Μετάβαση στο περιεχόμενο

Recommended Posts

Δημοσιεύτηκε

Αλλαγές στην αντιμετώπιση των δικηγόρων και των δικηγορικών εταιρειών που δρουν στην πράξη ως εισπρακτικές εταιρείες επιφέρει η νέα διάταξη που προσέθεσε ο ΔΣΑ στον Κώδικα Δεοντολογίας των Δικηγόρων.

 

Σύμφωνα με τη νέα διάταξη, οι δικηγόροι και οι δικηγορικές εταιρείες επιτρέπεται να καλούν τους οφειλέτες μόνο ΜΙΑ φορά, για να τους ενημερώσουν σχετικά με τις οφειλές τους και να εξετάσουν τη δυνατότητα εξωδικαστικής ρύθμισης.

 

Εάν τελικά δεν γίνει κάποιος διακανονισμός με τον οφειλέτη, τότε ο δικηγόρος ή η δικηγορική εταιρεία ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ να τον ξανακαλέσει, αλλά πλέον θα μπορεί να τον ειδοποιεί ΜΟΝΟ εγγράφως με εξώδικο ή να προχωρήσει σε κάθε άλλη νόμιμη διαδικασία.

 

Σε περίπτωση παράβασης των υποχρεώσεων αυτών, οι δικηγόροι και οι δικηγορικές εταιρείες θα ελέγχονται για πειθαρχικό παράπτωμα και θα τους επιβάλλονται αντίστοιχες ποινές. Από την πλευρά μας ως ΕΚΠΟΙΖΩ χαιρετίζουμε αυτή την απόφαση του Δικηγορικού Συλλόγου και ελπίζουμε να συμβάλει στην καλύτερη προστασία των οφειλετών από τέτοιου είδους πρακτικές.

 

Για μεγάλο χρονικό διάστημα ζητούσαμε επίμονα, τόσο εγγράφως όσο και σε συναντήσεις που πραγματοποιήσαμε με το ΔΣΑ, την παρέμβασή του για το συγκεκριμένο πρόβλημα, θέτοντας στη διάθεσή του και στοιχεία από καταγγελίες καταναλωτών.

 

Επιπλέον, έχουμε καταθέσει φάκελο για τις εισπρακτικές εταιρείες και τα δικηγορικά γραφεία στον εισαγγελέα για περαιτέρω έρευνα από τη δικαιοσύνη. Καλούμε τους καταναλωτές να είναι ιδιαίτερα προσεκτικοί όταν τους τηλεφωνούν από δικηγορικά γραφεία για τις οφειλές τους και θα πρέπει να κρατάνε τα εξής στοιχεία:

 

- Την επωνυμία της δικηγορικής εταιρείας.
- Το όνομα του υπαλλήλου που κάλεσε.
- Το τηλέφωνο από όπου έγινε η κλήση.
- Την ημερομηνία και την ώρα της κλήσης.

 

Στη συνέχεια, εάν τους τηλεφωνήσουν ξανά από το ίδιο δικηγορικό γραφείο, τότε θα πρέπει να το καταγγείλουν στον ΔΣΑ και στην ΕΚΠΟΙΖΩ.

 

doc.pngΤΟ ΥΠΟΔΕΙΓΜΑ ΟΠΟΥ Ο ΚΑΘΕΝΑΣ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΗΣΕΙ ΓΙΑ ΤΗΝ ΚΑΤΑΓΓΕΛΙΑ ΤΟΥ

 

  • 3 weeks later...
Δημοσιεύτηκε

άσε πίκρα η κατάσταση....

κατάλαβα τι περνά ο κόσμος

 

μου τηλ μου λένε ένα όνομα και έναν αριθμό λειτουργίας τους...

 

μου ζητάνε το όνομα μου και το ΑΦΜ μου....

 

 

τους απαντώ για τι είναι.....

επιμένουν να θελουν πρώτα το όνομα και το ΑΦΜ...

 

 

αφού τους εξηγώ ότι δεν ξέρω από τι είναι και σε κανέναν δε λεω το ΑΦΜ μου , μου απαντούν ότι υπάρχει ένα χρέος 30 ευρω προς σταθερή τηλεφωνία

 

πάω στην σταθερή την ίδια μέρα....είχα αλλάξει πριν κανά 6μηνο και μου είχαν χρεώσει 30 ευρώ διακοπή που δεν μουχε έρθει ποτέ....

πλήρωσα γιατί μόνο όρεξη δεν είχα να τηλ σπίτι και να μας αναστατώνουν

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο

Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!

Εγγραφή νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.