Μετάβαση στο περιεχόμενο

Recommended Posts

Δημοσιεύτηκε

Έτσι είναι, τα έχουμε συζητήσει κατά κόρον αυτά.

 

Όσο για το διάβασμα, εγώ που τους έχω όλους εδώ και χρόνια, ως τώρα έχω ανοίξει γύρω στους 15 (~62 είναι συνολικά).

Γενικά δεν είναι για διάβασμα, ο μέσος μηχανικός θα χρειαστεί μόνο τα ΕΝ1998-1 και ΕΝ1992-1, και θα τα ανοίγει όλο κι όλο 2 φορές τον χρόνο.

Πλην όμως, για αυτές τις δύο φορές χρειάζεται να τους έχεις...

Δημοσιεύτηκε

Δεν στρώνεται και κάποιος καθηγητής να γράψει ενημερωμένο βιβλίο που να καλύπτει ΕΚ2, ΕΚ8-1 και εθνικά προσαρτήματα.   Και σε κάθε επανέκδοση να καλύπτει και τις τροποποιήσεις.   :mrgreen:

 

Κυκλοφορεί κάτι καλό; 

 

 

Δημοσιεύτηκε

Διάβασμα των ευρωκωδίκων χρειάζεται συνεχώς και όχι μόνο δυο φορές το χρόνο (αρκεί να υπάρχει η αφορμή, δηλ. δουλειές...). Υπάρχουν πολλά και καλά σχετικά βιβλία στην αγορά, ξένα ή ελληνικά, όπως και διάφορα κατατοπιστικά pdf από σεμινάρια, ημερίδες κ.τ.λ, (για μένα η κορυφή αυτών είναι ένα pdf του Φαρδή όπου γίνεται μια πολύ καλή σύγκριση μεταξύ ΕΝ1998-1 και ΕΑΚ-ΕΚΩΣ και που είναι πολύ χρήσιμη για αυτούς που είχαν "παντρευτεί" τόσο χρόνια τους τελευταίους..) αλλά οι τροποποιήσεις στα Εθν. Προσαρτήματα που γίνονται κατά καιρούς είναι κάτι άλλο (δεν μπορούν να τις παρακολουθήσουν τα βιβλία με άμεσο τρόπο). Για μένα, τα Εθν. Προσαρτήματα (άντε, όχι τα ίδια τα κείμενα των ευρωκωδίκων) έπρεπε να είναι δωρεάν, αλλά αυτό είναι άλλη κουβέντα. 

EN_1998-1.pdf

  • Upvote 1
Δημοσιεύτηκε

Θα μπορούσε άνετα το ΤΕΕ να κυκλοφορεί -δωρεάν ή με μικρή συνδρομή-  ένα βιβλίο σε pdf με τακτικό update ώστε να περιλαμβάνονται τα βασικά των ΕΚ2 και ΕΚ8 και τα εθνικά προσαρτήματα με τις τροποποιήσεις τους. Με δικά του ...λόγια όχι αντιγραφή των ευρωκωδίκων που είναι προϊόν προς πώληση.   Ενα καλογραμμένο, με παραδείγματα, σχόλια και καλοφτιαγμένα σχήματα όπως αρμόζει σε μηχανικούς.  Γιατί τους ευρωκώδικες δεν τους λες και φιλικούς προς το χρήστη. 

 

Τέτοιο βιβλίο εννοώ.   :smile:

 

Ενα βιβλίο του Φαρδή για ΕΚ8 που έχω, μια χαρά είναι αλλά δεν καλύπτει όπως είναι φυσικό αυτή την ανάγκη για ενημέρωση. 

  • 1 year later...
Δημοσιεύτηκε (edited)

καλησπέρα,

σε περίπτωση πυλωτής+4 αν θυμάμαι καλά είχε βγεί εγκύκλιος πριν λίγα χρόνια που σου επέτρεπε να θεωρήσεις στη συμμετοχή της επάρκειας τοιχωμάτων την πλάτη του ανελκυστήρα με μήκος μικρότερο των 2,00μ δηλαδή 1,90μ (όπως προκύπτει στην περίπτωση φρεατίου ανελκυστήρα με πλάτος 1,40μ. έτσι δε χρειάζεται να βγάλεις δόντι στην πλάτη του ανελκυστήρα ή να κάνεις τα παράλληλα τοιχεία 30αρια). Αναφέρομαι σε μελέτη με  ΕΑΚ

Σας λέει κάτι αυτό?  Το έχετε εφαρμόσει? Αν ναι έχει κάποιος αυτή την εγκύκλιο.

 

 

 

 

lift.thumb.png.c493c92a90a8496e5eca1b2b7c7f51ae.png

 

 

Edited by jim

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο

Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!

Εγγραφή νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.