sms Δημοσιεύτηκε Νοέμβριος 26 , 2014 Δημοσιεύτηκε Νοέμβριος 26 , 2014 Γειά σας συνάδελφοι, έχω μιά πολυεστερικη βάρκα 5 μέτρων με μηχανή εξωλέμβια. Αντιμετώπισα βραχυκύκλωμα, λειώσιμο καλωδίων, μη κάψιμο-κόψιμο ασφαλειών, αλλά καρβούνιασμα του πίνακα, με αποτέλεσμα να ταξιδεύω χωρίς κανένα φως, αντλία κλπ. Ευτυχώς δεν έβρξε, δεν με έφαγε κάποιο διερχόμενο σκάφος, κλπ, κλπ. Αποφάσισα να κάνω νέα ηλεκτρολογική εγκατάσταση στη βάρκα. Στα συνημμένα : "varka-skarifima HLM.jpg" πουθα το κατεβάσετε από εδώ : https://www.dropbox.com/s/e4j57nm6s3alawh/varka-skarifima%20HLM.jpg?dl=0 έχω το σκαρίφημα της εγκατάστασης που θέλω (κρίνετε με με επιείκια , τοπογράφος γαρ) και "ilektrika-varkas-01.xls" που θα το κατεβάσετε από εδώ: https://www.dropbox.com/s/70pxnpawu2lrbz4/ilektrika-varkas-01.xls?dl=0 μπορείτε να δείτε τους υπολογισμούς (πίνακες, τύποι, έλεγχοι κλπ) για τη δεδομένη-επιθυμητή εγκατάσταση. Θα σας παρακαλούσα να μπείτε στον κόπο (και σας ευχαριστώ για αυτό) και δείτε τα αρχεία να μου απαντήσετε στα παρακάτω ερωτήματα : 1. Ο τρόπος , οι πίνακες και οι τύποι υπολογισμού είναι σωστοί? 2. Αν όχι που και γιατί κάνω λάθος, ποιος ο σωστός τρόπος? 3. Μπορώ να κάνω κάτι, τι και πως, για να μειώσω τις διατομές καλωδίων? 4. Δεν γνωρίζω τι γίνεται σε περίπτωση βραχυκυκλώματος. Ποιοι οι τύποι και πως γίνεται ο υπολογισμός? Σας ευχαριστώ ευχαριστω και πάλι Γιαννης ilektrika-varkas-01.xls
sdim Δημοσιεύτηκε Νοέμβριος 27 , 2014 Δημοσιεύτηκε Νοέμβριος 27 , 2014 Τα ηλεκτρολογικά στα σκάφη είναι ειδική περίπτωση. Δεν έχω ασχοληθεί αλλά από φίλο που ασχολείται ξέρω πως θέλουν ειδικές προδιαγραφές. Αν στο σπίτι προσέχεις μια φορά την ηλεκτρολογική εγκατάσταση στο σκάφος την προσέχεις 10 φορές. Όπως είδες ρισκάρεις την ζωή σου αν πάθεις ζημιά στην μέση της θάλασσας. Θα σου πρότεινα να αναθέσεις την δουλειά σε ειδικό ο οποίος θα κάνει πρώτα αυτοψία. Όταν λέω ειδικό εννοώ κάποιον που να ασχολείται επαγγελματικά με αυτό, να έχει φορολογικά βιβλία, έδρα και σφραγίδα, όχι τους τύπους που δηλώνουν "ειδικοί" στην κάθε μαρίνα και αν τύχει κάτι εξαφανίζονται. Μήπως παλιότερα είχε βάλει κάποιος χέρι στην ηλεκτρική εγκατάσταση του σκάφους; Αν ναι, ενδεχομένως πέρασε επιπλέον καλώδια στα κανάλια χωρίς να υπολογίσει το ρεύμα και την επιπλέον θερμότητα που παράγεται, μπορεί και να άλλαξε τις ασφάλειες με μεγαλύτερες αντί να τοποθετήσει επιπλέον ασφάλειες για τις νέες γραμμές. Αν το σκάφος είναι σχετικά παλιό θεωρώ πολύ πιθανό να έχουν προστεθεί νέες γραμμές για "αναβαθμίσεις" (ψηφιακό βυθόμετρο, επιπλέον φώτα, κτλ).
sms Δημοσιεύτηκε Νοέμβριος 28 , 2014 Συγγραφέας Δημοσιεύτηκε Νοέμβριος 28 , 2014 Sdim σε ευχαριστώ για την απάντηση. Η βάρκα είναι 10 ετών, με ένα βυθόμετρο. Κάποιος είχε προσθαφαιρέσει στην βάρκα σίγουρα. Εδώ που είμαι (νησί), ρώτησα συναδέφους ΗΛΜ και μου είπαν ότι δεν ασχολούνται με το θέμα "ηλμ σκάφους". Οπότε προκειμένου να κινηθώ με "ειδικούς" άρχισα να διαβάζω προδιαγραφές (από ξένα κυρίως sites, και ξένους κανονισμούς) και κατάληξα στο excel . Επειδή ακριβώς όμως δεν είμαι ΗΛΜ (τελευταία ενασχόληση με ηλεκτρολογικά, στο Γυμνάσιο, Λύκειο πλέον) και πιθανόν, ίσως κάτι να μου ξέφυγε ζήτησα την γνώμη των μελών, μήπως κάποιος ασχολείται με το θέμα. Δεν έχω θέμα με την αμοιβή υπολογισμού των ΗΛ της βάρκας, την επίβλεψη κατασκευής εγκατάστασης θα την κάνω εγώ, την κατασκευή "ειδικός". Αρκεί ο υπολογισμός των ΗΛ να είναι αναλυτικός (περί φυσήματος γιαουρτιού ο λόγος). Ευχαριστώ και πάλι Γιάννης
ioannides_p Δημοσιεύτηκε Νοέμβριος 28 , 2014 Δημοσιεύτηκε Νοέμβριος 28 , 2014 Φιλε SMS σε ποιο νησι εισαι?
Recommended Posts
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο
Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!
Εγγραφή νέου λογαριασμούΣύνδεση
Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα