Engineer Δημοσιεύτηκε Οκτώβριος 11 , 2014 Δημοσιεύτηκε Οκτώβριος 11 , 2014 H τηλεματική κάνει τα πρώτα της βήματα στους δρόμους της Αθήνας. Με το έργο της εγκατάστασης σε στάσεις και λεωφορεία να είναι σε εξέλιξη έχουμε και τα πρώτα απτά δείγματα των νέων δυνατοτήτων που δίνει το νέο αυτό σύστημα. Oι πρώτες 10 από το σύνολο των 1000 «έξυπνων στάσεων» δια χειρός Intrasoft International Intrakat (συνέστησαν την εταιρία ειδικού σκοπού Advanced Transport Telematics) έχουν ήδη σχεδόν τοποθετηθεί στη γραμμή 224 (Kαισαριανή-Eυελπίδων-Πολύγωνο) και αναμένεται να αρχίσει η πιλοτική λειτουργία τους. O αρχικός προϋπολογισμός ήταν 52 εκατ. και η συνολική αξία της σύμβασης στη 11ετία της παραχώρησης (μετά την οποία το έργο περνάει στον OAΣA) υπολογίζεται στα 27 εκατ. Πρόκειται για το πρώτο ΣΔIT νέας γενιάς (για έργα πληροφορικής) που συγχρηματοδοτείται από κοινοτικούς πόρους και έτσι τα 5,5 εκατ. προέρχονται από το EΣΠA, τα 4 από το ταμείο Jessica (μέσω ETE), ενώ 10 εκατ. είναι ίδια συμμετοχή και δάνειο από την Eθνική. Προβλέπεται η τοποθέτηση οθονών στις στάσεις (για την πληροφόρηση των επιβατών περί της πραγματικής ώρας διέλευσης των οχημάτων), η εγκατάσταση αντίστοιχου εξοπλισμού σε 1750 λεωφορεία και 250 τρόλεϊ και η δημιουργία κέντρου ελέγχου. O ορίζοντας ολοκλήρωσης είναι 18 μήνες (Iανουάριος 2016) και η ειδοποιός διαφορά είναι ότι ο ανάδοχος θα πληρώνεται με βάση συγκεκριμένες προδιαγραφές ποιότητας και αξιοπιστίας στη λειτουργία του συστήματος. ΤΗΛΕΜΑΤΙΚΗ ΠΑΝΤΟΥ Η τηλεματική δεν είναι κάτι νέο για την Αθήνα. Στο δίκτυο Μετρό η τηλεματική λειτουργεί εδώ και 12 χρόνια στις γραμμές 2 και 3 ενώ και η γραμμή 1 (πρώην ΗΣΑΠ) έχει σε λειτουργία την τηλεματική εδώ και περίπου 2 χρόνια. Τηλεματική από την πρώτη μέρα λειτουργίας έχουν τόσο το δίκτυο Τραμ, όσο και το δίκτυο του Προαστιακού της Αθήνας. Με την εγκατάσταση του συστήματος αναγγελίας δρομολογίων των λεωφορείων και τρολεϊ η Αθήνα καλύπτει πλήρως την λειτουργία τηλεματικής σε όλα τα μέσα μαζικής μεταφοράς που διαθέτει. Πηγή: http://www.ypodomes....ς-είναι-γεγονός Click here to view the είδηση
georgios_m Δημοσιεύτηκε Οκτώβριος 11 , 2014 Δημοσιεύτηκε Οκτώβριος 11 , 2014 Θα εξυπηρετήσει πολύ στις μικρές ιδίως διαδρομές το να ξέρεις αν αξίζει να περιμένεις ή να το πας με τα πόδια. Ένα άλλο που χρειάζεται βελτίωση είναι οι επικαλύψεις δρομολογίων. Πχ ένα λεωφορείο μόλις συναντά γραμμή μετρό θα πρέπει να τερματίζει και να γυρίζει πίσω στην αφετηρία να φέρει γρήγορα τους επόμενους. Μικρές διαδρομές που να τροφοδοτούν τους σταθμούς μετρό συνεχώς. Αυτό θα εξαλείψει και τις καθυστερήσεις μιας και το λεωφορείο δε θα διατρέχει μεγάλες αποστάσεις μέσα στην κίνηση ούτε θα διασχίζει τα δύσκολα σημεία του κέντρου.. 3
karavlaxos Δημοσιεύτηκε Οκτώβριος 11 , 2014 Δημοσιεύτηκε Οκτώβριος 11 , 2014 Το θεμα είναι να συνεχισει να λειτουργει και όχι να γινει όπως το συστημα που ελεγε παλια τις στασεις και μετα γιοκ
georgios_m Δημοσιεύτηκε Οκτώβριος 11 , 2014 Δημοσιεύτηκε Οκτώβριος 11 , 2014 Το σύστημα που λέει τις στάσεις είναι δευτερεύον μπροστά στην έλλειψη της αφίσας (στα λεωφορεία) με τη σειρά των στάσεων που έχουν τα μετρό πάνω από κάθε πόρτα. 2
killertomato Δημοσιεύτηκε Οκτώβριος 11 , 2014 Δημοσιεύτηκε Οκτώβριος 11 , 2014 νταξ όταν οι άλλοι θα έχουν ανακαλύψει την τηλεμεταφορά ανθρώπων εμείς θα έχουμε ολοκληρώσει την τηλεματική στις στάσεις.... 2
Giorgos1987 Δημοσιεύτηκε Οκτώβριος 11 , 2014 Δημοσιεύτηκε Οκτώβριος 11 , 2014 Δεν ξέρω πως ακριβώς θα είναι αυτές οι νέες στάσεις με τα νέα ηλεκτρονικά συστήματα και τις οθόνες. Αλλά δυστυχώς φοβάμαι πως θα πέσουν θύματα βανδαλισμού, κλοπή καλωδίων κτλ.
panos-vicious Δημοσιεύτηκε Οκτώβριος 11 , 2014 Δημοσιεύτηκε Οκτώβριος 11 , 2014 (edited) Την τηλεματική στο μετρό, τον ηλεκτρικό και τον προαστιακό γιατί μας την αναφέρει το άρθρο; Σαν επιτυχία; Σιγά το δύσκολο, μιας και τα τρία είναι σταθερής τροχιάς, μη διασταυρούμενης με άλλα οχήματα και με σχεδόν σταθερούς χρόνους επιβίβασης-αποβίβασης επιβατών (εκτός απροόπτου), οπότε και οι εκτιμώμενοι χρόνοι που εμφανίζονται ανταποκρίνονται στην πραγματικότητα. Στις υπεραστικού τύπου "αστικές" λεωφορειακές γραμμές της Αθήνας, τι ποσοστά επιτυχούς πρόβλεψης θα έχει η τηλεματική; Θυμάμαι πως πριν κάτι χρόνια, το είχαν εφαρμόσει πιλοτικά σε κάποιες γραμμές (π.χ. 550, 440 (τωρινή 10 των τρόλεϊ)), όπου δεν υπήρχαν οθόνες στις στάσεις, αλλά ηχεία που ανακοίνωναν αφίξεις ...άλλα αντ' άλλων τόσο στους χρόνους όσο και στις γραμμές. Αν είναι να λειτουργεί και τώρα το σύστημα τόσο επιτυχώς, καλύτερα να τ' αφήσουν να μην μας τσαντίζουν παραπάνω. karavlaxos το σύστημα που λέει τις στάσεις, ακόμα και τώρα -στο μετρό τουλάχιστον- ώρες-ώρες τα μπουρδουκλώνει. Edited Οκτώβριος 11 , 2014 by panos-vicious
georgios_m Δημοσιεύτηκε Οκτώβριος 11 , 2014 Δημοσιεύτηκε Οκτώβριος 11 , 2014 Άραγε γίνεται υπολογιασμός του χρόνου ή βάζουν ότι προβλέπει το δρομολόγιο? Για να γίνει επιτόπου υπολογισμός χρειάζονται πομποί σε κάθε λεωφορείο που να δίνουν κάθε στιγμή τη θέση του και να εξάγεται συνεχώς νέα πρόβλεψη ανάλογα με την ταχύτητα που κινείται. Καλύτερο θα ήταν αντί για το χρόνο άφιξης να μας λέγανε πού βρίσκεται το λεωφορείο κάθε στιγμή ώστε να κάνουμε τα κουμάντα μας..
ΤΟΠΟΓΑΒΡΟΣ Δημοσιεύτηκε Οκτώβριος 11 , 2014 Δημοσιεύτηκε Οκτώβριος 11 , 2014 Σε λίγο θα δείτε αυτοκόλλητα κομμάτων, ομάδων, κλειδαράδων . . . 1
georgios_m Δημοσιεύτηκε Οκτώβριος 12 , 2014 Δημοσιεύτηκε Οκτώβριος 12 , 2014 Mπα, οι οθόνες είναι μικρές και αναρτημένες σε σχετικά μεγάλο ύψος..
Recommended Posts
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο
Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!
Εγγραφή νέου λογαριασμούΣύνδεση
Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα