ikaros13 Δημοσιεύτηκε October 8, 2014 at 10:01 πμ Δημοσιεύτηκε October 8, 2014 at 10:01 πμ Άσχετο.. Άδεια χειριστή μηχανημάτων έργων επειδή έχουμε δίπλωμα μηχανολόγου ήμαρτον!! Έχουμε τελικά και εμείς κάτι άκυρα.. Sent from my iPhone using Tapatalk
sito Δημοσιεύτηκε October 9, 2014 at 01:30 μμ Συγγραφέας Δημοσιεύτηκε October 9, 2014 at 01:30 μμ Sito αυτό που σου είπε το ΤΣΜΕΔΕ είναι ότι λόγω της υποχρεωτικής ασφάλισης σε αυτό, δεν μπορείς να δηλώνεσαι ως κάτι άλλο. Δηλαδή, ως μισθωτός είτε κάνεις την καθαρίστρια είτε το μηχανικό, στα επίσημα έγγραφα πρέπει να δηλώνεσαι μηχανικός γιατί ασφαλιστικός φορέας σου είναι το ΤΣΜΕΔΕ, το οποίο δεν ασφαλίζει κάτι άλλο πλην μηχανικών. Γιαυτό αρκετοί εργοδότες γκρινιάζουν με τους μηχανικούς μισθωτούς. Διάβασε και τα σχετικά άρθρα του φόρουμ. Με λίγα λόγια δεν μπορεί να με δηλώσει εργοδότης σαν βοηθος χειρηστή ώστε να πάρω τις 20 μέρες προϋπηρεσία για να βγαλω την άδεια.... Τελικά η λογική δεν σταματάει όπου αρχίζει ο στρατός αλλά όπου αρχίζει το δημόσιο
Παπα-Mike Δημοσιεύτηκε October 9, 2014 at 01:45 μμ Δημοσιεύτηκε October 9, 2014 at 01:45 μμ Πες του να σε δηλώσει για 23 μέρες ως Αστροναύτη. Υπάρχει Φ.Ε.Κ.
dzois1985 Δημοσιεύτηκε October 9, 2014 at 03:30 μμ Δημοσιεύτηκε October 9, 2014 at 03:30 μμ (edited) Από ότι κατάλαβα θα ασφαλιστείς κανονικά στο ΙΚΑ και θα πάρεις τα ένσημα σου και μετά την άδεια. Πολλοί μηχανικοί άλλωστε είχαν μερίδα στο ΙΚΑ όταν δούλευαν πριν το πτυχίο.Πόσοι από αυτούς την έχουν κλείσει όταν γράφτηκαν μετά το πτυχίο στο ΤΣΜΕΔΕ; Άρα είναι πολλοί οι διπλοεγεγγραμένοι σε Ταμεία, και το ΤΣΜΕΔΕ μάλλον λέει μπούρδες, κανείς δεν σου απαγορεύει να δουλέψεις με ΙΚΑ και να έχεις και ΤΣΜΕΔΕ. Απλά κανείς δεν το κάνει, γιατί είναι χαζομάρα να πληρώνεις δύο Ταμεία. Τώρα να δουλέψεις ως χειριστής φυσικά και έχεις την ικανότητα να την κάνεις όχι μόνο τυπικά αλλά και ουσιαστικά. Πολλοί από τους συναδέλφους σου επισκευάζουμε γερανούς. Δεν είμαστε καταρτισμένοι εμείς και είναι τα κορθόνια που παίρνουν ένα μηχάνημα και δεν αντιλαμβάνονται ούτε στο ελάχιστο πως και τι δουλεύει και από τι μπορεί να προκλήθηκε η βλάβη ή ακόμα χειρότερα πως να αποφύγουν την βλάβη; Και ναι είναι τέτοια η κρίση που για πολλούς μηχανικούς η άδεια χειριστή θα ήταν μία πολύ καλή λύση και όχι μόνο για την Ελλάδα αλλά και για το εξωτερικό που είναι περιζήτητοι. Edited October 9, 2014 at 03:32 μμ by dzois1985
Recommended Posts
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο
Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!
Εγγραφή νέου λογαριασμούΣύνδεση
Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα