Engineer Δημοσιεύτηκε Νοέμβριος 4 , 2014 Δημοσιεύτηκε Νοέμβριος 4 , 2014 Τοποθετήθηκαν οι τελευταίες ράγες στη σιδηροδρομική σήραγγα Γκοτάρ, στην Ελβετία. Με μήκος 57 χιλιομέτρων, η σήραγγα του Γκοτάρ, από το όνομα του ορεινού όγκου τον οποίο διαπερνά, θα συνδέει τη Ζυρίχη με το Μιλάνο σε μόλις 2 ώρες και 40 λεπτά. Τα πρώτα δρομολόγια θα αρχίσουν στις 2 Ιουνίου 2016. Δείτε το video εδώ: Πηγή: http://gr.euronews.c...gotthard-rail-/ Μερικές εικόνες από το έργο: Click here to view the είδηση
BAS Δημοσιεύτηκε Νοέμβριος 4 , 2014 Δημοσιεύτηκε Νοέμβριος 4 , 2014 Είχα επισκεφθεί ένα μουσείο της περιοχής πριν κάποια χρόνια και εκεί είχαν μακέτα μοντέλο με τρενάκια και φορτηγά και έδειχνε πως θα δουλεύει η γραμμή . Η κύρια χρήση της θα είναι η φόρτωση νταλικών όπου σε κάθε βαγόνι θα φορτώνεται η καρότσα με το φορτίο , ενώ οι τράκτορες θα τοποθετούνται ανά δύο σε άλλο βαγόνι . Ετσι υπολογίζουν ότι θα μειωθεί εντελώς η κυκλοφορία διερχόμενων νταλικών από τα τούνελ των Αλπεων και των κινδύνων που δημιουργεί η κυκλοφορία τους . Τεράστιο έργο , κυρίως λόγω του βάθους σε σχέση με την ορεινή επιφάνεια που διέρχεται το τούνελ και το ύψος των φρεατίων αερισμού . 1
imhotep Δημοσιεύτηκε Νοέμβριος 4 , 2014 Δημοσιεύτηκε Νοέμβριος 4 , 2014 πως λέμε "το Καλλίδρομο? καμία σχέση"
BAS Δημοσιεύτηκε Νοέμβριος 4 , 2014 Δημοσιεύτηκε Νοέμβριος 4 , 2014 H Oθρυς όμως που έχει 9 χλμ σήραγγα είναι σημαντική .
corsakias Δημοσιεύτηκε Νοέμβριος 5 , 2014 Δημοσιεύτηκε Νοέμβριος 5 , 2014 Τα φρεατια εξαερισμου πως κατασκευαζονται? ειναι καθετα στα τουνελ? Sent from my iPad using Tapatalk
Recommended Posts
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο
Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!
Εγγραφή νέου λογαριασμούΣύνδεση
Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα