theofilosTZ Δημοσιεύτηκε Δεκέμβριος 14 , 2008 Δημοσιεύτηκε Δεκέμβριος 14 , 2008 Γεια σε όλους Είναι το πρώτο θέμα που βάζω στο forum και μου ευχομαι καλή αρχή...χεχεχε Είμαι νέος μηχανικός με μικρή εμπειρία και μου έτυχε μια μελέτη για δησωλήνιο....μέχρι στιγμής εχω κάνει μονο μονοσωλήνιο.. Είναι εύκολο να ανεβάσει κάποιος μια πλήρη μελέτη δησωλήνιου (σχέδια,δίκτυα,υπολογισμοί κτλ)??? Σας ευχαριστώ πολύ Παρατήρηση: Τα θέματα πρέπει να αναρτώνται στην σωστή θεματική κατηγορία ανεξάρτητα της επαγγελματικής σας ιδιότητας. Ένας Πολιτικός Μηχανικός πχ δεν δημοσιεύει ένα θέμα που αφορά "Αμοιβές-Οικονομικά Αδειών" στην ενότητα των "Πολιτικών Μηχανικών". Παρακαλώ διαβάστε τους Κανόνες Συμμετοχής του forum. Ευχαριστώ, Χάρης.
theofilosTZ Δημοσιεύτηκε Δεκέμβριος 16 , 2008 Συγγραφέας Δημοσιεύτηκε Δεκέμβριος 16 , 2008 κανένας ???
deathlok Δημοσιεύτηκε Δεκέμβριος 16 , 2008 Δημοσιεύτηκε Δεκέμβριος 16 , 2008 Σελλούντος θέρμανση (80 euro έχει αλλά έχει αυτό που ζητάς)
theofilosTZ Δημοσιεύτηκε Δεκέμβριος 17 , 2008 Συγγραφέας Δημοσιεύτηκε Δεκέμβριος 17 , 2008 καλέ μου φίλε αυτην την απάντηση την δίνω και εγώ στον εαυτό μου.... εγώ ζήτησα μία παλιά μελέτη δισωλήνιου έαν ειναι δυνατον με σχεδια, μετρήσεις κτλ το βιβλίο αυτο το έχω
deathlok Δημοσιεύτηκε Δεκέμβριος 17 , 2008 Δημοσιεύτηκε Δεκέμβριος 17 , 2008 το έχεις;...το έχεις διαβάσει; Στο δεύτερο τόμο έχει αυτό που ζητάς.
theofilosTZ Δημοσιεύτηκε Δεκέμβριος 17 , 2008 Συγγραφέας Δημοσιεύτηκε Δεκέμβριος 17 , 2008 το έχω και έχς διαβάσει μεγάλο μέρος τους διότι ειναι και "τέρατα" σαν βιβλία....μήπως μπορείς να μου πεις ακριβως σε ποιο σημείο είναι ,μήπως μου διαφεύγει και δεν μπορώ να το βρώ....ευχαριστώ
deathlok Δημοσιεύτηκε Δεκέμβριος 18 , 2008 Δημοσιεύτηκε Δεκέμβριος 18 , 2008 15.19 αλλά οι υπολογισμοί ενδέχεται να βρίσκονται και στον πρώτο τόμο.