erling Δημοσιεύτηκε November 27, 2008 at 11:15 πμ Δημοσιεύτηκε November 27, 2008 at 11:15 πμ Επιτρέπεται η ύπαρξη θέσης στάθμευσης σε κεκλιμένο επίπεδο. Δεν μπόρεσα να βρω σχετική νομοθεσία επι του θέματος. Αν κάποιος συνάδελφος γνωρίζει κάτι σχετικό σε νομοθεσία, θα του είμαι υπόχρεος. Ευχαριστώ.
sgp Δημοσιεύτηκε November 27, 2008 at 01:20 μμ Δημοσιεύτηκε November 27, 2008 at 01:20 μμ Δεν έχω να σου αναφέρω συγκεκριμένη νομολογία ότι επιτρέπεται. Πάντως μου έχουν εγκρίνει θέσεις σε κεκλιμένο επίπεδο σε δύο διαφορετικές περιπτώσεις (την μία μάλιστα μέσα στην ράμπα καθόδου, δίπλα στην δίοδο).
erling Δημοσιεύτηκε November 27, 2008 at 02:38 μμ Συγγραφέας Δημοσιεύτηκε November 27, 2008 at 02:38 μμ Και εγώ το έχω κάνει παλιότερα, αλλά δεν μπορώ να βρω νομοθεσία να το αποδείξω τώρα!!!
ss_sk Δημοσιεύτηκε November 27, 2008 at 07:48 μμ Δημοσιεύτηκε November 27, 2008 at 07:48 μμ Aπό το Π.Δ. 455 της 22.6/5.7.1976 για κτήρια στάθμευσης: Αρθρο 6. Η παράγραφος 1 του άρθρου 14 του ως άνω Π.Δ.455/76 αντικαθίσταται όπως παρακάτω: "1.α) Στην περίπτωση όπου τα κεκλιμένα επίπεδα επικοινωνίας (ράμπες) μεταξύ των ορόφων χρησιμοποιούνται και σαν δάπεδα στάθμευσης, η μέγιστη επιτρεπόμενη κλίση των δαπέδων αυτών δεν πρέπει να υπερβαίνει το 6%, 5,5 και 5% για στάθμευση υπό γωνία 90 μοίρες έως 81μοίρες, 80-71 και μικρότερη των 70 μοίρες αντίστοιχα. Άρα λογικά αυτό ισχύει και για υπαίθριες θέσεις. edit: σε γραφείο που δούλευα και είχε αναλάβει υπόγειο σταθμό αυτοκινήτων όλη η επιφάνεια είχε κλίση (αν θυμάμαι καλά 5% ώστε να καλυφθούν και οι ρύσεις) και όχι μόνο οι ράμπες κίνησης.
erling Δημοσιεύτηκε November 27, 2008 at 07:54 μμ Συγγραφέας Δημοσιεύτηκε November 27, 2008 at 07:54 μμ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ ss_sk ΜΕ ΕΣΩΣΕΣ. Είναι στο άρθρ. 6 παρ. 1 Π.Δ. 326/1991 ΦΕΚ Α' 117
sgp Δημοσιεύτηκε November 28, 2008 at 06:21 πμ Δημοσιεύτηκε November 28, 2008 at 06:21 πμ Φίλε erling, έτσι από περιέργεια, σου ζήτησε μηχανικός πολεοδομίας να του αποδείξεις βάσει διατάξεων, ότι επιτρέπεται να σταθμεύει αυτοκίνητο σε κεκλιμένη θέση;
Χ Επισκέπτης 1 Δημοσιεύτηκε November 28, 2008 at 06:34 πμ Δημοσιεύτηκε November 28, 2008 at 06:34 πμ Αλήθεια γιατί πρέπει ο ελεγχόμενος πολίτης να αποδεικνύει τη νομιμότητα και όχι το αντίθετο με σαφή αναφορά του ελεγκτή σε νόμο/εγκύκλιο/απόφαση.
erling Δημοσιεύτηκε November 28, 2008 at 08:05 πμ Συγγραφέας Δημοσιεύτηκε November 28, 2008 at 08:05 πμ Συνάδελφοι όταν ο Δ.Υ. μουλαρώσει και σου λέει ΟΧΙ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙΣ ΝΑ ΕΧΕΙΣ ΘΕΣΗ ΣΤΑΘΜΕΥΣΗΣ ΣΕ ΚΕΚΛΙΜΕΝΟ ΕΠΙΠΕΔΟ, τότε έχεις 3 λύσεις. 1. Κάνεις έγγραφο ερώτημα και περιμένεις απάντηση.......... 2. Του πας την νομοθεσία που το επιτρέπει και το ΒΟΥΛΩΝΕΙ (όπως τώρα καλή ώρα έκανε μόλις του έδειξα την νομοθεσία) 3. Αν δεν μπορέσεις να βρεις την νομοθεσία και επείγεσαι τότε κάνεις αυτό που λέει.
Χ Επισκέπτης 1 Δημοσιεύτηκε November 28, 2008 at 10:59 πμ Δημοσιεύτηκε November 28, 2008 at 10:59 πμ Το ερώτημά μου ήταν ρητορικό αλλά στους τρεις τρόπους που αναφέρεις θα πρόσθετα άλλους τρεις όχι όμως νόμιμους και ηθικούς και γι αυτό δεν χρειάζεται να τους αναφέρουμε. Ας μείνουμε στους τρεις του erling.
myri Δημοσιεύτηκε November 28, 2008 at 01:05 μμ Δημοσιεύτηκε November 28, 2008 at 01:05 μμ πάντως πέρα από τη νομοθεσία όταν σχεδιάζουμε καλό είναι να σκεφτόμαστε και τη λειτουργικότητα δηλ προφανώς σε κλίση ράμπας 25% το οποίο επιτρέπει η νομοθεσία και με δυσκολία κατεβαίνουν τα αυτοκίνητα ήταν ποτέ δυνατόν και να επιτραπόταν θεση στάθμευσης εμείς να τη βάζαμε;;;; (όχι τίποτε άλλο, αλλά ειδικά οι άνδρες έχουν και μια λατρεία στο αυτοκίνητό τους )
Recommended Posts
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο
Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!
Εγγραφή νέου λογαριασμούΣύνδεση
Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα