Μετάβαση στο περιεχόμενο

Recommended Posts

Δημοσιεύτηκε

Όταν έχεις κατασκευάσει σχεδόν το σύνολο της γέφυρας για να αλλάξεις την κλίση πρέπει να την ξηλώσεις. Αυτό είναι σίγουρα η χειρότερη λύση. Ο Μηχανικός εκτός των άλλων πρέπει να προτείνει και οικονομικές λύσεις!

  • Απαντήσεις 532
  • Created
  • Τελευταία απάντηση

Top Posters In This Topic

Δημοσιεύτηκε

xaxa

δεν εννοούσα αυτό!!! απλά φαντάστηκα μια γέφυρα κρεμαστή που σε μεγάλο μήκος αν άλλαζες την κλίση του οδοστρώματος δεν θα είχε μεγάλη διαφορά και θα προέκυπτε και το ένα μέτρο που ψάχνουμε επιπλέον! και υπέθεσα ότι αν τεντώσεις τα συρματόσχοινα (που δεν είναι συρματόσχοινα αλλά δεν θυμάμαι πως λέγονται) μπορεί να μεγαλώσει το άνοιγμα!

η προσπάθεια μετράει!!!

ακόμα δεν έχω καταλάβει ακριβώς για τι κατασκευή πρόκειται :(

Δημοσιεύτηκε

Ίσως φταίω και εγώ γιατί εκφράστηκα τηλεγραφικά. Διευκρινίζω ότι δεν πρόκειται για κρεμαστή γέφυρα. Η γέφυρα αποτελείται από αυτοφερόμενα τυποποιημένα μεταλλικά τμήματα που δομούνται σε πρόβολο, ο οποίος με κάθε νέο κομμάτι εκτείνεται μέχρι να φτάσει στο μέσον του ανοίγματος όπου και συναντά το απέναντι τμήμα. Όταν λοιπόν τα δύο τμήματα συναντήθηκαν στο μέσον το κενό που έμενε δεν χωρούσε το τυποποιημένο τμήμα (modul).

Δημοσιεύτηκε

μήπως θέλει κάποιος να μου εξηγήσει λίγο πως είναι αυτή η γέφυρα;

δέχομαι και φωτογραφίες!!!

λυπηθείτε με! δεν έχω να κάνω τίποτα μέχρι να σχολάσω!!!:)

 

thanks arcgeo, με πρόλαβες!

Δημοσιεύτηκε

λυπηθείτε με! δεν έχω να κάνω τίποτα μέχρι να σχολάσω!!!:)

 

 

Διάβασε ΚΕΝΑΚ όπως και εγώ....:mrgreen:

 

 

Για να συμπληρώσω πριν. Μπορεί να ζεστάνανε το τελευταίο MODULE , αυτό να μεγάλωσε και να το βάλανε στη θέση του. Μετά με κάποιο τρόπο, ενίσχυση αυτό έμεινε στο τελικό του μήκος .

Δημοσιεύτηκε

nik σωστός (περίπου)

Φόρτισε τα τμήματα με παγοκολώνες, η μεταλλική κατασκευή συστάλθηκε, τοποθετήθηκε το modul και οταν οι παγοκολώνες έλιωσαν η γέφυρα πήρε τις ανοχές της.

 

Το παραπάνω είναι όπως είπα πραγματικό περιστατικό. Έγινε όταν η γεφυροποιία ήταν στα σπάργανα. Δείχνει όμως τι σημαινει πραγματικά να είσαι Μηχανικός.

Δημοσιεύτηκε

1. Βρίσκω τον άξονα συμμετρίας του τελευταίου modul και αφαιρώ 50 εκ. ένθεν και ένθεν σύνολο 1,00 μ. κολλάω τα ακριανά κομμάτια ίσως και με πρόσθετες ενισχύσεις...

 

2. Παίρνω μέτρα από την διαφορά και φτιάχνω ένα νέο modul μικρότερο κατά 1 μέτρο

Δημοσιεύτηκε

Τι λύση έδωσε ο μηχανικός;

 

Περίμενε το καλοκαίρι...

 

EDIT:

 

Άκυρο. "Πήδηξα" μια σελίδα απαντήσεων, στην οποία περιέχεται και η σωστή απάντηση.

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο

Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!

Εγγραφή νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.