BAS Δημοσιεύτηκε Ιούλιος 17 , 2014 Share Δημοσιεύτηκε Ιούλιος 17 , 2014 Λοιπόν αν σου αρέσουν τα ναυτικά να σου δώσω κάποια καραβολατρικά φόρουμ . Εκεί ειπώθηκε το εξής . Αυτά που έχουν βάλει στα 4 άκρα έχουν υψομετρική διαφορά 5 μέτρα επειδή τα προς τον βυθό δεν μπορούσαν να μπούν στην σωστή θέση όσο ήταν γερμένο . Τώρα έχουν καθυστέρηση 12 ώρες γιατί πρέπει να τα ισορροπήσουν και είναι δύσκολη δουλειά με βαρειές αλυσσίδες . Το πλοίο θα πλεύσει με ταχύτητα 2 μιλλίων την ώρα , δηλαδή θα κάνει 5 μέρες ταξίδι , τα περίπου 200 μίλλια του ταξιδιού . Γιά το Σάμαινα είχε ειπωθεί ότι δεν έκλεινε το δεξί stabilizer και έτσι είχε εκπεσμό το πλοίο δεξιά και βρέθηκε κάποιες εκατοντάδες μέτρα δεξιότερα από την πορεία του στις βραχονησίδες με δύσκολο καιρό και κύμα . Link to comment Share on other sites More sharing options...
dsworks Δημοσιεύτηκε Ιούλιος 17 , 2014 Συγγραφέας Share Δημοσιεύτηκε Ιούλιος 17 , 2014 Γιά το Σάμαινα είχε ειπωθεί ότι δεν έκλεινε το δεξί stabilizer και έτσι είχε εκπεσμό το πλοίο δεξιά και βρέθηκε κάποιες εκατοντάδες μέτρα δεξιότερα από την πορεία του στις βραχονησίδες με δύσκολο καιρό και κύμα . Για το Express Samina (το Σάμαινα είναι αυτό που βύθισε την πυραυλάκατο Κωστάκος, το όνομα έχει κακό κάρμα): αν το δεξί stabilizer είχε κολλήσει (δηλαδή είχε εκταθεί με το αριστερό μαζεμένο), το πλοίο θα έχει μόνιμη παρέκκλιση της πορείας του προς τα δεξιά, με τάση να γράφει κύκλους. Εδώ έχουμε περίπτωση όπου με ισχυρό βόρειο άνεμο στην αριστερή μπάντα, το πλοίο είχε ξεσύρει προς τα δεξιά, όχι πολύ αφού έτσι και αλλιώς περνάει από τις Πόρτες <100μ. Παράλληλη πορεία της κανονικής. Σε αυτό που είπα ότι συνήθως συντρέχουν πολλοί παράγοντες για ένα ατύχημα, α. λόγω καιρού δεν είδαν το φανάρι στις Πόρτες έγκαιρα, β. είχε Παναθηναϊκό στην τηλεόραση, γ. η χαλαρότητα του ότι την ίδια διαδρομή την είχαν κάνει 100άδες φορές. Από εκεί και πέρα, το δεξί stabilizer, έπαιξε άλλο ρόλο, μετά την σύγκρουση, με την βοήθεια του βράχου, σάρωσε το εσωτερικό του κύτους... Τιτανικός. Link to comment Share on other sites More sharing options...
BAS Δημοσιεύτηκε Ιούλιος 17 , 2014 Share Δημοσιεύτηκε Ιούλιος 17 , 2014 Σωστά Σαμίνα ήταν και Σάμαινα ήταν το άλλο . Γιά το δεξί φτερό είχα διαβάσει τότε σε περιοδικό του χώρου , ότι δεν έκλεινε εντελώς και έτσι σε συνδυασμό με όλα τα άλλα είχαμε το κακό . Link to comment Share on other sites More sharing options...
dsworks Δημοσιεύτηκε Ιούλιος 18 , 2014 Συγγραφέας Share Δημοσιεύτηκε Ιούλιος 18 , 2014 Η επιχείρηση συνεχίζεται. Για όποιον ενδιαφέρεται: Εδώ είναι το «επίσημο» site: http://www.theparbucklingproject.com/ (κακία: το Costa Concordia αναφέρεται ως Concordia, από τις γραφικές απεικονίσεις λείπει το φουγάρο και κάθε αναφορά στην εταιρεία. Η διαχείριση που λέγαμε) Και μια live camera (φωτογραφίες κάθε 20sec, όχι video): http://www.giglionews.it/2010/02/24/webcam-lavori-rimozione-costa-concordia-parbuckling/ Link to comment Share on other sites More sharing options...
dsworks Δημοσιεύτηκε Ιούλιος 22 , 2014 Συγγραφέας Share Δημοσιεύτηκε Ιούλιος 22 , 2014 (edited) Η παρακάτω εικόνα είναι από χθες (21/7) Το Concordia είχε ανυψωθεί 11 μέτρα, και απέμεναν άλλα 3... Edited Ιούλιος 23 , 2014 by dsworks Link to comment Share on other sites More sharing options...
BAS Δημοσιεύτηκε Ιούλιος 22 , 2014 Share Δημοσιεύτηκε Ιούλιος 22 , 2014 http://www.nautilia.gr/new/site/index.php?option=com_content&view=article&id=1744:---costa-concordia----&catid=83:n-a&Itemid=107 Link to comment Share on other sites More sharing options...
dsworks Δημοσιεύτηκε Ιούλιος 23 , 2014 Συγγραφέας Share Δημοσιεύτηκε Ιούλιος 23 , 2014 (edited) Σήμερα ξεκινάει η ρυμούλκηση live feed από BBC http://www.bbc.com/news/world-europe-28428224 edit: το Concordia εν πλω: Εδώ σταματάνε τα ενδιαφέροντα από άποψη μηχανικού. Τυχόν νεώτερα με την άφιξη στην Γένοβα. Edited Ιούλιος 23 , 2014 by dsworks Link to comment Share on other sites More sharing options...
pankrok Δημοσιεύτηκε Ιούλιος 23 , 2014 Share Δημοσιεύτηκε Ιούλιος 23 , 2014 1,5 δις τα έξοδα ανέλκυσης και πολύ περισσότερα τα ποσά των αποζημιώσεων. Θα αποδοθούν άραγε ποτέ αυτά; Ο κάπτεν φαίνεται να ευθύνεται σχεδόν ολοκληρωτικά. ας είναι καλά οι ασφαλιστικές. οι αποζημιώσεις θα έπρεπε να έχουν ήδη κατατεθεί. σε αντίστοιχη περίπτωση στη βόρεια θάλασσα το 2012 οι οικογένειες των νεκρών αποζημιώθηκαν εντός 3 μήνου. Link to comment Share on other sites More sharing options...
dsworks Δημοσιεύτηκε Ιούλιος 28 , 2014 Συγγραφέας Share Δημοσιεύτηκε Ιούλιος 28 , 2014 Το φινάλε του ταξιδιού Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο
Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!
Εγγραφή νέου λογαριασμούΣύνδεση
Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα