Μετάβαση στο περιεχόμενο

Recommended Posts

Δημοσιεύτηκε

Κατ αρχήν όταν ξεκινώ να πειραματιστώ δεν βασίζομαι σε καμία θεωρία, (μπορεί να ακούγεται λιγάκι παράξενο αυτό, και σας ζητώ τη συγνώμη αλλά και την κατανόησή σας)

απλά χρησιμοποιώ (σαν εργαλείο) την ήδη γνωστή θεωρία όποτε χρειαστεί...

Η Θεωρία θα προκύψει μετά την πράξη...

Π.χ. εάν βασιστω στη θεωρία του βαρυτικού πεδίου , δεν θα φτάσω ποτέ στο φεγγάρι διότι απλά θα μου έλεγε κάποιος ότι δεν θα μπορέσω να υπενικήσω τη βαρυτική έλξη της Γης... (απίστευτο , αλλά ακούστηκε την εποχή, προτού ο άνθρωπος φτάσει στο φεγγάρι)

Η επιστήμη θέλει και λίγη φαντασία...

και λίγη υπόθεση... (έστω ότι ισχύει αυτό... έστω ότι ισχύει εκείνο...)

(Ευτυχώς, δεν ζούμε στην εποχή του μεσαίωνα , και δεν περνάμε από καμία "ιερά εξέταση",

εξάλλου τα πιό σοφά πράγματα, στην αρχή οι άνθρωποι τα είδαν σαν μπαρούφες...)

Ο φίλος μου ο Ζήσης έχει ένα σχετικό pdf του πανεπιστημίου του Cambridge πάνω στο θέμα που συζητάμε...

Θα παρακαλούσα το φίλο Ζήση να μας το δείξει...

 

Σας ευχαριστώ

 

(εννοείται, ότι κάθε βοήθεια, γνώμη ή άποψη από οποιονδήποτε, πάνω στο θέμα, είναι πάντοτε δεκτή!)

 

Αλλάζω λίγο το κλίμα...

Ο Θαλής (625-546 π.χ.) θεώρησε "βάση, βασικό συστατικό" το νερό

Ο Αναξίμανδρος (610-546π.χ.) το νερό , τον αέρα, κλπ

Ο Αναξιμένης (585-525π.χ.) Θεώρησε τον αέρα σαν ύλη και ενέργεια μαζί

Ο Ηράκλειτος (540-480π.χ.) Θεωρεί "βάση" τη φωτιά.

Το θέμα φαίνεται ενδιαφέρον... αξίζει να το συζητήσουμε λιγάκι παραπάνω...

  • Απαντήσεις 55
  • Created
  • Τελευταία απάντηση

Top Posters In This Topic

Δημοσιεύτηκε

Καταρχήν να ευχαριστήσω τον Φίλο "aeragogos" για την καταπλακτική ιδέα που έφερε στη συζήτηση σχετικά με τους κινητήρες Wankel....!!

 

Πολύ καλή ιδέα.... άσε μου λίγο χρόνο να τη δουλέψω στο μυαλό μου, και θα τη σχολιάσω....

 

 

Υστερα, θα έρθω στον επίσης Φίλο "sakistsalikis" που αναφέρει το θέμα της Θεωρίας....!!

Αρχικά θα συμφωνήσω με τον Δαμιανό..!! Και το παράδειγμα που ανέφερε, είναι πολύ σωστό. Για να ξεκινήσουμε να φτάσουμε κάπου (αν φτάσουμε, δεν ξέρουμε) θα πρέπει να βάλουμε 1002 υποθέσεις μέσα, και ύστερα μια-μια να τις απορρίπτουμε ή όχι..!! Με λίγα λόγια, θα πρέπει να πούμε αρχικά, ότι ο Γάϊδαρος Πετάει!! Και μετά βλέπουμε εάν ισχύει.

 

Και όσο για το εάν υπάρχει θεωρία στο ότι κάπου ο συντελεστής απόδωσης είναι μεγαλύτερος του 1, η απάντηση είναι ΝΑΙ..!!!!

 

Δείτε παρακάτω:

 

Ένα άρθρο γραμμένο στα Αγγλικά, όπου δημοσιεύθηκε από τον πανεπιστημιακό τύπο του

αγγλικού πανεπιστημίου Cambridge το 1998, και γράφτηκε από τους πανεπιστημιακούς Peter Graneau (Βοστώνη, ΗΠΑ) και Neal Graneau (Οξφόρδη UK), με αφορμή ανάλογα πειράματα που έγιναν. Ο τίτλος του εγγράφου είναι, η "Η απελευθερωμένη χημική ενέργεια κεραυνού(ηλ/στατικής εκκένωσης), υπερβαίνει την ηλεκτρική ενέργεια εισόδου". Με άλλα λόγια λέει πώς μπορεί να "εκραγεί" (χρησιμοποιεί τη λέξη explode) το νερό (συγκεκριμένα τεχνιτή ομίχλη), μέσα απο έναν κεραυνό, και η ενέργεια που εκλύεται είναι μεγαλύτερη απο αυτή που χρειάζεται για να γίνει ο κεραυνός. Είναι ένα άριστο έγγραφο που υποστηρίζει πλήρως και περιγράφει κάποια φαινόμενα που μπορούν να επιτευχθούν σε πολύ βασικά και απλά πειράματα.

Δώστε ιδιέταιρη προσοχή στην σελίδα 125 του παρακάτω PDF, όπου υπάρχει ένας πίνακας με τις μετρήσεις που έκαναν τα παληκάρια στο Cambridge. Στην τελευταία στήλη του πίνακα, είναι ο συντελεστής απόδωσης, ο οποίος ξεπερνάει τη μονάδα, και μάλιστα σε έναν κεραυνό έφτασε το 1.59 .!!!! Εδώ παιδιά μιλάμε για απόδωση 160%!!!!

Στα συγκεκριμένα πειράματα δεν υπήρχε θεωρία. Μετά το πείραμα φτιάχτηκε!!!!

 

Το PDF με το άρθρο, το έχω ανεβάσει στην διεύθυνση: http://rapidshare.com/files/180802146/Graneau_experiments.pdf

 

Εαν δεν κατεβαίνει, πείτε μου να το διορθώσω.

 

Αυτά προς το παρών....

Δημοσιεύτηκε

"μικρε" (που μονο μικρος δεν εισαι) ασε τις ευχαριστίες και στρώσου στη δουλεια ;)

 

ενας wankel εχει λιγότερα κινουμενα μέρη απο εναν otto, οπότε ενδεχομένως να ειναι καταλληλότερος για τα πρώτα στάδια της αναζήτησης. επίσης ειναι ενα πεδίο σχετικά περιορισμενο αφου στην "αγορα" λίγες εκδοχές του υπαρχουν αρα ειναι και πιο "παρθένο"

 

ο λόγος που σου μίλησα για τις εξωλέμβιες ειναι γιατι ειναι σαφως μικροτερες και ελαφρυτερες απο εναν κινητήρα αυτοκινήτου (αφου wankel σε παπί δεν εχει βγει ακόμα... :D)

 

καλη συνεχεια.

Δημοσιεύτηκε

Φίλε aeragogos, ακριβώς επειδή είμαι μικρός, δεν μπορώ προς το παρών να στροθώ στη δουλειά. Εκτός του περιορισμένου χρόνου που έχω λόγω μαθημάτων, το μαθητικό χαρτζιλίκι δεν φτάνει για τέτοια έξοδα και δοκιμές....

 

Όσο για το μέλλον, αυτά σκοπέυω να κάνω εάν περάσω τελικά κάπου.... (Εάν όχι EMΠ, και το ΤΕΙ καλό είναι)....

