Μετάβαση στο περιεχόμενο

Θέση στάθμευσης σε κεκλιμένο επίπεδο


Recommended Posts

Επιτρέπεται η ύπαρξη θέσης στάθμευσης σε κεκλιμένο επίπεδο.

Δεν μπόρεσα να βρω σχετική νομοθεσία επι του θέματος.

Αν κάποιος συνάδελφος γνωρίζει κάτι σχετικό σε νομοθεσία, θα του είμαι υπόχρεος.

Ευχαριστώ.

Link to comment
Share on other sites

Δεν έχω να σου αναφέρω συγκεκριμένη νομολογία ότι επιτρέπεται. Πάντως μου έχουν εγκρίνει θέσεις σε κεκλιμένο επίπεδο σε δύο διαφορετικές περιπτώσεις (την μία μάλιστα μέσα στην ράμπα καθόδου, δίπλα στην δίοδο).

Link to comment
Share on other sites

Aπό το Π.Δ. 455 της 22.6/5.7.1976 για κτήρια στάθμευσης:

 

Αρθρο 6.

 

Η παράγραφος 1 του άρθρου 14 του ως άνω Π.Δ.455/76 αντικαθίσταται

όπως παρακάτω:

 

"1.α) Στην περίπτωση όπου τα κεκλιμένα επίπεδα επικοινωνίας (ράμπες) μεταξύ των ορόφων χρησιμοποιούνται και σαν δάπεδα στάθμευσης, η μέγιστη επιτρεπόμενη κλίση των δαπέδων αυτών δεν πρέπει να υπερβαίνει το 6%, 5,5 και 5% για στάθμευση υπό γωνία 90 μοίρες έως 81μοίρες, 80-71 και μικρότερη των 70 μοίρες αντίστοιχα.

 

Άρα λογικά αυτό ισχύει και για υπαίθριες θέσεις.

 

 

edit: σε γραφείο που δούλευα και είχε αναλάβει υπόγειο σταθμό αυτοκινήτων όλη η επιφάνεια είχε κλίση (αν θυμάμαι καλά 5% ώστε να καλυφθούν και οι ρύσεις) και όχι μόνο οι ράμπες κίνησης.

Link to comment
Share on other sites

Φίλε erling, έτσι από περιέργεια, σου ζήτησε μηχανικός πολεοδομίας να του αποδείξεις βάσει διατάξεων, ότι επιτρέπεται να σταθμεύει αυτοκίνητο σε κεκλιμένη θέση;

Link to comment
Share on other sites

Αλήθεια γιατί πρέπει ο ελεγχόμενος πολίτης να αποδεικνύει τη νομιμότητα και όχι το αντίθετο με σαφή αναφορά του ελεγκτή σε νόμο/εγκύκλιο/απόφαση.

Link to comment
Share on other sites

Συνάδελφοι όταν ο Δ.Υ. μουλαρώσει και σου λέει ΟΧΙ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙΣ ΝΑ ΕΧΕΙΣ ΘΕΣΗ ΣΤΑΘΜΕΥΣΗΣ ΣΕ ΚΕΚΛΙΜΕΝΟ ΕΠΙΠΕΔΟ, τότε έχεις 3 λύσεις.

1. Κάνεις έγγραφο ερώτημα και περιμένεις απάντηση..........

2. Του πας την νομοθεσία που το επιτρέπει και το ΒΟΥΛΩΝΕΙ (όπως τώρα καλή ώρα έκανε μόλις του έδειξα την νομοθεσία)

3. Αν δεν μπορέσεις να βρεις την νομοθεσία και επείγεσαι τότε κάνεις αυτό που λέει.

Link to comment
Share on other sites

Το ερώτημά μου ήταν ρητορικό αλλά στους τρεις τρόπους που αναφέρεις θα πρόσθετα άλλους τρεις όχι όμως νόμιμους και ηθικούς και γι αυτό δεν χρειάζεται να τους αναφέρουμε.

Ας μείνουμε στους τρεις του erling.

Link to comment
Share on other sites

πάντως πέρα από τη νομοθεσία όταν σχεδιάζουμε καλό είναι να σκεφτόμαστε και τη λειτουργικότητα

 

δηλ προφανώς σε κλίση ράμπας 25% το οποίο επιτρέπει η νομοθεσία

και με δυσκολία κατεβαίνουν τα αυτοκίνητα

ήταν ποτέ δυνατόν και να επιτραπόταν θεση στάθμευσης εμείς να τη βάζαμε;;;;

 

(όχι τίποτε άλλο, αλλά ειδικά οι άνδρες έχουν και μια λατρεία στο αυτοκίνητό τους :P )

Link to comment
Share on other sites

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο

Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!

Εγγραφή νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.