George78 Δημοσιεύτηκε Ιούνιος 19 , 2014 Δημοσιεύτηκε Ιούνιος 19 , 2014 Τελευταια αρχιζω να νομιζω ότι ειμαστε σε φοιτητικο φορουμ.............. ασχέτως , ηλικιας , ολο και περισοτεροι ΕΕ ΜΗΧΑΝΙΚΟΙ ;;;;; , θυμούνται τα μαθηματα, τα εργαστηρια, ποσες απουσιες εχουν , ......... δεν μπορω να φανταστω σε αναλογο ξενο φορουμ , τετοια επιχειρηματα από επαγγελματιες μηχανικους.........όλα αυτά ,για τα ΄΄μαθηματα΄΄ , όταν οι περισοτεροι μηχανικοι δεν εχουν ιδεα . από μελετες, διαδικασιες όταν αποφοιτουν............ Είναι που στο εξωτερικό εχουν συστημα με πιστοποιήσεις και εμπειρία και παίζουν με Bachelor (Αδιάφορο ειναι αν ειναι 3ετές 4 ετές 5ετές ΜΙΤ, Imperial, Δοθε Παναγούλας αφού ειναι όλα το ίδιο ως προς την πρόσβαση στα Ε.Δ., εδώ τις βγάζουμε στο φορουμ και τις μετράμε)
panos-vicious Δημοσιεύτηκε Ιούνιος 19 , 2014 Δημοσιεύτηκε Ιούνιος 19 , 2014 Εξαιρετικά! Ο "junior" θα είναι και δια νόμου ο "μικρός" για όλες τις δουλειές και μάλλον θα πληρώνει κιόλας ..."για να μάθει". Τελικά εκεί στην παραλιακή, ξεπατώνονται στη δουλειά. Λέω να πάω αύριο από 'κει με μια σακούλα μπλουζάκια, να τα δώσω στα παιδιά να 'χουν ν' αλλάζουν, καλοκαίρι που είναι. 2
Greenick Δημοσιεύτηκε Ιούνιος 19 , 2014 Δημοσιεύτηκε Ιούνιος 19 , 2014 (edited) ΔΕΔΟΜΕΝΟ οτι θα γίνει και αυτό που λέει ο panos-vicious στο παραπάνω μήνυμα.ΚΑΙ ΚΕΡΑΤΑΣ ΚΑΙ ΔΑΡΜΕΝΟΣ δηλαδή.Αμ το άλλο το περιβόητο οτι θα πρέπει "η εμπειρία απαραίτητα να θεμελιώνεται-συνοδεύεται από έγγραφα φορολογίας εισοδήματος"?!?!?!?!?!?Για όποιον δεν κατάλαβε,ο νέος μηχανικός θα είναι το παιδί για όλες τις δουλειές που θα πληρώνεται ελάχιστα,πολύ πιθανόν να πληρώνει και από πάνω τον "παλαίουρα" για να του πιστοποιεί οτι έχει όντως εργαστεί σε συγκεκριμένους τομείς (εκεί να δεις εκβιασμός που έχει να πέσει,το αν θα γίνεις μηχανικός θα είναι στη ΔΙΑΚΡΙΤΙΚΗ ΕΥΧΕΡΕΙΑ του "παλιού") και για κερασάκι στην τούρτα,προφανώς θα πρέπει να κόψει ΑΠΥ-φορολογηθεί συγκεκριμένου ύψους (κατά πάσα πιθανότητα μεγαλύτερες από τα ευτελή ποσά που θα έχει πληρωθεί ή ακόμα και πληρώσει από την τσέπη του τον παλιό για την "μαθητεία" ).Γίνεται άραγε χειρότερα από αυτό?Υπάρχει μεγαλύτερος εργασιακός Μεσαίωνας?Μήπως να τράβαγε κουπί σε γαλέρα καλύτερα?Όποιος αμφιβάλλει οτι έτσι θα διαμορφωθεί πολύ γρήγορα η πιάτσα,μάλλον ζει σε άλλο κόσμο από εμένα ή δεν αντιλαμβάνεται επαρκώς τους κανόνες και τρόπους λειτουργίας μιας οικονομίας... Edited Ιούνιος 19 , 2014 by Greenick 2
George78 Δημοσιεύτηκε Ιούνιος 19 , 2014 Δημοσιεύτηκε Ιούνιος 19 , 2014 Και όμως στην δική μου σχολή δουλεύαμε ArcView - ArcInfo και είχαμε και στερεοσκόπιο στο εργαστήριο Αρχιτεκτονικής Τεχνολογίας και Σχεδιασμού του Χώρου Αυτά ειναι για να έχεις εικόνα σε μία ομάδα έργου και να συνεννοήσαι και άντε να κάνεις βασικές εργασίες όχι μελέτες/επιβλέψεις επιπέδου "Α" ούτε "Β" Με την ίδια λογική εγώ ως Πολ. Μηχ. ΤΕ που έχω κανει 3 μαθήματα προγραμματισμού θα έπρεπε να κάνω και μελέτες/επιβλέψεις πληροφορικής... Επίσης "GIS" δεν ειναι ArcView και "Φωτογραμμετρία" δεν είναι στεροσκόπιο ArcView κάνουν και σε τμήματα logistics και διοίκησης επιχειρήσεων, να τους βάλουμε και αυτούς να έχουν πρόσβαση στην κατηγορία μελετών 16 ?
Paul_Mix Δημοσιεύτηκε Ιούνιος 19 , 2014 Δημοσιεύτηκε Ιούνιος 19 , 2014 οι παλιοι μηχανικοι που θα εχουν την εμπειρια και θα μπορουν να υπογραφουν τα παντα, θα παιρνουν ολες τις δουλειες οι νεοι μηχανικοι που δεν θα εχουν την εμπειρα για να υπογραφουν τα παντα, δεν θα παιρνουν δουλειες και κατ'επεκταση δεν θα "αναβαθμιστουν" ποτε. Με λιγα λογια, οι δουλειες θα πηγαινουν σε οσους εχουν ηδη δουλειες. Οσοι νεοι δεν εχουν δουλειες, δεν θα εχουν καμια δυνατοτητα επιβιωσης. 1
Brasco Δημοσιεύτηκε Ιούνιος 19 , 2014 Δημοσιεύτηκε Ιούνιος 19 , 2014 οι παλιοι μηχανικοι που θα εχουν την εμπειρια και θα μπορουν να υπογραφουν τα παντα, θα παιρνουν ολες τις δουλειες οι νεοι μηχανικοι που δεν θα εχουν την εμπειρα για να υπογραφουν τα παντα, δεν θα παιρνουν δουλειες και κατ'επεκταση δεν θα "αναβαθμιστουν" ποτε. Με λιγα λογια, οι δουλειες θα πηγαινουν σε οσους εχουν ηδη δουλειες. Οσοι νεοι δεν εχουν δουλειες, δεν θα εχουν καμια δυνατοτητα επιβιωσης. Δεν είναι ακριβώς έτσι. Όσο παλαιότερος είναι ένας μηχανικός τόσο δυσκολεύεται στο να μένει κανονιστικά ενήμερος και τόσο λιγότερη ευχέρεια έχει με την χρήση πιο σύγχρονων εργαλείων. Υπάρχουν βέβαια και φωτεινές εξαιρέσεις. Το σημαντικότερο πρόβλημα με τους νέους μηχανικούς (που συσχετίζεται όμως με την δεδομένη εποχή) είναι το ότι δεν έχουν ευκαιρίες να έρθουν σε επαφή με το επάγγελμα καθότι δεν υπάρχει δραστηριότητα για κανέναν 3
Paul_Mix Δημοσιεύτηκε Ιούνιος 19 , 2014 Δημοσιεύτηκε Ιούνιος 19 , 2014 (edited) Όσο παλαιότερος είναι ένας μηχανικός τόσο δυσκολεύεται στο να μένει κανονιστικά ενήμερος και τόσο λιγότερη ευχέρεια έχει με την χρήση πιο σύγχρονων εργαλείων. αυτό έχει να κάνει με το κάθε ατομο ξεχωριστά, δεν ειναι οτι το κρατος "απαγορευει" στους παλιους μηχανικους να ασχοληθουν με τα συγχρονα εργαλεια. Οποιος θελει και μπορει ασχολειται με τα συγχρονα εργαλεια. Αυτο ομως που θελουν να κανουν ειναι να απαγορευσουν ή να περιορισουν στους νεους μηχανικους την πληρη απασχοληση με το επαγγελμα του μηχανικου μεχρι να αποκτησουν την απαιτουμενη εμπειρια. Edited Ιούνιος 19 , 2014 by Paul_Mix
BAS Δημοσιεύτηκε Ιούνιος 20 , 2014 Δημοσιεύτηκε Ιούνιος 20 , 2014 +1 στον Brasco Σε όλα τα επαγγέλματα Δικηγόροι , Γιατροί , Καπετάνιοι , Πιλότοι , Λογιστές και άλλα , αλλά ακόμη και στα Δημόσια έργα , οι νέοι περνάνε μιά περίοδο μαθητείας , εξάσκησης , δοκιμής , άσκησης , όπως θέλετε πέστε το . Στην Ελλάδα κυρίως λόγω των τεράστιων αναγκών σε μηχανικούς που είχαμε το 1934 που βγήκε ο σχετικός νόμος , εδόθη απεριόριστο δικαίωμα σε 23χρονους που αργότερα έγινε και η αφορμή γιά το πούλημα σφραγίδας που έβγαζε μεροκάματο σε φαντάρους μηχανικούς η κι σε νέους . Από τότε η τεχνολογία άλλαξε τόσο που ένας μηχανικός του 80 αν δεν ασχολείται με κάποιο τομέα είναι εκτός πραγματικότητας . Ακόμη από τις μερικές εκατοντάδες μηχανικούς του 30 , που ακόμη και το 60 ήταν λιγότεροι από 10000 , ενώ οι ΤΕ λιγότεροι από 1000 , φτάσαμε στα σημερινά νούμερα . Θεωρώ ότι η διαδικασία άσκησης , που όμως θα είναι πραγματική , αλλά και η αντιστοίχηση συγκεκριμένων μεταπτυχιακών σπουδών η αποδεδειγμένης εμπειρίας με συγκεκριμένα επαγγελματικά δικαιώματα θα είναι καλό γιά τον χώρο . Δηλαδή όσο όλοι κάνουν όλα , τόσο χαμηλότερες θα είναι οι αμοιβές λόγω της υπερπροσφοράς . Ακόμα το φορολογικό σύστημα ωθεί σε εταιρείες μηχανικών , όπως και εταιρείες δικηγόρων κλπ . Σκεφτείτε ότι ένας μηχανικός που τα κάνει όλα και έχει τζίρο 20000 € , έξοδα 5000 και εισφορές 5000 , θα πληρώσει 2500 φόρο και 650 τέλος επιτηδεύματος , σύνολο 3250 . Αν τώρα 4 μηχανικοί διαφόρων ειδικοτήτων συστήσουν μιά εταιρεία , με τον ίδιο τζίρο (80000) , θα μπορούν να έχουν 10000 μισθωτή αμοιβή ο καθένας που θα είναι αφορολόγητη , έξοδα λιγότερο από 20000 , αφού θα έχουν οικονομία κλίμακας και ταυτόχρονα στο ίδιο ποσό θα έχουν και γραμματειακή υποστήριξη , εισφορές 20000 και θα έχουν τέλος επιτηδεύματος 1000 . Δηλαδή ο συνολικός φόρος θα είναι τουλάχιστον το 1/4 ίσως και λιγὀτερο . Ταυτόχρονα , ο καθένας θα μπορεί να ασχολείται με κάποιο κομμάτι όπου εκεί θα υπάρχει λιγότερος ανταγωνισμός και έτσι καλύτερες αμοιβές . Σήμερα βέβαια στο τοπ της κρίσης αυτά δεν μπορούν να γίνουν , αλλά προφανώς το μέλλον είναι εκεί . Αλλωστε και ο συνεταιρισμός δεν είναι εύκολο πράγμα , δεν έχουμε και ανάλογη κουλτούρα , αλλά έτσι θα έχουμε χρόνο και ομαλή προσαρμογή . Τώρα στο τι θα υπογράφει ο καθένας , είναι μεγάλο θέμα . Πιστεύω ότι θα πρέπει να το ξαναδούμε από την αρχή . Δηλαδή βασικό κομμάτι γιά όλους και από εκεί και μετά ανάλογα με την εμπειρία γιά τους παλιότερους και με τα προγράμματα σπουδών γιά τους νεότερους , χωρίς να αποκλείονται βέβαια επιμορφώσεις και σεμινάρια στην λογική της διά βίου μάθησης στους παλιότερους , ανάλογα βέβαια με την ηλικία τους και τον υπολοιπόμενο χρόνο εργασίας τους μέχρι την συνταξιοδότηση τους . 3
George78 Δημοσιεύτηκε Ιούνιος 20 , 2014 Δημοσιεύτηκε Ιούνιος 20 , 2014 Εξαιρετικά! Ο "junior" θα είναι και δια νόμου ο "μικρός" για όλες τις δουλειές και μάλλον θα πληρώνει κιόλας ..."για να μάθει". Τελικά εκεί στην παραλιακή, ξεπατώνονται στη δουλειά. Λέω να πάω αύριο από 'κει με μια σακούλα μπλουζάκια, να τα δώσω στα παιδιά να 'χουν ν' αλλάζουν, καλοκαίρι που είναι. και γιατί ο 23άρης πρέπει να είναι "Β"? δεν ειναι junior? ειναι μηχανικάρας? και εν πάσει περιπτώσει μπορεί να δουλεύει και να ζει με δουλειές Α... Εγω όπως έγραψα και παραπάνω, διαφωνώ με τη μαθητεία, συμφωνώ όμως ότι η πρέπει να υπάρχει μία μετάβαση αποδυκνειόμενη από έναν μεγάλο όγκο δουλειών ή από μικρότερο+πιστοποίηση.... Η πιστοποίηση σε κάθε περίπτωση πρέπει να επαναλαμβάνεται ανά κάποια χρόνια. Το γεγονός ότι παραπάνω αρκετοί αναγνώρισαν ότι οι μηχανικοί ΑΠΟΜΑΚΡΥΝΟΝΤΑΙ από τις τεχνολογίες, αυτό σημαινει (χωρίς ντροπή και δικαιολογίες) οτι ΠΡΕΠΕΙ να κατσουν να ξαναδιαβάσουν. Να μια διαφορα της πιστοποίησης από το πτυχιο. Σε όλον τον κόσμο οι πιστοποιησεις λήγουν. Δεν έχω δει κανεναν επαγγελματια (όχι μόνο μηχανικό) να το θεωρεί ντροπή και ανταυτού να ζητάει "νέο κρέας" για να του χειρίζεται π.χ. το YperMichanikosCAD 2024. ΜΟΝΟ στην Ελλάδα... Μηχανικός δεν είναι μόνο διασυνδέσεις και δημόσιες σχέσεις σε υπηρεσίες, ούτε κομματικοποίηση και πολιτικοποίηση... είναι και επάγγελμα ΣΥΝΔΕΔΕΜΕΝΟ με τεχνολογίες και καινοτομία. Πώς να το κάνουμε; πρέπει να ενημερωνόμαστε. Και μην ακούσω τώρα την εποχή του internet, της ανοιχτής εκπαίδευσης (π.χ. coursera.org - by the way δειτε το "τα σπαει") δικαιολογίες.... Δεν είμαστε στην ελλάδα του 1990 που PC είχε ο 1/100 Ελληνικές πατέντες τέλος
CIVILSITIS Δημοσιεύτηκε Ιούνιος 20 , 2014 Δημοσιεύτηκε Ιούνιος 20 , 2014 Έτσι πρέπει να είναι, όχι με το που παίρνεις το πτυχίο να τα κάνεις όλα.........Θέλει εξέλιξη και πιστοποίηση, σκαλοπάτι, σκαλοπάτι........................... Δηλαδή 5 χρόνια στα Πολυτεχνεία ΤΙ @ΚΑΤΑ ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΣΗ ΕΙΝΑΙ; 1
Recommended Posts
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο
Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!
Εγγραφή νέου λογαριασμούΣύνδεση
Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα