Μετάβαση στο περιεχόμενο

προσληψη-ειδικότητα


Recommended Posts

Καλησπέρα συνάδελφοι.. Είμαι Ηλεκτρολόγος μηχανικός Τ.Ε και πρόσφατα με προσέλαβαν σε μία βιομηχανία ως συντηρητή. Μου ξεκαθάρισαν και μου το τόνισαν μάλιστα απο την αρχή πως η πρόσληψη μου θα γίνει με βάση το πτυχίο μου και στην ειδικότητα μου. Εχθές που πήρα τα χαρτιά της μισθοδοσίας για τους πρώτους δύο μήνες στην ειδικότητα γράφει:"Ηλεκτρολόγος εγκαταστάσεων και ηλεκτρολόγος συντήρησης με άδεια". Δεν θα έπρεπε να με αναφέρει σαν Ηλεκτρολόγο μηχανικό Τ.Ε εφόσον είχα προσληφθεί με το πτυχίο των ΤΕΙ??? Σάς παρακαλώ ενημερώστε με κάποιος γνώστης του θέματος. Ρώτησα στο ΙΚΑ και δεν ξέρανε κ αυτοί!!Το μόνο που μου είπε ο υπάλληλος είναι οτι "νομίζει" πως σωστά με ασφαλίζει...αλλά δεν ήταν σίγουρος. Ξέρει κάποιος???

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

η πρόσληψη μου θα γίνει με βάση το πτυχίο μου και στην ειδικότητα μου. Εχθές που πήρα τα χαρτιά της μισθοδοσίας για τους πρώτους δύο μήνες στην ειδικότητα γράφει:"Ηλεκτρολόγος εγκαταστάσεων και ηλεκτρολόγος συντήρησης με άδεια". Δεν θα έπρεπε να με αναφέρει σαν Ηλεκτρολόγο μηχανικό Τ.Ε εφόσον είχα προσληφθεί με το πτυχίο των ΤΕΙ???

ρώτα και τους ίδιους τους εργοδότες σου μήπως εννοούσαν πως το πτυχίο και η ειδικότητά σου είναι "ηλεκτρολόγος με άδεια". διότι θα μπορούσαν και να σε προσλάβουν με την επωνυμία "εργάτης". όχι ότι και τότε θα άλλαζε κάτι. εσένα τι σε προβληματίζει? γιατί να μη σε έχει ασφαλίσει σωστά?

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

ρώτα και τους ίδιους τους εργοδότες σου μήπως εννοούσαν πως το πτυχίο και η ειδικότητά σου είναι "ηλεκτρολόγος με άδεια". διότι θα μπορούσαν και να σε προσλάβουν με την επωνυμία "εργάτης". όχι ότι και τότε θα άλλαζε κάτι. εσένα τι σε προβληματίζει? γιατί να μη σε έχει ασφαλίσει σωστάΜε