da-mi Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 7 , 2015 Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 7 , 2015 625. Στην περίπτωση που γίνει μετάβαση από το Ν4014/11 στο Ν4178/13 χρειάζονται νέες εξουσιοδοτήσεις, νέες δηλώσεις ιδιοκτητών και νέο έντυπο δομικής τρωτότητας; Απαιτείται νέα εξουσιοδότηση αφού η εξουσιοδότηση υπαγωγής στον Ν.4014 δε σημαίνει ότι έχετε δικαίωμα μεταφοράς στον Ν.4178. Απαιτείται νέα Υ.Δ. ιδιοκτήτη με κείμενο όπως αυτό αναφέρεται στο άρθρο 11 παράγραφος 2. Τέλος απαιτείται νέο ΔΕ.ΔΟ.Τ.Α. σύμφωνα με την Υ.Α. 7581/2014. ?????? Είναι έτσι????
pipakos Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 7 , 2015 Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 7 , 2015 (edited) Νομίζω ότι τα δεδοτά που είχαν σταλεί με τον 4014 γίνονται δεκτά και δεν απαιτούνται νέα. Ας το επιβεβαιώσει και κάποιος που το θυμάται καλύτερα. Επίσης έχω την εντύπωση πως η απάντηση στην ερώτηση 621 (με επιφύλαξη) είναι επίσης λάθος. Edited Ιανουάριος 8 , 2015 by pipakos 1
Didonis Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 7 , 2015 Συγγραφέας Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 7 , 2015 Φρέσκο! Μπορείς να γράψεις και την πηγή για να έχει κάποια αξία.
georgegaleos Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 7 , 2015 Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 7 , 2015 http://www.teepelop.gr/2907/afthereta/erotisis-apantisis-n-41782013/
ΙΑΣΟΝΑΣ Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 7 , 2015 Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 7 , 2015 Όχι, δεν απαιτείται νέο ΔΕΔΟΤΑ. Γράφουν ...μπαρούφες!!!! 1
georgegaleos Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 7 , 2015 Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 7 , 2015 Η Νο 622 είναι όλα τα λεφτα !!!!! καθώς και η απάντηση !!!! 1
ssouanis Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 7 , 2015 Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 7 , 2015 625. Στην περίπτωση που γίνει μετάβαση από το Ν4014/11 στο Ν4178/13 χρειάζονται νέες εξουσιοδοτήσεις, νέες δηλώσεις ιδιοκτητών και νέο έντυπο δομικής τρωτότητας; Απαιτείται νέα εξουσιοδότηση αφού η εξουσιοδότηση υπαγωγής στον Ν.4014 δε σημαίνει ότι έχετε δικαίωμα μεταφοράς στον Ν.4178. Απαιτείται νέα Υ.Δ. ιδιοκτήτη με κείμενο όπως αυτό αναφέρεται στο άρθρο 11 παράγραφος 2. Τέλος απαιτείται νέο ΔΕ.ΔΟ.Τ.Α. σύμφωνα με την Υ.Α. 7581/2014. ?????? Είναι έτσι???? Για την εξουσιοδότηση και την ΥΔ νομίζω ότι συμφωνούμε όλοι ότι απαιτείται... Πάμε τώρα στο ΔΕΔΟΤΑ. Υπάρχει η 30.3 που λέει: 3. Εκκρεμείς υποθέσεις διεκπεραιώνονται σύμφωνα με τις διατάξεις του παρόντος. οι περισσότερες από μεταφορά είναι εκκρεμείς υποθέσεις. Υπάρχει μετά όμως το 30.4 που λέει: 4. Υπαγωγές για τις οποίες κατά τις προγενέστερες διατάξεις υποβλήθηκε δελτίο δομικής τρωτότητας, σύμ− φωνα με τις τεχνικές οδηγίες του Τ.Ε.Ε. θεωρούνται αποδεκτές και δεν επανεξετάζονται ως προς τα τυπικά στοιχεία του δελτίου δομικής τρωτότητας. Οπότε σου λέει ότι μπορείς να το χρησιμοποιήσεις. Τον λόγο δεν τον πολυκατάλαβα αφού πλέον η απόφαση για το ΔΕΔΟΤΑ είναι λογικότερη των Τ.Ο. του ΤΕΕ. Ως παράδειγμα θα αναφέρω ότι πλέον η ΥΑ βάζει στο παιχνίδι την επικρατούσα χρήση του κτιρίου κάτι που δεν έκαναν οι Τ.Ο. του ΤΕΕ. Ας μην μιλήσουμε για το ότι οι ΤΟ μιλούσαν για ΔΕΔΟΤΑ µόνο επί της συγκεκριµένης αυτοτελούς ιδιοκτησίας και όχι επί του συνόλου του κτιρίου, µε τις επιφυλάξεις της παραγράφου 2.2, όπου για την καταγραφή των αποτελεσµάτων λαµβάνονται υπόψη και η συνολική επιφάνεια του κτιρίου. (?????????) Το ΔΕΔΟΤΑ των ΤΟ του ΤΕΕ ήταν μία μπαρούφα. Νομίζω ότι το σύνολο των περιπτώσεων που γίνονταν ΔΕΔΟΤΑ στον 4014, θα βγει ΔΕΔΟΤΑ και τώρα (και όχι στατική επάρκεια). Επομένως ποιος ο κόπος;;; Τυπικά, κάποιος καλύπτεται από το 30.4 μπορεί φυσικά να το κάνει (αφού μας εξηγήσει και το 30.6). Απλά υπάρχει μία ερώτηση για το αν απαιτείται νέο ΔΕΔΟΤΑ (και όχι από ΔΕΔΟΤΑ σε στατική επάρκεια) οπότε ποιος ο λόγος να μην κάνουμε το νέο ΔΕΔΟΤΑ το οποίο έχει και στοιχεία του ΔΕΔΟΤΑ του ΟΑΣΠ και όχι μίας άναρχης πρότασης του ΤΕΕ. Νομίζω ότι τα δεδοτά που είχαν σταλεί με τον 4014 γίνονται δεκτά και δεν απαιτούνται νέα. Ας το επιβεβαιώσει και κάποιος που το θυμάται καλύτερα. Είναι το 30.4 που λέμε και παραπάνω. Επίσης έχω την εντύπωση πως οι απαντήσεις στις ερωτήσεις 620 & 621 (με μεγαλύτερη επιφύλαξη) είναι επίσης λάθος. Η εγκύκλιος 3 μέσω των Ε/Α αν θυμάμαι καλά λέει ότι δεν μπορείς. Ο νόμος (που είναι ντιπ π@@@@@@ η διατύπωση όπως έχουμε πει πολλές φορές) τα λέει αλλιώς... Πάντως σε κανένα από τα 2 κείμενα (εγκύκλιος ή νόμος) εγώ δε διαβάζω ότι αυτός που έχει νόμιμα μέτρα πάνω από τις στεγαστικές του ανάγκες μπορεί να επωφεληθεί μειωτικού συντελεστή του άρθρου 17. 1
pipakos Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 8 , 2015 Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 8 , 2015 (edited) Όσον αφορά το άρθρο 19 παρ.3 η ερωταπάντηση 621 αναφέρει: «Στον έλεγχο για τον προσδιορισμό της μοναδικότητας της κατοικίας, ο νόμος αναφέρει ότι οι υπόλοιπες κατοικίες (πλην φυσικά της κύριας) που βρίσκονται σε κοινότητα με πληθυσμό < 3000 ΔΕ λαμβάνονται υπόψη (της μοναδικότητας).» Γιατί αναφέρεται μόνο στις υπόλοιπες κατοικίες κι όχι και στην κύρια? Με αυτή τη λογική θα έπρεπε να εξαιρείται γενικά η κύρια κατοικία και σε άλλες περιπτώσεις όπως πχ στον περιορισμό των 70τμ, κάτι το οποίο όμως δεν ισχύει βάσει εγκυκλίου 3 56) Παρ. 3 σελ.12. Άρα γιατί να μην εκμεταλλευτούμε τον συντελεστή κκμ κατοικίας στις κατοικίες σε κοινότητες με πληθυσμό<3000 ανεξαρτήτως εμβαδού? Edited Ιανουάριος 8 , 2015 by pipakos
ssouanis Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 8 , 2015 Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 8 , 2015 Το άρθρο 19 διαπραγματεύεται την ΚκΜ, πλην του τελευταίου εδαφίου που βάζει τον περιορισμό του ορισμού της κύριας για το άρθρο 17. 3. Για κύρια και μοναδική κατοικία, εφόσον ο ιδιο−κτήτης ή ο σύζυγος ή οποιοδήποτε από τα ανήλικατέκνα αυτού δεν έχει δικαίωμα πλήρους κυριότητας ήεπικαρπίας ή οίκησης σε κατοικία ή σε ιδανικό μερίδιοαυτής που πληροί τις στεγαστικές ανάγκες της οικο−γένειάς του ή δικαίωμα πλήρους κυριότητας σε οικό−πεδο οικοδομήσιμο ή σε ιδανικό μερίδιο οικοπέδου στοοποίο αντιστοιχεί εμβαδόν κτίσματος που πληροί τιςστεγαστικές του ανάγκες και βρίσκονται σε δημοτικόή κοινοτικό διαμέρισμα με πληθυσμό άνω των τριών(3.000) χιλιάδων, καταβάλλεται ποσοστό 40% του ενι−αίου ειδικού προστίμου, όπως υπολογίζεται σύμφωνα μετις διατάξεις του παρόντος. Θεωρείται ότι πληρούνταιοι στεγαστικές ανάγκες, εφόσον το άθροισμα της συ−νολικής επιφάνειας που τους αντιστοιχεί δεν υπερβαίνειτα εβδομήντα (70) τ.μ.. Η επιφάνεια αυτή προσαυξάνεταικατά τριάντα (30) τ.μ. για μέχρι δύο τέκνα και κατάείκοσι (20) τ.μ. για πάνω από δύο τέκνα, τα οποία βα−ρύνουν τον υπόχρεο ή τον άλλο σύζυγο. Η προϋπόθεσητης κύριας κατοικίας για την εφαρμογή του άρθρου 17του παρόντος πληρούται εφόσον για τις στεγαστικέςανάγκες των ανωτέρω προσώπων το άθροισμα της συ−νολικής επιφάνειας που τους αντιστοιχεί δεν υπερβαίνειτα εβδομήντα (70) τ.μ.. Η επιφάνεια αυτή προσαυξάνεταικατά δεκαπέντε (15) τ.μ. για κάθε τέκνο. Για την ΚκΜ κατοικία (χιλιάδες κλικ στα πληκτρολόγια για το θέμα αυτό), εξετάζουμε 2 πράγματα: Πρώτον αν είναι η κύρια κατοικία. Είναι; συνεχίζουμε τον έλεγχο για το αν είναι μοναδική. Για το αν είναι η μοναδική, θα παίξει ρόλο η υπόλοιπη ακίνητη περιουσία. ΔΕΝ είναι λογικό να μετρήσει και η κύρια στον έλεγχο για το αν είναι (η κύρια) μοναδική. Στο δικό μου το μυαλό είναι άτοπο. Εκεί πιστεύω (στην υπόλοιπη περιουσία) παίζει ρόλο η κοινότητα των 3000 κατοίκων κ.λπ. 2
pipakos Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 8 , 2015 Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 8 , 2015 +1 για την προϋπόθεση του αρθρου 19 παρ.3 που αναφέρεται στο άρθρο 17, την οποία είχα ξεχάσει (μερικές φορές το μυαλό προτιμάει να θυμάται μόνο τα καλά και συμφέροντα)! Για την ερώτηση 621 οι αμφιβολίες μου παραμένουν.
Recommended Posts