μεταλλατζης Δημοσιεύτηκε October 17, 2014 at 04:14 μμ Δημοσιεύτηκε October 17, 2014 at 04:14 μμ Στην Ελλάδα όντως είναι δύσκολο. Αποσυνδεδεμένοι δεν είναι καθόλου αρκετοί από αυτούς τουλάχιστον. Απλά για εύρεση εργασίας θα βοηθήσουν τους διδακτορικούς τους και μόνο και αυτούς άμα....
georgios_m Δημοσιεύτηκε October 17, 2014 at 04:52 μμ Δημοσιεύτηκε October 17, 2014 at 04:52 μμ ακόμα χειρότερα...
mpalie Δημοσιεύτηκε October 17, 2014 at 04:53 μμ Συγγραφέας Δημοσιεύτηκε October 17, 2014 at 04:53 μμ (edited) Εγώ από τη μικρή μου εμπειρία που έχω αποκομίσει από συζητήσεις με καθηγητές, η πλειοψηφία αυτών δεν έχει ιδέα από το τι γίνεται στον κατασκευαστικό τομέα εκτός σχολής. Ακόμα και την J&P έχει τύχει να μην ξέρει καθηγητής Οργάνωσης και προγραμματισμού έργων που είναι στη σχολή 5 χρόνια. Edited October 17, 2014 at 04:53 μμ by mpalie
georgios_m Δημοσιεύτηκε October 17, 2014 at 05:35 μμ Δημοσιεύτηκε October 17, 2014 at 05:35 μμ Δεν εκπλήσσομαι καθόλου! Σε τί του χρησιμεύει να την ξέρει?
μεταλλατζης Δημοσιεύτηκε October 17, 2014 at 05:43 μμ Δημοσιεύτηκε October 17, 2014 at 05:43 μμ Σωστό κι αυτό. Μιλάω όμως για καθηγητές μεταλλικών κατασκευών που από ότι κατάλαβα κάποιοι είναι βαθιά χωμένοι σε εταιρείες και σε δουλειές (πχ Βάγιας ΕΜΠ)
mpalie Δημοσιεύτηκε October 17, 2014 at 07:08 μμ Συγγραφέας Δημοσιεύτηκε October 17, 2014 at 07:08 μμ Απλά κατά την άποψη μου αυτό είναι το πρόβλημα στα ελληνικά πολυτεχνεία. Παρέχουν μεν πολύ δυνατές θεωρητικές γνώσεις αλλά από πρακτική άποψη μηδέν.
nikoscivil Δημοσιεύτηκε October 17, 2014 at 07:55 μμ Δημοσιεύτηκε October 17, 2014 at 07:55 μμ Και είναι πρόβλημα που παρέχουν πολύ δυνατές θεωρητικές γνώσεις??!!..... Ευχής έργον είναι!! Και όλοι οι αποφοιτήσαντες από τα ελληνικά πολυτεχνεία μπορούμε πολύ εύκολα να διαπιστώσουμε (προφανώς όσοι ασχοληθήκαμε σοβαρά με το διάβασμά μας) τι ξέρουμε και πόσα απίδια πιάνει ο σάκος, με μια περατζάδα μας από το εξωτερικό και τη σύγκριση με αποφοίτους από άλλα τριετή και τετραετή προγράμματα. Ακόμα και το αντίστοιχο M.Sc. των ξένων πολυτεχνικών σχολών (που είναι 4 ή 5 έτη) και πάλι μπροστά είμαστε σε γνώσεις!... Ακολουθούμε τις παλιές Γερμανικές σχολές των πολυτεχνείων, και για αυτό χτίζουμε πολύ γερές βάσεις και μπορούν να μας σεβαστούν ως Μηχανικούς. Και γι' αυτό δεν σηκώνω κουβέντα, γιατί έχουμε πάμπολλες αποδείξεις και στην "παλαίστρα" που λέγεται εξωτερικό.... Μη κοιτάτε εδώ μέσα που παίζουμε εντός έδρας με τις δουλειές που δεν υπάρχουν.... Και αυτή η σύνδεση μεταξύ θεωρίας και πράξης στα δικά μας ακαδημαϊκά περιβάλλοντα, ναι είναι ένα θέμα, αλλά κάποιον που τον τρώει η ψυχή του να μάθει, άμα αποκτήσει καλές θεωρητικές βάσεις, θα ψάξει από μόνος του και στο τέλος θα μάθει... Κι άμα έχει την κατανόηση της θεωρίας από πίσω, δεν το ξεχνάει ποτέ..... 3
georgios_m Δημοσιεύτηκε October 17, 2014 at 09:12 μμ Δημοσιεύτηκε October 17, 2014 at 09:12 μμ (edited) Νομίζω πως το πρόβλημα δεν είναι μεταξύ θεωρίας και πράξης, αυτό είναι μύθος. Απλά οι δουλειές είναι μοιρασμένες σε τρεις διαφορετικές αγορές: τα τεχνικά γραφεία, τις τεχνικές εταιρείες και τα πανεπιστήμια. Κάθε αγορά έχει διαφορετικό αντικείμενο και απαιτεί τις δικές της γνώσεις που μόνο εμπειρικά τις μαθαίνεις. Τα πανεπιστήμια δε διδάσκουν πώς θα λειτουργήσεις το τεχνικό σου γραφείο, ούτε σου δίνουν προσόντα να προσληφθείς σε μια μεγάλη εταιρεία. Σε προετοιμάζουν να εργαστείς στα ίδια τα πανεπιστήμια και τα λοιπά παρακλάδια του εκπαιδευτικού συστήματος, που κι αυτό πρακτική δουλειά είναι που θέλει την εμπειρία της και δε μπορεί να το κάνει ο καθένας. Για τις άλλες δουλειές σηκώνουν τα χέρια ψηλά και δηλώνουν άγνοια. Δικαιολογημένα ίσως, επειδή το κυριότερο κριτήριο εκεί είναι οι γνωριμίες, οπότε σου λένε ξέχνα το το κανονικό επάγγελμα και κοίτα μπας και μπεις σε κανα ερευνητικό ή ως ωρομίσθιος σε τίποτα κεκ... Κι αν τυχόν υπάρχουν οι γνωριμίες να ξεκινήσεις μια κανονική δουλειά, αυτές οι γνωριμίες θα στη διδάξουν κιόλας. Edited October 17, 2014 at 09:15 μμ by georgiosmadonanakis
mpalie Δημοσιεύτηκε October 20, 2014 at 05:06 μμ Συγγραφέας Δημοσιεύτηκε October 20, 2014 at 05:06 μμ Δεν είναι μειονέκτημα οι ισχυρές θεωρητικές γνώσεις, παρόλα αυτά είναι άκρως απαραίτητη και η εξοικείωση με την πράξη. Για παράδειγμα όταν μαθαίνουμε για τις συνδέσεις μεταλλικών πώς γίνεται να σου μείνουν όταν δεν δεις κάποια παραδείγματα; Επίσης μαθήματα επισκευής κατασκευών πώς μπορείς να τα κατανοήσεις αν δε δεις τις ρωγμές που προκαλεί για παράδειγμα η διάβρωση του οπλισμού; Γενικότερα όλα είναι απαραίτητα και σίγουρα είναι δύσκολο να είσαι προετοιμασμένος αποκλειστικά από το πανεπιστήμιο, αν δεν ασχοληθείς και μόνος με όρεξη δεν θα τα καταφέρεις.
georgios_m Δημοσιεύτηκε October 20, 2014 at 06:02 μμ Δημοσιεύτηκε October 20, 2014 at 06:02 μμ Μα ποιός είπε ότι δε τα βλέπουμε αυτά τα παραδείγματα? γεμάτα είναι τα εργαστήρια με σίδερα και ρηγματωμένα δοκίμια. Εγώ κι ας μην είμαι δομοστατικός είχα μπουχτίσει από τέτοια και δεν αισθάνομαι καθόλου άσχετος. Όλοι μας εξεταστήκαμε στην αναγνώριση ρωγμών και λοιπών αστοχιών σκυροδέματος και όσοι πήραν εργαστηριακή διπλωματική κάνανε και κατασκευές με τα χέρια τους. Άλλου είδους πρακτική εξάσκηση μας λείπει: αυτή της εξοικείωσης με το ΚΛΙΜΑ μιας τεχνικής εταιρείας.
Recommended Posts
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο
Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!
Εγγραφή νέου λογαριασμούΣύνδεση
Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα