JOHNYMAL Δημοσιεύτηκε Μάιος 11 , 2014 Share Δημοσιεύτηκε Μάιος 11 , 2014 Συνάδελφοι πελάτες μου εχουν καταθέσει αίτηση για πραξη χαρακτηρισμου στο δασαρχειο Χανίων το οποίο καθυστερεί αδικαιολόγητα την έκδοση πράξεων χαρακτηρισμού απο 3 μήνες και πάνω γνωρίζεται εαν υπαρχει καπιο νομικο πλαισιο για επίσπευση αυτης της διαδικασίας? Link to comment Share on other sites More sharing options...
terry Δημοσιεύτηκε Μάιος 11 , 2014 Share Δημοσιεύτηκε Μάιος 11 , 2014 Να πας να τους ξε#$σεις! Μονο ετσι καταλαβαινουν, ακου που σου λεω... 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
ΤΟΠΟΓΑΒΡΟΣ Δημοσιεύτηκε Μάιος 11 , 2014 Share Δημοσιεύτηκε Μάιος 11 , 2014 Μόνο τρεις μήνες κι ανησύχησες ; Πάντως πια δεν πρέπει να λυπούμαστε κανένα. Εξώδικο για να τρέχουν ! 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
terry Δημοσιεύτηκε Μάιος 11 , 2014 Share Δημοσιεύτηκε Μάιος 11 , 2014 (edited) Για να στηριξω την αποψη μου. Υπαλληλος της Δ. Δασων Χανιων καθυστερουσε επι 2 μηνες την εκδοση πραξης τελεσιδικιας. Την επαιρνα τηλ καθε μερα, ποτε δεν απαντησε. Πηγα απο εκει, μου ειπε οτι θα το κοιταξει. Την ρωτησα αν ο αριθμος τηλεφωνου ισχυει και μου απαντησε θετικα. Επειδη εγω προσωπικα δεν ειχα κανενα ζορι, δεν ασχοληθηκα και πολυ. Δεν ασχοληθηκα αλλο, εστειλα τον ιδιοκτητη αφου αυτος βιαζοταν. Επειδη δεν μπορουσε να βγαλλει ακρη, του ειπα να παει απο κει και να με παρει τηλεφωνο η Υπαλληλος. Με πηρε ενα πρωι στο κινητο ο ιδιοκτητης και με ρωτησε γιατι δεν σηκωνω το τηλεφωνο, που με παιρνει η Υπαλληλος!!!!! Το κινητο μου, δεν χτυπησε ποτε!!! Επεμενε οτι με καλεσε!!! Καλεσα εγω πισω την υπαλληλο κια δεν απαντησε!!!! Με λιγα λογια, το τηλεφωνο δεν το ειχε καν στην πριζα!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Καταλαβατε???? Και ελεγε στον πελατη μου οτι με καλεσε (μπροστα του) και δεν απαντησα!!!!!!!!!! Καταλαβατε??????? Δεν φανταζεστε τι καντηλια ακουσε, οταν εβαλε το τηλεφωνο στην πριζα και την καλεσα πισω. Την ιδια μερα ειχε την τελεσιδικια ετοιμη!!!! Edited Μάιος 11 , 2014 by terry 3 Link to comment Share on other sites More sharing options...
dib Δημοσιεύτηκε Μάιος 11 , 2014 Share Δημοσιεύτηκε Μάιος 11 , 2014 Για 3 μήνες κάνεις έτσι ? Εγω με τα αδέλφια μου στο δασαερχείο Πεντέλης, απο τον Νοέμβριο του '98 και δεν έχουμε πάρει απάντηση.... Link to comment Share on other sites More sharing options...
JOHNYMAL Δημοσιεύτηκε Μάιος 11 , 2014 Συγγραφέας Share Δημοσιεύτηκε Μάιος 11 , 2014 Ναι αλλα δεν γινεται να μας εμφανιζεται μια δουλεια στον τοσο και να εχουμε τα λαμογια να μας καθυστερουν καπιος τροπος θα υπαρχει καποια νομοθεσια εστω.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
BAS Δημοσιεύτηκε Μάιος 11 , 2014 Share Δημοσιεύτηκε Μάιος 11 , 2014 Τώρα θα υπογράφουν γιά το νομοσχέδιο γιά τους αιγιαλούς γιατί τους παίρνει την δουλειά και τα γρηγορόσημα . Link to comment Share on other sites More sharing options...
dimitris GM Δημοσιεύτηκε Μάιος 11 , 2014 Share Δημοσιεύτηκε Μάιος 11 , 2014 (edited) δες εδω την εγκυκλιο του Μεταφορων για την προθεσμια απαντησης σε αιτηση πολιτη... και την υποχρεωση "γραπτης ενημερωσης" για τον λογο της - τυχον- καθυστερησης [παρομοια ισχυει και για τα αλλα υπουργεια] http://www.yme.gr/index.php?tid=445 επομενως, υποβαλλεις αιτηση ζητωντας πληροφοριες περι της "τυχης" της υπ΄αριθ. πρωτ....../.../.../ αιτησης σου [αν την εγραφε και την υπεγραφε δικηγορος-με εκεινο το.... με την ρητη επιφυλαξη για καθε νομιμο δικαιωμα μου ή/και αποκαταστασης πασης ζημιας μου...θετικης ή αποθετικης κλπκλπ... και την εστελνες με δικαστικο επιμελητη... θα ηταν πιό.... "επισημη" η αιτηση-διαμαρτυρια...] Edited Μάιος 11 , 2014 by dimitris GM Link to comment Share on other sites More sharing options...
GEORGE MICHEAL Δημοσιεύτηκε Μάιος 11 , 2014 Share Δημοσιεύτηκε Μάιος 11 , 2014 ένα συχνό φαινόμενο που αντιμετωπίζω τα τελευταία χρόνια Ενώ πριν πέντε χρόνια η διαδικασία δεν μου έπαιρνε πάνω από 6 μήνες και πολλές φορές αν ήμουν τυχερός και υπήρχε αυτοψία κοντά χρονικά μπορεί να τελείωνα και σε 1 - 2 μήνες Το πρόβλημα είναι ότι δεν γίνονται αυτοψίες με την συχνότητα που γινόταν παλαιά Αυτό τώρα σε τι οφείλεται , έχω κάποιες απόψεις Έχω αιτήσεις που περιμένουν πλέον και 2 χρόνια και τα ακούω και από τους πελάτες μου Ξέροντας αυτήν την κατάσταση ενημερώνω από πριν για αυτήν και τους βάζω να παίρνουν τηλέφωνο για σχετική πίεση Το περιστατικό του Τερρυ μου θυμίζει ακριβώς παρόμοιο δικό μου , πάλι με τελεσιδικία Link to comment Share on other sites More sharing options...
dimitrispsi Δημοσιεύτηκε Μάιος 12 , 2014 Share Δημοσιεύτηκε Μάιος 12 , 2014 3 μήνες και κάνετε έτσι? Εγώ που περιμένω χρόνια κάθε φορά τι να πω? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο
Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!
Εγγραφή νέου λογαριασμούΣύνδεση
Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα