Mitsos Ribopaido Δημοσιεύτηκε Μάιος 30 , 2020 Δημοσιεύτηκε Μάιος 30 , 2020 (edited) Η αληθεια ειναι οτι το να ακους το κινητηρα θελει εμπειρια αλλα ειναι η καλυτερη μέθοδος . Η αμπερομετρηση επισης ( εναλλαγή μολις αρχισει ελαχιστα η ενταση να πεφτει αλλα οι στροφες να ειναι ψηλα) ειναι εξισου καλη. Edited Μάιος 30 , 2020 by Mitsos Ribopaido
Georgemech Δημοσιεύτηκε Μάιος 30 , 2020 Δημοσιεύτηκε Μάιος 30 , 2020 Σας ευχαριστώ πολύ για τις απαντήσεις σάς!! Επίσης ήθελα να ρωτήσω. Έχει κάποιος υλικό για το πώς ασφαλίζουμε σωστά έναν κινητήρα; Είτε μονοφασικό είτε τριφασικό(επιλογή θερμικού η θερμομαγνητικου, πότε βάζουμε το ένα και πότε το άλλο και πως τα επιλέγουμε;) Πχ βάση ρεύματος του κινητήρα; Οι ερωτήσεις μου μπορεί να φαίνονται ίσως και χαζές σε κάποιους αλλά αν δεν γίνονται και αυτές μένουν πάντα απορίες.
el greco Δημοσιεύτηκε Μάιος 30 , 2020 Δημοσιεύτηκε Μάιος 30 , 2020 https://oaedhlectrologoi.blogspot.com/2016/11/blog-post_72.html
Stavros Perakis Δημοσιεύτηκε Ιούνιος 2 , 2020 Δημοσιεύτηκε Ιούνιος 2 , 2020 Από τα manual δύο εκ των σοβαρότερων εταιρειών ως προς τους υποβρύχιους κινητήρες, όσον αφορά τους χρόνους εκκίνησης ενός κινητήρα . Εδώ ο ένας (Σελ. 166 / Παρ. 5.2.3. - Σελ. 170 / Παρ. 5.6.8. , στα Ελληνικά) και εδώ ο άλλος (Σελ.14 / Παρ 6.5). Ταπεινή μου γνώμη , καλό είναι πλέον να χρησιμοποιείτε ομαλούς εκκινητές ή ρυθμιστές στροφών (εφόσον υπάρχουν απαιτήσεις ρύθμισης) . Ειδικά για τους ομαλούς εκκινητές να χρησιμοποιείτε αυτούς που κάνουν έλεγχο και στις τρείς φάσεις , διότι παρέχουν στον κινητήρα πολλές προστασίες σε σχέση με ένα συμβατικό αστεροτριγωνικό σύστημα. 1
Recommended Posts
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο
Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!
Εγγραφή νέου λογαριασμούΣύνδεση
Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα