Engineer Δημοσιεύτηκε Δεκέμβριος 3 , 2014 Δημοσιεύτηκε Δεκέμβριος 3 , 2014 Φρένο στις εργασίες του ΜΕΤΡΟ και του Τραμ προειδοποιεί ότι θα βάλει ο Δήμος Πειραιά αν δεν ληφθούν υπόψη που υποδείξεις που έχουν γίνε ώστε να πάψει να επηρεάζεται η καθημερινότητα των Πειραιωτών που ζουν σε ένα εργοτάξιο. Αυτό επεσήμανε μιλώντας στη συνεδρίαση του Δημοτικού Συμβουλίου ο αντιπρόεδρος Βαγγέλης Μαρινάκης, θέτοντας το δάκτυλο επί τον τύπο των ήλων. Αναλυτικά η ομιλία του: « Κατά κοινή ομολογία αυτή τη στιγμή ολόκληρη η λειτουργία της πόλης και η καθημερινότητα των Πειραιωτών, επηρεάζεται καταλυτικά από τα έργα για την επέκταση του μετρό και του τραμ στον Πειραιά. Κι αν για το πρώτο μελλοντικά συμφωνούμε ότι θα μπορούσε να λύσει πολλά από τα κυκλοφοριακά προβλήματα που ταλανίζουν την πόλη εδώ και πολλά χρόνια, ουδείς δεν μπορεί να διαφωνήσει ότι ο τρόπος που στήθηκαν τα εργοτάξια, δημιουργούν δομικά προβλήματα στο κέντρο του Πειραιά. Από την μια, υπάρχουν εμφανείς αρνητικές συνέπειες αναφορικά με την εμπορική δραστηριότητα, και από την άλλη είναι ξεκάθαρο, πως επιβαρύνεται και σε επίπεδο αισθητικής ο αστικός ιστός. Επιπλέον, και αυτό είναι το σοβαρότερο, από την πρώτη στιγμή εντοπίσαμε σοβαρά ζητήματα ασφαλείας για τους πολίτες που κινούνται γύρω από τα εργοτάξια, και κατόπιν οδηγιών της νέας Δημοτικής Αρχής, προωθήθηκαν οι απαραίτητες βελτιωτικές κινήσεις. Ωστόσο, συναντούμε αρνήσεις. Αν εξακολουθήσει αυτό, να είστε βέβαιοι ότι θα προχωρήσουμε μόνοι μας. Δεν σταματούμε όμως εδώ. Η Δημοτική Αρχή, με την χορηγία της ΠΑΕ Ολυμπιακός, αναλαμβάνει άμεσα σειρά πρωτοβουλιών για τον εξωραϊσμό της εικόνας των εργοταξίων, αφού δεν είναι δυνατόν, το κέντρο της πόλης να παρουσιάζει αυτή την εικόνα, που είναι απαράδεκτη, τόσο για τους δημότες, όσο και για τους επισκέπτες της. Ταυτόχρονα, μελετούμε αντίστοιχες ενέργειες για την διευκόλυνση της καθημερινότητας των δημοτών. Κυρίως, στεκόμαστε στο κομμάτι της επανεξέτασης των όρων λειτουργίας των εργοταξίων και της κατάληψης οδοστρωμάτων και πεζοδρομίων. Είμαστε αποφασισμένοι να παρακάμψουμε πάση θυσία τα όποια εμπόδια, ακόμη και να συγκρουστούμε αν χρειαστεί. Δεν θα ανεχθούμε να παρουσιάζει η πόλη τέτοια εικόνα κατά την περίοδο των Γιορτών, ούτε θα αφήσουμε εκτεθειμένους τους πολίτες στην σκόνη, την βρωμιά και πιθανές πλημμύρες. Αν η προηγούμενη Δημοτική Αρχή ονειρευόταν την πόλη σαν έναν μεγάλο καταυλισμό και είχε συνηθίζει ηθελημένα ή μη να σκύβει το κεφάλι, εμείς δεν είμαστε διατεθειμένοι να το επιτρέψουμε. Παραδώσαμε εμείς μελέτη για την βελτίωση των εξωτερικών όψεων των εργοταξίων, ώστε να πάψουν να θυμίζουν τσαντίρι και περιμένουμε ανταπόκριση. Δεν ανεχόμαστε να αγνοείται η Δημοτική Αρχή από κανέναν και για κανένα λόγο. Αντίστοιχη είναι η αποφασιστικότητα μας και για το τραμ, το οποίο δημιουργεί σοβαρά κυκλοφοριακά προβλήματα και ειδικά στα σημεία εισόδου της πόλης από την περιοχή του Νέου Φαλήρου, όπου ειδικά τις πρώτες πρωινές ώρες είναι απροσπέλαστα. Το ίδιο βέβαια ισχύει και στο κέντρο της πόλης, όπου πέραν της κυκλοφοριακής συμφόρησης, επιβαρύνεται ακόμη περισσότερο το πρόβλημα της στάθμευσης. Κατανοούμε απόλυτα τους πολίτες, τους ακούμε και συμμεριζόμαστε τους προβληματισμούς τους. Άλλωστε, από την προεκλογική κιόλας περίοδο, τόσο ο συνδυασμός, όσο και εγώ προσωπικά, είχαμε εκφράσει σοβαρούς ενδοιασμούς, όχι μόνο για την ορθότητα της απόφασης της προηγούμενης Δημοτικής Αρχής να δεχθεί την επέκταση του τραμ στο κέντρο του αστικού ιστού της πόλης μας, αλλά και για την λογική της σύμβασης με την ΑΤΤΙΚΟ ΜΕΤΡΟ., από την οποία δεν προκύπτει σχεδόν κανένα αντισταθμιστικό όφελος, κάτι που αν μη τι άλλο είναι από περίεργο έως σκανδαλώδες αν αναλογιστεί κανείς τα ισχύοντα σε αντίστοιχες περιπτώσεις. Το Περιστέρι δεν είναι μακριά. Αν θέλετε πηγαίνετε να δείτε πώς φτιάχτηκε ένας ολόκληρος Δήμος μέσω της συμφωνίας για το ΜΕΤΡΟ. Εδώ δεν έγινε τίποτα απ' αυτά. Για το γεγονός, αυτό, υπάρχουν αναμφισβήτητες ευθύνες της προηγούμενης Δημοτικής Αρχής και προσωπικά του πρώην Δημάρχου, που επέδειξε ανεξήγητη ανοχή και ατολμία στο συγκεκριμένο μέτωπο. Εξάλλου, δεν είναι δυνατόν, ο Δήμος του μεγαλύτερου λιμανιού της χώρας, να μην μπορεί να επιβάλλει τις απόψεις του για ένα τόσο σημαντικό έργο, που ουσιαστικά θα καθορίσει την μελλοντική εικόνα του Πειραιά. Αρκεί να σας πως ότι επρόκειτο για μία σύμβαση όπου βασιλεύει η απόλυτη προχειρότητα. Επίσης είναι τουλάχιστον ανεξήγητο, το γεγονός ότι δεν έχει παραδοθεί στον Δήμο μία ολοκληρωμένη και συνολική κυκλοφοριακή μελέτη για την εικόνα που θα προκύψει μετά το πέρας των εργασιών. Η μελέτη που έχει περιέλθει στα χέρια της παρούσας Δημοτικής Αρχής, όχι μόνο δεν δίνει αξιόπιστα στοιχεία για την εικόνα της πόλης μεταξύ της πρώτης και της δεύτερης φάσης των εργασιών, αλλά δεν λαμβάνει υπόψιν ούτε τους σταθμούς επιβίβασης και αποβίβασης του ΟΑΣΑ και του ΗΛΠΑΠ. Εμείς δεσμευόμαστε πως δεν πρόκειται να μείνουμε με σταυρωμένα τα χέρια, ούτε να μιμηθούμε την ανευθυνότητα κάποιων άλλων και να δρούμε εις βάρος της αναπτυξιακής προοπτικής της πόλης και της εύρυθμης λειτουργίας της. Βρισκόμαστε ήδη σε συζητήσεις με την κοινοπραξία για την προώθηση διορθωτικών κινήσεων που θα αποσυμφορήσεων την πόλη, πάντα με βάση και τις προτάσεις των κοινωνικών φορέων, ενώ αναζητούμε και βελτιωτικές παρεμβάσεις στο κομμάτι του συμφώνου συνεργασίας προς το συμφέρον του Πειραιά, τις οποίες και διαπραγματευόμαστε και είμαστε αποφασισμένοι να φθάσουμε ως το τέλος. Αν οι υπεύθυνοι της κοινοπραξίας δεν παρουσιάσουν άμεσα μια ολοκληρωμένη μελέτη όπως υποχρεούνται, να είστε σίγουροι πως θα το κάνουμε εμείς, με το οποιοδήποτε κόστος. Σε όλα τα παραπάνω προστίθενται και οι μονοδορμήσεις, που επίσης δημιούργησε ουκ ολίγες στρεβλώσεις, μια και επίσης επρόκειτο για μια μη ολοκληρωμένη μελέτη. Είναι χαρακτηριστικό, πως δεν δόθηκε λύση σε κανένα από τα πάγια προβλήματα που αντιμετωπίζει διαχρονικά η πόλη, όπως η συμφόρηση γύρω από το λιμάνι ή η διευκόλυνση της πρόσβασης προς την θάλασσα και ιδίως στην Πειραϊκή, όπου πολίτες και καταστηματάρχες έχουν δικαιολογημένα παράπονα., εξαιτίας των προβλημάτων που προέκυψαν. Μέσα σε μια στιγμή είδαν να ανατρέπεται η καθημερινότητά τους, χωρίς μάλιστα να υπάρχουν αξιόπιστες εναλλακτικές λύσεις. Αντίθετα δημιουργήθηκαν προβλήματα σε όλα τα επίπεδα και φυσικά και στο εμπορικό κέντρο της πόλης. Μέσα στις άμεσες προτεραιότητές μας, είναι η διευκόλυνση της απευθείας εισόδου των επισκεπτών της πόλης στην Πειραϊκή και η διευκόλυνση της διέλευσής τους σ' αυτή. Αυτό θέλουν κάτοικοι και καταστηματάρχες. Εμείς θα επανεξετάσουμε και αυτό το ζήτημα προκειμένου να εξασφαλίσουμε τις καλύτερες δυνατές λύσεις, και πάλι σε απόλυτη συνεργασία με τους φορείς της πόλης μας, η γνώμη των οποίων για άγνωστους λόγους αγνοήθηκε επιδεικτικά από τους αρμόδιους και από τον πρώην δήμαρχο, που διαφήμιζε κιόλας αυτές τις πρόχειρες κυκλοφοριακές παρεμβάσεις. Και για τον τρόπο που ενήργησε ο πρώην δήμαρχος, δεν υπάρχει καμία απολύτως δικαιολογία. Να είστε σίγουροι, πως θα κάνουμε ό,τι χρειαστεί. Και να ξέρετε, πως δεν θα διστάζαμε ακόμη και να βάλουμε φρένο , τόσο στο έργο της διέλευσης του τραμ, όσο και το μετρό για να επιβάλλουμε τις απαραίτητες για την ομαλή λειτουργία της πόλης, παρεμβάσεις. Όσο χρόνο κι αν μας πάρει και με οποιοδήποτε νόμιμο μέσο.Εμείς εδώ δεν δεχόμαστε κανένα είδους παιχνίδι στις πλάτες των Πειραιωτών που μας εμπιστεύθηκαν, και φυσικά δεν πρόκειται να υποθηκεύσουμε κατά κανένα τρόπο το μέλλον της πόλης. Πηγή: Β.Μαρινάκης: Προειδοποιεί για αναστολή εργασιών για ΜΕΤΡΟ και Τραμ στον Πειραιά | newmoney.gr http://www.newmoney....a#ixzz3KqkeLdTu Click here to view the είδηση
st2 Δημοσιεύτηκε Δεκέμβριος 3 , 2014 Δημοσιεύτηκε Δεκέμβριος 3 , 2014 κρατος εν κρατειόλες οι άλλες περιοχές προσαρμοστηκαν αλλα ο Πειραίας δεν μπορεί στην Θεσσαλονίκη δηλαδή τι έπρεπε να έχει γίνει; και πες ότι έγινε η αναστολή των εργασίων ποιος θα ζημειωθεί; το καλύτερο θα ήταν να πει το Αττικο Μετρο: τέλος το έργο προς Πειραια το κλείνουμε μόνοι μας και παμε να ξεκινησουμε την νέα γραμμη 4 και όταν τελειώσουμε την 4 ξαναερχόμαστε 1
ikaros13 Δημοσιεύτηκε Δεκέμβριος 3 , 2014 Δημοσιεύτηκε Δεκέμβριος 3 , 2014 Θα πέφτουν οι γαύροι στις τρύπες φαίνεται εκεί στον Περαία μεριά...
Faethon11 Δημοσιεύτηκε Δεκέμβριος 3 , 2014 Δημοσιεύτηκε Δεκέμβριος 3 , 2014 (edited) Μπέος Νο2 Edited Δεκέμβριος 3 , 2014 by Faethon11
azisi Δημοσιεύτηκε Δεκέμβριος 3 , 2014 Δημοσιεύτηκε Δεκέμβριος 3 , 2014 Τα μεγάλα προβλήματα τα δημιουργεί το έργο του τραμ κυρίως, όχι του μετρό. Και είναι δύο φορές πιο εκνευριστικά, διότι πρόκειται για άχρηστο έργο. Καλύτερα να τα έδιναν για να επεκτείνουν το μετρό με 1-2 στάσεις ακόμα προς το Πασαλιμάνι, Χατζηκυριάκειο, Πειραική παρά αυτό. 1 1
georgios_m Δημοσιεύτηκε Δεκέμβριος 4 , 2014 Δημοσιεύτηκε Δεκέμβριος 4 , 2014 Καλά, το τράμ μόνο κατά μήκος της παραλίας θα 'πρεπε να υπάρχει, σαν τουριστική ατραξιόν. Το κομμάτι παραλία - κέντρο θα μπορούσε να καλυφθεί πολύ πιο αποτελεσματικά με τα γνωστά τρόλεϊ. Η όλη χάραξη του δικτύου είναι δαιδαλώδης και με πολλούς κύκλους. Διαφωνώ και με αυτή τη νέα γραμμή προς πειραιά. Αυτή θα έπρεπε να καταλήγει στο κερατσίνι και μελλοντικά στο πέραμα. Το λιμάνι του πειραιά συνδέεται ήδη με τον ηλεκτρικό και τον προαστιακό. Αρκούσε μια καλή αναβάθμιση με πιθανή υπογειοποίηση και ενδεχομένως ο ηλεκτρικός αντί για κηφισιά να συνέχιζε από το μοναστηράκι προς αεροδρόμιο και η γραμμή από κηφισιά να συνέχιζε προς πειραιά από την "αττική" ακολουθώντας τη χάραξη του προαστιακού. 1
Evan Δημοσιεύτηκε Δεκέμβριος 5 , 2014 Δημοσιεύτηκε Δεκέμβριος 5 , 2014 Για τον σπαθα τι εχει να πει; Στάλθηκε από το GT-S5839i μου χρησιμοποιώντας Tapatalk 2 1
Recommended Posts
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο
Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!
Εγγραφή νέου λογαριασμούΣύνδεση
Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα