asterios Δημοσιεύτηκε Ιούλιος 3 , 2014 Share Δημοσιεύτηκε Ιούλιος 3 , 2014 ¨Οπως τα λέει ο συνάδελφος cdr είναι. Μάλιστα, πολλοί τερματικοί έχουν δύο επαφές (1*normal open + 1 normal close), ώστε μπορείς με την close να σταματήσεις την κίνηση προς την κατεύθυνση Α ,και ταυτόχρονα με την "κανονικά ανοικτή" να ενεργοποιήσεις την αντιστροφή (κατεύθυνση Β) μέσω αυτοσυγκράτησης του ρελέ. Βέβαια, σε κάποιες εφαρμογές (δεν βλέπω να είναι τέτοια η συγκεκριμένη) θα μπορούσε ο τερματικός να είναι είσοδος στο PLC και αυτό να "διατάζει" το ανάλογο ρελέ ισχύος ,ώστε ο κινητήρας να κινείται προς την επιθυμιτή κατεύθυνση. Όσον αφορά την διακοπή κυκλώματος χειρισμού, εγώ προτιμώ να διακόπτω την φάση κι όχι τον ουδέτερο (τώρα πλέον από συνήθεια, μπορεί στην αρχή να είχα μάθει κάποιον συγκεκριμένο λόγο που δεν τον θυμάμαι πλέον). Link to comment Share on other sites More sharing options...
explo123 Δημοσιεύτηκε Ιούλιος 3 , 2014 Συγγραφέας Share Δημοσιεύτηκε Ιούλιος 3 , 2014 Για όσους φίλους δεν βαρέθηκαν τις ασάφειες της ερώτησης , μπορούν να δούν στο συνημμένο αρχείο τι εννοώ ακριβώς Απευθύνομαι στο φόρουμ γιατί οι επαγγελματίες της περιοχής μου δεν μπόρεσαν να μου δώσουν λύση. Και πάλι ευχαριστώ κυκλωμα Model (1).pdf Link to comment Share on other sites More sharing options...
cdr Δημοσιεύτηκε Ιούλιος 3 , 2014 Share Δημοσιεύτηκε Ιούλιος 3 , 2014 (edited) υπαρχει λυση στο πρβλημα σου αλλα με το σχετικο κοστος θα χρειαστείς δυο επιπλέον ρελε τα οποια θα βαλεις πριν τον κινητηρα . ενας ελεγκτης διαδοχης φορας θα σου κανει την υπολοιπη δουλεια σε σχεση με του τερματικούς και τα νεα ρελε και ένα χρονικο αναλογα με τον τυπο ελεγκτή . στην μια περιπτωση ο ασφαλεοδιακοπτης θα τροφοδοτεί με μια φορα τα δυο νεα ρελε με φορα α και στην άλλη με φορα β (rst A ) ( tsr B ) αναλογα την φορα ο ελεγτης διαδοχης θα επιτρεπει παντα σε συνδυασμο με τους οριακους την αναλογη κινηση μεσω του αναλογου νεου ρελε . ριξε μια ματια στο σχεδιο . μια απορια παντως την εχω ? πως το καταφέρατε ετσι ? FORUM 3.pdf Edited Ιούλιος 3 , 2014 by cdr Link to comment Share on other sites More sharing options...
ΝΙΚΟΣΤΡΙ Δημοσιεύτηκε Ιούλιος 3 , 2014 Share Δημοσιεύτηκε Ιούλιος 3 , 2014 αφού έχεις 100μ απόσταση πίνακα- τρακερ στείλε 42V στα τέρματα κ κάνε τον έλεγχο των ρελε κίνησης του τρακερ μέσο ρελε τύπου λυχνίας με 42v πηνίο Link to comment Share on other sites More sharing options...
explo123 Δημοσιεύτηκε Ιούλιος 4 , 2014 Συγγραφέας Share Δημοσιεύτηκε Ιούλιος 4 , 2014 cdr αν δεν ελαβες το ΠΜ ενημερωσε με Link to comment Share on other sites More sharing options...
vasilllis Δημοσιεύτηκε Ιούλιος 4 , 2014 Share Δημοσιεύτηκε Ιούλιος 4 , 2014 εγω παλι δεν καταλαβα ποιο ειναι το προβλημα..Βασικα πιστευω οτι αντιμετωπιζεις η πας να αντιμετωπισεις λαθος το προβλημα και προσπαθεις να φτιαξεις αυτοματισμο πανω στον αυτοματισμο.αφου εχεις το plc το ορθοτερο ειναι αυτο να διαβαζει την θεση του και να επεμβαινει(το σχεδιο που ανεβασες δεν το πολυκαταλαβα ) .Αληθεια το plc δεν ξερει σε ποια θεση ειναι τα πανελ και θες τερματικους διακοπτες? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο
Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!
Εγγραφή νέου λογαριασμούΣύνδεση
Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα