stayros Δημοσιεύτηκε Δεκέμβριος 11 , 2014 Δημοσιεύτηκε Δεκέμβριος 11 , 2014 (edited) Είμαι σίγουρος sdim πως αυτήν την δικαιολογία θα την χρησιμοποίησαν και όταν έγινε η αξιολόγηση της ΑΔΙΠ και φυσικά δεν έπεισε, εξού και το poor academic practise. Ας μην κρυβόμαστε πίσω από το δάχτυλο μας λοιπόν. ΥΓ Κατανοοώ τις αρνητικές. Η ΑΔΙΠ πονάει με αυτά που γράφει οπότε κάπου πρέπει να ξεσπάσετε. Να ζητήσετε στον admin του hqaa.gr να βάλει φήμη στις εκθέσεις να ρίχνετε όσες αρνητικές θέλει η ψυχή σας... Edited Δεκέμβριος 11 , 2014 by stayros 1
tsak1 Δημοσιεύτηκε Δεκέμβριος 11 , 2014 Δημοσιεύτηκε Δεκέμβριος 11 , 2014 Οταν αναγορεύουμε σε τιμητές, άσχετους με την πραγματικότητα αυτά παθαίνουμε. Τα αξιότιμα, φαντάζομαι, μέλη της επιτροπής που έγραψαν τα παραπάνω, κατάφεραν μέσα σε τρεις προτάσεις να αποδείξουν πόσο αξιόπιστη είναι η αναφορά τους. Στο μόνο που θα μπορούσα να συμφωνήσω είναι ότι ο βαθμός της διπλωματικής συμμετέχει σε μεγάλο ποσοστό στη διαμόρφωση του γενικού βαθμού του διπλώματος. Κατά τ' άλλα τι μας λένε οι σοφοί μας; Συνιστούν λέει, η βαθμολόγηση των διπλωματικών να είναι σε συμφωνία με την ποιότητα των διπλωματικών. Δηλαδή; Εξέτασαν όλες τις διπλωματικές ή ικανό δείγμα τους και απέδειξαν ότι οι βαθμοί τους ήταν αναντίστοιχοι με την ποιότητά τους; Δεν το νομίζω. Αν κρίνω από τα υπόλοιπα που λένε μάλλον το συμπέρασμα ήταν του τύπου "ράβδος εν γωνία, άρα βρέχει". Αφού σχεδόν όλες οι διπλωματικές βαθμολογήθηκαν με 10 (πράγμα που είναι αδύνατο στα σοβαρά ιδρύματα που εμείς υπηρετούμε), άρα η βαθμολόγηση είναι μαϊμού. Και το πάνε ακόμη παραπέρα. Αφού οι φοιτητές γνωρίζουν ότι όπως και να έχει, 10 θα πάρουν, δεν προσπαθούν και πολύ και η διπλωματική που υποβάλλουν είναι για τα μπάζα. Είναι γεγονός ότι οι σχολές μας έχουν πολλά που πρέπει να διορθωθούν. Ας τα διορθώσουμε λοιπόν και ας αφήσουμε τις αμερικανιές. Οποιοι δε, ενδιαφέρονται πραγματικά για την αναβάθμιση των σχολών, ας ασχοληθούν με ουσιαστικές προτάσεις για πραγματικές λύσεις και ας σταματήσουν να ψάχνουν επιχειρήματα σε εκθέσεις ιδεών. 1
nvel Δημοσιεύτηκε Δεκέμβριος 11 , 2014 Δημοσιεύτηκε Δεκέμβριος 11 , 2014 Στην Πάτρα είχαμε 10 διδακτικά εξάμηνα. άρα σύμφωνα με την λογική σου, αν υπάρχουν συνάδερφοι σου με λιγότερα εξάμηνα σπουδών από τα δικά σου θα πρέπει να έχουν και λιγότερα δικαιώματα από εσένα, έτσι δεν είναι;
stayros Δημοσιεύτηκε Δεκέμβριος 11 , 2014 Δημοσιεύτηκε Δεκέμβριος 11 , 2014 Μια χαρά είναι η επιτροπή και ακόμα καλύτερα που είναι άσχετοι με την ελληνική πραγματικότητα. Τι θέλουμε, η ΑΔΙΠ να είναι από Έλληνες καθηγητάδες; Πάλι να ευλογάνε τα γένια τους; Ή να κάνουν κομματική πολιτική μέσω των εκθέσεων; Φυσικά και είναι poor academic practise, ξεφτίλα θα έλεγα εγώ, να παίρνουν όλες οι πτυχιακές/διπλωματικές 10, τα ίδια έλεγαν και για το ΕΜΠ. Αντί να ευχαριστούμε λοιπόν που είναι ανεξάρτητοι και μας ανοίγουν τα μάτια, τους λέμε άσχετους. Αν θέλουμε κάποια στιγμή τα Ελληνικά ΑΕΙ να γίνουν σαν της Ευρώπης τότε μόνο από τους "άσχετους με την ελληνική πραγματικότητα" μπορούμε να ελπίζουμε. 1
zac Δημοσιεύτηκε Δεκέμβριος 12 , 2014 Δημοσιεύτηκε Δεκέμβριος 12 , 2014 Το καλύτερο είναι να μειωθούν οι σπουδές των πολυτεχνείων στην Ελλάδα. Δεν μπορεί να κρατάνε 5 χρόνια με το μέσο όρο να τελειώνει στα 6 ή 7 χρόνια. Πρέπει όλες οι σπουδές να γίνουν 4 χρόνια. Και έτσι θα γίνει πλήρης εξίσωση. Για τους παλιούς τι να πω, έτσι είναι αυτά. Η ζωή αλλάζει. 1
Didonis Δημοσιεύτηκε Δεκέμβριος 12 , 2014 Δημοσιεύτηκε Δεκέμβριος 12 , 2014 ....Πρέπει όλες οι σπουδές να γίνουν 4 χρόνια. Και έτσι θα γίνει πλήρης εξίσωση. .... Και τα 4 πολλά είναι… 2 φτάνουν και περισσεύουν Τα χωρίζουμε σε εξάμηνα ή ακόμα καλύτερα σε μήνες και κάθε μήνα χωρούν 2 με 4 μαθήματα. Εμείς είμαστε έλληνες και έχουμε γονίδια εξυπνάδας και DNA επιστήμονα εδώ και 3000 χρόνια….
ikaros13 Δημοσιεύτηκε Δεκέμβριος 12 , 2014 Δημοσιεύτηκε Δεκέμβριος 12 , 2014 Γιατι στο εξωτερικό που στα 3 παίρνεις bachelor χαζοί ειναι; Η μήπως εχουμε τους καλύτερους επιστήμονες στον κόσμο; Sent from my iPhone using Tapatalk 1
chrisven Δημοσιεύτηκε Δεκέμβριος 12 , 2014 Δημοσιεύτηκε Δεκέμβριος 12 , 2014 (edited) επειδή μιλάμε για δάχτυλο και πριν κρύβονται από πίσω του η αλήθεια είναι μία και όποιος μπορεί ας την χωνέψει ΤΑ ΤΕΙ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΘΗΚΑΝ ΓΙΑ ΝΑ ΒΟΛΕΥΤΟΥΝ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΠΟΥ ΔΕΝ ΚΑΤΑΦΕΡΑΝ ΝΑ ΜΠΟΥΝ ΣΤΑ ΑΕΙ.....ΤΕΛΟΣ ΤΟ ΕΠΙΠΕΔΟ ΕΝΟΣ ΤΕΙ ΜΕ ΤΟ ΑΝΤΙΣΤΟΙΧΟ ΤΟΥ ΑΕΙ ΕΙΝΑΙ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΙΚΑ ΚΑΤΩΤΕΡΟ (οι εξαιρέσεις είναι απλά για να επιβεβαιώνουν τον κανόνα) ΤΟ ΕΠΙΠΕΔΟ ΕΝΟΣ ΕΙΣΑΚΤΕΟΥ ΣΤΟ ΤΕΙ ΜΕ ΤΟΝ ΑΝΤΙΣΤΟΙΧΟ ΣΤΟ ΑΕΙ ΕΙΝΑΙ ΚΑΤΩΤΕΡΟ (οι εξαιρέσεις είναι απλά για να επιβεβαιώνουν τον κανόνα) τώρα αν κάποιοι θέλουν απλά να δώσουν μεγαλύτερο νόημα στην ύπαρξή τους μαζί τους, το ίδιο θα έκανα και εγώ την εξομοίωση να τη ζήταγαν αν δεν υπήρχε διαγωνιστική διαδικασία εισαγωγής ΕΛΕΟΣ ΠΙΑ ΣΕ ΑΥΤΗ ΤΗ ΧΩΡΑ ΔΕΝ ΘΑ ΚΑΤΑΡΓΗΣΟΥΜΕ ΚΑΙ ΤΗ ΛΟΓΙΚΗ Edited Δεκέμβριος 12 , 2014 by chrisven 8 2
stayros Δημοσιεύτηκε Δεκέμβριος 12 , 2014 Δημοσιεύτηκε Δεκέμβριος 12 , 2014 (edited) Αυτά που λες θα είχαν λογική αν ζούσαμε στο 1970. Από τη στιγμή που υπάρχει Ε.Ε. και η Συνθήκη της Μπολόνια ,οτι γράφεις είναι απλά μαύρα πίξελ στην οθονη χωρίς καμία ουσία και αξία. Εφόσον με 3 χρόνια BSc από το εξωτερικό ή κωλέγιο της Ομόνοιας θεωρείσε ισότιμος με τον απόφοιτο του Πολυτεχνείου, ούτε η διαδικασία εισαγωγής παίζει ρόλο, ούτε το ποια ιδρύματα και εισακτέους θεωρείς εσύ άξιους και μη. Οπότε ή βρες τρόπο να γυρίσεις στο 1970 ή συνήθισε την πραγματικότητα του 2014. Edited Δεκέμβριος 12 , 2014 by stayros 4 3
Giorgos1987 Δημοσιεύτηκε Δεκέμβριος 12 , 2014 Δημοσιεύτηκε Δεκέμβριος 12 , 2014 επειδή μιλάμε για δάχτυλο και πριν κρύβονται από πίσω του η αλήθεια είναι μία και όποιος μπορεί ας την χωνέψει ΤΑ ΤΕΙ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΘΗΚΑΝ ΓΙΑ ΝΑ ΒΟΛΕΥΤΟΥΝ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΠΟΥ ΔΕΝ ΚΑΤΑΦΕΡΑΝ ΝΑ ΜΠΟΥΝ ΣΤΑ ΑΕΙ.....ΤΕΛΟΣ ΤΟ ΕΠΙΠΕΔΟ ΕΝΟΣ ΤΕΙ ΜΕ ΤΟ ΑΝΤΙΣΤΟΙΧΟ ΤΟΥ ΑΕΙ ΕΙΝΑΙ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΙΚΑ ΚΑΤΩΤΕΡΟ (οι εξαιρέσεις είναι απλά για να επιβεβαιώνουν τον κανόνα) ΤΟ ΕΠΙΠΕΔΟ ΕΝΟΣ ΕΙΣΑΚΤΕΟΥ ΣΤΟ ΤΕΙ ΜΕ ΤΟΝ ΑΝΤΙΣΤΟΙΧΟ ΣΤΟ ΑΕΙ ΕΙΝΑΙ ΚΑΤΩΤΕΡΟ (οι εξαιρέσεις είναι απλά για να επιβεβαιώνουν τον κανόνα) τώρα αν κάποιοι θέλουν απλά να δώσουν μεγαλύτερο νόημα στην ύπαρξή τους μαζί τους, το ίδιο θα έκανα και εγώ την εξομοίωση να τη ζήταγαν αν δεν υπήρχε διαγωνιστική διαδικασία εισαγωγής ΕΛΕΟΣ ΠΙΑ ΣΕ ΑΥΤΗ ΤΗ ΧΩΡΑ ΔΕΝ ΘΑ ΚΑΤΑΡΓΗΣΟΥΜΕ ΚΑΙ ΤΗ ΛΟΓΙΚΗ Καλά ασε τα περι λογικής τώρα γιατί τα τελευταία χρόνια που σερφάρω στο διαδίκτυο και διαβάζω απόψεις βλέπω οτι οι άνθρωποι έχουμε την τάση να βαπτίζουμε ως λογική αυτό που αρέσει σε εμάς και δεν αρέσει στους άλλους και μετά το σερβίρουμε στους άλλους σαν καυτή πατάτα για να έχουμε να λέμε. Επίσης όσοι μιλάνε για λογική αμφιβάλλω αν έχουν μπει στον κόπο να ψάξουν κάποιες πληροφορίες για αυτή την έννοια που όλο πετάμε από εδώ και από εκεί παίζοντας τους σοφούς. Στα καθ΄ ημάς τώρα. Πως ορίζεται το επίπεδο κάποιου ανθρώπου; Από τα μόρια που θα φέρει στις πανελλήνιες; Ας γελάσουμε, δέχομαι οτι τα μόρια των πανελληνίων αποτελούν μόνο έναν παράγοντα επιπέδου και τίποτα περισσότερο. Θα προτιμούσα αντι για την λέξη επίπεδο να έγραφες την λέξη μόρια/μέσος όρος. Να μην μιλήσω και για πολλές περιπτώσεις μαθητών που ναι μεν φέρνουν περισσότερα μόρια στις πανελλήνιες από κάποιους άλλους ασχέτως αν πέρασαν σε ΤΕΙ-ΑΕΙ και μετά τα φορτώνουν στον κόκορα ή παρατάνε τις σπουδές τους ενώ αυτός που έφερε λιγότερα μόρια έχει καλύτερη πορεία στις σπουδές του. 1 1
Recommended Posts
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο
Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!
Εγγραφή νέου λογαριασμούΣύνδεση
Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα