Μετάβαση στο περιεχόμενο

Recommended Posts

  • Απαντήσεις 73
  • Created
  • Τελευταία απάντηση

Top Posters In This Topic

Δημοσιεύτηκε
str_eng ο λόγος ύπαρξης μας είναι αυτός που λες, κατόπιν υπολογισμών όμως και χωρίς εκπτώσεις σε ασφάλεια και "ταρζανιές". Ας μη το ξεχνάμε αυτό! Τί ποσοστό τέτοιων περιπτώσεων μοντελοποιείται και αναλύεται;

"Δεν πρέπει να πληρώσει ο ιδιοκτήτης" τα 20μ3 που το κλέβει ο μάστορας, ναι. Αλλά να μην πληρώσει τα 20μ3 όταν αυτά αφήνουν την μελέτη ανεπηρέαστη;;; Γιατί όχι; Για να έχει καμιά καθίζηση αργότερα και να βρεθεί κανένας μαστοράκος και να του πει "έγινε επειδή σκάψανε το φρεάτιο" και να σε τρέχει μετά εσένα που ήθελες να του κάνεις οικονομία;;; Γιατί να επικρατήσει αυτός ο τρόπος και όχι το κατέβασμα της θεμελίωσης 1μ κάτω; Και στην τελική γιατί να αλλάξει η στατική μελέτη και να μην αλλάξει το σύστημα αναλκυστήρα;

 

Θα σου έλεγα οτι η απάντηση μου είναι πλήρης "... διασφαλίζεις την οικονομία υπο προυποθέσεις συμμόρφωσης με τους κανονισμούς και την τεχνική..."

 

@Αρης: Δεν είναι όμως προϋπόθεση να θεμελιώνεις σε υγειές έδαφος;

Δημοσιεύτηκε

Πάντως στην λεπτομέρεια που ανέβασες άρη το να βάλω σίδερα στα φτερά τις πεδιλοδοκού δεν απαιτούνται με τέτοιο στατικό ύψος που έχεις όπως και το κάτω σίδερα τις πεδιλοδοκού, που είναι πλέον στην μέση, μπορείς να τα αγνοήσεις εκτός αν συνεχίζεται η πεδιλοδοκός και εγκάρσια. Κατά τα άλλα καλή η σκέψη του φαλτσαρίσματος του σκυροδέματος και κάτω από τις δοκούς αλλά μπορεί και να μην γίνεται...

Δημοσιεύτηκε

st_eng η απάντηση σου είναι πλήρης, αλλά είναι μια θεωρία, σωστή μεν, υδατοπερατή δε. Γι'αυτό και είπα μετά "πόσες τέτοιες καταστάσεις προσομοιώνονται και μελετώνται;"

Και για να απαντήσω στον Άρη, με απασχολεί το τί γίνεται στον πυρήνα, σε ύψος 1,40+Η/2 της πεδιλοδοκού. Υπάρχει περίπτωση αστοχίας εκεί;

Δημοσιεύτηκε
Πάντως στην λεπτομέρεια που ανέβασες άρη το να βάλω σίδερα στα φτερά τις πεδιλοδοκού δεν απαιτούνται με τέτοιο στατικό ύψος που έχεις όπως και το κάτω σίδερα τις πεδιλοδοκού, που είναι πλέον στην μέση, μπορείς να τα αγνοήσεις εκτός αν συνεχίζεται η πεδιλοδοκός και εγκάρσια. Κατά τα άλλα καλή η σκέψη του φαλτσαρίσματος του σκυροδέματος και κάτω από τις δοκούς αλλά μπορεί και να μην γίνεται...

 

Σε αυτό που έστειλα υπάρχει όντως συνέχεια - σωστή παρατήρηση.

Το φαλτσάρισμα το κάνω σε μαλακά εδάφη που δεν έχω κατακόρυφο πρανές.

Σε σκληρά όχι.

 

Αcnt κατά την γνώμη μου όχι.

Εκεί έχεις αξονικό και ροπές κυρίως από παθητικές. Θεωρητικά τις ροπές της ανωδομής τις αναλαμβάνουν οι πεδιλοδοκοί

  • 2 months later...
Δημοσιεύτηκε

Στο κλασικό Π του πυρήνα ασανσέρ στο δεξί κάθετο τμήμα του, για λόγους αρχιτεκτονικούς, χρειάζεται να γίνει ουσιαστικά με πάχος 10εκ. Επιπλέον στο τμήμα αυτό εδράζεται και τμήμα σκάλας ανόδου. Το ερώτημα είναι ποιά είναι η ποιό σωστή προσομοίωση του στο μοντέλο επίλυσης? Να μπεί ή όχι ? Σαν στύλος ( αν θα μπεί το ποιό πιθανό σενάριο). Περιμένω απόψεις....

 

 

Παρατήρηση: Πρίν κάνουμε μία δημοσίευση, χρησιμοποιούμε την Αναζήτηση ώστε να δούμε εάν η απορία μας έχει απαντηθεί αλλού ή αν η ερώτηση μπορεί να δημοσιευθεί σε υπάρχον θέμα. Παρακαλώ διαβάστε τους Κανόνες Συμμετοχής του forum.

acnt

Δημοσιεύτηκε

Το Π έχει διαστάσεις . Αριστερο κάθετο τμήμα 2.30Χ0.30. Επάνω οριζόντιο τμήμα 2.20Χ0.30. Δεξί κάθετο τμήμα 2.30Χ0.10. Ελπίζω να βοήθησα.

Δημοσιεύτηκε

Γενικά στα τοιχώματα MAAΠ πρέπει b>=0.25. Αν είναι ΧΑΑΠ b>=0.20. Mπορείς όμως να κάνεις και κάτι όπως αυτό που φαίωεται παρακάτω, οπου όμως θες 15εκ μίνιμουμ πλάτος κορμού.

[/url]45511798.th.png

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο

Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!

Εγγραφή νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.