Engineer Δημοσιεύτηκε Δεκέμβριος 12 , 2014 Δημοσιεύτηκε Δεκέμβριος 12 , 2014 Ανακοίνωση εξέδωσε το Σωματείο Εργαζομένων στην Αττικό Μετρό και καταγγέλει την προκήρυξη διαγωνισμού για την πρόσληψη τεχνικού συμβούλου. Χαρακτηρίζει τη θέση ως προκλητική για την εποχή και ζητά να βρεθούν πιο ορθολογικοί τρόποι στελέχωσης. Αναλυτικά η ανακοίνωση λέει τα παρακάτω: "Την ώρα που η κυβέρνηση ετοιμάζει νέες αιματηρές περικοπές για τους εργαζομένους, η διοίκηση της ΑΤΤΙΚΟ ΜΕΤΡΟ ΑΕ προχωρά στην προκλητική για τη σημερινή εποχή προκήρυξη διαγωνισμού για την πρόσληψη Τεχνικού Συμβούλου με συνολικό κόστος 18.000.000 ευρώ συν ΦΠΑ για τα έργα του ΜΕΤΡΟ Θεσσαλονίκης. Το μέγεθος της προκηρυσσόμενης σύμβασης υπερβαίνει κατά πολύ σε κόστος και πλήθος εργαζομένων οποιασδήποτε αντίστοιχη σύμβαση στο παρελθόν και το ετήσιο κόστος της ξεπερνά το 1/3 του συνολικού ετήσιου κόστους μισθοδοσίας της εταιρείας στην οποία εργάζονται σήμερα 400 άνθρωποι σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη. Η ανησυχία είναι έκδηλη στο προσωπικό της ΑΤΤΙΚΟ ΜΕΤΡΟ καθώς με τη διαδικασία αυτή στελεχώνεται εν κρυπτώ μια δεύτερη εταιρεία μέσα στην ΑΤΤΙΚΟ ΜΕΤΡΟ και επί της ουσίας παραχωρείται ένα μεγάλο μέρος της επίβλεψης των έργων σε ιδιώτες και μάλιστα με το προκλητικό κόστος των 12.250 ευρώ το μήνα ανά εργαζόμενο. Την ίδια στιγμή έμπειροι μηχανικοί της Α.Μ. στο Μετρό Θεσσαλονίκης, αμείβονται με 1.000 ευρώ το μήνα και αναζητούν το επαγγελματικό τους μέλλον στο μετρό του Ντουμπάι, του Κατάρ κ.λπ., με πολλαπλάσιο μισθό. Η επιλογή αυτής της μεθόδου στελέχωσης οδηγεί καταφανώς τους εργαζόμενους της Αττικό Μετρό σε έντονο προβληματισμό και αμφισβήτηση για την αναγκαιότητα πρόσληψης τεχνικού συμβούλου, ο ρόλος του οποίου θα ξεπεράσει τον συμβουλευτικό χαρακτήρα και θα έχει άμεση εμπλοκή και ενεργό συμμετοχή στα καθημερινά ζητήματα επίβλεψης του έργου. Η επικουρικά συμβουλευτική παρουσία σε εξειδικευμένα τεχνικά θέματα μετατρέπεται σε de facto υποκατάσταση και ίσως τελικά σε αντικατάσταση του ρόλου των εργαζομένων της Εταιρείας. Η επίβλεψη έργων χρειάζεται μηχανικούς και όχι επιχειρηματίες. Παρά τις «φιλότιμες» προσπάθειες των κυβερνήσεων των τελευταίων ετών για την αποστελέχωσή της, η ΑΤΤΙΚΟ ΜΕΤΡΟ διαθέτει ακόμα και σήμερα τα πιο εξειδικευμένα στελέχη της αγοράς σε έργα ΜΕΤΡΟ. Στελέχη της εταιρείας έχουν «κλαπεί» το τελευταίο διάστημα σε μεγάλα έργα στο εξωτερικό. Καλούμε την εταιρεία να βρει άλλους πιο ορθολογικούς τρόπους για τη στελέχωσή της ώστε οι κατά καιρούς σύμβουλοι να επιτελούν πραγματικά τον συμβουλευτικό τους ρόλο. Να δώσει κίνητρα στους εργαζομένους για τη μετάβασή τους από την Αθήνα στη Θεσσαλονίκη καθώς επίσης να προβεί σε μετατάξεις και αποσπάσεις έμπειρων εργαζομένων από άλλους φορείς που ούτως ή άλλως επιβαρύνουν τον κρατικό προϋπολογισμό, όπως έγινε στο παρελθόν ή ακόμα και σε νέες προσλήψεις ώστε να μεταφερθεί η αδιαμφισβήτητη Τεχνογνωσία της ΑΤΤΙΚΟ ΜΕΤΡΟ και σε νέους εργαζομένους της. Πρέπει να αντιμετωπίσουμε με σοβαρότητα, ευθύνη και ευσυνειδησία την κάλυψη των αναγκών του έργου και να διασφαλίσουμε – στη συγκεκριμένη χρονική συγκυρία- ότι η εν λόγω σύμβαση θα αποτελεί προστιθέμενη αξία για το έργο του Μετρό Θεσσαλονίκης και σε καμία περίπτωση υποκατάσταση ενός προβλήματος με ένα άλλο. Η λογική της μη συστηματικής αντιμετώπισης των προβλημάτων δεν αποτελεί λογική. Τώρα που τα έργα αυξάνονται (Γραμμή 4, επέκταση Καλαμαριάς κ.λπ.) και οι συγκυρίες δύσκολες, η Α.Μ. πρέπει να στοχεύει μακριά και με όραμα για τα έργα της και όχι να κλείνει τρύπες με χρυσαφένια μπαλώματα. Ζητούμε αξιοπρεπή εργασία και δίκαιους μισθούς για όλους μας. Λέμε όχι στην ισοπέδωση των εργαζομένων στην Α.Μ. Λέμε όχι στην εκπαίδευση των «χρυσών παιδιών» του μέλλοντός μας εις βάρος του δημοσίου συμφέροντος." Πηγή: http://www.ypodomes....ης-αττικό-μετρό Click here to view the είδηση
karavlaxos Δημοσιεύτηκε Δεκέμβριος 12 , 2014 Δημοσιεύτηκε Δεκέμβριος 12 , 2014 (edited) Πρωτον ας μας πουν πρωτα ολοι αυτοι που είναι στο μετρο, με ποιον ακριβως τροπο εχουν μπει. Δευτερον ας αφησουν επιτελους την κλαψα για τα 1000 ευρω το μηνα. Εχει κουρασει πλεον αυτό παραμυθακι από τους ΔΥ. Τριτον τι στο λυκο κανουν 400 ατομα στο μετρο ακριβως; Αεριζουν τα... αντε να μην το πω; Τέταρτον αφηνουν το δημοσιο για να πανε στο Ντουμπαι, το Καταρ κτλ; Μην φατε, το εχουμε μαθει το παραμυθακι σας πλεον και δεν πιανει. Και αν θελετε να πατε στο καλο και να μην μας γραφετε. Δεν το εχω καταλαβει αυτό. Οι ΔΥ είναι οι πασαδες της χωρας και ολο ασχολούμαστε με τις αθλιες συνθηκες εργασιας τους, τα ελαχιστα χρηματα που παιρνουν, το ποσο αδικημένοι ειναι και αλλα τετοια τραγελαφικα; Τοτε γιατι εβαζαν το μεσον για να μπουνε αφου είναι τοσο χαλια; Γιατι δεν πηγαιναν στον ιδιωτικο τομεα να δουλεψουν; Γιατι δεν πηγαιναν στο εξωτερικο; Πραγματικα σιχαμαρα εχει καταντησει αυτή η κλαψα των ΔΥ, που το παιζουν συνεχεια θυματα. Δεν παλευεται πλεον. Συμμαθητης μου μπηκε στα 20 στο μετρο με μεσον ταχα μου για πρακτικη και μετα τον μονιμοποιησαν. Ο ιδιος μου το χει πει. Νομιζετε δεν ξερουμε τι γινεται; Στο φεγγαρι ζουμε; Και ριξτε και μια ματια οσοι δεν με πιστευτε στην εκθεση για τη νομιμοτητα των προσληψεων στο μετρο του γενικου επιθεωρητη δημοσιας διοικησης, να δειτε πως ακριβως εχουν μπει ολοι και τι μισθους παιρνουν. Να δειτε επισης τα τραγελαφικα της υπόθεσης όπως κατι φοιτητριες νοσηλευτικης που από το πουθενα προσλαμβανονταν σε αχετα ποστα και με κατι απίστευτους μισθους. Επισης χαμηλότερος μισθος από 2 χιλιαρικα το μηνα δεν υπαρχει και τα παιρνουν αυτοι οι οποιοι ... πουλανε εισητηρια. Αντε γιατι εχει παραγινει αυτή η κατασταση πλεον Edited Δεκέμβριος 12 , 2014 by karavlaxos 8 1
superbara Δημοσιεύτηκε Δεκέμβριος 13 , 2014 Δημοσιεύτηκε Δεκέμβριος 13 , 2014 Φίλε karavlaxos, ασφαλώς και φεύγουν από το Αττικό μετρό. Αλλά δεν πάνε εξωτερικό ή στον ιδιωτικό τομέα αλλά στα γραφεία υπουργών σαν αποσπασμένοι.Γνωρίζω έναν που είναι στου υπουργού Κικίλια το γραφείο. 3
karavlaxos Δημοσιεύτηκε Δεκέμβριος 13 , 2014 Δημοσιεύτηκε Δεκέμβριος 13 , 2014 (edited) Ετσι να ακουστει επιτελους τιποτα για ολους αυτους, που μας το παιζουν και αδικημένοι. Συμφωνα με την εκθεση που αναφερα παραπανω, πολλοι ειχαν σαν μονη "προυπηρεσια" θητεια σε βουλευτικα\υπουργικα γραφεια και stage. Τα ονόματα των υπο προσληψη φευγανε με φαξ από αριθμο που ηταν στο ΥΠΕΧΩΔΕ και πολλα αλλα. Διαβαστε να φριξετε και να δειτε ποια είναι η αληθεια και ποιους ειμαστε αναγκασμένοι να πληρωνουμε με το ετσι θελω. Διαβαστε λιγο. Άλλη περιπτωση που ειχα γνωρισει σε παρεα, ειχε σαν καθήκον να κανει... βολτες με τους συρμους (ναι καλα διαβασατε) και επαιρνε 3400 το μηνα. Δεν του αρεσε όμως και μετα τον πηγαν σε χωρο στάθμευσης να... προσεχει τον σεκιούριτι που προσεχε τα αυτοκίνητα. Και πλεον μετα τις "περικοπες" επαιρνε ΜΟΝΟ 3 χιλιαρικα το μηνα. Edited Δεκέμβριος 13 , 2014 by karavlaxos
ikaros13 Δημοσιεύτηκε Δεκέμβριος 13 , 2014 Δημοσιεύτηκε Δεκέμβριος 13 , 2014 Ρε φίλε τι ψάχνεις τωρα εχω συμφοιτητές μηχανολόγο που εργάζεται εκει παίρνει τρέλα λεφτα και μου λεει δεν αλλάζει αυτη τη δουλεια με τιποτα στον κόσμο.. Χαζός ειναι; Απροβλημάτιστος μια ζωή ο άνθρωπος μια χαρά περναει.. Sent from my iPhone using Tapatalk
Faethon11 Δημοσιεύτηκε Δεκέμβριος 13 , 2014 Δημοσιεύτηκε Δεκέμβριος 13 , 2014 Σε ένα περιβόλι συνυπάρχουν διάφορα λουλούδια!!!!
cve20126 Δημοσιεύτηκε Δεκέμβριος 13 , 2014 Δημοσιεύτηκε Δεκέμβριος 13 , 2014 (edited) Αγαπητοί "συνάδελφοι" για να βάλει στη τσέπη ο Ε.Ε. μηχανικός €1000 πρέπει να κάνει τζίρο ~€2500 με 12-15 ώρες δουλειά καθημερίνες και σ/κ με άγχος, ευθύνες και χωρίς να βλέπει την οικογένεια του . Αν δεν σας αρέσει να παραιτηθείτε, όλο και κανένα "θύμα" θα δεχτεί τη θέση σας. Edited Δεκέμβριος 13 , 2014 by cve20126
andros13 Δημοσιεύτηκε Δεκέμβριος 14 , 2014 Δημοσιεύτηκε Δεκέμβριος 14 , 2014 Πρωτον ας μας πουν πρωτα ολοι αυτοι που είναι στο μετρο, με ποιον ακριβως τροπο εχουν μπει. Δευτερον ας αφησουν επιτελους την κλαψα για τα 1000 ευρω το μηνα. Εχει κουρασει πλεον αυτό παραμυθακι από τους ΔΥ. Τριτον τι στο λυκο κανουν 400 ατομα στο μετρο ακριβως; Αεριζουν τα... αντε να μην το πω; Τέταρτον αφηνουν το δημοσιο για να πανε στο Ντουμπαι, το Καταρ κτλ; Μην φατε, το εχουμε μαθει το παραμυθακι σας πλεον και δεν πιανει. Και αν θελετε να πατε στο καλο και να μην μας γραφετε. Δεν το εχω καταλαβει αυτό. Οι ΔΥ είναι οι πασαδες της χωρας και ολο ασχολούμαστε με τις αθλιες συνθηκες εργασιας τους, τα ελαχιστα χρηματα που παιρνουν, το ποσο αδικημένοι ειναι και αλλα τετοια τραγελαφικα; Τοτε γιατι εβαζαν το μεσον για να μπουνε αφου είναι τοσο χαλια; Γιατι δεν πηγαιναν στον ιδιωτικο τομεα να δουλεψουν; Γιατι δεν πηγαιναν στο εξωτερικο; Πραγματικα σιχαμαρα εχει καταντησει αυτή η κλαψα των ΔΥ, που το παιζουν συνεχεια θυματα. Δεν παλευεται πλεον. Συμμαθητης μου μπηκε στα 20 στο μετρο με μεσον ταχα μου για πρακτικη και μετα τον μονιμοποιησαν. Ο ιδιος μου το χει πει. Νομιζετε δεν ξερουμε τι γινεται; Στο φεγγαρι ζουμε; Και ριξτε και μια ματια οσοι δεν με πιστευτε στην εκθεση για τη νομιμοτητα των προσληψεων στο μετρο του γενικου επιθεωρητη δημοσιας διοικησης, να δειτε πως ακριβως εχουν μπει ολοι και τι μισθους παιρνουν. Να δειτε επισης τα τραγελαφικα της υπόθεσης όπως κατι φοιτητριες νοσηλευτικης που από το πουθενα προσλαμβανονταν σε αχετα ποστα και με κατι απίστευτους μισθους. Επισης χαμηλότερος μισθος από 2 χιλιαρικα το μηνα δεν υπαρχει και τα παιρνουν αυτοι οι οποιοι ... πουλανε εισητηρια. Αντε γιατι εχει παραγινει αυτή η κατασταση πλεον
andros13 Δημοσιεύτηκε Δεκέμβριος 14 , 2014 Δημοσιεύτηκε Δεκέμβριος 14 , 2014 Αγαπητοί συνάδελφοι, εργάζομαι στην ΑΤΤΙΚΟ ΜΕΤΡΟ. Θα ήθελα να σας πληροφορήσω ότι εταιρία ασχολείται αποκλειστικά με τη μελέτη και κατασκευή έργων μετρό και τραμ , δηλαδή δεν σχετίζεται με τη λειτουργία του έργου. Η έκθεση του γενικού επιθεωρητή έχει να κάνει με την εταιρία που λειτουργεί το έργο, πρωην ΑΜΕΛ νυν ΣΤΑΣΥ. Δεύτερον οι μισθοί των μηχανικών κυμαίνονται μεταξύ 1000-1300 ευρώ καθαρά και δεν θεωρούμε ότι είμαστε ριγμένοι σε σχέση με ό,τι συμβαίνει σήμερα στην Ελλάδα. Τα στοιχεία είναι διαθέσιμα από το σωματείο εγαζομένων. Από την εταιρία έχουν φύγει μέχρι τώρα 30 μηχανικοί για να εργαστούν στο Κατάρ και στο Ντουμπάι. Η εκροή συνεχίζεται διότι στην ΑΤΤΙΚΟ ΜΕΤΡΟ υπάρχουν μηχανικοί που ασχολούνται περί τα 20 χρόνια με την κατασκευή μετρο και είναι φθηνότεροι σε σχέση με μηχανικούς απο την Αμερική, τη Γαλλία , τη Γερμανία κ.τ.λ. Στο συγκεκριμένο δελτίο τύπου του σωματείο γνωστοποιείται η προκλητική προκήρυξη για πρόσληψη Τεχνικού Συμβούλου με συνολικό κόστος 18000000 ευρώ.Στο site της ΑΤΤΙΚΟ ΜΕΤΡΟ στις προκηρύξεις μπορείτε να διαβάσετε τα στοιχεία του διαγωνισμού και να διαπιστώσετε ότι η εταιρία για κάθε έναν εργαζόμενο του συμβούλου που θα απασχολεί θα πληρώνει 12246 ευρώ το μήνα.Προφανώς, ο εργαζόμενος του συμβούλου δεν παίρνει αυτά τα λεφτά στην τσέπη αλλά ενα ποσό μεταξύ 2000-3000 ευρώ και τα υπόλοιπα τα κρατά η εταιρία του.Σας φαίνεται λογικό?Πού πηγαίνουν όλα αυτά τα λεφτά? Έχουμε και εμείς υποστεί περικοπές και θα θέλαμε τουλάχιστον να πιάσουν τόπο.Όχι να εκμηδενίζουν τις προσπάθειές μας δίνοντας τα λεφτά από την πίσω πόρτα σε νταβατζήδες.Σημειώνεται ότι πολλοί από τους εργαζόμενους των συμβούλων που έχουν έρθει κατά καιρούς στην εταιρεία χρειάστηκαν εκπαίδευση προκειμένου να ανταποκριθούν και ήταν σαφώς κατώτεροι από τους μηχανικούς της ΑΜ.
Recommended Posts
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο
Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!
Εγγραφή νέου λογαριασμούΣύνδεση
Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα