Engineer Δημοσιεύτηκε Νοέμβριος 23 , 2014 Δημοσιεύτηκε Νοέμβριος 23 , 2014 Αναταράξεις προκάλεσε η αποκάλυψη του «Βήματος της Κυριακής» ότι οι Βρυξέλλες απαίτησαν και πέτυχαν την απένταξη της Πεζοδρόμησης της Πανεπιστημίου και των έργων ανάπλασης του Φαληρικού Όρμου από την λίστα των μεγάλων έργων που θα χρηματοδοτηθούν από το νέο ΕΣΠΑ. Ήδη, το Ίδρυμα Ωνάση, το οποίο χρηματοδότησε τις μελέτες του Rethink Athens για την πεζοδρόμηση του κεντρικού άξονα της Αθήνας, εξέφρασε με ανακοίνωσή του τον προβληματισμό και τη λύπη του για τις εξελίξεις. Μάλιστα, διερωτάται για το ποιος θα αναλάβει την ευθύνη για την περαιτέρω επιδείνωση του κέντρου των Αθηνών, «που συνεπάγεται η ενδεχόμενη ακύρωση του Rethink Athens;» «Το 2010 η Ελληνική Πολιτεία, δια της τότε Υπουργού ΥΠΕΚΑ, απευθύνθηκε στο Ίδρυμα Ωνάση και ζήτησε τη συμβολή του στο αναπτυξιακό, όπως τόνισε, έργο της ανάπλασης του κέντρου της Αθήνας με άξονα την οδό Πανεπιστημίου. Ο σχεδιασμός του έργου, όπως παρουσιάστηκε στο Ίδρυμα, αφορούσε σε ένα διαμήκη άξονα που αρχίζει από το Σύνταγμα και καταλήγει στο τέλος της οδού Πατησίων. Στόχος της παρέμβασης ήταν η διαμόρφωση των συνθηκών οικονομικής αναζωογόνησης του κέντρου της Αθήνας και των όμορων προς αυτό περιοχών, η συνολική διευκόλυνση της κυκλοφορίας με τη δημιουργία γραμμής ΤΡΑΜ και Μέσων Μαζικής Μεταφοράς ως το άκρο της Πατησίων, πεζοδρόμων και ποδηλατοδρόμων με ταυτόχρονη ανάδειξη του ιστορικού χαρακτήρα του κέντρου, το πρόγραμμα δηλαδή που ονομάστηκε Rethink Athens» αναφέρεται στην ανακοίνωση. «Τo Ίδρυμα Ωνάση αποδέχθηκε να συμβάλει σε αυτό τον σχεδιασμό της Πολιτείας, αναγνωρίζοντας τον αναπτυξιακό χαρακτήρα του έργου, καθώς άλλωστε μεγάλες ευρωπαϊκές πρωτεύουσες είχαν πρόσφατα προχωρήσει σε παρόμοιες παρεμβάσεις, με ιδιαίτερη-όπως αποδείχθηκε-επιτυχία. Το Ίδρυμα Ωνάση, σε διαρκή συνεργασία και υπό την εποπτεία των αρμόδιων φορέων της Πολιτείας, πραγματοποίησε και ολοκλήρωσε με Ευρωπαϊκό αρχιτεκτονικό διαγωνισμό τις πιο κατάλληλες και ολοκληρωμένες μελέτες που διασφαλίζουν την αρτιότητα του έργου, προσφέροντας στην Πολιτεία την πληρέστερη δυνατή επιστημονική στήριξη για την επίτευξη του στόχου» σημειώνεται. «Καθ’ όλη τη διάρκεια της εκπόνησης των μελετών αναπτύχθηκε ένας γόνιμος και ολοκληρωμένος διάλογος με το σύνολο των φορέων που επηρεάζονται από το έργο (εμπορικοί και βιομηχανικοί σύλλογοι, επιμελητήρια, φορείς του τουρισμού και επαγγελματικοί φορείς που σχετίζονται άμεσα ή έμμεσα με την παρέμβαση). Σημειώνουμε μάλιστα, ότι οι 33 συνολικά μελέτες που χρηματοδοτήθηκαν από το Ίδρυμα Ωνάση πιστοποίησαν την αναπτυξιακή διάσταση της παρέμβασης» αναφέρεται στην ανακοίνωση. «Με αυτά τα δεδομένα, δημιουργούνται ερωτήματα για τη μη ένταξη του έργου στα συγχρηματοδοτούμενα προγράμματα της Ευρωπαϊκής Ένωσης. Είναι λυπηρό ότι δύο μείζονα, ομόλογα και αλληλοσυμπληρούμενα έργα, δηλαδή η ανάπλαση του κέντρου της Αθήνας με άξονα την οδό Πανεπιστημίου (Rethink Athens) και του Φαληρικού Δέλτα (χώρος παρέμβασης του Ιδρύματος Σ. Νιάρχος), δεν εντάχθηκαν στα συγχρηματοδοτούμενα έργα της Ευρωπαϊκής Ένωσης» σημειώνει. «Το Ίδρυμα Ωνάση έπραξε στο ακέραιο το χρέος του σε ένα έργο που σχεδιάστηκε από την Ελληνική Πολιτεία, που όμως αφορά τη ζωή και την προοπτική των εκατομμυρίων κατοίκων της Αθήνας αλλά και όλων των Ελλήνων. Θέλουμε να ελπίζουμε ότι θα βρεθεί η τόλμη, η ικανότητα και η θέληση να μην στερηθεί η Αθήνα την αλλαγή της» υπογραμμίζε. «Έχοντας ήδη διανύσει μία μακρά περίοδο κατά την οποία η εικόνα του κέντρου της Πόλης μας είναι ταυτισμένη με την απαξίωση και την εξαθλίωση, την ερημοποίηση και την εγκατάλειψη, αναρωτιόμαστε ποιος θα πάρει άραγε την ευθύνη για την περαιτέρω επιδείνωση που συνεπάγεται η ενδεχόμενη ακύρωση του Rethink Athens;» διερωτάται. «Εμείς είμαστε πάντα δεσμευμένοι να προσφέρουμε όπως κάναμε με την κατασκευή του Ωνασείου Καρδιοχειρουργικού Κέντρου, όπως κάναμε με την δημιουργία και λειτουργία της Στέγης Γραμμάτων και Τεχνών, όπως κάνουμε σε εκατοντάδες έργα και παρεμβάσεις που αφορούν την Ελλάδα και τον ελληνισμό σε όλο τον κόσμο. Η Αθήνα αξίζει περισσότερα και παραμένει στο επίκεντρο της αποστολής του Ιδρύματος Ωνάση» καταλήγει η ανακοίνωση. Πηγή: http://www.tovima.gr...cle/?aid=653188 Click here to view the είδηση
imhotep Δημοσιεύτηκε Νοέμβριος 23 , 2014 Δημοσιεύτηκε Νοέμβριος 23 , 2014 δεν έχουν πέσει αρκετά οι αξίες στο κέντρο και δεν έχει "ολοκληρωθεί" η α' φάση του πολιτικού σχεδιασμού όταν θα αλλάξουν χέρια τα ακίνητα, θα έρθουν και οι βιτρίνες 8 1
BAS Δημοσιεύτηκε Νοέμβριος 23 , 2014 Δημοσιεύτηκε Νοέμβριος 23 , 2014 Συμφωνώ με τον προλαλήσαντα , αλλά από την άλλη , Ευτυχώς που δεν γίνεται , γιατί θα πνιγόταν και άλλο η πόλη . Τέτοια έργα τα κάνεις μόνο όταν έχεις ολοκληρώσει τα ΜΜΜ και έχεις και κατοικίες μέσα στην πόλη , αλλιώς ο πεζόδρομος την νύχτα θα έχει θέμα και βέβαια έχεις και τις ανάλογες επιτυχίες σε θέματα δημόσιας τάξης και δεν αφήνεις τα πολεμικά όπλα να παίζουν μπάλλα όπου θέλουν . Υπάρχουν και κάτι παροιμίες σχετικές , που λένε για κάτι χωριάτες που μεγαλοπιάνονται , αλλά τώρα μου διαφεύγουν .
theagpar Δημοσιεύτηκε Νοέμβριος 23 , 2014 Δημοσιεύτηκε Νοέμβριος 23 , 2014 Πολυ καλα κανουν και το ακυρωνουν οι Ευρωπαίοι. Ετσι για τιμωρία. Δεκαετιες τωρα χαριζουν λεφτα για να γίνουμε κρατος, και εμεις τα κανουμε φραπέδες. Ασφαλως και ειναι διακοσμητικο ενα εργο που επρεπε να εχει γίνει πριν δεκαετιες. Εδω δεν υπαρχει ασφαλης δρόμος που ενώνει Θεσσαλονικη - Αθήνα, και θελουμε να δωσουν εκατομμύρια για ενα εργο που μονο την Αθηνα ωφελεί. 3 1
violator Δημοσιεύτηκε Νοέμβριος 23 , 2014 Δημοσιεύτηκε Νοέμβριος 23 , 2014 Λυπηρό, κρίμα. Πάντως τα μοναδικά "θέματα" που έχουν οι πεζόδρομοι στα κέντρα (Ερμού π.χ) είναι οτί δεν μπορείς να περπατήσεις απο την πολυκοσμία... Άσε που έχουν γεμίσει hipstero μπαράκια με κόσμο οι παράδρομοι της... Σόδομα και Γόμορρα... Να μείνει έτσι η Πανεπιστημίου να μπορώ και εγώ σαν άνθρωπος να παίρνω την πορσεδάρα μου να κατεβαίνω κολλαριστός Κολωνάκι να πίνω τον καφέ μου ρε παιδί μου... Που να ανεβαίνω σε ποδήλατο τώρα... Που να παίρνω μετρό και τραμ... Κρίμα ειλικρινά. 2
loser Δημοσιεύτηκε Νοέμβριος 23 , 2014 Δημοσιεύτηκε Νοέμβριος 23 , 2014 επεσε πολύ κλαμα στο μπομπολισταν , δεν πειραζει αν μας χαρισουν οι πολιτικοι και οι κουτόφραγκοι αλλα 150 εκατ ευρω δεν μας νοιαζει για το εργο . τελικα στην ευρωπη αρχιζουν και ξυπνάμε ότι η ελλαδα είναι βαρελι διχως πατο και ότι τα χρηματα που μας εδιναν εδώ και 40 χρονια εχουν γινει φουμαρα και μεταξωτες κορδελες προφανως και δεν θελουν να πετανε τα χρηματα τους σε υποσαχαριο αφρικανικο κρατος χωρις δομες χωρις ελενχο με δικαιοσύνη αλα καρτ χωρις παιδεια χωρις συστημα υγειας , χωρις φορολογικο συστημα σε ένα κρατος κανονικη μπανανιά , που βεβαίως τους ευνοει διοτι κανουν ότι θελουν , αλλα από την άλλη εχουν και υψηλο κοστος , τους στοιχιζουμε ακριβα με το κλεψιμο που γινεται δεν πετανε και τα χρηματα τους σε βιτρινες , και σε ένα λαο λωτοφάγων βεβαίως καλο θα ηταν να γινει το εργο εξαιτειας του πρασινου που θα προσθεσει στην αθηνα , αλλα υπαρχει και η υπολοιπη ελλαδα . 7
ikaros13 Δημοσιεύτηκε Νοέμβριος 23 , 2014 Δημοσιεύτηκε Νοέμβριος 23 , 2014 Καλύτερα ευτυχώς...άκου πεζοδρόμηση στην Πανεπηστημίου...χαζοί είναι?
AlexisPap Δημοσιεύτηκε Νοέμβριος 23 , 2014 Δημοσιεύτηκε Νοέμβριος 23 , 2014 (edited) Μάλιστα... Σοκ και δέος! Αναταράξεις! Αποκάλυψη! Απένταξη του έργου! Και ποιος θα αναλάβει την ευθύνη... ! Επιδείνωση! Σιγά καλέ, εκεί στον οργανισμό Λαμπράκη θα σπάσετε κάνα νύχι... Μας φλομώσατε με το λέγε λέγε, συναγωνισμό με τον όμιλο Κουρή κάνετε; Και για να έχουμε το καλό ερώτημα: Πότε εντάχθηκε το έργο ώστε να απενταχθεί; Ποτέ! Πότε πήρε όλες τις εγκρίσεις και τις άδειες ώστε να έχει αδειοδοτική πληρότητα για ένταξη; (εγώ πάντως στο Διαύγεια δεν είδα κάτι) Πότε φτιάχτηκαν μελέτες εφαρμογής με τεύχη δημοπράτησης και προϋπολογισμό ώστε να μπορεί να κάνει έστω αίτηση για ένταξη; Εν μέσω κρίσης το σύστημα ξεσάλωσε, σχεδιάζει έργα βιτρίνας για να κάνει φαγοπότι, και πουλάει και τσαμπουκά από πάνω επειδή οι Ευρωπαίοι δεν τρώνε κουτόχορτο σαν κι εμάς. Edited Νοέμβριος 23 , 2014 by AlexisPap 8
Giorgos1987 Δημοσιεύτηκε Νοέμβριος 23 , 2014 Δημοσιεύτηκε Νοέμβριος 23 , 2014 Πολυ καλα κανουν και το ακυρωνουν οι Ευρωπαίοι. Ετσι για τιμωρία. Δεκαετιες τωρα χαριζουν λεφτα για να γίνουμε κρατος, και εμεις τα κανουμε φραπέδες. Ασφαλως και ειναι διακοσμητικο ενα εργο που επρεπε να εχει γίνει πριν δεκαετιες. Εδω δεν υπαρχει ασφαλης δρόμος που ενώνει Θεσσαλονικη - Αθήνα, και θελουμε να δωσουν εκατομμύρια για ενα εργο που μονο την Αθηνα ωφελεί. Και ποιον περίμενες να ωφελήσει το έργο αφου θα γινόταν μέσα στην Αθήνα; Είναι αυτονόητο οτι θα ωφελούσε μόνο την Αθήνα. Δεν ξέρω την πορεία και τις διαδικασίες-διαπραγματεύσεις που προηγήθηκαν για να εγκριθούν κονδύλια από την Ε.Ε για αυτό το έργο. Εαν αρχικά μας είπαν το ΟΚ από την Ε.Ε και τώρα το παίρνουν πίσω τότε ναι εκεί με πειράζει, αν δεν μας είπαν τίποτα όμως και απλά εμείς το προσδοκούσαμε (οι πολιτικοί μας και οι δημοσιογράφοι) και καλά οτι θα γινόταν στάνταρ αυτό το έργο τότε κακό δικό μας γιατί λογαριάζαμε χωρίς τον ξενοδόχο.
geobrellas Δημοσιεύτηκε Νοέμβριος 24 , 2014 Δημοσιεύτηκε Νοέμβριος 24 , 2014 ΚΑΛΥΤΕΡΑ αλλη μια ιστορια που θα εκανε τη ζωη μας δυσκολη Οι μονοι που στεναχωριουνται οι γνωστοι ομιλοι της ρεμουλας 1
Recommended Posts
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο
Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!
Εγγραφή νέου λογαριασμούΣύνδεση
Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα