Μετάβαση στο περιεχόμενο

Υγειονομικοί κανονισμοί


Recommended Posts

Καλησπέρα σε όλους,

ήθελα να ρωτήσω τι νομοθεσία υπάρχει σχετικά με Καταστήματα Υγειονομικού Ενδιαφέροντος ως προς τις υγειονομικές διατάξεις που πρέπει να ακολουθούν. Έχω υπόψην μου το ΦΕΚ Β2718/12 και το Β526/83. Ύπάρχει κάτι άλλο που να πρέπει να λάβω υπόψην μου; Το κατάστημα για το οποίο ρωτάω είναι ΚΥΕ λιανικής διάθεσης και συγκεκριμένα μικτό οπωροπωλείο-παντοπωλείο. Είναι μικρό σε εμβαδόν και προσπαθώ να δω πώς θα χωρέσω το αποδητήριο, την αποθήκη και τον προθάλαμο του WC. Θα υπάρξει πρόβλημα αν από το αποδυτήριο βγαίνεις στον προθάλαμο του WC; Επίσης, μπορεί οι πόρτες να είναι φισαρμόνικες, ώστε να μειωθεί το κόστος στον πελάτη; Υπάρχει κάποιος σχετικός με αυτά τα ζητήματα περιορισμός; Κι αν ναι που μπορώ να το βρω;

 

Ευχαριστώ πολύ εκ των προτέρων  :grin:

Link to comment
Share on other sites

υπαρχει σχετικό θέμα. κανε μια έρευνα.

 

για την τιμή των όπλων...δεν θέλεις αποδυτήριο.

το μεγεθος του wc και του προθαλάμου πρεπει να ειναι οι ελάχιστες (αν θυμάμαι καλά συνολικά 2,5μ²)

φυσαρμόνικες ναι

και η αποθήκη θα μπορούσε να είναι και το ψυγείο...αν βάλεις. (δεν έχει ελάχιστη απαίτηση)

 

και για ακόμα μια φορά....κάνε σωστή έρευνα γιατί ολα οσα ρώτησες υπάρχουν ήδη.

Edited by stavrosa
  • Upvote 1
Link to comment
Share on other sites

Ευχαριστώ πολύ! Θα είμαι πιο προσεκτική την επόμενη φορά  :roll:

Link to comment
Share on other sites

Καλησπέρα Ιωάννα,

 

Δεν χρειάζεται να ζητάς συγνώμη .

 

Τρέχουσα νομοθεσία και επικαιροποιημένη  για το θέμα που ζητάς  μπορείς να βρείς εδώ .

Link to comment
Share on other sites

  • 8 months later...
Παιδιά ζητάω την πολύτιμη βοήθειά σας!!!

 

Η κατάσταση έχει ξεφύγει εντελώς με το συγκεκριμένο ΚΥΕ. Η άδεια λειτουργίας βγήκε κανονικά τον Οκτώβρη. Πριν από ένα μήνα ήρθαν δύο υπάλληλοι του υγειονομικού και είπαν στον πελάτη μου ότι πρέπει να βάλει πλακάκια και νιπτήρα στον προθάλαμο, γεγονός που του είχα επισημάνει κι εγώ η ίδια. Σημειωτέον, οι εν λόγω υπάλληλοι δεν έδωσαν στον πελάτη μου κανένα έντυπο ελέγχου. Σήμερα, με κάλεσε ο υπάλληλος του δήμου που ασχολείται με τις αδειοδοτήσεις ΚΥΕ και μου παρέδωσε έγγραφο με θέμα "Αποτέλεσμα ελέγχου ....." και τις εξής διαπιστώσεις:

1. Δεν υπάρχει διαμορφωμένος προθάλαμος στα αποχωρητήρια

2. Δεν υπάρχει αποθηκευτικός χώρος

3. Δεν υπάρχει αποδυτήριο προσωπικού

4. Ο χώρος της επιχείρησης δεν επαρκεί και για τις 2 δραστηριότητες (οπωροπωλείο - παντοπωλείο)

5. Δεν υπάρχει διαμορφωμένος χώρος για τη δραστηριότητα του παντοπωλείου με ανάλογη συγκρότηση

και συμπερασματικά καλούν τον πελάτη μου να κλείσει προσωρινά το κατάστημα μέχρι να τακτοποιήσει τα προαναφερόμενα.

 

Το ζήτημα με τις παραπάνω διαπιστώσεις των υπαλλήλων είναι ότι κάποιες είναι ψευδείς και κάποιες εναπόκεινται στην υποκειμενική κρίση τους. Μετά από τηλεφωνική συνομιλία που είχα με μία από τις 2 υπαλλήλους, με ενημέρωσε για την απουσία πλακακιών και νιπτήρα στον προθάλαμο (1), για τα οποία κι εγώ συμφωνώ. Σχετικά με το 2 που είπε ότι ο αποθηκευτικός χώρος του παντοπωλείου πρέπει να είναι ξεχωριστός από την αποθήκη - ψυγείο του οπωροπωλείου. Όταν της είπα ότι παρότι δεν χρειάζεται για τη συγκεκριμένη χρήση εγώ έφτιαξα βάσει των υποδείξεων τους αποδυτήριο (3) μου είπε ότι ναι μεν υπάρχει, αλλά δεν πρέπει να περνάς από το αποδυτήριο για να πας στον προθάλαμο της τουαλέτας, κάτι το οποίο συμβαίνει σε αυτήν την περίπτωση λόγω έλλειψης χώρου. Σχετικά με το 4 και το 5 υποστηρίζει ότι οι απαιτείται τουλάχιστον 10-12 τ.μ. για την εκάστοτε χρήση, κάτι το οποίο είναι απολύτως αυθαίρετο, αφού δεν υπάρχει ελάχιστη απαίτηση από νόμο , υ.α., εγκύκλιο κτλ. 

 

Στα πλαίσια αυτών και όντας νέα μηχανικός που τώρα "φτιάχνω τη φήμη μου" θέλω τη δική σας άποψη προκειμένου να καταλάβω αν οι εν λόγω υπάλληλοι έχουν δίκιο και πράττουν με αυτόν τον τρόπο ή όλη αυτή η κατάσταση αποτελεί προσωπική επίθεση εναντίον εμού ή του πελάτη μου. 

 

Υ.Γ: Σας επισυνάπτω την κάτοψη που είχα καταθέσει με τη βεβαίωση κύριας χρήσης για την άδεια λειτουργίας, η οποία αντιστοιχεί βέβαια και στην υφιστάμενη διαρρύθμιση του καταστήματος.

 

zDIxhBj.jpg

Edited by Ιωάννα Φαρμ
Link to comment
Share on other sites

Καλησπερα.

Πρωτα πρωτα, φαινονται τα στοιχεια σου στο σχεδιο, εσβησες μερικα και αφησες αλλα. Δικο σου θεμα βεβαια.

 

 

Αυτα που γραφεις φαινονται λιγο για καψονι... Ας τα παρουμε ενα ενα.

 

Πλακακια και νιπτηρας χρειαζονται στον προθαλαμο. Ακομα και αν γλιτωνες τα πλακακια, ο νιπτηρας ειναι απαραιτητος.

 

Η αποθηκη-ψυγειο δεν βλεπω τον λογο που δεν μπορει να περιεχει ταυτοχρονα προιοντα και απο τις 2 δραστηριοτητες. Μπορει να χωριστει σε 2 μερη για τις 2 δραστηριοτητες, αριστερα και δεξια με διαδρομο στη μεση, τεκμηριωνοντας ετσι οτι αποφευγονται πιθανες επιμολυνσεις μεταξυ των προιοντων.

 

Αποδητηριο χρειαζεται, ακομα και να μην υπαρχει προσωπικο παρα μονο ο ιδιοκτητης... εδω ζητανε ελαχ εμβαδο 1 τ.μ.. Αυτα τα "δεν πρεπει να περνα απο το αποδυτηριο για να παει στην τουαλετα" να τα αφησουν.... δεν ειναι κανενα εστιατοριο, μπακαλικο ειναι. Αλλιως ασ το τεκμηριωσουν με βαση την νομοθεσια αν μπορουν.

 

Τα ελαχιστα τετραγωνικα ανα χρηση πες τους οτι ηταν μια φορα και ενα καιρο.... Δεν θα δεσμευσει ο αλλος 10 τ.μ. για να βαλει ραφι με 6 καφασια λαχανικα....

 

Εν ολιγοις, αυτα που συμβαινουν μαλλον ειναι καψονακι, και βοηθησε ο ιδιοκτητης αφου τους εδωσε πατημα με την μη σωστη διαμορφωση του προθαλαμου (κανανε παρατηρηση αυτο που ισχυει και βαλανε και οτι αλλο θελανε)

 

 

Για τις επομενες δουλειες σου, να ξερεις οτι ΠΡΙΝ την εναρξη εργασιων και ΠΡΙΝ την προεγκριση, ακομα και ΠΡΙΝ πιθανη μισθωση, ΔΙΚΑΙΟΥΣΑΙ να καταθεσεις στην υγ υπηρεσια σχεδιο με την προτεινομενη διαμορφωση καποιου χωρου που πιθανον ενας ανθρωπος να θελει να νοικιασει και να κανει ΚΥΕ... Ετσι αποφευγονται οι παρεξηγησεις και η υπηρεσια δεσμευεται εκ των προτερων, και ο ιδιοκτητης ειναι ησυχος και κατοχυρωμενος να νοικιασει/ριξει λεφτα για να φτιαξει το κυε οπως στο προσχεδιο

 

Μην πας εκνευρισμενη στην υπηρεσια, περα απο πλακακια και νιπτηρα που πρεπει να βαλει ΧΤΕΣ, για τα αλλα πηγαινε αυτοπροσωπως στην υπηρεσια και ζητησε να τα συζητησετε. Ζητα να σου τεκμηριωσουν απο που προκυπτουν. Αν επιμενουν κανε γραπτο αιτημα και ζητα γραπτη απαντηση. 

Πιθανον στην περιοχη σου ακομα οι υγειονομικαριοι να ζητανε "τυρακι" και για αυτο σας ζοριζουν, πιθανον να ειναι απλα βλακες... Μην τρελαινεσαι...οι περισσοτεροι εχουμα φαει καψονια στα ξεκινηματα...

  • Upvote 2
Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

1000% συμφωνώ....τυρακι λαδακι.... ενα και το αυτο....

δεν εχω να πω τιποτα διαφορετικο...

Link to comment
Share on other sites

Καλημέρα Κύριοι,

 

έχω πραγματικά απαυδήσει με τις συγκεκριμένες υπαλλήλους! Μετά από πολύ συζήτηση σε ήρεμο στην αρχή και τελικά σε πολύ έντονο τόνο, τη μόνη υποχώρηση που τελικά έκαναν είναι να δεχτούν τα τετραγωνικά για τις 2 χρήσεις και την αποθήκη με χώρισμα, ενώ απαιτούν ακόμα να βάλλω αλλού τα αποδυτήρια! Η μόνη επιλογή που είχα εκεί όπου είχαν φτάσει τα πράγματα ήταν να απευθυνθώ σε επίπεδο περιφέρειας ή να κινηθώ νομικά, ενώ η προθεσμία για τη σφράγιση θα έτρεχε..... Δίνοντας αυτές τις επιλογές στον πελάτη μου αποφάσισε να μεταφερθεί σε άλλο χώρο μεγαλύτερου εμβαδού, κάτι το οποίο είχε στο μυαλό του να το κάνει μελλοντικά αλλά αποφάσισε να το επισπεύσει. Βρήκαμε τον χώρο και έχω ήδη δώσει την προτεινόμενη διαρρύθμιση για προέγκριση. Περιμένω απάντηση, αλλά γενικά είμαι πλέον σίγουρη ότι θα αντιμετωπίσω σοβαρά προβλήματα στο μέλλον με τη συγκεκριμένη υπηρεσία.....

Link to comment
Share on other sites

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο

Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!

Εγγραφή νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.