Μετάβαση στο περιεχόμενο

Recommended Posts

Δημοσιεύτηκε
Ν-4067/12    (ΦΕΚ-79/Α/9-4-12)

ΑΡΘΡΟΝ-17 

Κατασκευές και φυτεύσεις στους

ακάλυπτους χώρους και περιφράξεις

 


9. Περιφράγματα 

α) Τα οικόπεδα οριοθετούνται με σταθερούς οριοδείκτες ή με περιφράγματα. Επιτρέπεται η περίφραξη των αρτίων οικοπέδων και γηπέδων και των μη ρυμοτομούμενων τμημάτων των μη αρτίων και μη οικοδομήσιμων οικοπέδων, που βρίσκονται σε εντός σχεδίου περιοχές. Επιτρέπεται η περίφραξη μη αρτίων γηπέδων με πρόχειρη κατασκευή, όπως συρματόπλεγμα. 

β) Τα περιφράγματα τοποθετούνται είτε κατά μήκος των ορίων των ομόρων οικοπέδων είτε στο πρόσωπο αυτών. Όλα τα περιφράγματα κατασκευάζονται εξ ολοκλήρου εντός του οικοπέδου. 

Δημοσιεύτηκε

Δηλαδή αν κάνω ένα σπάσιμο στη περίφραξη και μείνει ένα τμήμα προς το κοινόχρηστο τι πρόβλημα μπορεί να έχω?

Δημοσιεύτηκε (edited)

π.χ. για τη δυνατότητα στροφής οχήματος?

κανένα

μην κάνεις όμως μεγάλη υποχώρηση σε μήκος και θεωρηθεί ότι ανήκει στον κοινόχρηστο (με προβλήματα μείωσης της έκτασης και ότι αυτό συνεπάγεται)

προσπάθησε να είναι σαφής (νοητά τουλάχιστον) η συνέχεια του ορίου του προσώπου

τώρα

υπάρχει και μια εξάρτηση από τη χρήση

αν είναι για κατοικία ή αγροτική αποθήκη ΟΚ

αλλιώς... (θα σου πω μετά αναλόγως της απάντησης)

Edited by imhotep
Δημοσιεύτηκε

χώρο στάθμευσης θέλω να κάνω 40 μέτρα επί 6 βάθος..όχι δεν έχω κάποιο πρόβλημα αρτιότητας..

Είναι βιομηχανικός χώρος .

Δημοσιεύτηκε

κατ' αρχάς θέλεις κυκλοφοριακή σύνδεση 

και θέλεις και 8 μ πλάτος δρόμου άρα υποχώρηση αναγκαστική

αν είναι νέα άδεια

αν είναι υφιστάμενη γιατί να μην κάνεις "μέσα" το πάρκινγκ

..

ΥΓ υπάρχει και η "επεξεργασία" για να μην βάζεις συνεχόμενα μηνύματα

Δημοσιεύτηκε (edited)

Δεν θα χρειαστεί κυκλοφοριακή σύνδεση..βασικά πρέπει να γίνει για αυτό είναι που ρωτάω ποιό είναι το μέγιστο πρόβλημα που θα έχω εάν το κάνω.

Edited by Ksotiko_7
Δημοσιεύτηκε (edited)

α. αν δεν είσαι σε αγροτικό δρόμο (αν και κατά μία ερμηνεία και οι αγροτικοί θεωρούνται δημοτικοί) μπορεί να θεωρηθεί ότι έχεις είσοδο - έξοδο για κάθε θέση -κάτι που απαγορεύεται- ή ότι μειώνεις την λωρίδα επιτάχυνσης-επιβράδυνσης (αν έχεις είσοδο-έξοδο ή κυκλ. σύνδεση για την εγκατάσταση με ανάλογη σήμανση)

β. να θεωρηθεί κοινόχρηστος χώρος (βλ. πιο πάνω) σε συνδυασμό με αυτό που λέει ο Παύλος

 

ειλικρινά δεν καταλαβαίνω γιατί δεν θέλουν εσωτερικό πάρκιγκ αφού χρειάζεσαι τόσο πλάτος (6μ)

Edited by imhotep
Δημοσιεύτηκε (edited)
On 14/9/2014 at 12:50 ΜΜ, imhotep said:

ειλικρινά δεν καταλαβαίνω γιατί δεν θέλουν εσωτερικό πάρκιγκ αφού χρειάζεσαι τόσο πλάτος (6μ)

 

στην αρχη θεωρησα οτι επροκειτο για περιφραξεις μεταξυ καθετων...

 

μετα τα παραπανω, φαινεται οτι  αυτο που θελουν να κανουν  ειναι ενα "σπασιμο" περι τα 6 μετρα  σε  ενα σημειο της περιφραξης και να αφηνουν  "εξω"  τα αυτοκινητα...των επισκεπτων...των εργαζόμενων...δξ  ποίων......

 

και  μετα να πηγαινουν με τα ποδια μεχρι  την κεντρικη εισοδο ..και στη συνεχεια στο κεντρικο κτιριο....με βροχες και αγερηδες...

Ετσι το σκεφθηκε καποιος....για λογους που αυτος γνωριζει...

 

Παντως,

απο την  πρακτικη πλευρά του θέματος, ζητας να εχεις ενα μηκος δρομου περι τα 40 μ.όπου ο καθενας θα μπορει να  φρενάρει και να  στριβει   επι του κεντρικού δρομου... και  να παρκαρει

και μετα να βγαινει  με την όπισθεν στον κεντρικο δρόμο...

αντι να εχεις μια   ελεγχομενη  εισοδο-εξοδο...

 

θεωρω οτι,

αφου με την ενεργεια αυτη...στην ουσια  κανεις διαπλατυνση του δημόσιου δρομου

θα χρειαστεις αδεια...

Edited by Pavlos33

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο

Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!

Εγγραφή νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.