 

 

Έψαξα και βρήκα για τό έγγραφο που ανέφερα παραπάνω, το παρακάτω σχόλιο:

 

Abstract

 

This paper reports the first experimental results in which the kinetic energy of cold fog, generated in a water arc plasma, exceeds the electrical energy supplied to form and maintain the arc. The cold fog explosion is produced by breaking down a small quantity of liquid water and passing a kiloampere current pulse through the plasma. The 90-year history of unusually strong water arc explosions is reviewed. Experimental observations leave little doubt that internal water energy is being liberated by the sudden electrodynamic conversion of about one-third of the water to dense fog. High-speed photography reveals that the fog expels itself from the water at supersonic velocities. The loss of intermolecular bond energy in the conversion from liquid to fog must be the source of the explosion energy.

 

(Received December 11 1998)

(Revised August 5 1999)

Βρίσκεται εδώ:

http://journals.cambridge.org/action/displayAbstract?fromPage=online&aid=18687

 

Δεν ξέρω εάν το κατεβάσατε και το διαβάσατε, πάντως σας το προτείνω, και αξίζει τον κόπο θα έλεγα, να το διαβάσετε όλο....

 

Για όσους ενδιαφέρονται, μπορείτε να "ψαχουλέψετε" τον τύπο του

Cambridge σχετικά με την επιστήμη του πλάσμα εδώ:

http://journals.cambridge.org/action/displayJournal?jid=PLA

 

Σας Ευχαριστώ θερμά,

Ζήσης

  • 4 weeks later...
Δημοσιεύτηκε

Kαλημέρα σε όλη την παρέα, καλά Χριστούγεννα και χρόνια πολλά με ευτυχία και επιτυχίες.!!

 

Σήμερα κιόλλας, φεύγω για το εξοχικό μου (προς Λαμία μεριά) όπου εκεί θα εφαρμόσω την κατασκευή του κεραυνού αυτού σ' αυτήν τη μηχανή.:

 

Φωτογραφίες μηχανής. (το μοτοποδήλατο είναι ιδιοκατασκευή)

http://farm4.static.flickr.com/3118/2913305802_44d7d100fd_b.jpg

http://farm4.static.flickr.com/3141/2912448743_ecd2ff1892_b.jpg

 

Το μοτεράκι αυτό είναι 35 κ.εκ. 2-χρονων με μείγμα βενζίνης:λαδιού 40:1.

Θα ξεκινήσω τα τέστ μου μόνο με τον σπινθήρα που μεγάλωσα.

Δηλαδή αυτό για όσους δεν ενθυμούνται.:

Θα κοιτάξω και θα μετήσω όπως μπορώ για μειωμένους ρύππους ή έξτρα δύναμη. Στη συνέχεια θα δοκιμάσω μια μικρή προσθήκη νερού στο μείγμα βενζίνης:λαδιού.

Να δούμε.... Θα δουλέψει??

Ύστερα λέω να δοκιμάσω Πετρέλαιο κίνησης ή/και θέρμανσης, και βλέπουμε....

 

Λέτε να δουλέψει, ή θα έχω πρόβλημα με το χρονισμό??

 

Ευχαριστώ.! Εάν έχετε κάποια πρόταση για να δοκιμάσω, θα χαιρόμουν να τη δοκιμάσω.!!

 

Ζήσης Χιώτης

Δημοσιεύτηκε

Καλήν εσπέρα σε όλους τους φίλους Μηχανολόγους και μή, και Χρόνια πολλά, και καλά και ευτυχισμένο και δημιουργικό το νέο έτος 2009..!!!!

 

Σήμερα το απόγευμα γύρισα απο το χωριό μου, όπου εκεί όπως έχω προαναφέρει, θα δοκίμαζα την κατασκευή με πλάσμα μέσα στη μηχανή.!

 

Η κατασκευή ήτο επιτυχής..!!

Βέβαια το μηχανάκι ήτανε δίχρονο, και νερό φοβήθηκα να του βάλω, όμως βρήκα ωραία πραματάκια!!!!

 

 

Το κύκλωμα όσοι παρακολουθούσατε το θέμα, το ξέρετε, οι υπόλοιποι μπορείτε να ανατρέξετε στις προηγούμενες σελίδες.

Λοιπόν.! Επειδή ένα βίντεο = 1000 λέξεις....

 

Δείτε...:

 

Αποτελέσματα, όπως ακούτε και στο βίντεο, είναι περισσότερες στροφές στο "ρελαντί" άρα περισσότερη δύναμη, και λιγότεροι ρύπποι. Δηλαδή λιγότεροι καπνοι οι οποίοι μυρίζουν αμυδρά...!!

 

Να υπενθυμίσω και τον σπινθήρα που συμβαίνει όταν βάζω την μπρίζα. Άλλοτε είναι ο γνωστός κανονικός σπινθήρας.:

 

 

Ορίστε και δυο φωτογραφίες....:

 

http://farm4.static.flickr.com/3240/3151256512_d5c391f3a4_b.jpg

 

Προσέξτε πάνω αριστερά, τη δίοδο που αποτρέπει κύκλωμα μέσα στον πολ/στη.... --->

 

http://farm4.static.flickr.com/3284/3144513026_b26d5d2751_b.jpg

 

http://farm4.static.flickr.com/3087/3143703869_b511e099cd_b.jpg

 

Όταν το πρωτοδοκίμασα, το μπουζί μου είχε πολύ μικρό διάκενο, και κοιτάχτε πώς έγινε με τα πρώτα πλάσματα....:

 

http://farm4.static.flickr.com/3291/3143679315_8d33f4b1b0_b.jpg

 

 

Αυτά προς το παρών....

Ελπίζω το 2009 να μας φέρει τα καλύτερα.!!

Θα χαιρόμουν πολύ αν άκουγα κριτικές ή σχόλια τουλάχιστον....!!

 

 

Ευχαριστώ πάρα πολύ,

Ζήσης

 

Υ.Γ.: Να προσθέσω ότι μια απο αυτές τις ημέρες έχω σκοπό να αγοράσω μια μικρή 4-χρονη (6άλογα) μηχανή καινούρια που βρήκα (no name - 130euro) ωστε να δοκιμάσω την κατασκευή εκεί. Το πιο πιθανό είναι να εισάγω κατευθείαν νερό μέσα στον χώρο καύσης + τον σπινθήρα που έφτιαξα.

Είδομεν.... αναμείνατε για αναφορές και εξελίξεις....

 

Και πάλι ευχαριστώ.!

Δημοσιεύτηκε
Καλήν εσπέρα σε όλους τους φίλους Μηχανολόγους και μή, και Χρόνια πολλά, και καλά και ευτυχισμένο και δημιουργικό το νέο έτος 2009..!!!!

 

Σήμερα το απόγευμα γύρισα απο το χωριό μου, όπου εκεί όπως έχω προαναφέρει, θα δοκίμαζα την κατασκευή με πλάσμα μέσα στη μηχανή.!

 

Η κατασκευή ήτο επιτυχής..!!

Βέβαια το μηχανάκι ήτανε δίχρονο, και νερό φοβήθηκα να του βάλω, όμως βρήκα ωραία πραματάκια!!!!

...

 

Αποτελέσματα, όπως ακούτε και στο βίντεο, είναι περισσότερες στροφές στο "ρελαντί" άρα περισσότερη δύναμη, και λιγότεροι ρύπποι. Δηλαδή λιγότεροι καπνοι οι οποίοι μυρίζουν αμυδρά...!!

....

Θα χαιρόμουν πολύ αν άκουγα κριτικές ή σχόλια τουλάχιστον....!!

 

 

 

Δυστυχώς, παρακολουθώντας τα βιντεο, δεν μπορώ να καταλάβω τι έχεις κάνει.

Δούλεψες τον κινητήρα με μίγμα βενζίνης και λαδιού, φυσιολογικά δηλαδή; Ή βάζοντας και νερό;

Οι περισσότερες στροφές στο ρελαντί, από μόνες τους, δεν σημαίνουν πολλά πράγματα.

Δημοσιεύτηκε

 

Δυστυχώς, παρακολουθώντας τα βιντεο, δεν μπορώ να καταλάβω τι έχεις κάνει.

Δούλεψες τον κινητήρα με μίγμα βενζίνης και λαδιού, φυσιολογικά δηλαδή; Ή βάζοντας και νερό;

Οι περισσότερες στροφές στο ρελαντί, από μόνες τους, δεν σημαίνουν πολλά πράγματα.

 

Ναι, φυσιολογικά..!!

Μείγμα βενζίνης και λαδιού, όπως όλες οι 2χρονες μηχανές.!

Οι περισσότερες στροφες στο ρελαντί δεν μας λένε και πολλά πράγματα, σωστά.!! Το μονο που μας λένε, είναι ότι η ενέργεια που βγάζουμε απο την μπρίζα, πιάνει τόπο.!!

 

Εκτός αυτού, έχουμε λιγότερους ρύππους.!!!! Δεν ξέρω τι ακριβώς γίνεται μεσα στον χώρο καύσης, αλλά αυτό που ξέρω είναι ότι τα καυσαέρια μυρίζουν ελάχιστα, σε σχέση με πρίν..!!

 

Δεν έβαλα νερό στη 2χρονη γιατί φοβήθηκα μην την "κολλήσω" ή στην καλύτερη να της κάνω κακό.

 

Προχτές (Σαββατο) όμως αγόρασα αυτή την κυρία.!!

http://farm4.static.flickr.com/3077/3162999970_cb0aca6aae_b.jpg

http://farm4.static.flickr.com/3124/3162168571_a40354d26e_b.jpg

http://farm4.static.flickr.com/3085/3163005522_e54d662616_b.jpg

http://farm4.static.flickr.com/3107/3162174477_2789ecef05_b.jpg

 

Μόνο και μόνο, για να δοκιμάσω το σπινθήρα εκει πάνω, και να βάλω άφοβα νερό μέσα στο χώρο καύσης.!!!!

 

Είδομεν σε καμιά βδομάδα οι εξελίξεις όπου θα βρώ χρόνο να κάνω το πείραμα..!!

Δημοσιεύτηκε

Ζήση, να ρωτήσω μερικά πράγματα.

Δούλεψες την μηχανή με μίγμα βενζίνης και λαδιού. Εντάξει μέχρι εδώ.

Τώρα, επειδή όπως σου είπα δεν μπορώ να καταλάβω από τα βιντεο τι έχεις κάνει, θα σου περιγράψω τι κατάλαβα και εσύ θα με διορθώσεις όπου δεν έχω καταλάβει.

 

Λοιπόν, στην δίχρονη μηχανή που λειτουργούσε με βενζίνη και λάδι, προσθέτεις το κύκλωμα με το οποίο δίνει ηλεκτρική εκκένωση πολλών kV.

Ως αποτέλεσμα βλέπεις τις στροφές στο ρελαντί να ανεβαίνουν και παρατηρείς λιγότερα καυσάερια.

 

Τα λέω σωστά;

 

Οι ερωτήσεις τώρα.

1. Με τι συχνότητα περίπου γινόνταν οι ηλεκτρικές εκκενώσεις.

2. Μεταξύ ποιών σημείων αναπτύσσονταν η ηλεκτρική εκκένωση; Μεταξύ των ακίδων του μπουζί;

3. Πόσα kV ήταν περίπου οι ηλεκτρικές εκκενώσεις που προκαλούσε το κύκλωμά σου;

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο

Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!

Εγγραφή νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.