Faethon11 Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 10 , 2013 Share Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 10 , 2013 Μπορεί να μου εξηγήσει κάποιος γιατί δεν μπορεί να είναι κάποιος άλλος συνδυασμός; Υπάρχει όριο ηλικίας εκμάθησης βιολιού; Και γιατί να είναι δίδυμα; Το 1 5 7 γιατί δεν είναι σωστό; Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kapa Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 10 , 2013 Share Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 10 , 2013 και γιατί ξεκινάει ο συλλογισμός από το ότι ------> Επειδή δεν κατάλαβε με την πρώτη πληροφορία (γινόμενο ίσον με την ηλικία του), σημαίνει ότι είναι 36 ετών ?????????? :shock: Στα 36 χαζεύει ο άνθρωπος?????????? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Γιάννης Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 10 , 2013 Share Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 10 , 2013 (edited) Το κλειδί είναι αυτός που λέει ότι "...Έτσι δεν μπορώ να καταλάβω τίποτα.." ξέρει την ...ηλικία του. Επίσης, ξέρει ότι α+β+γ=13. Οι δυνατοί συνδυασμοί α,β,γ είναι όπως τους έγραψε ο Romanos. Επομένως, θα μπορούσε από την αρχή να πει την απάντηση, αν οι συνδυασμοί α+β+γ=13 δίναν την ηλικία του, πλην της περίπτωσης που η ηλικία του εμφανιζόταν 2 ή παραπάνω φορές. Ο αριθμό 36 εμφανίζεται δύο φορές. Γι'αυτό λέει "Έτσι δεν μπορώ να καταλάβω τίποτα..." Με την πληροφορίας ότι "ο μεγάλος ξεκίνησε μουσική" απορρίπτεις την περίπτωση (1,6,6) διότι υπάρχουν 2 μεγάλοι και είναι δίδυμοι....άρα μένει ο άλλος συνδυασμός.....(2,2,9) Πολύ καλό το βρήκα!!! Edited Ιανουάριος 10 , 2013 by Γιάννης Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kapa Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 10 , 2013 Share Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 10 , 2013 Σωστά ..... μάλλον ο άνθρωπος χαζεύει στα 47..... Link to comment Share on other sites More sharing options...
miltos Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 10 , 2013 Share Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 10 , 2013 Τα δίδυμα δεν έχουν καμιά σχέση με την υπόθεση. Απλά τυχαίνει δυο παιδιά να έχουν ίδια ηλικία. Αντί να γράψω την απάντηση και να χαλάσω τον γρίφο για τους υπόλοιπους, την έγραψα "συνθηματικά". Link to comment Share on other sites More sharing options...
Faethon11 Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 10 , 2013 Share Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 10 , 2013 Από κοντά έρχομαι kapa Link to comment Share on other sites More sharing options...
miltos Δημοσιεύτηκε Αύγουστος 3 , 2013 Share Δημοσιεύτηκε Αύγουστος 3 , 2013 (edited) Σε έναν ανελκυστήρα τοποθετούμε ένα ποτήρι με νερό, στο οποίο περιέχεται και ένα παγάκι. Καθώς κατεβαίνει με σταθερή ταχύτητα ο ανελκυστήρας, παρατηρούμε το παγάκι, το οποίο επιπλέει στο νερό. Τι θα συμβεί με το παγάκι τη στιγμή που θα αρχίσει να φρενάρει ο ανελκυστήρας? Edited Αύγουστος 3 , 2013 by miltos Link to comment Share on other sites More sharing options...
Γιάννης Δημοσιεύτηκε Αύγουστος 3 , 2013 Share Δημοσιεύτηκε Αύγουστος 3 , 2013 Τίποτα απολύτως...διότι ο πάγος έχει μικρότερο ειδικό βάρος από το νερό, επομένως γιατί να έχει μεγαλύτερη αδράνεια? ε? Βλακεία είπα? Link to comment Share on other sites More sharing options...
ssouanis Δημοσιεύτηκε Αύγουστος 3 , 2013 Share Δημοσιεύτηκε Αύγουστος 3 , 2013 Δε θα καταλάβει Χριστό. Το γιατί το πρόλαβε ο Γιάννης. Link to comment Share on other sites More sharing options...
maneni Δημοσιεύτηκε Αύγουστος 3 , 2013 Share Δημοσιεύτηκε Αύγουστος 3 , 2013 Θα βυθιστει προφανως. Οσο μεγαλυτερη η επιββραδυσνη τοσο μεγαλυτερη η βυθιση. -------------------------------------------- το παγακι εχει μια σταθερη ταχυτητα. Οταν φρεναρει ο θαλαμος η επιβραδυσνη μεταφερεται απο το δαπεδο στο ποτηρι. Απο το ποτηρι στο νερο. Απο το νερο στο παγακι. Ομως το νερο ειναι ρευστο και η δυναμη που ασκει στο παγακι ειναι η ανωση. Στην επιβραδυνση εχουμε επιπλεον δυναμη πλην του βαρους. Αρα επιπεον βυθιση. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο
Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!
Εγγραφή νέου λογαριασμούΣύνδεση
Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα