Engineer Δημοσιεύτηκε Ιούλιος 3 , 2014 Δημοσιεύτηκε Ιούλιος 3 , 2014 Τη νέα χάραξη της Ιονίας Οδού στην περιοχή της Κλόκοβας, που περιλαμβάνει την κατασκευή δίδυμων σηράγγων για την παράκαμψη της εθνικής οδού, επικύρωσε το υπουργείο Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων. Με άλλες αποφάσεις ενέκρινε τη διάθεση ακόμα 34,3 εκατ. ευρώ σε τρεις παραχωρησιούχους. Πιο συγκεκριμένα: • Νέα Οδός. Το υπουργείο ενέκρινε την τροποποίηση του σχεδιασμού του έργου, που αφορά στην παράκαμψη της εθνικής οδού στην Κλόκοβα (αντί της διαπλάτυνσής της) με δύο δίδυμες σήραγγες 2,9 χλμ. Η κατασκευή των σηράγγων αποφασίστηκε μετά την απόφαση 4628/13 του Ε΄ Τμήματος του Συμβουλίου της Επικρατείας, με την οποία ακυρώθηκαν οι περιβαλλοντικοί όροι του έργου για το επίμαχο τμήμα, κατόπιν αίτησης του Ναυτικού Ομίλου Μεσολογγίου (για τις επιπτώσεις που το έργο θα είχε στο τοπίο). Οι δύο σήραγγες θα επιβαρύνουν τον προϋπολογισμό του έργου κατά 100 εκατ. ευρώ, ποσό που έχει προβλεφθεί στο χρηματοδοτικό κενό της Νέας Οδού κατά τη συμφωνία επανεκκίνησης των έργων. • Κεντρική Οδός (Ε65). Το υπουργείο ενέκρινε τη διάθεση 20,5 εκατ. ευρώ, την τρίτη δόση της πρόσθετης χρηματοδοτικής συμβολής του Δημοσίου. • Ολυμπία Οδός. Εγκρίθηκε η διάθεση 9 εκατ. ευρώ στην κοινοπραξία, το δεύτερο τμήμα της 3ης και 4ης δόσης της χρηματοδοτικής συμβολής του Δημοσίου. Συνολικά η χρηματοδοτική συμβολή του Δημοσίου στο έργο είναι 607 εκατ. ευρώ, εκ των οποίων έχουν καταβληθεί τα 263,2 εκατ. ευρώ (καθώς μέχρι το τέλος Απριλίου είχε κατασκευαστεί το 44,8% του έργου). • Αυτοκινητόδρομος Αιγαίου. Το υπουργείο ενέκρινε τη διάθεση 4,8 εκατ. ευρώ, τη δεύτερη δόση της αποζημίωσης. Σημειώνεται ότι μέρος της αποζημίωσης αφορά στην απώλεια εσόδων της κοινοπραξίας από το προσωρινό κλείσιμο των διοδίων Αιγινίου, το οποίο τότε είχε παρουσιαστεί... ως νίκη του Δημοσίου. Πηγή: http://www.kathimeri...ths-ionias-odoy Click here to view the είδηση
*panagiotis* Δημοσιεύτηκε Ιούλιος 4 , 2014 Δημοσιεύτηκε Ιούλιος 4 , 2014 Καλησπέρα. Παρασκευή απόγευμα, και είπα να ασχοληθώ λίγο με το θέμα (το πρώτο μόνο σκέλος της είδησης) διότι από ότι διαβάζω κρατάω τα εξής: 100 εκατομμύρια ΕΠΙΠΛΕΟΝ Ναυτικός Όμιλος Μεσολογγίου Επιπτώσεις έργου στο τοπίο Αν ήμουν κατασκευαστής, θα έτριβα τα χέρια μου για το επιπλέον έργο. Και αναρωτιέμαι, πως και οι περιβαλλοντική μελέτη αρχικά δεν είχε καταλάβει ότι θα έχει επιπτώσεις στο τοπίο; Διαβάζω ότι η αρχική πρόταση ήταν η διαπλάτυνση της ΗΔΗ ΥΦΙΣΤΑΜΕΝΗΣ οδού (δηλαδή πόσο πια θα αλλάξει το τοπίο αν διαπλατυνθεί ο δρόμος, και, κλασσικά σε αυτήν την χώρα, κάποιος θα προσέφευγε στο ΣτΕ και αν τον άκουγαν, θα έκαναν τις σήραγγες. Ο Ναυτικός Όμιλος Μεσολογγίου. Βρέθηκε να έχει μεγαλύτερη και πληρέστερη περιβαλλοντική άποψη επί του έργου (διότι, βεβαίως βεβαίως είναι στις αρμοδιότητές του ως τμήμα αυτής της κοινωνίας να αναχαιτίζει οτιδήποτε δεν του αρέσει) από τους συντάξαντες την μελέτη. Ίσως είμαι προκατειλλημένος, αλλά σε αυτήν την χώρα έχω κάθε δικαίωμα, με το ιστορικό που υπάρχει. Βρήκα και αυτήν την φωτογραφία που παρουσιάζει τον υφιστάμενο δρόμο, και την προτεινόμενη διάνοιξη συραγγών. Διορθώστε με αν κάνω λάθος, αλλά ο δρόμος βλέπω να περνάει από περιοχή που, μόνο μέσω του δρόμου ή θαλασσίως θα μπορούσες να έχεις άποψη του τοπίου. Άρα τι, τώρα που περνάς με το αυτοκίνητο είναι ΟΚ, αλλά όταν θα περνάς από φαρδύτερο και καλύτερο δρόμο, τότε όχι, υπάρχει πρόβλημα. Ή (δεν έχω διαβάσει το αιτιολογικό του Ομίλου) όταν θα περνάς από την θάλασσα, θα βλέπεις το φαγωμένο πρανές του βουνού (ένεκα διαπλάτυνσης) και θα γυρνάς το κεφάλι σου από την άλλη, μες την αηδία; Υπάρχει κανείς που να ξέρει περισσότερα και να μπορεί να αντικρούσει την βιαστική μου σκέψη, ή να το αποθηκεύσω και αυτό στην λίστα με τις "ελληνικές ιδιαιτερότητες"; Η φωτογραφία από αυτό το link: http://aetostz.blogspot.gr/2013/12/blog-post_3318.html
*panagiotis* Δημοσιεύτηκε Ιούλιος 4 , 2014 Δημοσιεύτηκε Ιούλιος 4 , 2014 Το τοπίο, από την οπτική γωνία του αετού, την οποία και ο Ναυτικός Όμιλος Μεσολογγίου προστατεύει: Ο δρόμος, από κάποια φωτό στο Google Earth: (ελπίζω να μην είναι τεράστιες οι φωογραφίες)
*panagiotis* Δημοσιεύτηκε Ιούλιος 4 , 2014 Δημοσιεύτηκε Ιούλιος 4 , 2014 Συγνώμη, δεν μπορώ να αντισταθώ... Μάκης (Γεράσιμος) Κοτσίρης, η "ψυχή" του Ομίλου... http://messolonghi-press.blogspot.gr/2013/04/blog-post_22.html και άλλα πολλά αν το googlάρει κανείς.
Recommended Posts
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο
Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!
Εγγραφή νέου λογαριασμούΣύνδεση
Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα