Μετάβαση στο περιεχόμενο

Recommended Posts

Δημοσιεύτηκε

Επίσης αν τελικά δεν κατασκευαστεί καθόλου αλλά γίνει μια δοκός 20 εκ.(επιτρέπει ο ΕΚΩΣ), άρα ουσιαστικά θα έχουμε ένα "δόντι" 10 εκ. ψηλά και μέσα στην κλίμακα, ίσως να είναι καλύτερα και κατασκευαστικά και υπολογιστικά.

 

@Rigid_joint

Που είσαι? (Ελπίζω όχι Ισπανία!!)

  • Απαντήσεις 73
  • Created
  • Τελευταία απάντηση

Top Posters In This Topic

Δημοσιεύτηκε

Σαν γκάλοπ αρχίζει να γίνεται αυτό....Λοιπόν, η άποψη μου:

Ναι, να το κατασκευάσεις. Κάτι θα βάλεις εκεί, καλύτερα 10 εκ. τσιμέντο από μονό τούβλο.

Οχι, να μην το μοντελοποιήσεις. Δεν έχει κανένα νόημα, και είναι εκτός κανονισμου.

Οχι κατηγορηματικά, στο να στηρίξεις τίποτα σκάλες εκεί. Καλυτερα ξεκάθαρες και επιβαρυμένες λύσεις, παρά ημι.... με απρόβλεπτες συνέπειες.

Αυτά....

Δημοσιεύτηκε

Η λύση που θα πρότεινα είναι:

Κατασκευή δοκού 20εκ, όχι κατασκευή του τοιχείου αλλά τοιχοποιϊα πάνω στις δοκούς και στήριξη της σκάλας με άλλο τρόπο.

Το ασανσέρ στηρίζεται στα άλλα δύο τοιχεία, οπότε δεν υπάρχει πρόβλημα.

Δημοσιεύτηκε

διώχνεις την αηδία τα 10 εκ

 

γινεται Γ

 

προεκτείνεις το πάνω τοιχείο κανα 1-2-3m δεν ξερω πως είναι το αρχιτεκτονικο σου

 

και πακτώνεις ή εδράζεις τη σκάλα σου εκεί

 

και αν σε παίρνει από την άλλη πλευρά του κλιμακοσταστίου

 

βαζείς τοίχωμα σωστό και έκανες ένα Π σχετικά μεγαλο που τα περιέχει όλα όμως

 

που θα πάει? εκει μέσα δεν κουνίεται φυλλο

 

το νου σου μη το βάλεις στον ικανοτικό nx, ny και δε συμμαζευεται

Δημοσιεύτηκε

Το σωστό είναι να στείλει την κάτοψη

από τη στιγμή που δεν τη στέλνει μένει σαν απορία αν θα συμμετέχει το "μόρφωμα" στον έλεγχο του ικανοτικού

 

όμως, είτε τη στειλει, είτε όχι, το επίμηκες Π που συμπεριλαβανει ΚΑΙ τη σκάλα είναι η μόνη ασφαλής λύση

 

τα άλλα είναι λύσεις "υψηλού ρίσκού"

 

@Αρη

Το θέμα είναι να μπει στην προσομοίωση? γιατί αρχιτεκτονικό δεν αλλάζει

Πάντως είτε το κατασκευάσεις είτε όχι, ΣΕ ΚΑΜΜΙΑ περίπτωση δεν θα το "προσομοιώσεις"

(εκτός και αν είναι από τιτάνιο)

Δημοσιεύτηκε

Η λύση που τελικά εφαρμόστηκε είναι να μείνει το Γ από το Π του ανελκυστήρα, το πάνω σκέλος να επεκταθεί για να "πιάσει" το κλιμακοστάσιο και το δεξί σκέλος του Π όπου θα γίνονται στοιχείο πάχους 10εκ. αντί αυτού να γίνει δοκός 20εκ. όπου δεν ενοχλεί την κλίμακα και θα μπορεί να χτιστεί και ένας απαιτούμενος 10-ρης τοίχος.

  • 2 weeks later...
Δημοσιεύτηκε

Αρη συμφωνω με τη λυση που προτεινεις για τη συνδεση του πεδιλου του ανελκυστηρα με τις πεδιλοδοκους. Εχω μια περιπτωση που οι κορμοι των πεδιλοδοκων δεν συνδεονται με τα πλευρικα τοιχωματα του ανελκυστηρα και σκεφτηκα να επεκτεινω εκκεντρα τα πελματα των περιμετρικων του ανελκυστηρα πεδιλοδοκων ωστε να "αγκυρωθουν" στα τοιχωματα του ανελκυστηρα. Πιστευω οτι ετσι θα συμεριφερθει ολο το συστημα ομοιομορφα παρολη την ανισοσταθμια. Οσον αφορα στην πλευρα του ανελκυστηρα που στο ανωτερο επιπεδο ειναι ανοιχτη (εξοδος) προτεινω να γινει ενα τοιχειο που θα φτανει απο το δαπεδο του υπογειου μεχρι το πεδιλο του ανελκυστηρα ωστε η πεδιλοδοκος εμπροσθεν της εξοδου του ανελυστηρα να μπορει να μπαζωθει.

Στελνω σχετικες τομες . Σημειωνω οτι δεν φαινεται το γεμισμα του φαλτσου με μπετον.

Πως σας φαινεται η λυση; ευχαριστω

post-2551-131887222419_thumb.jpg

post-2551-131887222434_thumb.jpg

post-2551-131887222455_thumb.jpg

Δημοσιεύτηκε

Εννιαία θεμελίωση στην ίδια στάθμη θεμελίωσης.

Οχι έτσι όπως το βλέπω δηλαδή με ανιστοσταθμία.

Να ήτανε στην τελευταία στάθμη να το συζητούσαμε αλλά στην θεμελίωση όχι.

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο

Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!

Εγγραφή νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.