Μετάβαση στο περιεχόμενο

Ασυμμετρία ρευμάτων και ρεύμα στον ουδέτερο


Nliag

Recommended Posts

Καλησπέρα, είμαι φοιτητής Ηλεκτρολόγος Μηχανικός και Μηχανικός Η/Υ και στα πλαίσια της Διπλωματικής μου εργασίας πραγματοποιώ μετρήσεις ποιότητας ισχύος σε ένα κτίριο. Όπως φαίνεται και στη συνημμένη φωτογραφία οι τάσεις στις τρεις γραμμές είναι σχεδόν απόλυτα συμμετρικές όμως τα ρεύματα είναι αρκετά ασύμμετρα με αποτέλεσμα να έχω αρκετά μεγάλο ρεύμα στον ουδέτερο. Αυτό είναι φυσιολογικό για ένα κτίριο που έχει ως επι των πλέιστων μονογραμμικά φορτία όπως φωτιστικά φθορίου, ηλεκτρονικούς υπολογιστές και κλιματιστικά? Επίσης την μεγαλύτερη διάρκεια της ημέρας και κυρίως την ώρα μεγάλης ενεργειακής κατανάλωσης η ισχύς είναι αρνητική. Αυτό έχει να κάνει με την παρουσία μεγάλης άεργους ισχύος? Ευχαριστώ εκ των προτέρων. post-55882-0-08679700-1404133560_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

Οταν τα φορτια ειναι 1φ θα πρεπει να ειναι ισοκατανεμημενα και στις 3φασεις (οσο ειναι δυνατον )γιατι διαφορετικα θα εχεις μεγαλο ρευμα που διαρεει στον ουδετερο .Αν εχεις αρνητικο συν φ στην εγκατασταση αυτο οφειλεται στα επαγωγικα φορτια (κινητηρες,φθοριου ,μετασχηματιστες κλπ) .Θα πρεπει να τοποθετησεις συστημα αντισταθμισης πυκνωτων για να πας το συν φ κοντα στον 1

 

Καλη επιτυχια στην εργασια σου.

Link to comment
Share on other sites

Ανέτρεξε στο εγχειρίδιο του εργαλείου που χρησιμοποιείς, στη σχετική βιβλιογραφία των ηλεκτρικών κυκλωμάτων και συμβουλέψου τον επιβλέποντα της διπλωματικής σου εργασίας. Τα φορτία που περιγράφεις [που είναι μονοφασικά και όχι μονογραμμικά], είναι πλούσια σε αρμονικές και παρουσιάζει μεγάλο ενδιαφέρον η μέτρηση της ποιότητας ισχύος της εγκατάστασης. Κατά τα λοιπά πάρε υπόψη σου τα εξής: