Μετάβαση στο περιεχόμενο

Recommended Posts

Δημοσιεύτηκε (edited)

  Στο επάγγελμα έξω ακριβώς καμία! Στον ιδιωτικό  ή δημόσιο τομέα  δύο υπάλληλοι ίδιας ειδικότητας ΑΕΙ και ΤΕΙ αντίστοιχα σε τι διαφέρουν ΙSMINI :)? Η μόνη διαφορά βρίσκεται στην δυνατότητα εκπόνησης δημοσίων μελετών από τους Π.Ε (εκτός αν αλλάξει με το νέο καθορισμό Ε.Π. δύσκολο ως απίθανο). Τέλος θεωρώ ότι οι Π.Ε μπορούν να ανταποκριθούν ευκολότερα σε περαιτέρω (μεταπτυχιακές ,διδακτορικές διατριβές)από τους Τ.Ε , λόγω της πιο ολοκληρωμένης θεωρητικής γνώσης που αποκτούν στα Πολυτεχνεία.

Edited by fotis91
Δημοσιεύτηκε (edited)

Σας ευχαριστώ για τις απαντήσεις.

Όπως ανέφερε και ο George Res  στις καθημερινές ειδικότητες μηχανικού μπορούν να το κάνουν και οι δύο. Αυτό είναι το κοινό μας οι καθημερινές ειδικότητες που εμείς τελευταία ασχολούμαστε αναγκαστικά λόγω μη ύπαρξης αντικειμένου δεν το λέω υποτιμητικά . Αν θεωρείτε ότι  τα πράγματα κατ'ουσίαν είναι όπως επιθυμείτε να είναι κάνετε λάθος. Βέβαια αφού αισθάνεστε καλά με το να έχετε αυτή την άποψη δεν θα σας το χαλάσω εγώ. Καλό είναι πάντως να έχουμε αντικειμενική άποψη και όχι υποκειμενική. Δεν θα μπώ σε περαιτέρω ανάλυση γιατί κανένας από εσάς δεν δέχεται την ουσιώδη μεταξύ μας διαφορά. 

 

Υ.Γ. Με τον Κο Φαρδή,  έχω κάνει και την Διπλωματική Εργασία.

Edited by ISMINI
Δημοσιεύτηκε

@Zaxous,

σωστό αυτό με τις εξετάσεις και πρέπει να το δούμε σοβαρά.

Ωστόσο, ό,τι κι αν γίνει θα ισχύει για αυτούς που αποκτούν επαγγελματικά δικαιώματα μετά από την ψήφιση του νέου νόμου.

Και για τους πριν....

Το θέμα χρήζει βελτίωσης ήδη. Τα ιδρύματα ΔΕΝ άλλαξαν μετά την ψηφιση του Νομου. Πρέπει να διορθωθούν τα κακώς κειμενα. Η Αλλαγή δεν πρέπει είναι "προληπτική" κίνηση αλλά πρέπει να είναι "διορθωτική". Την περίοδο που μπορούσαμε να "προλαμβάνουμε" την χάσαμε ανεπιστρεπτί...

Απλά οι παλαιοί έχουν ήδη το αβανταζ της "εμπειρίας" η οποία για τους νεους καλό ειναι η πιστοποίηση αυτής να γίνεται με μια πιο επίσημη διαδικασία τύπου "άσκησης".

Όσον αφορά στις πιστοποιήσεις, αυτες, αναγκαστικά αφορούν όλους αφού δεν είναι άπαξ, αλλά ανά τακτικά χρονικά διαστήματα.

Δημοσιεύτηκε

Ισμήνη εγώ είμαι παλιός , φοίτησα στα τέλη του 70 , οπότε η τότε κατάσταση ήταν πολύ διαφορετική . Εμπαιναν ελάχιστοι , οι βαθμοί ήταν ψηλοί αν και δύσκολοι λόγω μη ύπαρξης συγκεκριμένης ύλης και βέβαια η εισαγωγή στο πολυτεχνείο ακόμη δυσκολότερη από τους 1 στους 6 που ήταν ο γενικός ανταγωνισμός . Τότε είχαμε κατοχυρώσεις και έχανες και χρονιές αν δεν πέρναγες πάνω από ένα συγκεκριμένο αριθμό μαθημάτων (2/3) στην χρονιά . 

 

Τότε οι του πολυτεχνείου με περισσότερες θεωρητικές γνώσεις έκαναν τα μεγάλα έργα και οι των τει τα συνήθη ιδιωτικά , ιδιαίτερα στις μικρότερες πόλεις . Αλλωστε αυτό το συντομότερο και πιό στοχευμένο σε συγκεκριμένο τομέα πρόγραμμα σπουδών έγινε ακριβώς γιά αυτόν τον τομέα , όπου δεν χρειάζονται οι ψηλότερες θεωρητικές γνώσεις του πολυτεχνείου .

 

Αργότερα βέβαια αυτό άλλαξε αφού τριπλασιάστηκε ο αριθμός των εισακτέων και μειώθηκαν οι γεννήσεις και φτάσαμε στο σημερινό να μπαίνει 1 στους 1,1 , ενώ το επίπεδο των σχολείων έχει μειωθεί κατά πολύ όπως τα βλέπω σαν πατέρας φοιτητή .

 

Τι θα πρέπει να γίνει σήμερα δεν το ξέρω . Στην Κύπρο έχουν και εκεί πανεπιστήμιο και τεχνολογικό πανεπιστήμιο ΠΜ και τα δύο τετραετή .

 

Νομίζω όμως ότι οι ξένοι θα έχουν βρεί την λύση και έτσι θα πρέπει να βρούμε ποιά από αυτές μας ταιριάζει .

 

Θεωρώ λοιπόν ότι η κατάργηση των εισαγωγικών και η διαλογή μέσα στο πρώτο έτος θα δώσει λύσεις , θα αποφορτίσει την διαδικασία και τα παιδιά , που μπαίνοντας στις σχολές χάνουν 2 χρόνια στις καφετέριες γιά ξεκούραση από τις εξετάσεις , ενώ οι σχολές είναι μπάχαλο και τώρα έβαλαν και το ν+2 γιά να τελειώσεις , αλλιώς διαγράφεσαι .

 

Αρχίζουν δηλαδή από τα κεραμίδια , αντί από τα θεμέλια .

 

Με τον τρόπο που λέω θα δουλέψουν και οι γκαρσονιέρες , αφού τουλάχιστον γιά το πρώτο έτος θα υπάρχουν εισακτέοι και έτσι σταδιακά θα μειωθεί και ο αριθμός αυτών που θα συνεχίζουν , ενώ όσοι αποτύχουν θα μπορούν να συνεχίσουν στο δεύτερο έτος ενός κολλεγίου κατηγορίας 5 του ΕΠΠ , 

  • Upvote 2
Δημοσιεύτηκε (edited)

BAS η παρεμβάση σου είναι σημαντική γιατί προσεγγίζεις το θέμα όπως έχει δουλέψει τουλάχιστον στην ελληνική αγορά.

Δεν έχω καμία εμπάθεια με κανέναν επαγγελματία. Το θέμα μου είναι ότι δεν μπορούμε να ισοπεδώνουμε τα πάντα. Η ισοπέδωση και η απαξίωση δεν βοηθάει. Σε όλη αυτή την κατάσταση βέβαια δεν φταίει αποκλειστικά ο καθένας από εμάς. Οι Ιθύνοντες ποτέ δεν ενδιαφέρθηκαν για τομές  στον κλάδο μας. 

Edited by ISMINI
Δημοσιεύτηκε

Δεν ισοπεδώνει κανείς , απλά όταν κάποιοι αναφέρουν το σύντομο πρόγραμμα εκπαίδευσης μηχανικού , ως πρόγραμμα εκπαίδευσης τεχνιτών , λογικό είναι κάποιοι να ξεσηκώνονται .

 

Επί της ουσίας πάντως αν δεν σπάσουν αυγά στο τεε , ομελέττα δεν κάνουν και έχουν μείνει μόλις 3 εβδομάδες γιά να υποβάλλουν την πρόταση .

 

Θεωρώ ότι ίσως και να μην υποβάλλουν τελικά , αν αυτό μπορεί να πουληθεί ευκολότερα στους ψηφοφόρους από τον έντιμο συμβιβασμό που είναι πάντα δύσκολος .

 

Εχουμε και την εετεμ που είναι επίσης σε αμηχανία γιατί χάνει το μαγαζάκι της και τις συνδρομές της έστω και λίγες .

Δημοσιεύτηκε

ΤΕΣΣΕΡΑ μέτρα που θα βελτιώσουν πιστευω την ανώτατη εκπαίδευση ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ και ειναι ΠΟΛΥ ΑΠΛΑ:

  • πρέπει τα ελληνικά ιδρύματα (ειδικά τα πανεπιστήμια γιατι τα ΤΕΙ έχουν ήδη τα εργαστήρια και κάποια και καποιες θεωρίες) να κάνουν τα μαθηματα υποχρεωτικά ΌΛΑ. Θεωρίες + Εργαστήρια. Δεν κατάλαβα ποτέ την λογική των άδειων αμφιθεάτρων, και μετά μιλάμε όλοι για "ποιότητα" κλπ.
  • να μπει η έννοια του "χάνω τη χρονιά". Δηλαδή χάνεις χρονιά, την επαναλαμβάνεις και αν την ξαναχάσεις, διαγράφεσαι...
  • να γίνεται η διαγραφή φοιτητών όπως ήδη προβλέπεται (n+2), αν και με το καθεστώς των χασιμάτων των χρονιών δεν ειναι πια δόκιμο. Να υπάρχει δυνατότητα PART TIME σπουδών για τεκμηρωμένα εργαζόμενους.
  • προπαρασκευαστικό εξάμηνο, κατάργηση των εισαγωγικών, Απλά πρεπει να διασφαλιστεί μια στοιχειώδης αξιοκρατία... βέβαια αν δεν τηρηθεί, αυτό θα "χαλάσει" το ονομα του ιδρύματος, οπότε απλά οι καλοί "θα πανε αλλού"

Με αυτά τα 4 απλά πράγματα να δω πόσοι θα μπορέσουν να ανταπεξέλθουν έστω σε ενα 3ετες πρόγραμμα που τώρα όλοι με τόσο Υφος το θεωρούμε και "λίγο"

  • Upvote 1
  • Downvote 1
Δημοσιεύτηκε

Και μία ακόμα πρόταση στα όρια του χιούμορ αφού πλέον αδυνατώ να δω αυτά τα θέματα που αφορούν διαφορές Πολυτεχνείων-ΤΕΙ σοβαρά είναι να κάνουμε ένα petition προς όλα αυτά τα αναγνωρισμένα διεθνώς πανεπιστήμια που εκπαιδεύουν Μηχανικούς να αλλάξουν τα 4ετή προγράμματά τους σε 5ετή αδιάσπαστα όπως έχουμε εμείς εδώ στα Πολυτεχνεία,γιατί εμείς αδυνατούμε να ακολουθήσουμε το παράδειγμά τους

  • Upvote 1
  • Downvote 1
Δημοσιεύτηκε

Και μία ακόμα πρόταση στα όρια του χιούμορ αφού πλέον αδυνατώ να δω αυτά τα θέματα που αφορούν διαφορές Πολυτεχνείων-ΤΕΙ σοβαρά είναι να κάνουμε ένα petition προς όλα αυτά τα αναγνωρισμένα διεθνώς πανεπιστήμια που εκπαιδεύουν Μηχανικούς να αλλάξουν τα 4ετή προγράμματά τους σε 5ετή αδιάσπαστα όπως έχουμε εμείς εδώ στα Πολυτεχνεία,γιατί εμείς αδυνατούμε να ακολουθήσουμε το παράδειγμά τους

Εσυ το λες για πλακα αλλα το ΤΕΕ εχει κανει τετοιες κινησεις σε ευρωπαικο επιπεδο. Βεβαια ο τρόπος πιθανώς να εθιξε τις χώρες με 3ετη bachelor (σχεδόν όλες οι προηγμενες χωρες τις ΕΕ), αφου το ΤΕΕ αναφερεται απαξιωτικα και στις ανακοινωσεις που αφορουν στις κινησεις αυτες.

 

ΓΕΝΙΚΕΣ ΕΚΘΕΣΕΙΣ ΑΔΙΠ

 

στα αρνητικά αναφέρει την ΠΑΡΑΤΕΤΑΜΕΝΗ διάρξεια φοίτησης και για τα πανεπιστήμια και για τα ΤΕΙ!

 

http://www.esos.gr/arthra/axiologisi-panepisthmion-tei-sxedio-athina/aktinografia-kai-logodosia-se-ola-ta-tmhmata-tvn-panepisthmivn-kai-tei-me-dyo-ekueseis-ths-adip

  • 1 month later...

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο

Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!

Εγγραφή νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.