Μετάβαση στο περιεχόμενο

Ρωγμές στο στηθαίο της βεράντας


Recommended Posts

Καλησπέρα

 

Μένω σε διαμέρισμα ρετιρέ σε σχετικά καινούργια πολυκατοικία και από πολύ νωρίς παρουσιάστηκαν στο στοιθαιο της ταράτσας πάνω από το μπαλκόνι ρωγμές.  (επισυνάπτω φωτογραφίες)

 

Κατά την την διάρκεια βροχής στάζουν νερό, όπως μου είπαν κάποια "μαστορια" το νερό δεν διαπερνάει από πάνω προς τα κάτω άπλα γλείφει εξωτερικά του στοιθαιου. Οι ρωγμές ξεκινάνε από την κάθετη πλευρά του στοιθαιου.

 

Έχω κατά καιρούς καλέσει μάστορες και μηχανικό έκανα κάποιες μικρο επισκευές οι οποίες άντεξαν μια βροχή μόνο μετά οι ρώγμες ξανά βγήκαν.

 

Επειδή είμαι άσχετος με το αντικείμενο, δεν θέλω να πληρώνω άλλα χρήματα και το πρόβλημα να παραμένει και ίσως γίνει και χειρότερο θα ήθελα την βοήθεια κάποιου ο οποίος είναι γνώστης του αντικείμενου για το πως μπορούν να επισκευαστουν και τι μάστορα πρέπει να φωνάξω για αυτήν την δουλειά.

 

Σας ευχαριστώ εκ των προτέρων για όποια βοήθεια.

 

 

 

Link to comment
Share on other sites

φωτογραφιες δεν κατεβηκαν...

 

οπως και να εχει..

εσυ μας λες το "αποτελεσμα"...

Ομως θα χρειαστεις την βοηθεια απο μηχανικο για να δει την αιτια

 

υγ

και γιατι να πληρωνεις μονον εσυ???

 

το στηθαιο  [αν καταλαβα καλα για το σημειο που περιγραφεις...]

 

ανηκει στις εξωτερικες οψεις της οικοδομης και ειναι κοινοχρηστο...

Link to comment
Share on other sites

Να καλέσετε σαν πολυκατοικία μηχανικό, ο οποίος θα κάνει αυτοψία στην ταράτσα και θα βρει την αιτία του προβλήματος και θα προτείνει λύσεις. Το κόστος του μηχανικού επιμερίζεται σε όλη την πολυκατοικία...

Link to comment
Share on other sites

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο

Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!

Εγγραφή νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
×
×
  • Create New...

Σημαντικό