georgios_m Δημοσιεύτηκε Οκτώβριος 13 , 2014 Δημοσιεύτηκε Οκτώβριος 13 , 2014 (edited) Φίλε μου δεν με ενδιαφέρει να αυξηθεί η κίνηση στην αγορά του κέντρου με τα δικά μου λεφτά. Δεν υπάρχουν δωρεάν ΜΜΜ όπως δεν υπάρχει ΤΙΠΟΤΑ δωρεάν. Όποιος χρησιμοποιεί κάτι να το πληρώνει. καλά, αυτό το λες εσύ που ίσως έχεις ακόμα δικά σου λεφτά! αν κάνουμε όμως ένα δημοψήφισμα θα κερδίσει η άλλη άποψη, αυτοί που τους καίει περισσότερο το 1.20/0.60 που πρέπει να χαλάνε σε κάθε μετακίνηση. πράγματι δεν υπάρχει τίποτα δωρεάν, απλά τα μμμ μη τα βλέπεις σαν μεμονωμένο σύστημα που θα πρέπει να αυτοχρηματοδοτείται. τα μμμ είναι ένα μόνο κομμάτι του συγκοινωνιακού δικτύου μιας πόλης, οπότε μπορεί να χρηματοδοτηθούν από άλλο κομμάτι του ίδιου δικτύου. πχ από τα έσοδα της ελεγχόμενης στάθμευσης, τα διόδια στις εισόδους της πόλης, τα τέλη κυκλοφορίας και καυσαερίων.. να, ας πούμε ο πολίτης που δε χρησιμοποιεί την αττική οδό και τους λοιπούς μεγάλους αυτοκινητοδρόμους θα θελε κι αυτός σαν εσένα να μη χρηματοδοτηθούν από τον προϋπολογισμό του κράτους αλλά αποκλειστικά από όσους θα ταξιδέψουν στους δρόμους αυτούς. ωστόσο πληρώνει κι αυτός το μερίδιό του διότι πρόκειται για αναπτυξιακά έργα που θα ωφελήσουν όλη τη χώρα, άρα κι αυτόν. αν και διαφωνώ με την κατασκευή τόσων αυτοκινητοδρόμων. σιδηροδρόμους θα πρεπε κυρίως να φτιάχνουμε και δευτερευόντως αυτοκινητοδρόμους. στο θέμα της συμπεριφοράς μέσα στα λεωφορεία και τα μετρό, δε φταίνε απόλυτα οι επιβάτες. οι χώροι θα μπορούσαν να είναι και πιο εργονομικοί. γενικά έχουν πάρα πολλά καθίσματα και λίγο χώρο για ορθίους, ίσως επειδή σχεδιάστηκαν κυρίως για προαστιακή χρήση. και οι κυλιόμενες σκάλες σε κάποιους πολυσύχναστους σταθμούς θα μπορούσαν να είναι περισσότερες. πχ το σύνταγμα εξυπηρετείται μόνο από μια σκάλα.. απαράδεκτο.. επίσης θα μπορούσαμε να χουμε και ανελκυστήρες που να βγάζουν απευθείας στην επιφάνεια του εδάφους. Edited Οκτώβριος 13 , 2014 by georgiosmadonanakis
nik Δημοσιεύτηκε Οκτώβριος 14 , 2014 Δημοσιεύτηκε Οκτώβριος 14 , 2014 καλά, αυτό το λες εσύ που ίσως έχεις ακόμα δικά σου λεφτά! αν κάνουμε όμως ένα δημοψήφισμα θα κερδίσει η άλλη άποψη, αυτοί που τους καίει περισσότερο το 1.20/0.60 που πρέπει να χαλάνε σε κάθε μετακίνηση. Αν κάνουμε δημοψήφισμα ΟΛΟΙ θα θέλουνε να είναι ΟΛΑ τσάμπα και να τα πληρώνει το χρηματόδεντρο..! Ξαναλέω αν δεν έχεις να πληρώσεις ένα εισιτήριο...άλλα είναι τα προβλήματα σου. Τι πας στο κέντρο αν δεν σου περισσεύει το 1,20 ? 1
georgios_m Δημοσιεύτηκε Οκτώβριος 14 , 2014 Δημοσιεύτηκε Οκτώβριος 14 , 2014 Αν κάνουμε δημοψήφισμα ΟΛΟΙ θα θέλουνε να είναι ΟΛΑ τσάμπα και να τα πληρώνει το χρηματόδεντρο..! Δε γίνονται ακριβώς έτσι τα δημοψηφίσματα. Το ερώτημα δε περιορίζεται στο αν θα είναι τζάμπα αλλά κυρίως στο πού θα βρεθούν τα χρήματα ώστε να μπορεί να είναι τζάμπα. Δηλαδή αν τα έσοδα των εισητηρίων θα υποκατασταθούν από τέλη κυκλοφορίας στα ΙΧ, τέλη ακίνητης περιουσίας, αυξήσεις στα ενοίκια των δημόσιων χώρων από καφετέριες κλπ. Και πλέον το παιχνίδι θα κριθεί από τη σύνθεση των δημοτών. Γενικά στις κυκλοφοριακές μελέτες παίζει ρόλο η κατανομή των πολιτών σε ομάδες με αντικρουόμενα συμφέροντα. Ξαναλέω αν δεν έχεις να πληρώσεις ένα εισιτήριο...άλλα είναι τα προβλήματα σου. Τι πας στο κέντρο αν δεν σου περισσεύει το 1,20 ? Τι ερώτηση είναι αυτή? Στη δουλειά σου πας! Και με τις αμοιβές 3 ευρώ την ώρα για δίωρες και τρίωρες εργασίες το 1.20 δε περισσεύει..
Recommended Posts
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο
Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!
Εγγραφή νέου λογαριασμούΣύνδεση
Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα