Μετάβαση στο περιεχόμενο

Η ανάγκη μεταρρύθμισης των Σπουδών Πολιτικού Μηχανικού και όχι μόνον


Engineer

Recommended Posts

Ρε το Σέργιο...  ΕΔΕ, Αντιπρόεδρος ΤΕΟ, Γενικός Διευθυντής "Εγνατίας", Γενικός Γραμματέας Συγχρηματοδοτούμενων Εργων και πολλά άλλα. Τελικά και καθηγητής στο Μετσόβιο. Παντός καιρού και ...κόματος.

 

Ε!, να μην κάνει κι αυτός την πρότασή του.

  • Upvote 4
Link to comment
Share on other sites

Ε ρε ζήλο που δείχνουν οι "φιλόσοφοι" εν καιρώ κρίσης να "μεταρυθμίσουν" τις ΣΠΜ. Ούτε τρανσφόρμερς να ήταν...

 

Μήπως καλύτερα να ρωτήσουν τα ιδιωτικά νεοϊδρυόμενα  "πολυτεχνεία-κωλέγια" τι πρόγραμμα σπουδών να ακολουθήσει το ΕΜΠ και οι άλλες πολυτεχνικές σχολές της χώρας ουτως ώστε να τους βολέυει σε μελλοντικές αξιολογήσεις.... π.χ. δές δές το ίδιο πρόγραμμα σπουδών έχουμε στο Α....... με το ΕΜΠ, άρα είμαστε ισότιμοι και αντίστοιχοι...

  • Upvote 4
Link to comment
Share on other sites

31.12.2009

 

Στέλεχος της “ΝΕΑ ΟΔΟΣ Α.Ε.” ο νέος ΓΓ συγχρηματοδοτούμενων έργων του Υπ.Υ.ΜΕ.Δ. κ. Σέργιος Λαμπρόπουλος!!

Ισχυροί αποδεικνύονται τελικά οι δεσμοί συγκεκριμένου εργολαβικού ομίλου και των στελεχών του, με την νέα, αδιάφθορη, άφθαρτη, άσπιλη και αξιοκρατική διακυβέρνηση του ΠΑΣΟΚ και του πρωθυπουργού κ. Παπανδρέου, αφού ήδη δύο (2) μεγαλοστελέχη του ομίλου έχουν διοριστεί Γενικοί Γραμματείς υπουργείων.

Συγκεκριμένα, η αρχή έγινε πριν από περίπου ένα μήνα με τον διορισμό της κ. Μαρίας Καλτσά ως Γενικής Γραμματέως Πολεοδομίας & Χωροταξίας στο ΥΠΕΚΑ.

Ακολούθησε πριν από λιγες μέρες, με καθυστέρηση ομολογουμένως, η τοποθέτηση του κ. Σέργιου Λαμπρόπουλου ως Γενικού Γραμματέα Συγχρηματοδοτούμενων Έργων στο Υπ.Υ.Με.Δ.

Τα δύο παραπάνω πρόσωπα και ήδη Γενικοί Γραμματείς υπήρξαν μέχρι χθές ενεργά μεγαλοστελέχη του ομίλου ΓΕΚ – ΤΕΡΝΑ των κκ. Καμπά και Περιστέρη.

Η κ. Καλτσά διετέλεσε ενεργό μέλος του Δ.Σ. της ΓΕΚ-ΤΕΡΝΑ και ο κ. Λαμπρόπουλος τεχνικός σύμβουλος και Δ/ντής στη “ΝΕΑ ΟΔΟΣ Α.Ε.”, εταιρεία που σύστησε η Ελληνοϊσπανική Κ/Ξ που έχει αναλάβει την κατασκευή της Ιόνιας Οδού (συμμετέχει σ’ αυτή η ΓΕΚ-ΤΕΡΝΑ) και που εισπράττει τα υπέρογκα διόδια στην εθνική οδό Αθηνών -Λαμίας καθώς και στο παράπλευρο οδικό δίκτυο.

Δικαίως λοιπόν αναρωτιέται κανείς, πως είναι δυνατόν οι μέχρι χθές αντίδικοι και πολέμιοι των συμφερόντων του Ελληνικού Δημοσίου να μεταλλάχθηκαν εν μια νυχτί και εν μέσω opengov.gr;;; σε υπερασπιστές, τιμητές και θεματοφύλακές του;

  • Upvote 3
Link to comment
Share on other sites

Κάτι απορίες που έχετε :mrgreen:

 

Εδώ υπουργοί και πρόεδροι της Βουλής , έρχονται ως συνήγοροι απατεώνων που έκλεψαν το κράτος .

 

Κάποια πράγματα δεν είναι τυχαία .

  • Upvote 2
Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

πως σχολιάζεται από το forum η λίστα με τα παρακάτω στοιχεία των αιώνιων φοιτητών? 

 

 

http://news.in.gr/greece/article/?aid=1231339095

Link to comment
Share on other sites

Καιρός ήταν να αρχίσει να εκλείπει αυτό το φαινόμενο,σωστό μέτρο για εμένα.Τι σχέση όμως έχει με το παρόν θέμα?

Link to comment
Share on other sites

 

Η εμπειρία πιστοποιείται με τα ένσημα που πληρώνει ο εργοδότης στο ασφαλιστικό ταμείο για τον εργαζόμενο εφόσον είναι μισθωτός, αν είναι Ελ.Επ ας φέρνει μαζί στην δουλειά του αποδεικτικά έγγραφα τιμολόγια κτλ. Ο εργοδότης μπορεί να καταλάβει αμέσως αν είναι αληθινή η εμπειρία του υποψήφιου μηχανικού με μερικές ερωτησούλες.

Οι πιστοποιήσεις υπάρχουν μόνο και μόνο για να κερδίζουν χρήματα κάποιοι οργανισμοί, όσο ποιό πολλές πιστοποιήσεις δημιουργούνται και όσο περισσότερα επίπεδα τόσο μεγαλύτερα τα κέρδη, βλέπε ECDL που έληξαν και ευτυχώς ελάχιστοι θα μασήσουν για να πάνε να πληρώσουν για ανανέωση.

 

 

Είναι δυνατόν να γράφεις ότι η εμπειρία πιστοποιείται με τα ένσημα που πληρώνει ο εργοδότης ή με τα τιμολόγια που έχει κόψει?? Αυτά βεβαιώνουν ότι εγώ είμαι ένας έμπειρος μηχανικός???

 

Είναι δυνατόν να γράφεις ότι οι πιστοποιήσεις και συνέχιση εμπλουτισμού της γνώσης και της εμπειρίας υπάρχουν για να κερδίζουν χρήματα κάποιοι οργανισμοί??? 

 

Και το παράδειγμα σου με το ECDL......

  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Αυτό που θα έπρεπε κατα την γνώμη μου να κάνει το Πολυτεχνείο, Πολυτεχνική σχολή είναι να αποφασίσει εαν θέλει μα παρέχει δυνατότητες εργασίας στους απόφοιτους. Προσοχή!!! δεν είναι συμβατική υποχρέωση αλλα καθαρά επικουρική. Εαν και εφόσον δεχτεί τον επικουρικό αυτό δρόμο τότε θα πρέπει να βρει και να παρέχει μεταπτυχιακά που θα κινούνται στο επίπεδο των αναγκών, αγορών του εξωτερικού. Τα μεταπτυχιακά αυτά θα πρέπει δορυφορικά να παρέχουν και την πιστοποίηση προσώπων σε συνεργασία με διάφορους αναγνωρισμένους φορείς. Πρόσφατα σε ένα συνέδριο για την μεταπτυχιακή εκπαίδευση το Πανεπιστήμιο του Πόρτο στην Πορτογαλία έδειξε το πρόγραμμα σπουδών 3 μεταπτυχιακών στον τομέα Road and Bridge Operation Management. Το εν λόγω πρόγραμμα γίνεται σε συνεργασία με το US Department of Transportation και αποσκοπεί στην εκπαίδευση 200 μηχανικών ετησίως. Το πανεπιστήμιο επι 4 χρόνια έκανε έρευνα αγοράς στον χώρο σε παγκόσμιο επίπεδο και κατέληξε σε μια σειρά 16 βασικών + 24 εδικών μαθημάτων. Τα 3 μεταπτυχιακά είναι

 

Road and Bridge Rehabilitation and Maintenance

Road and Bridge Operational Management

Road and Bridge Asset Management 

 

Για τον σκοπό αυτό έλαβε χρήματα και απο την ΕΕ. Ο υπεύθυνος του προγράμματος ρωτήθηκε απο κάποιον στο ακροατήριο ποια είναι η εσωτερική αγορά στην Πορτογαλία και πήρε την απάντηση 30-50 άτομα για τα επόμενα 20 χρόνια. Σε παγκόσμιο επίπεδο όμως είναι της τάξεως των 5000 ατόμων ανα δεκαετία. Η απάντηση περιέχει 2 βασικές υπο-απαντήσεις, α) η Πορτογαλία δεν έχει μεγάλη αγορά και β) ζούμε σε μια παγκοσμιοποιημένη αγορά. 

 

Έγραψα την ιστορία για τον απλό λόγο οτι στην Ελλάδα ακόμα και στην περίοδο της κρίσης δεν καταφέρνουμε να δούμε οτι η Ελλάδα δεν είναι το κέντρο του κόσμου και ακόμα περισσότερο δεν παίζει κανένα ρόλο στην παγκόσμια εξέλιξη επαγγελματικών αναγκών. Το κερασάκι στην ιστορία είναι οτι πριν ακόμα ξεκινήσει το μεταπτυχιακό υπάρχουν expression of interest απο 19 χώρες και πάνω απο 1800 αιτήσεις. Τα δίδακτρα για τα 2 χρόνια είναι 8500Ε για τους φοιτητές στην ΕΕ και 22000Ε για τους oversees. Στο πρόγραμμα διδάσκουν 22 experts απο τις US, Japan, Canada, UK, France, Germany, Australia, China, Brazil ενώ μόνο 3 είναι οι καθηγητές απο το Πανεπιστήμιο του Πόρτο. Στην Ελλάδα θα ήτανε αδιανόητο να αποδεχτούμε οτι 3 καθηγητές μόνο θα είναι πχ απο το ΕΜΠ. Στην Πορτογαλία όμως σκέφτηκαν οτι για την επιτυχία τόσο την εκπαιδευτική όσο και την διαφημιστική/οικονομική του προγράμματος θα πρέπει να μπορούμε να έχουμε ανθρώπους που πολύ απλά είναι οι καλύτεροι στον χώρο.   

 

Καταλήγω με λίγα λόγια οτι το άρθρο

Η ανάγκη μεταρρύθμισης των Σπουδών Πολιτικού Μηχανικού και όχι μόνον

εμπεριέχει την Ελληνική νοοτροπία και ασχέτως της λογικής-ποιότητας σκέψης θα πρέπει να διαβαστεί με βάση αυτήν. 

Edited by Ροδοπουλος
  • Upvote 1
Link to comment
Share on other sites

Η ανάγκη μεταρρύθμισης των σπουδών των Μηχανικών έχει να κάνει με την ανάγκη των εταιρειών να βρουν φθήνο "επιστημονικό" και τεχνικό προσωπικό.

  • Upvote 3
Link to comment
Share on other sites

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο

Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!

Εγγραφή νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.