Str_eng Δημοσιεύτηκε Φεβρουάριος 3 , 2009 Δημοσιεύτηκε Φεβρουάριος 3 , 2009 Βέβαια, μιλάω για τοπική αστοχία του κόμβου. Όταν μελετάς άρθρωση αλλά κατασκευάζεις πλαισιακή σύνδεση τότε έχεις μικρότερα εντατικά μεγέθη αλλού. Όταν η πλαισιακή σύνδεση υποχωρήσει τότε η ανακατανομή πηγαίνει στις αρχικές παραδοχές σου. Παράδειγμα ένα δικτύωμα το πέλμα του οποίου κατασκευάζεις με συνεχές μέλος το οποίο είναι δύσκαμπτο. Μελετώντας το ως δικτύωμα προσδιορίζεις μια ισορροπία που δεν λαμβάνει υπόψη του τις αναπτυσσόμενες ροπές άρα με μεγαλύτερες αξονικές. Η ροπή είναι εκεί όμως και θα είναι εκεί όσο το πέλμα μπορεί να φέρει την ροπή αυτή. Αν πχ λυγίσει ένα λιγυρό τμήμα της διατομής, με την προϋπόθεση ότι δεν θα δημιουργηθούν καταστάσεις αποδιοργάνωσης, τότε η κατασκευή σου θα τείνει σε αυτή που μελέτησες. Τι θα πεις όμως στους χρήστες του έργου;
ΑΡΗΣ ΧΑΝΙΑ Δημοσιεύτηκε Φεβρουάριος 3 , 2009 Δημοσιεύτηκε Φεβρουάριος 3 , 2009 αν δεν υπάρχει αισθητικό-ψυχολογικό θέμα θα τους πω το λογικό: Δεν υπάρχει πρόβλημα αντοχής
paktomenos Δημοσιεύτηκε Φεβρουάριος 3 , 2009 Δημοσιεύτηκε Φεβρουάριος 3 , 2009 Αν πχ λυγίσει ένα λιγυρό τμήμα της διατομής, με την προϋπόθεση ότι δεν θα δημιουργηθούν καταστάσεις αποδιοργάνωσης, τότε η κατασκευή σου θα τείνει σε αυτή που μελέτησες. Αν λυγίσει ένα τμήμα, πρώτον θα έχουμε πιθανή αλλαγή της γεωμετρίας, έστω και μικρή, και φαινόμενα δεύτερης τάξης, δεύτερον η αστοχία του κόμβου δεν σημαίνει ότι θα μεταπέσει απλά από την "ιδεατή" κατάσταση της πάκτωσης σε αυτή της άρθρωσης, αλλά πιθανότατα θα συνοδεύεται από παραμένουσες πλαστικές παραμορφώσεις και μικρορωγμές, και τρίτον, θα έχει ήδη λυγίσει, οπότε η αντοχή της ράβδου σε θλίψη δεν μπορεί να είναι ίδια με αυτής της ιδεατής ράβδου. Γι αυτό πιστεύω πως η συμπεριφορά δεν θα είναι η ίδια. Βέβαια όπως λες, η αποδιοργάνωση του κόμβου, είναι κάτι που περιλαμβάνει πολλές πιθανές καταστάσεις, οπότε θα πρέπει να κρίνουμε κατά περίπτωση...
terry Δημοσιεύτηκε Φεβρουάριος 4 , 2009 Δημοσιεύτηκε Φεβρουάριος 4 , 2009 Ποιος θα απαντησει στην ερωτηση μου?? Στα οριζοντια κ κατκορυφα χιαστι ποιες στροφες αφηνεται ελευθερες??
paktomenos Δημοσιεύτηκε Φεβρουάριος 4 , 2009 Δημοσιεύτηκε Φεβρουάριος 4 , 2009 Y&Ζ - Στο τοπικό σύστημα αξόνων πάντα.
Str_eng Δημοσιεύτηκε Φεβρουάριος 4 , 2009 Δημοσιεύτηκε Φεβρουάριος 4 , 2009 αν δεν υπάρχει αισθητικό-ψυχολογικό θέμα θα τους πω το λογικό:Δεν υπάρχει πρόβλημα αντοχής Δεν ξέρω τι υπάρχει Άρη (ποτέ δεν ξέρεις στην πραγματικότητα) αλλά το θέμα είναι αν θέλεις να υπάρχει θέμα έστω ακόμη και ερώτησης. Πιστεύω πως όχι. …. Γι αυτό πιστεύω πως η συμπεριφορά δεν θα είναι η ίδια. .... Δεν λέω κάτι διαφορετικό, αν υπάρξουν διαφορικές ως προς τον κόμβο παραμορφώσεις τότε υπάρχει μια ημι-πλαισιακή κατάσταση λειτουργίας δηλαδή ανακατανομή. Αν συνεπώς ο κόμβος εξακολουθεί να έχει την δυνατότητα μεταφοράς των δυνάμεων που υπολογίστηκε στην υποβαθμισμένη επίλυση τότε έτσι και θα λειτουργήσει. Ψιλολογώντας το πάντα υπάρχει μια ημι-πλαισιακή κατάσταση λειτουργίας το θέμα είναι πόσο αυτή αφίσταται των παραδοχών μας. Το συμπέρασμα αυτών που αρχικά λέω, για να μην περιπλανηθούμε σε θεωρητικολογίες, είναι ότι μορφώνουμε ένα προσομοίωμα συνεπές προς την κατασκευή που μελετάμε.
iovo Δημοσιεύτηκε Φεβρουάριος 5 , 2009 Δημοσιεύτηκε Φεβρουάριος 5 , 2009 Για να ξεκινήσω ένα άλλο θέμα που "καίει στα μεταλλικά". Τι κάνετε με το συνεργαζόμενο πλάτος των μεταλλικών δοκών που επάνω εφαρμόζεται σύμμικτη πλάκα? Το λαμβάνεται υπόψιν στην διαστασιολόγηση (θλίψη)? Πώς? Στην περιοχή των συνδέσεων ειδικά για πολυόροφα τι πρέπει να προσέχουμε περισσότερο?
Pappos Δημοσιεύτηκε Φεβρουάριος 5 , 2009 Δημοσιεύτηκε Φεβρουάριος 5 , 2009 Ισχύουν τα παρακάτω: Το ολικό πλάτος που συνεργάζεται beff είναι το αποτέλεσμα του beff=be1+be2, όπου οι τιμές be1, be2 είναι be=l0/8 αλλά η μέγιστη τιμή μπορεί να είναι μέχρι b1 ή b2. To l0 γαίνεται από το σχήμα που παραθέτω. Είναι η απόσταση της ροπής που μηδενίζεται και είναι ανεξάρτητη αππό το στατικό σύστημα και της θέσης του φορέα. Σε φορείς με ένα άνοιγμα το l0 είναι το άνοιγμα του φορέα από υποστύλωμα σε υποστύλωμα. Το θέμα μπορεί να συνεχιστεί ακόμα πολυ θεωρητικά αλλά θα είμαστε μετά εκτός θέματος.
terry Δημοσιεύτηκε Φεβρουάριος 5 , 2009 Δημοσιεύτηκε Φεβρουάριος 5 , 2009 Y&Ζ - Στο τοπικό σύστημα αξόνων πάντα. Στο Instant πως μπορω να ελευθερωσω στροφες κ μετατοπισεις στο τοπικο συστημα αξονων της καθε ραβδου??
Recommended Posts
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο
Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!
Εγγραφή νέου λογαριασμούΣύνδεση
Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα