Μετάβαση στο περιεχόμενο

Recommended Posts

Δημοσιεύτηκε

Σε ρυθμούς προετοιμασίας για δημοπράτηση μπαίνουν οριστικά τα έργα ηλεκτροκίνησης σε όλο το τμήμα του Θεσσαλικού Σιδηρόδρομου. Τα ευχάριστα νέα έρχονται από την ΕΡΓΟΣΕ καθώς τα δύο μεγάλα σιδηροδρομικά έργα για την περιοχή είναι σε τροχιά υλοποίησης.

 

Όπως μαθαίνει το ypodomes.com τα έργα ηλεκτροκίνησης στα τμήματα Λάρισα-Βόλος και Παλαιοφάρσαλος-Καλαμπάκα εντάσσονται στο ΠΕΠ Θεσσαλίας της νέας περιόδου και αναμένεται να δημοπρατηθούν εντός του 2015! Το σπουδαίο αυτό νέο επιβεβαιώνει την «σιδηροδρομική στροφή» που αποφάσισε να κάνει επιτέλους η χώρα και να αναπτύξει όχι μόνο το βασικό άξονα της χώρας, γνωστό ως ΠΑΘΕΠ αλλά και άλλα «υποσχόμενα» τμήματα.

 

Σε πρώτη φάση θα δούμε να δημοπρατείται το έργο ηλεκτροκίνησης του τμήματος Λάρισα-Βόλος μήκους 61,5 χιλιομετρων. Αυτή την εποχή είναι σε εξέλιξη η εργολαβία της Α` φάσης (από τον ΟΣΕ) και αναμένεται να ολοκληρωθεί στο τέλος του 2015. Τη σκυτάλη θα αναλάβει η εργολαβία της ΕΡΓΟΣΕ που είναι ώριμο μελετητικά και αναμένεται να ολοκληρωθεί σε περίπου 24 μήνες . Έχει εγκεκριμένους περιβαλλοντικούς όρους και το κόστος του έργου είναι 34εκ.ευρώ.

 

ΠΑΛΑΙΟΦΑΡΣΑΛΟΣ-ΚΑΛΑΜΠΑΚΑ

Εδώ έρχεται η εργολαβία να ολοκληρώσει τα έργα εκσυγχρονισμού που ολοκληρώθηκαν προ δεκαετίας. Στο τμήμα αυτό μήκους 80χλμ θα γίνει εγκατάσταση ηλεκτροκίνησης, τηλεδιοίκησης και σηματοδότησης.

 

Η δημοπράτηση είναι ώριμη και πιθανότατα εντός του 2015 να το δούμε να «βγαίνει» στον αέρα. Στόχος είναι μέχρι τα τέλη του 2017 να έχουν ολοκληρωθεί τα έργα και το ηλεκτροκίνητο τρένο να μπορεί να φτάνει μέχρι την εντυπωσιακή περιοχή των Μετεώρων.

 

Όταν ολοκληρωθούν τα έργα η διαδρομή Τρίκαλα-Αθήνα θα γίνεται σε λιγότερο από 3 ώρες ενώ η εξοικονόμηση για την ΤΡΑΙΝΟΣΕ θα είναι πολύ μεγάλη. Η σχέση των ηλεκτροκίνητων τρένων σε σχέση με τα πετρελαιοκίνητα είναι στο 1/10 πράγμα που εξηγεί γιατί τα έργα ηλεκτροκίνησης θεωρούνται πλέον επιτακτικά και στη χώρα μας.

 

Η ηλεκτροκίνηση στην υπόλοιπη Ευρώπη θεωρείται δεδομένη εδώ και δεκαετίες και η Ελλάδα ήταν από τις ελάχιστες χώρες (αν όχι η μοναδική) που επέλεξε να παραμείνει με δίκτυο που διασχιζόταν μόνο από ρυπογόνα, ακριβά πετρελαιοκίνητα τρένα.

 

Πηγή: http://www.ypodomes....λία-από-το-2017

 

Click here to view the είδηση

Δημοσιεύτηκε

Μετά από 140 χρόνια , ξανακαλύπτουμε το μέσο . Αλλά χρειάζεται αλλαγή νοοτροπίας στις τοπικές κοινωνίες και λογική συνεργασίας με τα τοπικά ΚΤΕΛ . 

  • Upvote 1
Δημοσιεύτηκε

Μετά από 140 χρόνια , ξαναανακαλύπτουμε το μέσο . Αλλά χρειάζεται αλλαγή νοοτροπίας στις τοπικές κοινωνίες και λογική συνεργασίας με τα τοπικά ΚΤΕΛ . 

το +1 ως ΦΣ (χωρις αρχικό Σ) στόβαλα αλλά να κάνω και τις διορθώσεις

συνεργασίας ή σωστότερα συντονισμού γιατί κακώς εννοούμενη "συνεργασία" υπάρχει χρόοοονια επιλέγοντας μη ανταγωνιστικά δρομολόγια (βλ. την "πόστα" Αθήνας-Χαλκίδας που θέλει κοντά μιάμιση ώρα αντί σαράντα λεπτών που μπορεί)

Δημοσιεύτηκε (edited)

Και μου το έβγαλε το κόκκινο , αλλά ήμουν βιαστικός . Η Αθήνα - Χαλκίδα είναι προαστιακός και δεν θα κάνει πολύ λιγότερο όταν τελειώσει η ηλεκτροκίνηση αφού έχει 20 σταθμούς ενδιάμεσα .

 

Αλλά και η γραμμή Αθήνα-Οινόη θέλει βελτίωση , αφού και τα υπεραστικά την κάνουν σε 45 λεπτά .

Edited by BAS

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο

Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!

Εγγραφή νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.