pankrok Δημοσιεύτηκε Οκτώβριος 26 , 2014 Δημοσιεύτηκε Οκτώβριος 26 , 2014 Το 11 είχα πάει για πρώτη φορά Κίνα και όλα τα φανάρια ήταν λεντ με αντίστροφη μέτρηση και στους πεζούς και στα αυτοκίνητα. Όχι ότι τους σώζει αλλά έστω ... Προ 20ετιας (Εγώ τότε το είδα )αντί για αντίστροφη μέτρηση στην Ευρώπη είχαν πορτοκάλι προειδοποιητικό πριν το πράσινο. Κατά τα άλλα καλά.
BAS Δημοσιεύτηκε Οκτώβριος 26 , 2014 Δημοσιεύτηκε Οκτώβριος 26 , 2014 Kάτι φήμες που κυκλοφορούν ότι θα υπάρχει Αισθητήρας Γριάς και όταν περνάει γριά η αντίστροφη μέτρηση θα επιταχύνει , ελέγχονται ως κακόβουλες και κακεντρεχείς
panos-vicious Δημοσιεύτηκε Οκτώβριος 26 , 2014 Δημοσιεύτηκε Οκτώβριος 26 , 2014 Πέρα από τις επισημάνσεις του Δημήτρη, να θυμίσω και τα παλλόμενα πράσινα για τους πεζούς (που -κατ' εμέ- θα έπρεπε να απαγορεύονται δια ροπάλου, καθώς αποτελούν κίνδυνο-θάνατο), να θυμίσω και την ελληναράδικη νοοτροπία να σταματάνε πάνω στη διάβαση και να σε αγριοκοιτάνε κιόλας αν τους την πεις, να θυμίσω και τη φονική συμπεριφορά των οδηγών να ξεκινούν ενώ υπάρχουν ακόμα πεζοί στη διάβαση. Για την τεχνολογία LED, το καταλαβαίνω και πολύ καλά θα κάνουν, αλλά αυτό με την αντίστροφη μέτρηση, ειλικρινά δεν βλέπω σε τι θα φανεί χρήσιμη. Δηλαδή αυτός που είναι με το μπαστούνι θα γίνει ξαφνικά ο Μπόλτ ή μήπως αν υπάρχουν πολλοί πεζοί θ' αρχίσουν να τσαλαπατάνε ο ένας τον άλλο; Μανία πάντως που την έχουμε οι άνθρωποι με το χρόνο... Λες και το κυνηγάμε να πεθάνουμε από το άγχος.
georgios_m Δημοσιεύτηκε Οκτώβριος 27 , 2014 Δημοσιεύτηκε Οκτώβριος 27 , 2014 Tα "παλλόμενα" πράσινα δε φταίνε από μόνα τους και λειτουργούν μια χαρά για τους κυκλοφοριακούς φόρτους για τους οποίους σχεδιάζονται. Το πρόβλημα δημιουργείται όταν οι οδηγοί δε δίνουν απόλυτη προτεραιότητα στους πεζούς, κάτι που θα πρεπε γενικά να συμβαίνει κι όχι μόνο στις διαβάσεις αυτού του τύπου. Για τη συμπεριφορά των Ελλήνων οδηγών φταίει ο συνολικός σχεδιασμός των πόλεών μας. Όταν δεν υπάρχουν δρόμοι, δεν υπάρχουν πεζοδρόμια, δεν υπάρχει συγκοινωνία, όταν οι χρήσεις γης είναι τόσο άναρχα κατανεμημένες, όταν οι δρόμοι μετατρέπονται σε υπαίθριες αγορές, λογικό είναι να επικρατεί η λογική του "όποιος προλάβει" και να διαμορφώνεται τριτοκοσμικό σκηνικό.. Τα χρονόμετρα στις διαβάσεις πεζών είναι εντελώς άσκοπα διότι αυτές σχεδιάζονται με τέτοιο τρόπο ώστε να προλαβαίνει να φτάσει απέναντι και όποιος τον πιάσει κόκκινο αμέσως μόλις πατήσει στην άσφαλτο κινούμενος με την ταχύτητα που κινούνται οι άνθρωποι περιορισμένης κινητικότητας. Αν τα φορτία σχεδιασμού έχουν στο μεταξύ αλλάξει δε φταίει η διάβαση, αλλά ο κακός σχεδιασμός της. Αλλά συχνά δε θα μπορούσε να σχεδιαστεί καλύτερα αν δεν αλλάξουν κι άλλα πολεοδομικά δεδομένα. 1
OTTO_engine Δημοσιεύτηκε Οκτώβριος 27 , 2014 Δημοσιεύτηκε Οκτώβριος 27 , 2014 ποιος θα τα συντηρει??? ....ποιος θα τα διορθωνει??? H SIEMENS καρντια μου
Recommended Posts
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο
Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!
Εγγραφή νέου λογαριασμούΣύνδεση
Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα