θανος_ Δημοσιεύτηκε Μάιος 3 , 2014 Δημοσιεύτηκε Μάιος 3 , 2014 (edited) Το ερώτημα είναι αν τα Α, Β, μετρούν στη δόμηση η όχι. Διάβασα κάπου εδώ ότι στην περίπτωση αυτή παίρνουμε ημιυπαιθριο μπρος και πίσω και μετράμε στη δόμηση το ενδιάμεσο. Ωστόσο έχω στα χέρια μου δυο εγκεκριμένα από πολεοδομία διαγράμματα κάλυψης που λένε διαφορετικά πράγματα. Στο πρώτο ακριβώς ιδία περίπτωση θεωρούν Η.Χ. μπρος και πίσω και μετρούν μόνο το Β στη δόμηση ενώ το ενδιάμεσο το ονομάζουν στοά προσπέλασης οχημάτων και δεν το μετρούν. Στο δεύτερο δεν έχω πρόσβαση της στοάς στο πίσω μέρος, αλλά από τη μέση και πίσω αρχίζει η κάθοδος της ράμπας και το μπροστινό μέρος ονομάζεται χώρος αναμονής και δεν μετρά τίποτα στη δόμηση. εννοείται ότι τα Α,Β ειναι εντός κάλυψης. 111.bmp Edited Μάιος 3 , 2014 by θανος_
BAS Δημοσιεύτηκε Μάιος 3 , 2014 Δημοσιεύτηκε Μάιος 3 , 2014 Να το θεωρησεις πιλοτη αν εχει τα υψη που πρεπει
kan62 Δημοσιεύτηκε Μάιος 3 , 2014 Δημοσιεύτηκε Μάιος 3 , 2014 Μην το κάνουμε περίπλοκο ... NOK, άρθρο 11 : κθ. Το καθαρό εμβαδόν αιθρίων και οποιασδήποτε μορφής διαμπερών ανοιγμάτων του κτιρίου, κάθετων ή οριζόντιων ή και με τεθλασμένες ή καμπύλες διαδρομές, ανεξαιρέτως διαστάσεων σε οποιοδήποτε όροφο του κτιρίου δημιουργούνται. 1
BAS Δημοσιεύτηκε Μάιος 3 , 2014 Δημοσιεύτηκε Μάιος 3 , 2014 Σωστά . Απλά επειδή δεν έχει τύχει να δουλέψω ιδιαίτερα τον ΝΟΚ , μπήκα στην λογική των παλαιότερων ΓΟΚ που προέβλεπαν ότι οι διάδρομοι εισόδου δεν μετράνε στην δόμηση .
dimitris11140 Δημοσιεύτηκε Μάιος 3 , 2014 Δημοσιεύτηκε Μάιος 3 , 2014 Το καταστημα μπορει να εχει ανοιγμα προς τα Β και Α ?
kan62 Δημοσιεύτηκε Μάιος 3 , 2014 Δημοσιεύτηκε Μάιος 3 , 2014 Αν δεν το χρησιμοποιεί για κάλυψη των αναγκών του σε φωτισμό, γιατί όχι ; 1
ponireas Δημοσιεύτηκε Μάιος 3 , 2014 Δημοσιεύτηκε Μάιος 3 , 2014 Kan, είναι διαμπερές άνοιγμα μόνο το Α , με την λογική ότι η διατομή της αρχής του τέλους και της διαδρομής θα πρέπει να είναι ίδια. Δεν το λέει βέβαια ο ΝΟΚ καθαρά αλλά είμαι σίγουρος ότι ο ελεγκτής αυτό θα θεωρήσει Βασίλη, το συγκεκριμένο δεν μπορεί να θεωρηθεί piloti, βασικά, διότι η piloti πρέπει να είναι> 50% του περιγράμματος Επίσης υπάρχουν πολλές περιοχές που απαγορεύεται η Piloti.
dimitris11140 Δημοσιεύτηκε Μάιος 3 , 2014 Δημοσιεύτηκε Μάιος 3 , 2014 Παντως επι ΓΟΚ ισχυε : Ελεύθερος χώρος µε υποστυλώµατα σε όροφο του κτιρίου χωρίς τις προϋποθέσεις της PILOTIS θεωρείται ηµιυπαίθριος χώρος. Στην περίπτωση αυτή το συγκρότηµα κλιµακοστασίου και το ελεύθερο τµήµα της επιφανείας του ορόφου αυτού που είναι σε βάθος µεγαλύτερο από το πλάτος του ηµιυπαιθρίου χώρου, µετρουµένου µεταξύ παρειών των υποστυλωµάτων (δηλαδη τα τμηματα που δεν πληρουσαν συνθηκες ΗΧ), προσµετρώνται στο Σ∆ του οικοπέδου. Με τον ΝΟΚ αναφερεται οτι τα διαμπερη ανοιγματα πρεπει να εχουν το ιδιο πλατος παντου?Δεν θα μπορουσε να θεωρηθει οτι το διαμπερες ανοιγμα στην αρχη του εχει διασταση Α+Β και στο τελος του Α? NOK, άρθρο 11 : κθ. Το καθαρό εμβαδόν αιθρίων και οποιασδήποτε μορφής διαμπερών ανοιγμάτων του κτιρίου, κάθετων ή οριζόντιων ή και με τεθλασμένες ή καμπύλες διαδρομές, ανεξαιρέτως διαστάσεων σε οποιοδήποτε όροφο του κτιρίου δημιουργούνται.
kan62 Δημοσιεύτηκε Μάιος 3 , 2014 Δημοσιεύτηκε Μάιος 3 , 2014 ponireas, εγώ με το ανεξαιρέτως σχήματος και διαστάσεων καταλαβαίνω και ανεξαιρέτως διατομών αρχής και τέλους ... το πολύ-πολύ, στη μικρότερη διατομή, να αυξηθεί η ταχύτητα ! 1
ponireas Δημοσιεύτηκε Μάιος 3 , 2014 Δημοσιεύτηκε Μάιος 3 , 2014 Kan εγω μαζί σας είμαι, αλλά λόγο μεγάλης εμπειρίας σε ελέγχους ΓΟΚ , θεωρώ πολύ πιθανό ο έλεγχος να κολλήσει εκεί. Δημήτρη ,το χωρίς προϋποθέσεις pilots πάει στο υψος ή στο +-0.50 . Δεν μπορείς να πεις ότι αν έχεις μια διαμπερή λωρίδα στην άκρη του κτιρίου ότι θεωρείτε ΗΧ, εκτός αν υπάρχει κάποια εγκύκλιος που μου διαφεύγει.
Recommended Posts
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο
Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!
Εγγραφή νέου λογαριασμούΣύνδεση
Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα