Μετάβαση στο περιεχόμενο

Recommended Posts

Δημοσιεύτηκε

Σας παραθέτω μια εικόνα από τμήμα της Εγνατίας Οδού και θα ήθελα όποιος μπορεί να μου πει τα σχόλιά του και την γνώμη του σχετικά με την συγκεκριμένη χάραξη. Επίσης, ανοίγω αυτό το θέμα επειδή δεν βρήκα άλλο σχετικό με γενική συζήτηση περί χαράξεων στην οδοποιία...

 

Στο συγκεκριμένο βλέπουμε στο σημείο της διάβασης του Νέστου, ότι η Εγνατία ανεβαίνει πολύ βόρεια και μετά ξανακατεβαίνει μετά το χωριό Θαλασσιά τέμνοντας τον Νέστο κοντά στον Παράδεισο ενώ απαιτείται και ένα τούνελ για να διαπεράσει ένα μικρό λόφο (!) πάνω από το χωριό Θαλασσιά. Ποιοι παράγοντες μπορεί να οδήγησαν ώστε να μην επιλεγεί μια χάραξη λίγο νοτιότερα (κάτω από το χωριό Θαλασσιά και να κουμπώσει κατευθείαν στην διαστάυρωση για Πετροχώρι? 

Εγώ βλέπω ότι θα μπορούσαμε να έχουμε παρόμοι ή λίγο μεγαλύτερο μήκος γέφυρας (δεν γνωρίζω τίποτα βέβαια από γεωλογικά στοιχεία), σαφώς μικρότερο μήκος οδοποιίας (περίπου 10χλμ αντί για 11) και κατάργηση του τούνελ μήκους ~300μ! 

post-112-0-60760400-1415191340_thumb.jpg

Δημοσιεύτηκε (edited)

Γιαννη

κατ'  αρχάς...αυτα τα 56 χιλιομετρα Καβαλα-Ξανθη...πριν τόοοοσα χρονια γινονταν σε πανω απο μια ωρα

Να μην πουμε για το στροφιλίκι μετα το γηπεδο  της Καβαλας......

 

Ειχες  μεχρι την Ξανθη  και  καμμια 20 σαριά στενες γεφυρες...όποιος προλαβαινε τον.... Κυριο ειδε..

Ειχε και εκεινο το οριο "20" στην Καρβάλη....

Ειχε και την σταση στον Παραδεισο...

Ωραιες εποχες για την  Κορολα 1200....

 

Σήμερα,

αν  δεις την χαραξη, νοτιωτερα της σημερινης  γεφυρας,  υπαρχουν τεραστιες αρδευόμενες.. καλλιεργουμενες εκτασεις, εκατερωθεν του Νεστου

και πιθανον να εχει σχεση και με τα όρια της ΝΑΤΟΥΡΑ....

 Η σημερινη χαραξη εγινε σε λιγωτερο αποδοτικα εδαφη,  για να μην υπαρχουν μεγάλες αποζημιωσεις...

και επρεπε να αποφυγει να περασει διπλα  απο χωριά.

 

Την χαραξαν σε ευθεια γραμμη νοτια  μιας δωδεκαδας χωριων και  οικισμων για οσο λιγωτερη οχληση..

με τα "απο κατω " χωρια Μαγικο και Παληο Κατραμι σε αρκετη αποσταση

 

υγ

πιθανον οι "τοπικοι"  συνάδελφοι  να εχουν και καποιες πιο ειδικες παρατηρησεις να κανουν

 

τις καλημερες μου

Edited by dimitris GM
Δημοσιεύτηκε

Αν γυρίσεις τη δορυφορική εικόνα σε οδικό χάρτη, θα φανεί ξεκάθαρα ότι η χάραξη ακολουθεί τα όρια του δέλτα του νέστου και δε θα μπορούσε να πάει νοτιότερα.

Δημοσιεύτηκε

Εννοείται ότι υπάρχει περιοχή Νατούρα ή ότι απλά είναι καλλιεργούμενες εκτάσεις? Γιατί στην δεύτερη περίπτωση θα έπρεπε να εκτιμηθεί (δεν ξέρω αν έγινε κιόλας) το κόστος στις δύο περιπτώσεις...

Υπάρχει κάποιος συνάδελφος που έχει δουλέψει σε εταιρείες μελετών των έργων της Εγνατίας οδού ώστε να μας πει και αυτός μια άποψη?

Δημοσιεύτηκε

Ναι, όλη αυτή η περιοχή νοτίως της εγνατίας είναι νατούρα και προστατεύεται κι από τη συνθήκη ραμσάρ. Αλλά ακόμα και σκέτη "γη υψηλής παραγωγικότητας" να ήταν, αυτό θεωρητικά αρκεί για να αποκλειστεί από το σχεδιασμό. Επίσης, αν ήταν κοινή γεωργική γη, πάλι θα υπήρχαν ζητήματα, διότι εκτός από τις απαλλοτριώσεις θα χρειαζόταν και ανασχεδιασμός των αρδευτικών και στραγγιστικών δικτύων. Τέλος, ακόμα κι αν αγνοήσουμε την παράμετρο περιβάλλον, η κατάντη περιοχή είναι βάλτος, άρα τα τεχνικά έργα για να τη διασχίσει ένας αυτοκινητόδρομος θα είναι ακριβότερα και θα υπάρχει μεγαλύτερος κίνδυνος από τις πλημμύρες.

Δημοσιεύτηκε (edited)

Απλή γεωργική γη υψηλής νομίζω ότι δεν ειναι λόγος να αλλάξει η χάραξη τόσο μεγάλου έργου. Για τα υπόλοιπα ΟΚ είναι όντως απάντηση στις απορίες μου...

 

 

Πως γίνετα η χάραξη ενός μεγάλου έργου (τύπου εγνατίας) όταν δεν έχεις χάρτες ΓΥΣ? Μιλάμε για pre-eliminary design (αναγνωριστική). 

Εμπιστεύεστε ισουψεις από google maps? (δεν θέλω γέλια, σοβαρά το ρωτάω....)

Edited by Γιάννης
Δημοσιεύτηκε (edited)

Γιατί δεν είναι στην Ελλάδα... :)

Και στο μέρος που είναι, εμπιστεύονται πολύ τους χάρτες google...τουλάχιστον για αναγνωριστική μελέτη...

Edited by Γιάννης
Δημοσιεύτηκε (edited)

Εντάξει, αν τους εμπιστεύονται οκ. Στην ελλάδα νομίζω πως αυτοί οι χάρτες δε γίνονται αποδεκτοί σαν "βιβλιογραφία" ούτε καν για φοιτητικές εργασίες. Αλλά δε μπορεί να μην έχουν και καλύτερους χάρτες, εκτός αν είναι πιο υποανάπτυκτοι από μας..

 

αα και για τη γη υψηλής παραγωγικότητας, κανονικά δεν επιτρέπεται καμία άλλη χρήση. διότι αυτός ο χαρακτηρισμός δε συνδέεται μόνο με τη σύσταση του εδάφους αλλά και με τη μοναδικότητα των ποικιλιών που ευδοκιμούν εκεί. οπότε μπορεί να τεθούν εμπόδια ακόμα και στην αλλαγή καλλιέργειας. άρα δεν απέχεις πολύ από νατούρα..

Edited by georgiosmadonanakis
Δημοσιεύτηκε

Έχεις δίκιο για το google earth, πόσο μάλλον εδώ που οι λήψεις είναι από το 2003. Εδώ όμως (όντως πιο υποανάπτυκτη περιοχή) το θεωρούν πανάκεια...

Προσωπικά εντοπίζω αποκλίσεις της τάξης των 20μ σε σχέση με υφιστάμενες μελέτες που έχουν γίνει με διπλόσυχνο GPS (?). 

 

Κοίτα όμως, μιλάμε για χάραξη, για αναγνωριστική μελέτη...Στην Ελλάδα χρησιμοποιούμε χάρτες ΓΥΣ. Όμως πριν γίνει η τοπογραφική αποτύπωση, ούτως ή άλλως δεν μπορείς να έχεις μεγάλη ακρίβεια και δεν θέλεις να έχεις....

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο

Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!

Εγγραφή νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.