Zissis Chiotis Δημοσιεύτηκε Νοέμβριος 29 , 2008 Συγγραφέας Δημοσιεύτηκε Νοέμβριος 29 , 2008 Γειά σου Ζήση μου, Κι εγω μαζί σου είμαι. Το όλο θέμα με εμένα είναι ότι δεν μπόρεσα ακόμα να βρω μια μικρή τετράχρονη μηχανή , για να κάνω τις δοκιμές μου... Αλλά που θα πάει , κάτι θα γίνει στο τέλος. (ελπίζω πριν το τέλος της χρονιάς) Εδώ είμαι και τα λέμε πάλι... Να είσαι πάντα καλά... Ο φίλος Δαμιανός Γειά σου Δαμιανέ!! Βλέπω τελικά τα κατάφερες και ήρθες στο φόρουμ..!! Παιδιά για να γνωριστούμε και με τον Δαμιανό, είναι ο μόνος έλληνας που με βοήθησε στις κατασκευές μου, και έχει κατασκευάσει και αυτός ένα ανάλογο πείραμα.! Δαμιανέ.... Πές στα παιδιά τι έχεις κάνει....
Damianos M Δημοσιεύτηκε Νοέμβριος 29 , 2008 Δημοσιεύτηκε Νοέμβριος 29 , 2008 Ζήση μου γειά και πάλι! Ότι και να πω είναι πραγματικά λιγο... Το γεγονος είναι ότι φαίνεται να βαδίζουμε σε σωστό δρόμο! Ζήση, ένα από τα βίντεο που έχω ανεβάσει στο γιου τιούμπ είναι Εαν βγούμε αληθινοί, τότε (ζητώ συγνώμη που θα το πω) ένα από τα επάγγελμα που θα πληγεί άμεσα στο μέλλον θα είναι και οι καθαριστές αποβλήτων - ακαθάρτων υδάτων... Ναί, (μή γελάσετε) διότι και "αυτά" ακόμη με ένα απλό φιλτράρισμα , είναι καύσιμο! (διότι το πόσιμο νερό , καλό θα ήταν να το αφήσουμε για τις ανάγκες των ζωντανών οργανισμών) Ετσι απλά, για να αλλάξουμε για λίγάκι "το κλίμα"... Ο φίλος Δαμιανός Ένα άλλο βίντεο όπου φαίνεται να εφαρμόζεται το παραπάνω κύκλωμα είναι αυτό Σας ευχαριστώ Ο φίλος Δαμιανός
aeragogos Δημοσιεύτηκε Νοέμβριος 29 , 2008 Δημοσιεύτηκε Νοέμβριος 29 , 2008 ρε σεις, πλακα μας κανετε? δυο παιδια του λυκειου? τι να πω. με την πορεια που εχει παρει η νεολαια την τελευταία δεκαετια και να μου το λεγανε δεν θα το πιστευα.. σας συγχαιρω ΔΙΣ λοιπον και μια ακομα φορα για τις νεανικες σας ανυσηχίες. βρειτε ενα τρόπο να το κανετε να δουλέψει εστω και προχειρα, και μετα βλεπετε πως θα το εξελίξετε. μονο μια συμβουλη, μην αφησετε τον ενθουσιασμο σας να προδώσει οτι και αν ανακαλύψατε, μην ξεχνάτε οτι καποιος αλλος εκει εξω μπορει να εκμεταλλευτει οτι κανετε και να εχει τα μεσα να σας προσπεράσει. φιλικα και με μεγάλο θαυμασμο.
Damianos M Δημοσιεύτηκε Νοέμβριος 29 , 2008 Δημοσιεύτηκε Νοέμβριος 29 , 2008 Πάντως παιδιά υπάρχει επίσης και κάποιο ξενο φόρουμ (στα αγγλικά) στο οποίο συμμετέχουν πάρα πολλοί πειραματιστές, γνώστες και "εφευρέτες". Θα το έλεγα πάντοτε με την καλή έννοια, όσοι από εσάς θέλατε να το "ρίξετε μια ματιά" ,(πιστεύω πως θα άξιζε τον κόπο) και γιατί όχι να αποσπάσετε και κάποιες χρήσιμες ή ενδιαφέρουσες (κατά τη γνώμη σας) πληροφορίες, και να τις μεταφερετε εδώ, εμπλουτίζοντας έτσι με γνώσεις και εμπειρία και το δικό μας φόρουμ... Η διεύθυνση του φόρουμ στο οποίο κατά τα άλλα συμμετέχουμε τόσο εγώ όσο και ο φίλος μου ο Ζήσης, είναι: http://www.overunity.com/index.php?topic=5024.new#new Σας ευχαριστούμε για το ενδιαφέρον που δείχνετε... όταν θα "βγει κάτι καλό " από αυτή την "ιστορία" ,πιστεύω ότι θα ωφεληθούμε όλοι. Επίσης ένα άλλο (γερμανικό) φόρουμ που βρήκα κι έγραψα σχετικά, είναι αυτό: http://forum.hcrs.at/viewtopic.php?p=10917#10917 (Ζητώ συγνώμη, που δημοσίευσα κάποια στιγμή δύο συνεχόμενα σχόλια αντί για ένα) Και πάλι σας ευχαριστούμε , να είσαστε πάντα καλά.
CostasV Δημοσιεύτηκε Νοέμβριος 30 , 2008 Δημοσιεύτηκε Νοέμβριος 30 , 2008 Πώς μπορώ πρακτικά να το μετρήσω αυτό?? Να τονίσω ότι είμαι μαθητής.! Ούτε εργαστήριο έχω με πανάκριβα όργανα μέτρησης, και πολλές δυνατότητες. Στο δωμάτιό μου δουλεύω επάνω απο τα σχολικά βιβλια, και μόνο εργαλείο είναι το πολύμετρο. Εδώ πιθανόν να χρειαστώ κάποια βοήθεια..!! 1. Με ένα δυναμόμετρο, ή ελλείψει δυναμόμετρου με έναν μοχλό και ένα βάρος στην άκρη του μοχλού, εκτιμάς την ροπή που πρέπει να εφαρμοστεί στον άξονα της μηχανής για να περιστραφεί. Αυτή η ροπή ουσιαστικά είναι η ροπή που προκαλείται από την τριβή (και εν μέρει την αδράνεια) των εξαρτημάτων της μηχανής). 2. Υπολογίζεις την γωνία περιστροφής του άξονα (σε rad) 3. Ροπή επί γωνία ίσον ενέργεια. (μηχανική ενέργεια) 4. Από ηλεκτρονικά δεν είμαι καλός, αλλά μάλλον με τους πυκνωτές και το πόσες φορές εκφορτίζουν σε κάθε γύρισμα άξονα (εκφόρτιση στο μπουζι), θα μπορέσεις να σχηματίσεις ένα προσεγγιστικό νούμερο για το πόση ενέργεια δίνεις. Δώσε προσοχή στις μονάδες που θα χρησιμοποιήσεις στους υπολογισμούς. Λειτουργούμε περίπου σύμφωνα με τον κύκλο Carnot αν δεν κάνω λάθος, και τον τρόπο που λειτουργούν οι σημερινοί απλοί κινητήρες! Εισαγωγή, συμπίεση, εκτόνωση, εξαγωγή (ή εξάτμιση). Δεν είναι κύκλος Carnot. Για την ακρίβεια δεν είναι καν κύκλος (τουλάχιστον, ακόμα). Οταν θα πρέπει να γίνει κύκλος, τότε θα πρέπει να βγει ο ατμός από τον κύκλινδρο και να μπει υγρό νερό. Επειδή μετά από λίγες στροφές, η θερμοκρασία του κυλίδρου θα έχει αυξηθεί, το νέο υγρό νερό που θα μπαίνει να ατμοποιείται πριν προλάβει το μπουζί να προκαλέσει ατμοποίηση. Αλλά αυτά τα λέω από θεωρητική άποψη. Προχωρείστε εσείς στην πράξη και ίσως τα πράγματα εξελιχθούν διαφορετικά. Ισως είναι πιο εύκολα, αλλά ίσως και πιο δύσκολα.
Damianos M Δημοσιεύτηκε Νοέμβριος 30 , 2008 Δημοσιεύτηκε Νοέμβριος 30 , 2008 Ευχαριστώ τον φίλο kostaV για την πολύτιμη συμβουλή του. Οι σημερινοί κινητηρες εσωτρικής καύσης χρησιμοποιούν από ότι ξέρω τον κύκλο του otto και τον κύκλο του Diesel. Τώρα, όσον αφορά για την εξήγηση του φαινομένου για το οποίο ανάφερε παραπάνω ο φίλος μου ο Ζήσης , θα έλεγα ότι το νερό κανονικά θα έπρεπε στις κανονικές συνθήκες πιέσεως και θερμοκρασίας να είναι αέριο. Αυτό διότι είναι πολύ ελαφρύ. Σκεφτείτε ότι 1 mole Η2Ο είναι μόνον 18 γραμμάρια... Αλλα πιθανόν λόγω (εκτός του ομοιοπολικου δεσμου - με την αμοιβαία συνησφορά ηλεκτρονίων μεταξύ Ο και Η) της ύπαρξης και ενός ακόμη χαλαρότερου δεσμού που αναπτύσσουν μεταξύ τους τα μόρια του νερού, ο οποίος ως γνωστόν λέγεται και δεσμός Wan der Waals, κρατά σε μεγαλύτερη συνοχή τα μόρια του νερού με αποτέλεσμα να έχουμε το νερό σε υγρή μορφή μέχρι τους 100 περίπου βαθμούς κελσίου. Πολύ πιθανόν αυτή η ηλεκτρική εκκένωση να προκαλεί κάποια "αδρανοποίηση" σε αυτόν τον δεσμό με αποτέλεσμα την ξαφνική "εξαέρωση" (δεν θα έλεγα ατμοποίηση) του νερού.
Zissis Chiotis Δημοσιεύτηκε Νοέμβριος 30 , 2008 Συγγραφέας Δημοσιεύτηκε Νοέμβριος 30 , 2008 Οι σημερινοί κινητηρες εσωτρικής καύσης χρησιμοποιούν από ότι ξέρω τον κύκλο του otto και τον κύκλο του Diesel. Μια εικόνα = 1000λέξεις....: Τέλος πάντων με βάση αυτό πάμε να κάνουμε τα πειράματα μας....
Damianos M Δημοσιεύτηκε Νοέμβριος 30 , 2008 Δημοσιεύτηκε Νοέμβριος 30 , 2008 Αυτός είσαι Ζήση μου... Αυτό σκεφτόμουν κι εγώ να κάνω... Κάτι ακόμα... Εφημερίδα ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ ,Σάββατο 22-11-2008, σελίδα 54 , Διεθνή Λέει: Παγετώνες στη λεκάνη "Ελλάς" του 'Αρη (πλανήτη) "...Οι παγετώνες αυτοί, που είναι τα μεγαλύτερα γνωστά αποθέματα νερού στον Άρη, πέρα από τους πόλους του, μπορούν να αποδειχθούν χρήσιμοι για μελλοντικές επανδρωμένες αποστολές στον κόκκινο πλανήτη είτε ως πόσιμο νρεό είτε ως καύσιμη ύλη για τους πυραύλους..."
aeragogos Δημοσιεύτηκε Νοέμβριος 30 , 2008 Δημοσιεύτηκε Νοέμβριος 30 , 2008 δεν θα βρειτε ευκολα αλλα Imho θα εφαρμοστει ευκολοτερα το πειραμα σε εναν Wankel.. δυσευρετοι αλλα οχι και τοσο ειναι παλιοι εξωλέμβιοι κινητήρες wankel.. οι ροτορες και ο μικρος θαλαμος καυσης με τις ιδιαιτεροτητες του θα ειναι προς οφελος οτυ πειράματος πιστευω..
sakistsalikis Δημοσιεύτηκε Νοέμβριος 30 , 2008 Δημοσιεύτηκε Νοέμβριος 30 , 2008 Αν κάποιος δεν πειραματιστεί δεν εφευρίσκει. Ναι αλλα ο πειραματισμος πρεπει να εχει μια θεωρητικη βαση και μια κατευθυνση, αμα πειραματιζεσαι στο ασχετο δεν καταφερνεις ποτε τιποτα. Αυτο που ηθελα να ρωτησω και δεν ειχα χρονο να το γραψω στην προηγουμενη παρατηρηση μου: Σε ποια θεωρια βασιζεσαι; Η βενζινη εχει μια ενεργεια αποθηκευμενη μεσα της η οποια εκλυεται με απλο σπινθιρα. Καυση το νερο δεν κανει. Εχεις βρει συνθηκες που το νερο μπορει να αποδοσει την εσωτερικη του ενεργεια; Αν πηγαινεις ετσι στα τυφλα τοτε μπορει να κανεις κατι αλλα η ενεργεια να ειναι αυτη που εσυ δινεις. Τι εννοω: Αν εσυ δινει ενα σπινθηρα 400Watt το νερο θερμενεται τοπικα οποτε ατμοποιειται. Πολυ πιθανο λοιπον τα 400Watt να μη γινουν 400watt θερμικη στο νερο αλλα να γινουν 350W θερμικη + 50watt κινητικη με τον ατμο. Ομως στην περιπτωση αυτη δεν εχεις παρει απ το νερο ενεργεια αλλα εχεις δωσει στο νερο.
Recommended Posts
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο
Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!
Εγγραφή νέου λογαριασμούΣύνδεση
Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα