διαμπερών ανοιγμάτων του κτιρίου, κάθετων ή οριζόντιων ή και με τεθλασμένες ή καμπύλες διαδρομές, ανεξαιρέτως διαστάσεων σε οποιοδήποτε όροφο του κτιρίου δημιουργούνται.

Δημοσιεύτηκε

ponireas,

εγώ με το ανεξαιρέτως σχήματος και διαστάσεων καταλαβαίνω και ανεξαιρέτως διατομών αρχής και τέλους ... το πολύ-πολύ, στη μικρότερη διατομή, να αυξηθεί η ταχύτητα !

  • Upvote 1
Δημοσιεύτηκε

Kan εγω μαζί σας είμαι, αλλά λόγο μεγάλης εμπειρίας σε ελέγχους ΓΟΚ , θεωρώ πολύ πιθανό ο έλεγχος να κολλήσει εκεί.

 

Δημήτρη ,το χωρίς προϋποθέσεις pilots πάει στο υψος ή στο +-0.50 .

Δεν μπορείς να πεις ότι αν έχεις μια διαμπερή λωρίδα στην άκρη του κτιρίου ότι θεωρείτε ΗΧ, εκτός αν υπάρχει κάποια εγκύκλιος που μου διαφεύγει.

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο

Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!

Εγγραφή νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.