MScEng Δημοσιεύτηκε Αύγουστος 30 , 2014 Δημοσιεύτηκε Αύγουστος 30 , 2014 4) Αφού είναι ανούσιες οι συζητήσεις περί ε.δ. (συμφωνώ εκ των προτέρων) γιατί ξεκινάς την τοποθέτησή σου πάλι με τα ε.δ; Ε δεν ειναι οταν ενα μικρο ποσοστο των μηχανικων βιοποριζεται απο το μηχανηληκι? Οι περισσοτεροι χαρτζηλικια βγαζουν δυστυχως. 2) Πως λειτουργεί για πες μας. Μου αρέσουν οι καθαρές κουβέντες. Έχω τις απόψεις μου για το θέμα αλλά προς το παρόν θέλω διευκρίνηση γι' αυτό που γράφεις. Δεν ειναι ξεκαθαρο απο τις τοποθετησεις αρκετων ΠΜ εδω οτι θα ηθελαν ενα σημαντικο κομματι της πιτας στα περιβαλοντολογικα μιας και η οικοδομη ειναι νεκρη? Θεμιτο ειναι ο καθενας να εχει την agenda του και να την προμοταρει. 3) Τα κολέγια δεν μπαίνουν στην αγορά εργασίας αλλά στο καθεστώς εξαγοράς θέσεων δημοσίου . Η μήπως δεν έχεις ακούσει τίποτα για την "αξιοκρατία" που επικρατεί εκεί μέσα και για τον "παραγωγικό" χαρακτήρα του. Στον ιδιωτικό τομέα - που είναι η μόνη πραγματική αγορά εργασίας - εκτός από κάποιες εξαιρέσεις δεν χρειάζονται διπλώματα και παπλώματα. Οι απόφοιτοι των ξένων πανεπιστημίων δουλεύουν σε ναυτιλιακές, εξαγωγικές, βιομηχανικές και εμπορικές εταιρείες εδώ και πολλάάάά χρόνια. Συμφωνουμε.
Konstantinos IB Δημοσιεύτηκε Αύγουστος 30 , 2014 Δημοσιεύτηκε Αύγουστος 30 , 2014 Ηλεκτρολόγοι-μηχανολόγοι έπαψαν να υπάρχουν στην Ελλάδα την δεκαετια του 70. Στο έξωτερικό τουλάχιστον δύο δεκαετίες νωρίτερα. Μπα; Και τα ελληνικά εργοστάσια που λειτουργούσαν μέχρι και το 1990 (και λειτουργούν ακόμη μερικά) ποιος τα 'στησε; Επιστήμονες από το ΜΙΤ; Η κλασσική έδρα των Η/Μ ήταν η βιομηχανία στης οποίας την ανάπτυξη είχαν προσφέρει τα μάλα. Έχεις επισκεφθεί ποτέ κάποιο ελληνικό εργοστάσιο;
georgios_m Δημοσιεύτηκε Αύγουστος 30 , 2014 Δημοσιεύτηκε Αύγουστος 30 , 2014 Ακόμα θεωρείς ότι είναι εύκολο να δώσεις εξετάσεις , επειδή είσαι μόλις πάνω από τα 30 και τα έχεις πρόσφατα , ενώ πιθανότατα δεν έχεις πατήσει σε φρεσκοριγμένο μπετό και δεν έχεις ανέβει σε σκαλωσιά , λόγω της κρίσης και έχεις ελάχιστη πείρα . οκ, τότε οι εξετάσεις να έχουν και θέματα που θα τα απαντούσε μόνο όποιος θα μπορούσε να τα μάθει στη δουλειά. πράγματι, όχι μόνο τα έχω πρόσφατα, αλλά η εξαναγκασμένη αποχή από το μπετό (κάτι που το πατούσα συνέχεια στα παιδικά μου χρόνια) με έκανε να αφιερώσω όλη μου την ενέργεια στη γνώση. ωστόσο αν υπήρχαν οι εξετάσεις αυτές από παλιά, όποιος ήταν να διοριστεί, θα διάβαζε να περάσει όταν θα ταν νέος και δε θα μενε επί μακρόν αδιόριστος. ωστόσο, το να έχει κάποιος μεγάλη εμπειρία στα έργα και να ονειρεύεται να διοριστεί στο δημόσιο λίγο πριν τη σύνταξη είναι από μόνο του κοινωνικό πρόβλημα. το ποιός θα μπει στο δημόσιο πρέπει να ξεκαθαρίζεται από νωρίς και να μπαίνουν άνθρωποι νέοι που θα τα χουν και φρέσκα και θα φέρουν και νέες ιδέες και θα δουλέψουν με νεανική ζωντάνια. το δημόσιο δε θα πρέπει να ναι μόνο τόπος κοινωνικής πρόνοιας.
Konstantinos IB Δημοσιεύτηκε Αύγουστος 30 , 2014 Δημοσιεύτηκε Αύγουστος 30 , 2014 (edited) Δεν ειναι ξεκαθαρο απο τις τοποθετησεις αρκετων ΠΜ εδω οτι θα ηθελαν ενα σημαντικο κομματι της πιτας στα περιβαλοντολογικα μιας και η οικοδομη ειναι νεκρη? Θεμιτο ειναι ο καθενας να εχει την agenda του και να την προμοταρει. Μισό λεπτό γιατί κάποια πράγματα δεν είναι ξεκαθαρισμένα. Οι σχολές των Πολιτικών Μηχανικών των ΕΜΠ και ΑΠΘ κάποτε ήταν ενιαίες και περιελάμβαναν όλα τα δικαιώματα των έργων. Το ίδιο το ΕΜΠ αργότερα ίδρυσε τις σχολές των Η/Μ, γιατί προέβλεψε ανάπτυξη στον τομέα, που είχαν αποκλειστικά δικαιώματα στο συγκεκριμένο αντικείμενο και μάλιστα οι πρώτοι απόφοιτοι των νέων σχολών είχαν το δικαίωμα να χτίζουν μέχρι και διώροφο. Μετά τους αφαιρέθηκε αυτό το δικαίωμα και παρέμειναν τα ε.δ. των Η/Μ. Όλες οι μεταγενέστερες σχολές του Πολυτεχνείου είναι περισσότερο σχολές εξειδίκευσης (παράγωγες σχολές), το 'γραψε και ο BAS χθες, με περιορισμένα ε.δ. μόνο σε αυτά της ειδικότητας. Αργότερα οι σχολές των Η/Μ χωρίστηκαν σε ΜΜ και ΗΜ αλλά με σκοπό την εξειδίκευση και όχι τον διαχωρισμό των δικαιωμάτων. Μπορεί να εννοηθεί μηχ/γος που δεν ξέρει ή δεν μπορεί να δουλέψει ηλεκτρισμό; Ή μπορεί να εννοηθεί Η/Γ που δεν ξέρει μηχανολογία; Για τα μηχανοτρονικά έχεις ακούσει; (Δεν απαντάω μόνο σε σένα, αλλά και σε μια χθεσινή τοποθέτηση άλλου συναδέλφου) Ομοίως μπορεί ποτέ να γίνει μια μελέτη υδροηλεκτρικού ή αρδευτικού φράγματος χωρίς προηγουμένως περιβαλλοντική γνώση; Τι είναι αυτά τα πράγματα; Ποιος έχει φτιάξει τόσα χρόνια όλα τα αρδ. και υ.η. της χώρας; Ποιος έχει φτιάξει τα λιμάνια; Από που και ως που λοιπόν οι Π.Μ. βουτάνε ε.δ; Αφού καταλήξαμε σε αυτό το χάλι, τότε κακώς έγιναν όλες οι παράγωγες ειδικότητες, έπρεπε να παραμείνουν οι σχολές όπως ήταν (Π.Μ.) και να υπάρχουν μέσα σ΄αυτές κατευθύνσεις έργου. Για να πούμε και του στραβού το δίκιο. Edited Αύγουστος 30 , 2014 by Konstantinos IB 2
MScEng Δημοσιεύτηκε Αύγουστος 30 , 2014 Δημοσιεύτηκε Αύγουστος 30 , 2014 (edited) Μισό λεπτό γιατί κάποια πράγματα δεν είναι ξεκαθαρισμένα. Οι σχολές των Πολιτικών Μηχανικών των ΕΜΠ και ΑΠΘ κάποτε ήταν ενιαίες και περιελάμβαναν όλα τα δικαιώματα των έργων. Το ίδιο το ΕΜΠ αργότερα ίδρυσε τις σχολές των Η/Μ, γιατί πρέβλεψε ανάπτυξη στον τομέα, που είχαν αποκλειστικά δικαιώματα στο συγκεκριμένο αντικείμενο και μάλιστα οι πρώτοι απόφοιτοι των νέων σχολών είχαν το δικαίωμα να χτίζουν μέχρι και διώροφο. Μετά τους αφαιρέθηκε αυτό το δικαίωμα και παρέμειναν ε.δ. των Η/Μ. Όλες οι μεταγενέστερες σχολές του Πολυτεχνείου είναι περισσότερο σχολές εξειδίκευσης (παράγωγες σχολές), το 'γραψε και ο BAS χθες, με περιορισμένα ε.δ. μόνο σε αυτά της ειδικότητας. Αργότερα οι σχολές των Η/Μ χωρίστηκαν σε ΜΜ και ΗΜ αλλά με σκοπό την εξειδίκευση και όχι την αποκοπή των δικαιωμάτων. Μπορεί να εννοηθεί μηχ/γος που δεν ξέρει ή δεν μπορεί να δουλέψει ηλεκτρισμό; Ή μπορεί να εννοηθεί Η/Γ που δεν ξέρει μηχανολογία; Για τα μηχανοτρονικά έχεις ακούσει; (Δεν απαντάω μόνο σε σένα, αλλά και σε μια χθεσινή τοποθέτηση άλλου συναδέλφου) Σαν ιστορικη αναδρομη ειναι πολυ ενδιαφερουσα, δεν σε ενοχλει ομως που η ιστορικη αναδρομη μπλεκεται με την πραγματικοτητα του σημερα? Μην μου πεις οτι τυχαια πολλα πραγματα αφεθηκαν και δεν εξελιχθηκαν ενω ο κοσμος αλλαξε ραγδαια? Αφού καταλήξαμε σε αυτό το χάλι, τότε κακώς έγιναν όλες οι παράγωγες ειδικότητες, έπρεπε να παραμείνουν οι σχολές όπως ήταν (Π.Μ.) και να υπάρχουν μέσα σ΄αυτές κατευθύνσεις έργου. Δεν το λεω για να σε προσβαλω αλλα ειναι σοβαρη απαντηση αυτη απο μηχανικο με την ελαχιστη αντιληψη της τεχνολογιας των ημερων μας? Ομοίως μπορεί ποτέ να γίνει μια μελέτη υδροηλεκτρικού ή αρδευτικού φράγματος χωρίς προηγουμένως περιβαλλοντική γνώση; Τι είναι αυτά τα πράγματα; Ποιος έχει φτιάξει τόσα χρόνια όλα τα αρδ. και υ.η. της χώρας; Ποιος έχει φτιάξει τα λιμάνια; Από που και ως που λοιπόν οι Π.Μ. βουτάνε ε.δ; Τωρα αυτο ειναι σοβαρο επιχειρημα? Επειδη γινοταν κατι επι χρονια στην Ψωροκωσταινα αρα ολα καλα? Αρα καλως οι αρχιτεκτονες ασχολουνται με την στατικη? Τελος παντων ο καθενας ξαναλεω εχει την agenda του και ειναι θεμιτο. Edited Αύγουστος 30 , 2014 by MScEng 2
georgios_m Δημοσιεύτηκε Αύγουστος 30 , 2014 Δημοσιεύτηκε Αύγουστος 30 , 2014 (edited) Γιά τα βιολογικά εγώ δεν ξέρω , αλλά ο γιός μου σπουδάζει στο ΓΠΑ και επειδή βλέπω τα μαθήματα και την δυσκολία τους , σου λέω ότι είσαι εντελώς εκτός . Αλλιώς να σου παραθέσω τα μαθήματα πολυτεχνικού χαρακτήρα που κάνει και να γίνει ΠΜ , ΑΜ , ΑΤΜ , ΜΜ και ΗΜ ταυτόχρονα με την δική σου λογική . Μετά θα σου πω και τα ιατρικο-βιολογικά μαθήματα που κάνει ένας γεωπόνος και θα ζητήσω και από εκεί ΕΔ . Χμ... είμαι κι εγώ φοιτητής του ΓΠΑ (για δεύτερο πτυχιο), και έχω περάσει όλα αυτά τα μαθήματα που λες! Η ύπαρξη τους σχετίζεται με ανάγκες του αγρού τον οποίο ο γεωπόνος τον παίρνει κουστούμι και τα υπογράφει όλα! Η γεωπονική είναι πράγματι ένα πραγματικό πολυτεχνείο και έχει και δύσκολα μαθήματα.. κι ωραία σχολή.. Κρίμα που δε συνεργάζεται με το πολυτεχνείο για συμπαραγωγή γνώσης. Γεωπόνοι πάντως εργάζονται άνετα σε βιομηχανίες τροφίμων, φαρμάκων - φυτοφαρμάκων, γεωγικών μηχανημάτων και πρόσφατα βιοκαυσίμων, όπως και σε ινστιτούτα βιοτεχνολογίας. Οπότε όντως τα μαθήματα εξαργυρώνονται στην αγορά εργασίας. Ιατρική ο γεωπόνος δε κάνει. ανατομία - φυσιολογία ζώων κάνει με έμφαση στη θρέψη και την αναπαραγωγή που ισχύουν για όλα τα θηλαστικά. στους τομείς αυτούς είπα ότι πιθανώς να ξέρει γνώσεις που ακόμα και γιατροί αγνοούν. Edited Αύγουστος 30 , 2014 by georgiosmadonanakis
Konstantinos IB Δημοσιεύτηκε Αύγουστος 30 , 2014 Δημοσιεύτηκε Αύγουστος 30 , 2014 Τωρα αυτο ειναι σοβαρο επιχειρημα? Επειδη γινοταν κατι επι χρονια στην Ψωροκωσταινα αρα ολα καλα? Αρα καλως οι αρχιτεκτονες ασχολουνται με την στατικη? Ούτε κι εγώ το λέω για να σε προσβάλω αλλά από αυτά που λες καταλαβαίνω ότι δεν έχει πάει σε υδροηλεκτρικό ούτε απ' έξω. Και οι Αρχιτέκτονες καλώς ασχολούνται με τη στατική γιατί αλλιώς θα ήταν διακοσμητές. 1
georgios_m Δημοσιεύτηκε Αύγουστος 30 , 2014 Δημοσιεύτηκε Αύγουστος 30 , 2014 μπορεί ποτέ να γίνει μια μελέτη υδροηλεκτρικού ή αρδευτικού φράγματος χωρίς προηγουμένως περιβαλλοντική γνώση; Τι είναι αυτά τα πράγματα; Ποιος έχει φτιάξει τόσα χρόνια όλα τα αρδ. και υ.η. της χώρας; Ποιος έχει φτιάξει τα λιμάνια; Από που και ως που λοιπόν οι Π.Μ. βουτάνε ε.δ; Οι ΠΜ ή οι ΜΠ???
Konstantinos IB Δημοσιεύτηκε Αύγουστος 30 , 2014 Δημοσιεύτηκε Αύγουστος 30 , 2014 Οι ΠΜ ή οι ΜΠ??? Εμ, όχι, δεν θέλω να πω κάτι τέτοιο. Απλώς η λογική φύγε εσύ να μείνω εγώ είναι άκρως επικίνδυνη για τα επαγγέλματά μας. Και ειδικά σε συνθήκες κρίσης γίνεται επικινδυνότερη. Δεν συνηθίζω να μετέχω σε συντεχνιακές συζητήσεις του φόρουμ παρ' ότι προέρχομαι από ΤΕΙ (μετά έδωσα κατατακτήριες) και έχω βιώσει πάρα πολλές εμπειρίες και από σχολές και από εργασιακούς χώρους. Και εδώ που παρεμβαίνω είναι μόνο για να τονίσω ότι: Α) Οι πονηροί μάζεψαν το χρήμα κι έφυγαν και τα κορόιδα πετάμε πέτρες ο ένας του αλλουνού. Β) ΟΙ παμπόνηροι τόνωσαν τη ζωή της επαρχίας με ΑΕΙ και ΤΕΙ χωρίς να υπάρχει λόγος. Βεβαίως την δικαιολογία την έχουν έτοιμη. Ισχυρίζονται ότι ικανοποιούν την λαϊκή εντολή. Είναι αλήθεια αυτό; Εν μέρει. Για να μείνουν στην εξουσία αυτοί και να μην ανέβουν οι άλλοι, ικανοποιούν κάθε παράλογο αίτημα του ηλίθιου ψηφοφόρου που δεν μπορεί να δει παραπέρα από τη μύτη του. Το ερώτημα που τίθεται είναι το εξής: Μπορούμε τελικά σαν λαός να έχουμε δημοκρατία όταν το κύριο μέλημά μας δεν είναι η κοινωνική ανάπτυξη και η εθνική προκοπή αλλά το ατομικό συμφέρον;
Ροδοπουλος Δημοσιεύτηκε Αύγουστος 30 , 2014 Δημοσιεύτηκε Αύγουστος 30 , 2014 Η ύπαρξη ΑΕΙ, ΑΤΕΙ αποτελεί πιθανότατα το μοναδικό τρόπο που έχει το Ελληνικό κράτος για την επίτευξη αναδιανομής του πλούτου. Παρομοιάζει την αναδιανομή του πλούτου που αναζητά ο Νότος απο τον Βορά της Ευρωζώνης και που στην πλειοψηφία μας τον αναζητούμε. Το αν είναι ο σωστός τρόπος δεν το κρίνω και δεν με αφορά είτε στα πλαίσια της ΕΕ είτε στα πλαίσια των ΑΕΙ, ΑΤΕΙ . Δυστυχώς βέβαια απο τα 109 μηνύματα το >90% αφορά τα εδ υπο μορφή είσπραξης στην τσέπη. Δυστυχώς στην Ελλάδα δεν μπορούμε να ξεφύγουμε απο τον πλέον άστοχο αυτό συσχετισμό μεταξύ γνώσης, είσπραξης και νομικίστικης καβάντζας. Δυστυχώς βέβαια χάνουμε πάλι την ουσία, αφού εδω και 30χρόνια έχουμε την παγκόσμια πρωτιά σε επιστήμονες ανα 1000 κατοίκους. Αυτός ο υπερκορεσμός λειτουργεί σαν καταλύτης ενάντια σε κάθε προσπάθεια ορθολογικής διαχείρισης των εδ. Οπως συμβαίνει σε αρκετά πράγματα στην Ελλάδα καταλήγουμε σε φαύλο κύκλο που δεν επιδέχεται λύση. Σαφώς υπάρχουν υπαιτιότητες και της πολιτικής ηγεσίας και της "λαϊκής εντολής" που ενδέχεται να είναι τηλεφωνική εντολή, SMS, email, κλπ. Μπορεί να μην έχω την καλύτερη ακοή αλλα τέτοια λαϊκή εντολή δεν έχω ακούσει ποτέ.
Recommended Posts
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο
Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!
Εγγραφή νέου λογαριασμούΣύνδεση
Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα