ΝΙΚΟΣΤΡΙ Δημοσιεύτηκε Οκτώβριος 17 , 2014 Δημοσιεύτηκε Οκτώβριος 17 , 2014 . Όχι ότι δεν καταλαβαίνω τι θέλεις να πεις, το βασικό σε καθε σχεδιο Χωρίς παρεξήγηση και εντελώς φιλικά no problem το σχέδιο έχει πολλά λάθη. ας τα κουβεντιάσουμε............. απλά δεν χρησιμοποιείς σωστά σύμβολα και μεθοδολογία. πες μου λοιπόν πως πρέπει να παρουσιαστή… αν κ το σχέδιο του Υ/Δ πρέπει να έχει αυτή τη μορφή με δικιά του ασφάλεια (τήξεως ή αυτόματη D) αστερα τριγωνο.pdf
Myiannis Δημοσιεύτηκε Οκτώβριος 18 , 2014 Δημοσιεύτηκε Οκτώβριος 18 , 2014 Επισυνάπτω και έναν ενδεικτικό πίνακα με σύμβολα. Κατά τη γνωμη μου μπορούν να διορθωθουν τα εξής: electric_symbols.pdf Για το μετρητη υπάρχει σύμβολο.docx 3
RyDeR Δημοσιεύτηκε Οκτώβριος 18 , 2014 Δημοσιεύτηκε Οκτώβριος 18 , 2014 Για να μάθουμε λίγο το σωστό τρόπο... Έστω οτι έχουμε αναχώρηση απο ΓΠ προς πίνακα αυτοματισμού (είτε Υ/Δ είτε Inverter είτε απ'ευθείας) για ένα κινητήρα. Στην ΥΔΕ συμβολίζουμε την αναχώρηση κανονικά με τα μέσα που χρησιμοποιούμε, τα καλώδια κλπ και πάμε κατ'ευθείαν σε σύμβολο κινητήρα (Μ); Αλλίως πάμε σε υποπίνακα, μετά στο σχέδιο του υποπίνακα εμφανίζουμε τους αυτοματισμούς που χρησιμοποιούμε, και έπειτα την τροφοδότηση του κινητήρα; Πρέπει να συμβολιστούν τα πάντα μέσα στον υποπίνακα; Μήπως επειδή θεωρείται οτι είναι εκκινητής ουσιαστικά (οποιαδήποτε μεθόδου) απλά γράφουμε εκκινητής και τελειώσαμε; Γιατί ο υποπίνακας (εκκινητής) του κινητήρα, μπορεί να περιέχει της Παναγίας τα μάτια... Απο ελεγκτή ασσυμετρίας/διαδοχής φάσεων, θερμομαγνητικά και χρονικά μέχρι υδροστόπ, ασύρματα χειριστήρια, απομακρυσμένα μπουτόν ελέγχου, τερματικούς διακόπτες και ίσως να είναι και ένας απλός εκκινητής κλειστού τύπου με θερμικό του εμπορίου ...
ΝΙΚΟΣΤΡΙ Δημοσιεύτηκε Οκτώβριος 19 , 2014 Δημοσιεύτηκε Οκτώβριος 19 , 2014 Επισυνάπτω και έναν ενδεικτικό πίνακα με σύμβολα. Κατά τη γνωμη μου μπορούν να διορθωθουν τα εξής: το + από εμένα , αλλά επειδή κάνω σέρβις κ ξεκινήματα σε 6 ελαιουργία θα τα πούμε αργότερα …. . Απο ελεγκτή ασσυμετρίας/διαδοχής φάσεων, θερμομαγνητικά και χρονικά μέχρι υδροστόπ, ασύρματα χειριστήρια, απομακρυσμένα μπουτόν ελέγχου, τερματικούς διακόπτες και ίσως να είναι και ένας απλός εκκινητής κλειστού τύπου με θερμικό του εμπορίου ... Αυτό ονομάζεται πολυγραμικό , κ πίστεψεμε , κανείς πέρα από ένα εγκαταστάτη δεν θα ενδιαφερθεί για το σχέδιο σου
RyDeR Δημοσιεύτηκε Οκτώβριος 19 , 2014 Δημοσιεύτηκε Οκτώβριος 19 , 2014 (edited) Ωραια. Οποτε πως απεικονιζουμε ορθα στο σχεδιο μια αναχωρηση προς κινητήρα (με οποιοδήποτε/οτιδήποτε σαν υποπινακα); Sent from my Nexus 5 using Tapatalk Edited Οκτώβριος 19 , 2014 by RyDeR
hektor Δημοσιεύτηκε Οκτώβριος 24 , 2014 Δημοσιεύτηκε Οκτώβριος 24 , 2014 (edited) Στο περίπου ...Aναχώρηση προς μοτέρ γράψε λάθος 4 χ 6 το σωστό Edited Οκτώβριος 24 , 2014 by hektor
RyDeR Δημοσιεύτηκε Οκτώβριος 24 , 2014 Δημοσιεύτηκε Οκτώβριος 24 , 2014 Ευχαριστώ. Απλα επειδη στα αρδευτικα τυχαινει να ειναι στο ιδιο πινακα γενικος διακοπτης/ασφαλειες, αυτοματισμοι και ολα ρωταω αν τα απεικονιζουμε οντως και αν αρκει αυτο. Sent from my Nexus 5 using Tapatalk
ΝΙΚΟΣΤΡΙ Δημοσιεύτηκε Οκτώβριος 24 , 2014 Δημοσιεύτηκε Οκτώβριος 24 , 2014 Στο περίπου ...Aναχώρηση προς μοτέρ γράψε λάθος 4 χ 6 το σωστό Σε αυτό το σχέδιο σε βοήθησαν κ τα κορίτσια?
hektor Δημοσιεύτηκε Οκτώβριος 24 , 2014 Δημοσιεύτηκε Οκτώβριος 24 , 2014 (edited) Δεν το έπιασα ...Τι εννοείς ? edit : hahaha αμα θες στις στέλνω για να εμπλουτίσεις τις γνώσεις σου .. Edited Οκτώβριος 24 , 2014 by hektor
yaldabaoth Δημοσιεύτηκε Μάιος 12 , 2015 Δημοσιεύτηκε Μάιος 12 , 2015 Συνάδελφοι και στα αντλιοστάσια για ΥΔΕ είναι υποχρεωτική η ύπαρξη ρελέ ?
Recommended Posts
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο
Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!
Εγγραφή νέου λογαριασμούΣύνδεση
Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα