Engineer Δημοσιεύτηκε Αύγουστος 27 , 2014 Δημοσιεύτηκε Αύγουστος 27 , 2014 Κατασκευασμένος πάνω από το λιμάνι, ο Cykelslangen, ή 'Cycle Snake', είναι ο νέος υπέργειος ποδηλατόδρομος της Κοπεγχάγης. Ο Cykelslangen εγκαινιάστηκε στις 29 Ιουνίου, μετά από οκτώ χρόνια σχεδιασμού και κατασκευής. Έχει πλάτος 4 μέτρα, δύο λωρίδες κυκλοφορίας και μήκος 220 μέτρα. Οι ποδηλάτες υποδέχθηκαν τον ολοκαίνουργιο ποδηλατόδρομο με ενθουσιασμό καθώς δεν χρειάζεται πλέον να στριμώχνονται στα ίδια πεζοδρόμια με τους πεζούς ή να κουβαλάνε τα ποδήλατά τους στους ώμους για να ανεβοκατεβαίνουν σκαλοπάτια. Στην Κοπεγχάγη το 36% των καθημερινών μετακινήσεων γίνονται με ποδήλατο. Η πόλη στοχεύει μέχρι το 2025 αυτό το ποσοστό να έχει φτάσει στο 50%, κατασκευάζοντας περισσότερους ποδηλατόδρομους αποκλειστικής κυκλοφορίας. Πηγή: http://www.enallakti...nes-vinteo.html Click here to view the είδηση 1
Athan Δημοσιεύτηκε Αύγουστος 27 , 2014 Δημοσιεύτηκε Αύγουστος 27 , 2014 Tα βλέπουμε εμείς οι ποδηλάτες και μηχανικοί και αναρωτιόμαστε πόσο μπροστά είναι ο σχεδιασμός τους! Δικαίως ίσως η top ευτυχέστερη πόλη (σύμφωνα με πρόσφατη μελέτη η πηγή της οποίας μου διαφεύγει...) 4
DIMITRIS80 Δημοσιεύτηκε Αύγουστος 27 , 2014 Δημοσιεύτηκε Αύγουστος 27 , 2014 Φαίνεται πόσος σεβασμός υπάρχει προς τον ποδηλάτη και κατ' επέκταση τον πολίτη από το ότι μπαίνουν στην διαδικασία σχεδιασμού, χρηματοδότησης και υλοποίησης τέτοιων έργων προορισμένων μόνο για ποδηλάτες, ενώ στην χώρα μας οι "ποδηλατόδρομοι" είναι μια λωρίδα 1.00 μ. τσιμέντο κολλητά στο πεζοδρόμιο σε δρόμους οι οποίοι δεν μπορεί παρά να επιλέχθηκαν με μεθόδους ...ΛΟΤΤΟ... 1
BAS Δημοσιεύτηκε Αύγουστος 27 , 2014 Δημοσιεύτηκε Αύγουστος 27 , 2014 Ποδηλατόδρομοι υπάρχουν σε όλη την Ευρώπη . Ωραία φαίνονται το κατακαλόκαιρο , αλλά τους λοιπούς 10 μήνες του χρόνου τι γίνεται ? Ε όχι και η ευτυχέστερη πόλη στον κόσμο Υπερτιμημένη , πανάκριβη πόλη , με φτωχούς πολίτες , ψιλοβρώμικη και με κλειστό το θαλάσσιο μέτωπο της από τις βίλλες κάποιων . Μεγάλη απογοήτευση , όταν πήγα . 3
daniil tasos Δημοσιεύτηκε Αύγουστος 27 , 2014 Δημοσιεύτηκε Αύγουστος 27 , 2014 Στην πόλη της Καρδίτσας με τους ποδηλατόδρομους που κατασκευάστηκαν μετά το 2003 ένα πολύ μεγάλο ποσοστό μετακινήσεων γίνεται με ποδήλατα. Οι ποδηλατόδρομοι ώθησαν τον κόσμο να χρησιμοποιήσει το ποδήλατο και άλλαξαν τις συνήθειες των κατοίκων σχετικά με τις μετακινήσεις. Βελτίωσαν την ποιότητα ζωής (μείωση καυσαερίων, άνετες, γρήγορες μετακινήσεις κλπ.) και άλλαξαν την φυσιογνωμία της πόλης καθιστώντας την μία πρωτοποριακή ποδηλατούπολη για τα Ελληνικά δεδομένα. Ωστόσο πάρα τα θετικά οι φωτογραφίες του παραπάνω άρθρου αποδεικνύουν πόσα χρόνια πίσω είμαστε στον σχεδιασμό και την υλοποίηση ποιοτικών και αισθητικά άρτιων έργων. Παραθέτω στον παρακάτω σύνδεσμο κάποιες φωτογραφίες από τον ποδηλατόδρομο της Καρδίτσας για να καταλάβετε πόσο μεγάλη είναι η διαφορά των δύο περιπτώσεων. ποδηλατόδρομος Καρδίτσας 1
BAS Δημοσιεύτηκε Αύγουστος 27 , 2014 Δημοσιεύτηκε Αύγουστος 27 , 2014 Ολη η Θεσσαλία είχε ποδήλατα . Εχοντας ζήσει στην Λάρισα την δεκαετία του 70 , προερχόμενος από την Αθήνα , μου έκαναν εντύπωση που ο κόσμος κινείτο σχεδόν αποκλειστικά με ποδήλατα . Απλά μετά ήρθε η εποχή του ΚΛΙΚ και του ψωνίσματος και άρχισε να κινείται με καγκούρικες 3άρες και λοιπά συναφή . Τώρα με την κρίση θα επανέλθει η λογική . Ποδηλατόδρομους έχουμε και σε προάστεια της Αθήνας , αλλά ως συνήθως καταπατούνται από μηχανάκια , παιδικά καροτσάκια και βαδίζοντες πολίτες . 2
ΤΟΠΟΓΑΒΡΟΣ Δημοσιεύτηκε Αύγουστος 27 , 2014 Δημοσιεύτηκε Αύγουστος 27 , 2014 Άλλος πολιτισμός, άλλος κόσμος . . .
Didonis Δημοσιεύτηκε Αύγουστος 28 , 2014 Δημοσιεύτηκε Αύγουστος 28 , 2014 (edited) Από καθαρά τεχνική άποψη μια μικρή επισήμανση. Έχω την εντύπωση ότι η επίστρωση είναι από υλικό με φωσφορίζουσα χαρακτηριστικά ώστε το βράδυ να επαρκούν να διάχυτα φώτα της πόλης να δείχνει σαν φωτιζόμενο και να έχει καλή ορατότητα για τις χαμηλές ταχύτητες που έχουν τα ποδήλατα… Ο κεντρικός μακροπρόθεσμος σχεδιασμός και η προσοχή στην λεπτομέρεια κάνουν την ποιοτική διαφορά. Εδιτ Μιας και μου βγήκε η περιέργεια το έψαξα λίγο… Και φυσικά έχει ακόμα περισσότερη λεπτομέρεια…. Έχει φωτισμό κάτω από την μπάρα δεξιά και αριστερά με υπέροχα αποτελέσματα τόσο φωτισμού όσο και ήπιας αισθητικής αρμονίας χωρίς να φωνάζει… εδιτ 2 Πηγή οι εικόνες από το αρχιτεκτονικό γραφείο Αρκετό ενδιαφέρον έχει η ιστοσελίδα τους στο γεγονός ότι στην παρουσίαση όσων εργάζονται εκεί με τις ειδικότητες τους (βασικά αρχιτέκτονες) έχουν και όσους κάνουν πρακτική. Τα Δανέζικα δεν τα κατέχω όποτε μπορεί να κατάλαβα και λάθος. Edited Αύγουστος 28 , 2014 by Didonis 1
paktomenos Δημοσιεύτηκε Αύγουστος 28 , 2014 Δημοσιεύτηκε Αύγουστος 28 , 2014 Τουτ' δω είναι πιο πλατύ και καλοφτιαγμένο από πολλές επαρχιακές οδούς εδώ, τι λες τώρα. Αλλά τσιγκουνεφτίκανε στο υλικό επίστρωσης, τσιμέντο ή ασφαλτικό αντί για κυβόλιθους και πλάκες πεζοδρομίου που βάζουμε εδώ, αφού όλοι ξέρουν ότι οι κυβόλιθοι δένουν καλύτερα με το ποδήλατο.
snipous Δημοσιεύτηκε Αύγουστος 28 , 2014 Δημοσιεύτηκε Αύγουστος 28 , 2014 Για να απαντήσω στο "τι γίνεται τους υπόλοιπους 10 μήνες" του φίλου παραπάνω: Συγκεκριμένα στην Κοπεγχάγη, ορισμένοι ποδηλατόδρομοι είναι θερμαινόμενοι, ώστε να μην πιάνουν πάγο και χιόνι. Ακόμα όμως και να γίνει αυτό, το πρωι η προτεραιότητα στον εκχιονισμό είναι ποδηλατόδρομοι>πεζοδρόμια>δρόμοι. Λύσεις υπάρχουν για τα πάντα, αρκεί να το θέλεις και να το κυνηγήσεις. Ακόμα και στη ζούγκλα της Αθήνας, αν θέλανε (θέλαμε) θα μπορούσε να υπήρχε ένα ωραιότατο δίκτυο ποδηλατόδρομων. 2
Recommended Posts
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο
Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!
Εγγραφή νέου λογαριασμούΣύνδεση
Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα