ΝΙΚΟΣΤΡΙ Δημοσιεύτηκε December 8, 2014 at 06:24 μμ Δημοσιεύτηκε December 8, 2014 at 06:24 μμ Πολλές φορές αναρωτιέμαι ποιος πρέπει να είναι ο σωστός χρόνος εναλλαγής σε αντλίες επιφανείας , υποβρύχιες, ταινιοδρομους, σπαστήρες, ανεμιστήρες, κλπ τελικά ποιος πρέπει να είναι ο σωστός χρόνος , από τι εξαρτάτε ;
miltos Δημοσιεύτηκε December 8, 2014 at 07:23 μμ Δημοσιεύτηκε December 8, 2014 at 07:23 μμ Ο χρόνος πρέπει να είναι αρκετός ώστε να ανεβάσει στροφές ο κινητήρας, αλλά χωρίς να σταθεροποιηθεί αρκετή ώρα (σε rpm) πριν γυρίσει σε τρίγωνο. Όταν ο κινητήρας λειτουργεί χωρίς μεγάλο φορτίο μπορεί να σταθεροποιεί τις στροφές του με αστέρα για κάποιο χρόνο (εξαρτάται από την αδράνεια), ώστε όταν δουλεύει υπό φορτίο να προλάβει να πιάσει (τις σχεδόν ονομαστικές) στροφές πριν γυρίσει σε τρίγωνο.
ΝΙΚΟΣΤΡΙ Δημοσιεύτηκε December 11, 2014 at 05:44 πμ Συγγραφέας Δημοσιεύτηκε December 11, 2014 at 05:44 πμ είπες τη σωστή λέξη , χρόνος αδράνειας, αυτόν λοιπόν το χρόνο, πως μπορούμε να τον υπολογίσουμε ; κοιτάζοντας το αμπερόμετρο πχ ; με την βοήθεια αναλυτή ενέργειας ; γνωρίζουμε ότι ο κινητήρας δεν πρέπει να κρατηθεί στον αστέρα -ο κινητήρας υποφέρει πάνω στο ονομαστικό του φορτίο-
miltos Δημοσιεύτηκε December 11, 2014 at 07:33 πμ Δημοσιεύτηκε December 11, 2014 at 07:33 πμ Μπορείς να το καταλάβεις με διάφορους τρόπους. Ένας είναι το αμπερόμετρο που αναφέρεις. Μπορείς επίσης να ακούσεις τον κινητήρα (βοηθά στις αντλίες επειδή η εναλλαγή είναι γρήγορη και δε βολεύει τόσο να κοιτάς όργανα), να δεις ένα μανόμετρο (πχ στην υποβρύχια αντλία) κλπ
Κροκος Γιαννης Δημοσιεύτηκε March 19, 2015 at 05:58 μμ Δημοσιεύτηκε March 19, 2015 at 05:58 μμ On 8/12/2014 at 6:24 ΜΜ, ΝΙΚΟΣΤΡΙ said: Πολλές φορές αναρωτιέμαι ποιος πρέπει να είναι ο σωστός χρόνος εναλλαγής σε αντλίες επιφανείας , υποβρύχιες, ταινιοδρομους, σπαστήρες, ανεμιστήρες, κλπ τελικά ποιος πρέπει να είναι ο σωστός χρόνος , από τι εξαρτάτε ; 4+2√ισχής σε Kw. π.χ έστω ότι κινητήρας 9 Kw. τότε χρόνος ενναλαγής 4+2√9 = 4+(2.3) = 4+6 = 10 sec.
miltos Δημοσιεύτηκε March 19, 2015 at 06:33 μμ Δημοσιεύτηκε March 19, 2015 at 06:33 μμ (edited) Καλώς ήρθες στο φόρουμ. Η σχέση που προτείνεις δε λαμβάνει υπόψην τη ροπή αδράνειας του φορτίου και δίνει πολύ υψηλούς χρόνους για εφαρμογές αντλιών τουλάχιστον. Edited March 19, 2015 at 06:35 μμ by miltos
Κροκος Γιαννης Δημοσιεύτηκε March 24, 2015 at 09:40 πμ Δημοσιεύτηκε March 24, 2015 at 09:40 πμ (edited) καλώς σας βρήκα. το τύπο αυτό μας τον είχαν διδάξει στο ΤΕΙ. Βαδίζω πάντα σύμφωνα με αυτόν και μέχρι τώρα δεν έχω κανένα θέμα. Edited May 22, 2019 at 11:37 πμ by miltos
iliasrules Δημοσιεύτηκε May 21, 2019 at 10:26 πμ Δημοσιεύτηκε May 21, 2019 at 10:26 πμ (edited) On 19/3/2015 at 5:58 ΜΜ, Κροκος Γιαννης said: 4+2√ισχής σε Kw. π.χ έστω ότι κινητήρας 9 Kw. τότε χρόνος ενναλαγής 4+2√9 = 4+(2.3) = 4+6 = 10 sec. Expand To 4 στον τύπο τι είναι και σε τι απευθύνεται; Πόλοι του Κινητήρα; Edited May 21, 2019 at 05:00 μμ by Pavlos33
Georgemech Δημοσιεύτηκε May 29, 2020 at 11:51 μμ Δημοσιεύτηκε May 29, 2020 at 11:51 μμ Πέρα από το να ακούσεις τον κινητήρα ποιος άλλος τρόπος μπορεί να είναι ο σωστός; Με αμπερομετρηση γνωρίζω. Όταν πιάσει το ονομαστικό ρεύμα του εκάστοτε κινητήρα; Συγχωρέστε με αν κάνω λάθος αλλά η κίνηση είναι το αδύνατο μου σημείο και πραγματικά έχω πολύ όρεξη να κατανοήσω αρκετά από αυτήν!
el greco Δημοσιεύτηκε May 30, 2020 at 03:52 πμ Δημοσιεύτηκε May 30, 2020 at 03:52 πμ κοιτα στη σελιδα 50 https://www.electricallab.gr/e-yliko/2015-12-05-17-42-57-1/48-00001-copyright/file
Recommended Posts
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο
Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!
Εγγραφή νέου λογαριασμούΣύνδεση
Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα