Μετάβαση στο περιεχόμενο

Recommended Posts

Δημοσιεύτηκε

Λοιπόν αν σου αρέσουν τα ναυτικά να σου δώσω κάποια καραβολατρικά φόρουμ .

 

Εκεί ειπώθηκε το εξής .

 

Αυτά που έχουν βάλει στα 4 άκρα έχουν υψομετρική διαφορά 5 μέτρα επειδή τα προς τον βυθό δεν μπορούσαν να μπούν στην σωστή θέση όσο ήταν γερμένο . Τώρα έχουν καθυστέρηση 12 ώρες γιατί πρέπει να τα ισορροπήσουν και είναι δύσκολη δουλειά με βαρειές αλυσσίδες .

 

Το πλοίο θα πλεύσει με ταχύτητα 2 μιλλίων την ώρα , δηλαδή θα κάνει 5 μέρες ταξίδι , τα περίπου 200 μίλλια του ταξιδιού .

 

Γιά το Σάμαινα είχε ειπωθεί ότι δεν έκλεινε το δεξί stabilizer και έτσι είχε εκπεσμό το πλοίο δεξιά και βρέθηκε κάποιες εκατοντάδες μέτρα δεξιότερα από την πορεία του στις βραχονησίδες με δύσκολο καιρό και κύμα .

Δημοσιεύτηκε

Γιά το Σάμαινα είχε ειπωθεί ότι δεν έκλεινε το δεξί stabilizer και έτσι είχε εκπεσμό το πλοίο δεξιά και βρέθηκε κάποιες εκατοντάδες μέτρα δεξιότερα από την πορεία του στις βραχονησίδες με δύσκολο καιρό και κύμα .

 

Για το Express Samina (το Σάμαινα είναι αυτό που βύθισε την πυραυλάκατο Κωστάκος, το όνομα έχει κακό κάρμα): αν το δεξί stabilizer είχε κολλήσει (δηλαδή είχε εκταθεί με το αριστερό μαζεμένο), το πλοίο θα έχει μόνιμη παρέκκλιση της πορείας του προς τα δεξιά, με τάση να γράφει κύκλους. Εδώ έχουμε περίπτωση όπου με ισχυρό βόρειο άνεμο στην αριστερή μπάντα, το πλοίο είχε ξεσύρει προς τα δεξιά, όχι πολύ αφού έτσι και αλλιώς περνάει από τις Πόρτες <100μ. Παράλληλη πορεία της κανονικής. Σε αυτό που είπα ότι συνήθως συντρέχουν πολλοί παράγοντες για ένα ατύχημα, α. λόγω καιρού δεν είδαν το φανάρι στις Πόρτες έγκαιρα, β. είχε Παναθηναϊκό στην τηλεόραση, γ. η χαλαρότητα του ότι την ίδια διαδρομή την είχαν κάνει 100άδες φορές.

 

Από εκεί και πέρα, το δεξί stabilizer, έπαιξε άλλο ρόλο, μετά την σύγκρουση, με την βοήθεια του βράχου, σάρωσε το εσωτερικό του κύτους...

 

Τιτανικός.

Δημοσιεύτηκε

Σωστά Σαμίνα ήταν και Σάμαινα ήταν το άλλο . Γιά το δεξί φτερό είχα διαβάσει τότε σε περιοδικό του χώρου , ότι δεν έκλεινε εντελώς και έτσι σε συνδυασμό με όλα τα άλλα είχαμε το κακό .

Δημοσιεύτηκε

Η επιχείρηση συνεχίζεται. Για όποιον ενδιαφέρεται:

 

Εδώ είναι το «επίσημο» site: http://www.theparbucklingproject.com/

(κακία: το Costa Concordia αναφέρεται ως Concordia, από τις γραφικές απεικονίσεις λείπει το φουγάρο και κάθε αναφορά στην εταιρεία. Η διαχείριση που λέγαμε)

 

Και μια live camera (φωτογραφίες κάθε 20sec, όχι video):

http://www.giglionews.it/2010/02/24/webcam-lavori-rimozione-costa-concordia-parbuckling/

Δημοσιεύτηκε (edited)

Η παρακάτω εικόνα είναι από χθες (21/7)

3433.jpg

 

Το Concordia είχε ανυψωθεί 11 μέτρα, και απέμεναν άλλα 3...

Edited by dsworks
Δημοσιεύτηκε (edited)

Σήμερα ξεκινάει η ρυμούλκηση

live feed από BBC

http://www.bbc.com/news/world-europe-28428224

 

edit: το Concordia εν πλω:

post-1092-0-48859900-1406104390_thumb.jpg

 

Εδώ σταματάνε τα ενδιαφέροντα από άποψη μηχανικού. Τυχόν νεώτερα με την άφιξη στην Γένοβα.

Edited by dsworks
Δημοσιεύτηκε

1,5 δις τα έξοδα ανέλκυσης και πολύ περισσότερα τα ποσά των αποζημιώσεων. Θα αποδοθούν άραγε ποτέ αυτά; Ο κάπτεν φαίνεται να ευθύνεται σχεδόν ολοκληρωτικά. 

 

ας είναι καλά οι ασφαλιστικές.

οι αποζημιώσεις θα έπρεπε να έχουν ήδη κατατεθεί. σε αντίστοιχη περίπτωση στη βόρεια θάλασσα το 2012 οι οικογένειες των νεκρών αποζημιώθηκαν εντός 3 μήνου.

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο

Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!

Εγγραφή νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.