Μετάβαση στο περιεχόμενο

Νέα... ΑΕΙ Τεχνολογικού Τομέα


Engineer

Recommended Posts

Το MIT μπορεί να μεταφράζεται στα ελληνικά ως "Ινστιτούτο Τεχνολογίας Μασαχουσέτης" αλλά έχει κριθεί από τον ΔΟΑΤΑΠ ως ομοταγές προς τα ελληνικά Πανεπιστήμια και Πολυτεχνεία.

Τα παλαιά "Polytechnics" του Ηνωμένου Βασιλείου ήταν ομοταγή προς τα ελληνικά ΤΕΙ.

Ο όρος "Πολυτεχνείο" για τα ελληνικά Πολυτεχνεία (ΕΜΠ, Πολυτεχνείο Κρήτης) μεταφράζεται από την αγγλική γλώσσα ως "Τεχνικό Πανεπιστήμιο" (Technical University).

Ο όρος "Πολυτεχνική Σχολή" για τις πολυτεχνικές σχολές των ελληνικών πανεπιστημίων μεταφράζεται από την αγγλική γλώσσα ως "Σχολή Μηχανικής" (School/Faculty of Engineering).

 

Μην κολλάμε λοιπόν στην ταμπέλα ενός ΑΕΙ αλλά να βλέπουμε την ουσία. Δεν κάνουν τα ράσα τον παπά.

Edited by geoste
  • Upvote 3
Link to comment
Share on other sites

  • Απαντήσεις 302
  • Created
  • Τελευταία απάντηση

Top Posters In This Topic

 
 
 
 
 
 
 
 

 

Δεν κάνουν τα ράσα τον παπά.

 

Ακριβώς! Οι εξωτερικές αξιολογήσεις τον κάνουν

 

 

Πρώτες παρατηρήσεις από τις Εκθέσεις Εξωτερικής Αξιολόγησης 2013-2014 ΤΕΙ

Θετικές παρατηρήσεις
-Πρόγραμμα σπουδών: Σωστά δομημένο, εναρμονισμένο με το ECTS, εφάμιλλο αντίστοιχων τμημάτων του εξωτερικού.
-Υψηλός βαθμός απασχόλησης και ικανοποίησης αποφοίτων.
-Το Ε.Π. είναι υψηλού ακαδημαϊκού επιπέδου, ιδιαίτερα τα μέλη που διοριστήκαν πρόσφατα.
-Υψηλό επίπεδο αλληλεπίδρασης με φορείς (νοσοκομεία, παραγωγικοί φορείς, εταιρείες που δραστηριοποιούνται στον τομέα ενδιαφέροντος).
-Απαιτούνται προσδιορισμός και επιδίωξη περιοχών

 

Απαιτούνται προσδιορισμός και επιδίωξη περιοχών εφαρμοσμένης έρευνας. Δεν υφίσταται μακροπρόθεσμη στρατηγική καθώς και ένα όργανο εποπτείας της έρευνας.

Αρνητικές παρατηρήσεις
-Ανεπαρκής αριθμός μόνιμων μελών ΕΠ.
-Απαιτούνται καλύτερες υποδομές σε εργαστηριακούς χώρους.
-Μη θεσμική κατοχύρωση επαγγελματικών δικαιωμάτων αποφοίτων (σε ορισμένα Τμήματα μόνο).
-Παρατεταμένη διάρκεια φοίτησης (Ρύθμιση με τον Ν. 4009/2011).
-Ποικίλο ακαδημαϊκό επίπεδο στους πρωτοετείς φοιτητές, ιδιαίτερα εκείνων που εγγράφονται μέσω διαφορετικών διαδικασιών εισαγωγής.
-Συνένωση Διαθέσιμων Πόρων (Pooling of Resources) για ορθολογικότερη αξιοποίηση του ανθρώπινου δυναμικού και των υποδομών.

 

 

Αυτό που λέτε για το επίπεδο κανείς δεν το αμφισβήτησε ιδίως όταν εισέρχονται παιδιά από νυχτερινά σχολεία,ΕΠΑΛ κτλ .Δεν κοιτάμε όμως το ποιοί μπαίνουν γιατί μετά το 1ο-2ο εξάμηνο έχει γίνει το "ξεκαθάρισμα",κοιτάμε το ποιοί βγαίνουν οι οποίοι είναι πολύ λίγοι όπως αποτυπώνεται και στις αξιολογήσεις

Edited by project.breeze
Link to comment
Share on other sites

Αν ήταν να δίνουν το ίδιο πτυχίο, δε καταλαβαίνω για ποιό λόγο τα ίδρυσε ο ιδρυτής τους αντί να αυξήσει απλά τους εισακτέους στα υπάρχοντα πολυτεχνεία. Και γιατί να μη τα φτιάξει εξαρχής πενταετούς φοιτήσεως και με ακριβώς το ίδιο πρόγραμμα για να είναι και τυπικά ισότιμα. Ακόμα δεν υπήρχε μπολώνια για να επιβάλει τετραετή φοίτηση, μάστερ κλπ. 

 

Και πιστεύω πως δεν είναι για το συμφέρον των φοιτητών αυτή η ανωτατοποίηση. Αυτοί που φτάνουν στο διδακτορικό και την έρευνα είναι αυτοί που θα περνούσαν με κατατακτήριες στο πολυτεχνείο και θα έβρισκαν το δρόμο τους. Αλλά οι υπόλοιποι χαντακώνονται σε μια δύσκολη αγορά εργασίας και ούτε τους τεχνικούς θα μπορούν πια να κάνουν. Ως καλά εκπαιδευμένοι τεχνικοί θα είχαν μονοπώλιο στο είδος τους, θα το κατοχύρωναν κιόλας και θα 'ταν και προστατευμένοι. Η άμβλυνση θα λειτουργήσει και ανάποδα και δεδομένης της ανεργίας το αντίστροφο ρεύμα θα είναι ισχυρότερο. Εννοώ ότι οι διπλωματούχοι που θα πιάσουν θέση τεχνίτη θα είναι περισσότεροι από τους τεχνολόγους που θα βρουν θέση μηχανικού. Έτσι, θα την πατήσετε και θα σας μείνει το μηχανιλίκι αμανάτι.

  • Upvote 4
Link to comment
Share on other sites

Για τον ίδιο λόγο που υπάρχουν και στην Γερμανία Πολυτεχνεία και Τεχνολογικά Πανεπιστήμια,για να παράγουν Μηχανικούς με διακριτούς ρόλους στην στην παραγωγική διαδικασία αφού η Γερμανία είχε και έχει ακμάζουσα βαριά βιομηχανία.Τους ξέφυγε βέβαια το γεγονός ότι η Ελλάδα δεν είναι Γερμανία και η έννοια της βιομηχανίας είναι άγνωστη.Αυτό όμως δεν είναι λόγος να "τιμωρείται" επί 40 έτη μία μεγάλη μερίδα Μηχανικών με την μη έκδοση Ε.Δ. Να συνενωθούν με τα πανεπιστήμια τα τμήματα που το αξίζουν και όλα τα Πανεπιστήμια και ΤΕΙ που δεν το αξίζουν να κλέισουν.Σκληρό,ενδεχομένως άδικο για κάποιους αλλά ίσως έτσι πρέπει να γίνει

Link to comment
Share on other sites

 
 

 


 Αυτοί που φτάνουν στο διδακτορικό και την έρευνα είναι αυτοί που θα περνούσαν με κατατακτήριες στο πολυτεχνείο και θα έβρισκαν το δρόμο τους.

 

Δηλάδη υπό ιδανικές συνθήκες 4 χρόνια το ΤΕΙ + 5 το Πολυτεχνείο αφού δεν αναγνωρίζουν σχεδόν κανένα μάθημα + 1 στρατός + 1 το MSc + 4 το διδακτορικό = 15 χρόνια. 18+15 = 33

Link to comment
Share on other sites

Οι σχολές μηχανικών συντομότερου κύκλου στην Ελλάδα , ιδρύθηκαν πριν 100 χρόνια και αναπτύχθηκαν μετά τον πόλεμο .

 

Εγιναν γιατί υπήρχε ανάγκη μηχανικών γιά τα συνήθη έργα και ήταν προσαρτημένες στο ΕΜΠ αρχικά και στο ΑΠΘ αργότερα , με τους ίδιους καθηγητές , αλλά απογευματινή φοίτηση . 

 

Τεχνίτες έβγαζαν οι κατώτερες σχολές μετά το δημοτικό και εργοδηγούς -  τεχνικούς οι μέσες . 

 

Τώρα τα ΕΠΑΛ έχουν ακολουθήσει και αυτά την γενικότερη πτώση του επιπέδου .

 

Στο εξωτερικό ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ η λέξη Ανώτατη . Υπάρχει μόνο Ανώτερη , απλά γιατί οι βαθμίδες είναι τρείς και ο βαθμός συγκριτικός .

 

Ανώτατη και υπερθετικούς , έχουν μόνο οι μπαλκάνιοι χωρικοί με τα φραγκολεβαντίνικα .

  • Upvote 1
Link to comment
Share on other sites

Να συνενωθούν με τα πανεπιστήμια τα τμήματα που το αξίζουν και όλα τα Πανεπιστήμια και ΤΕΙ που δεν το αξίζουν να κλέισουν.Σκληρό,ενδεχομένως άδικο για κάποιους αλλά ίσως έτσι πρέπει να γίνει

 

Αυτή είναι και η δική μου πρόταση. Αλλά όσοι έχουν ήδη πάρει πτυχίο ή πρόκειται να πάρουν πρέπει να προστατευτούν. Καμία αλλαγή δεν είναι άδικη ή σκληρή αν ανακοινωθεί εγκαίρως και δεν ισχύσει αναδρομικά.

 

Δηλάδη υπό ιδανικές συνθήκες 4 χρόνια το ΤΕΙ + 5 το Πολυτεχνείο αφού δεν αναγνωρίζουν σχεδόν κανένα μάθημα + 1 στρατός + 1 το MSc + 4 το διδακτορικό = 15 χρόνια. 18+15 = 33

 

Δε ξέρω σε ποιό έτος μπαίνεις αλλά σίγουρα όχι στο πρώτο. Αν οι σπουδές στα τεϊ είναι του ίδιου επιπέδου θα σου φανούν γνωστά τα μαθήματα και δε θα έχεις πρόβλημα στις εξετάσεις. Κι αν πάρεις καλούς βαθμούς θα κάνεις απευθείας διδακτορικό. Σίγουρα όλη αυτή η διαδικασία είναι μακροχρόνια αλλά έτσι είναι αυτά τα πράγματα...

Link to comment
Share on other sites

Δε ξέρω σε ποιό έτος μπαίνεις αλλά σίγουρα όχι στο πρώτο. Αν οι σπουδές στα τεϊ είναι του ίδιου επιπέδου θα σου φανούν γνωστά τα μαθήματα και δε θα έχεις πρόβλημα στις εξετάσεις. Κι αν πάρεις καλούς βαθμούς θα κάνεις απευθείας διδακτορικό. Σίγουρα όλη αυτή η διαδικασία είναι μακροχρόνια αλλά έτσι είναι αυτά τα πράγματα...

 

Μπαίνεις στο 3ο εξάμηνο αλλά χωρίς να σου αναγνωρίζονται μαθήματα των 2 πρώτων οπότε ουσιαστικά ξεκινάς από την αρχή.Θα πρέπει δηλαδή να ξανακάνω τα ίδια μαθήματα που έκανα στο ΤΕΙ,να επανεξεταστώ και να ξοδέψω ακόμα 5 χρόνια από την ζωή μου σπουδάζοντας για να έχω την αυτονόητη πρόσβαση στο επάγγελμα που σπούδασα έστω και αν δεν έβγαλα τα 16,17,18 χιλιάδες μόρια που βγάλατε εσείς αλλά μόνο 14500

Link to comment
Share on other sites

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο

Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!

Εγγραφή νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.