malema Δημοσιεύτηκε Νοέμβριος 18 , 2014 Συγγραφέας Share Δημοσιεύτηκε Νοέμβριος 18 , 2014 Καταρχάς να σας ευχαριστήσω για την ανταπόκριση και το ενδιαφέρον που δείχνετε. Έχω επικοινωνήσει με τον προμηθευτή του συστήματος και αναμένω τα χαρακτηριστικά της πολυουρίας. Σε περίπτωση που ο συντελεστής διαπερατότητας υδρατμών είναι μεγάλος και το σύστημα δεν διαπνέει, πόσο πιθανόν είναι οι υδρατμοί από το εσωτερικό του κτιρίου να παγιδευτούν στην πολυουρεθάνη; Αυτό μπορεί να προκαλέσει ζημιά στο θερμομονωτικό στρώμα; Από τις προδιαγραφές της πολυουρεθάνης σας παραθέτω το πιο κάτω χαρακτηριστικό: water absorption < 2 % (EN1609) . Link to comment Share on other sites More sharing options...
terry Δημοσιεύτηκε Νοέμβριος 18 , 2014 Share Δημοσιεύτηκε Νοέμβριος 18 , 2014 Αν η υδρατμοπερατοτητα της πολυουριας ειναι μεγαλη, απλα δεν υπαρχει κανενα προβλημα. Link to comment Share on other sites More sharing options...
malema Δημοσιεύτηκε Δεκέμβριος 2 , 2014 Συγγραφέας Share Δημοσιεύτηκε Δεκέμβριος 2 , 2014 Καλησπέρα σας, μόλις πήρα από την εταιρία τις πληροφορίες για την πολυουρία. Ο συντελεστής Μu είναι 1000. Πιο κάτω έκανα ανάλυση του συνολικού συστήματος που σκέφτομαι να εφαρμόσω, και από οτι φαίνεται το σύστημα διαπνέει. Σκυρόδεμα C30/37 Πάχος Resistivity=700 Construction Resistance=700*0.2=140 MNs/g Αφρός Πολυουρεθάνης Πάχος Water vapor resistance factor μ=100 Construction Resistance=100*0.05/0.2=25 MNs/g Πολυουρία Πάχος3 Water vapor resistance factor Mu=1000 Construction Resistance=1000*0.003/0.2=15 MNs/g Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ροδοπουλος Δημοσιεύτηκε Δεκέμβριος 9 , 2014 Share Δημοσιεύτηκε Δεκέμβριος 9 , 2014 (edited) θες και τους συντελεστές λ για να βγάλεις άκρη. Γενικά το μ 1000 είναι μεγάλο. Επίσης θα πρέπει να γνωρίζεις τις θερμοκρασίες και υγρασίες της περιοχής σου αλλα και την υγρασία και θερμοκρασία του εσωτερικού. Ενδεικτικά Πολυουρία λ=0,020 W/mΚ μ= 1000 Σκυρόδεμα λ=2,5 W/mΚ μ=28-30 Πολυουρεθάνης λ=0.025 W/mΚ μ=125 Αν τον χειμώνα βρεθείς με εξωτερική θερμοκρασία κάτω απο 0 βαθμούς και υγρασία πάνω απο 60% υγροποιείς στην πολυουρία και ξεκολλάς εικόνα 1 (θεωρώ εσωτερική 20 βαθμούς και 50% υγρασία) Αν το καλοκαίρι βρεθείς με εξωτερική μεγαλύτερη απο 40 βαθμούς και υγρασία μεγαλύτερη απο 80% υγροποιείς στο σκυρόδεμα και άρα ξεκολλας την Πολυουρεθάνη εικόνα 2 (θεωρώ εσωτερική 20 βαθμούς και 50% υγρασία) Edited Δεκέμβριος 9 , 2014 by Ροδοπουλος Link to comment Share on other sites More sharing options...
koursaros2004 Δημοσιεύτηκε Δεκέμβριος 24 , 2014 Share Δημοσιεύτηκε Δεκέμβριος 24 , 2014 Προτείνω πολυουρεθάνη και πολυουρία. Σε καμια περιπτωση μην κανεις το λαθος που εκανα εγω και εβαλα Μαρισεαλ 250. 2 χρονια ειμαι μεσα στο σπιτι και καθε χρονο αν δεν κανω καινουργια στώση με το υλικό στάζει νερα το σπιτι. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ροδοπουλος Δημοσιεύτηκε Δεκέμβριος 24 , 2014 Share Δημοσιεύτηκε Δεκέμβριος 24 , 2014 Αυτο που μου αρέσει είναι οτι τα κάνετε όπως θέλετε και μετά φταίνε οι άλλοι. Οταν σας την πούνε το γυρίζετε στο κόστος και στο δεν είχα. Link to comment Share on other sites More sharing options...
malema Δημοσιεύτηκε Ιούνιος 5 , 2015 Συγγραφέας Share Δημοσιεύτηκε Ιούνιος 5 , 2015 Μετά απο αρκετό καιρό αφού βρηκα χρόνο και μελέτησα αυτά που έχει γράψει ο Κύριος Ροδόπουλος τον οποίο και ευχαριστώ, εφτιαξα ένα excel όπου μπορώ πλέον να υπολογίζω τι θα συμβεί αναλόγως περίπτωσης και περιοχής. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ροδοπουλος Δημοσιεύτηκε Ιούνιος 6 , 2015 Share Δημοσιεύτηκε Ιούνιος 6 , 2015 (edited) τώρα να διαβάσεις το hygrothermal expansion (hygric expansion coefficient) για να καταλάβεις ποια υλικά συνεργάζονται και ποια όχι. Edited Ιούνιος 6 , 2015 by Ροδοπουλος Link to comment Share on other sites More sharing options...
martha1 Δημοσιεύτηκε Ιούνιος 6 , 2015 Share Δημοσιεύτηκε Ιούνιος 6 , 2015 καλημερα.ταρατσα με επιστρωση κεραμικων πλακιδιων εχει απο κατω θερμομονωση και υγρομονωση παχους 30 εκ.ομως μετα απο 15 χρονια περιπου ,απο τους σεισμους και το περασμα του χρονου εχει ρηγματωσεις στις γωνιες του κτιριου δηλ. εχουν διαγωνιες ρωγμες τα πλακακια,και επιτρεπουν στο νερο να περναει με αποτελεσμα να εμφανιζονται μαυρες υγρασιες(πιθανον απο το απο κατω πισσοχαρτο) καθως και απο τα σιφωνια απορροης περναει απο κατω υγρασια και και εχει εμφανισει υγρασια το ταβανι του απο κατω οροφου περιμετρικα.μου προτειναν καποια επαλειψη στα πλακακια με κεραμιδι χρωμα (προφανως καποιο υγρομονωτικο υλικο) .μηπως ξερει κανεις τι μεθοδο υγρομονωσης ν ακολουθησω? Link to comment Share on other sites More sharing options...
georgegaleos Δημοσιεύτηκε Ιούνιος 6 , 2015 Share Δημοσιεύτηκε Ιούνιος 6 , 2015 Υποθέτω ότι δεν θες να προσωρήσεις σε αποξήλωση των ίδη υπαρχόντων πλακιδίων. Τα παρακάτω αφορούν κυρίως στα πλακάκια και όχι τόσο σε ρηγματώσεις όπου δεν υπάρχουν πλακάκια (πχ γωνίες, σιφώνια) Αν η ταράτσα είναι περιορισμένης βατότητας, ακόμα και όταν έχει πλακάκια, μια οικονομική λύση υγρομόνωσης είναι η κάλυψη ολόκληρης της επιφάνειας των πλακιδίων με χυτή πολυουρεθανική μεμβράνη. Η μεμβράνη αυτή μπορεί να μείνει εκτεθειμένη σαν τελική στρώση αφού παρουσιάζει μεγάλες αντοχές. Αν η ταράτσα είναι βατή (σχετικά αρκετή χρήση, καρέκλες, τραπέζια, κλπ) και έχει πλακάκια μπορείς να εφαρμόσεις την μεμβράνη (ως υγρομόνωση) και από πάνω μπορείς να βάλεις ξανά (κατ’ ευθείαν επάνω στην μεμβράνη) καινούργια πλακάκια. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο
Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!
Εγγραφή νέου λογαριασμούΣύνδεση
Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα