arcgeo Δημοσιεύτηκε December 16, 2010 at 03:06 μμ Δημοσιεύτηκε December 16, 2010 at 03:06 μμ Όταν έχεις κατασκευάσει σχεδόν το σύνολο της γέφυρας για να αλλάξεις την κλίση πρέπει να την ξηλώσεις. Αυτό είναι σίγουρα η χειρότερη λύση. Ο Μηχανικός εκτός των άλλων πρέπει να προτείνει και οικονομικές λύσεις!
andrianna Δημοσιεύτηκε December 16, 2010 at 03:11 μμ Δημοσιεύτηκε December 16, 2010 at 03:11 μμ xaxa δεν εννοούσα αυτό!!! απλά φαντάστηκα μια γέφυρα κρεμαστή που σε μεγάλο μήκος αν άλλαζες την κλίση του οδοστρώματος δεν θα είχε μεγάλη διαφορά και θα προέκυπτε και το ένα μέτρο που ψάχνουμε επιπλέον! και υπέθεσα ότι αν τεντώσεις τα συρματόσχοινα (που δεν είναι συρματόσχοινα αλλά δεν θυμάμαι πως λέγονται) μπορεί να μεγαλώσει το άνοιγμα! η προσπάθεια μετράει!!! ακόμα δεν έχω καταλάβει ακριβώς για τι κατασκευή πρόκειται
AlexisPap Δημοσιεύτηκε December 16, 2010 at 03:16 μμ Δημοσιεύτηκε December 16, 2010 at 03:16 μμ έκοψε το modul στην μέση; μπα, όχι... έγινε παλιά λες... Έφερε τον Modulor να βάλει το modul στην θέση του!
nik Δημοσιεύτηκε December 16, 2010 at 03:20 μμ Δημοσιεύτηκε December 16, 2010 at 03:20 μμ Πάγωσε τη γέφυρα, συστάλθηκε,βάλανε το module και την ξαναζεστάνανε!!
arcgeo Δημοσιεύτηκε December 16, 2010 at 03:20 μμ Δημοσιεύτηκε December 16, 2010 at 03:20 μμ Ίσως φταίω και εγώ γιατί εκφράστηκα τηλεγραφικά. Διευκρινίζω ότι δεν πρόκειται για κρεμαστή γέφυρα. Η γέφυρα αποτελείται από αυτοφερόμενα τυποποιημένα μεταλλικά τμήματα που δομούνται σε πρόβολο, ο οποίος με κάθε νέο κομμάτι εκτείνεται μέχρι να φτάσει στο μέσον του ανοίγματος όπου και συναντά το απέναντι τμήμα. Όταν λοιπόν τα δύο τμήματα συναντήθηκαν στο μέσον το κενό που έμενε δεν χωρούσε το τυποποιημένο τμήμα (modul).
andrianna Δημοσιεύτηκε December 16, 2010 at 03:20 μμ Δημοσιεύτηκε December 16, 2010 at 03:20 μμ μήπως θέλει κάποιος να μου εξηγήσει λίγο πως είναι αυτή η γέφυρα; δέχομαι και φωτογραφίες!!! λυπηθείτε με! δεν έχω να κάνω τίποτα μέχρι να σχολάσω!!! thanks arcgeo, με πρόλαβες!
nik Δημοσιεύτηκε December 16, 2010 at 03:23 μμ Δημοσιεύτηκε December 16, 2010 at 03:23 μμ λυπηθείτε με! δεν έχω να κάνω τίποτα μέχρι να σχολάσω!!! Διάβασε ΚΕΝΑΚ όπως και εγώ.... Για να συμπληρώσω πριν. Μπορεί να ζεστάνανε το τελευταίο MODULE , αυτό να μεγάλωσε και να το βάλανε στη θέση του. Μετά με κάποιο τρόπο, ενίσχυση αυτό έμεινε στο τελικό του μήκος .
arcgeo Δημοσιεύτηκε December 16, 2010 at 03:25 μμ Δημοσιεύτηκε December 16, 2010 at 03:25 μμ nik σωστός (περίπου) Φόρτισε τα τμήματα με παγοκολώνες, η μεταλλική κατασκευή συστάλθηκε, τοποθετήθηκε το modul και οταν οι παγοκολώνες έλιωσαν η γέφυρα πήρε τις ανοχές της. Το παραπάνω είναι όπως είπα πραγματικό περιστατικό. Έγινε όταν η γεφυροποιία ήταν στα σπάργανα. Δείχνει όμως τι σημαινει πραγματικά να είσαι Μηχανικός.
georg coco Δημοσιεύτηκε December 16, 2010 at 03:25 μμ Δημοσιεύτηκε December 16, 2010 at 03:25 μμ 1. Βρίσκω τον άξονα συμμετρίας του τελευταίου modul και αφαιρώ 50 εκ. ένθεν και ένθεν σύνολο 1,00 μ. κολλάω τα ακριανά κομμάτια ίσως και με πρόσθετες ενισχύσεις... 2. Παίρνω μέτρα από την διαφορά και φτιάχνω ένα νέο modul μικρότερο κατά 1 μέτρο
miltos Δημοσιεύτηκε December 16, 2010 at 03:28 μμ Δημοσιεύτηκε December 16, 2010 at 03:28 μμ Τι λύση έδωσε ο μηχανικός; Περίμενε το καλοκαίρι... EDIT: Άκυρο. "Πήδηξα" μια σελίδα απαντήσεων, στην οποία περιέχεται και η σωστή απάντηση.
Recommended Posts
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο
Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!
Εγγραφή νέου λογαριασμούΣύνδεση
Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα