Μετάβαση στο περιεχόμενο

Recommended Posts

Δημοσιεύτηκε (edited)

Η αληθεια ειναι οτι το να ακους το κινητηρα θελει εμπειρια αλλα ειναι η καλυτερη μέθοδος . Η αμπερομετρηση επισης ( εναλλαγή μολις αρχισει ελαχιστα η ενταση να πεφτει αλλα οι στροφες να ειναι ψηλα) ειναι εξισου καλη.

 

Edited by Mitsos Ribopaido
Δημοσιεύτηκε

Σας ευχαριστώ πολύ για τις απαντήσεις σάς!! Επίσης ήθελα να ρωτήσω. Έχει κάποιος υλικό για το πώς ασφαλίζουμε σωστά έναν κινητήρα; Είτε μονοφασικό είτε τριφασικό(επιλογή θερμικού η θερμομαγνητικου, πότε βάζουμε το ένα και πότε το άλλο και πως τα  επιλέγουμε;) Πχ βάση ρεύματος του κινητήρα; Οι ερωτήσεις μου μπορεί να φαίνονται ίσως και χαζές σε κάποιους αλλά αν δεν γίνονται και αυτές μένουν πάντα απορίες.

Δημοσιεύτηκε

Από τα manual δύο εκ των σοβαρότερων εταιρειών ως προς τους υποβρύχιους κινητήρες, όσον αφορά τους χρόνους εκκίνησης ενός κινητήρα . Εδώ ο ένας  (Σελ. 166 / Παρ. 5.2.3. - Σελ. 170 / Παρ. 5.6.8. , στα Ελληνικά) και εδώ ο άλλος (Σελ.14 / Παρ 6.5). 

Ταπεινή μου γνώμη , καλό είναι πλέον να χρησιμοποιείτε ομαλούς εκκινητές ή ρυθμιστές στροφών (εφόσον υπάρχουν απαιτήσεις ρύθμισης) . Ειδικά για τους ομαλούς εκκινητές να χρησιμοποιείτε αυτούς που κάνουν έλεγχο και στις τρείς φάσεις , διότι παρέχουν στον κινητήρα πολλές προστασίες σε σχέση με ένα συμβατικό αστεροτριγωνικό σύστημα.

  • Upvote 1

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο

Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!

Εγγραφή νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.