Engineer Δημοσιεύτηκε Δεκέμβριος 28 , 2014 Share Δημοσιεύτηκε Δεκέμβριος 28 , 2014 Σε θρίλερ εξελίσσεται η γιγαντιαία επιχείρηση διάσωσης των 478 επιβατών (εκ των οποίων 268 Έλληνες) του επιβατηγού οχηματαγωγού πλοίου Norman Atlantic με σημαία Ιταλίας. Η εκκένωση του πλοίου πραγματοποιείται από αέρος, με αργούς ρυθμούς, καθώς ελληνικά και ιταλικά ελικόπτερα μεταφέρουν 2-4 άτομα κάθε φορά, υπό αντίξοες καιρικές συνθήκες. Μέχρι στιγμής, ο συνολικός αριθμός των διασωθέντων έχει ανέλθει στους 158, ενώ οι περισσότεροι εκ των υπολοίπων, όσοι δεν κατάφεραν να επιβιβαστούν σε σωσίβια λέμβο, παραμένουν εγκλωβισμένοι στο πλοίο. Στην περιοχή συνεχίζεται η κοινή ελληνοϊταλική επιχείρηση για τον από αέρος απεγκλωβισμό τόσο των επιβατών που παραμένουν στο πλοίο -με τις πληροφορίες να αναφέρουν ότι δεν αντιμετωπίζουν προβλήματα υγείας- όσο και για την περισυλλογή όσων κατάφεραν νωρίτερα να εγκαταλείψουν το πλοίο και να επιβιβαστούν σε σωσίβια λέμβο. Οι επιχειρήσεις, όπως ανέφερε νωρίτερα εκπρόσωπος του Λιμενικού Σώματος, θα συνεχιστούν καθ’ όλη τη διάρκεια της νύχτας. Ένας νεκρός Λίγο πριν τις 18:30 επιβεβαιώθηκαν οι πληροφορίες που έκαναν λόγο για εντοπισμό της σορού ενός νεκρού άνδρα. Σύμφωνα με τον εκπρόσωπο Τύπου του Λιμενικού Σώματος- Ελληνικής Ακτοφυλακής, Νίκο Λαγκαδιανό, ο άνδρας που κατέληξε ήταν εγκλωβισμένος μαζί με μία γυναίκα στη «γλίστρα» του πλοίου, καθώς προσπάθησαν να βγουν με αυτό τον τρόπο από το πλοίο. Ο άνδρας, σύμφωνα με πληροφορίες, φαινόταν τραυματισμένος ενώ η γυναίκα μεταφέρθηκε σε νοσοκομείο στο Πρίντεζι, εκτός κινδύνου. Το πλοίο ρυμουλκείται Τον συντονισμό της επιχείρησης έχει αναλάβει το Κέντρο Επιχειρήσεων της Ρώμης, με το οποίο βρίσκεται σε συνεχή επαφή το Ενιαίο Κέντρο Έρευνας και Διάσωσης του υπουργείου Ναυτιλίας. Η πυρκαγιά στο πλοίο φέρεται να βρίσκεται υπό έλεγχο, ενώ έχουν ξεκινήσει και ρίψεις νερού. Προς το παρόν οι δυνάμεις που επιχειρούν στην περιοχή δίνουν έμφαση στην εκκένωση του πλοίου, το οποίο όμως ταυτόχρονα ρυμουλκείται προς το Δυρράχιο. Στην επιχείρηση αεροδιακομιδής των επιβατών του Norman Atlantic συμμετέχουν, μεταξύ άλλων, δύο ελληνικά ελικόπτερα Super Puma. Εντολή να συνδράμει έχει λάβει από το πρωί και η φρεγάτα «Ναβαρίνο» του πολεμικού ναυτικού, ενώ δύο ελικόπτερα τύπου S-70 του ΠΝ απέτυχαν νωρίτερα να προσεγγίσουν το πλοίο, λόγω των καιρικών συνθηκών. Το πλοίο, το οποίο είχε ναυλώσει η ΑΝΕΚ από ιταλικό όμιλο, αναχώρησε από την Πάτρα με προορισμό την Ιταλία μέσω Ηγουμενίτσας, με 478 επιβάτες και 222 οχήματα. Από τα ξημερώματα πλέει ακυβέρνητο στη θαλάσσια περιοχή του Στενού του Οτράντο, βόρεια της Κέρκυρας, μετά από πυρκαγιά που ξέσπασε από άγνωστη μέχρι στιγμής αιτία στο γκαράζ του πλοίου. Δείτε και ορισμένα video: Πηγή:www.capital.gr Click here to view the είδηση Link to comment Share on other sites More sharing options...
BAS Δημοσιεύτηκε Δεκέμβριος 28 , 2014 Share Δημοσιεύτηκε Δεκέμβριος 28 , 2014 Τρομακτική πάλι η παραπληροφόρηση και η προσπάθεια εντυπωσιασμού και η τεράστια αγνοια από τα ΜΜΕ . Είπαν γιά 50 μοίρες κλίση που προφανώς θα είχε μπατάρει το πλοίο , είπαν γιά εμπρησμούς , γιά οδηγούς που κοιμόνται στα αμάξια , γιά πολλά . Το πλοίο αντικατέστησε τα Ελληνικά γιατί κάνουν την ετήσια συντήρηση , αλλά γενικά Ιταλικά πλοία έχουν μπεί στην γραμμή επειδή η Ιταλία επιδοτεί τις ασφαλιστικές εισφορές των ναυτικών και επιτρέπει και χαμηλότερες συνθέσεις πληρώματος . Δυστυχώς στα φορτηγά συνήθως κρύβονται λαθρομετανάστες γιά να περάσουν στην Ιταλία και δεν ξέρω αν έγινε κάτι από αυτούς , γιά να ζεσταθούν , αλλά μάλλον αυτοί αν υπήρχαν στο πλοίο θα μείνουν άγνωστα θύματα . Η κατάσταση προφανώς αφού σβήστηκε η φωτιά είναι καλύτερη και έτσι το κουφάρι του πλοίου θα μπορεί να ρυμουλκηθεί και ίσως και οι παραμένοντες , βρούν κάποιον χώρο στεγασμένο και κλειστό , που δεν πειράχτηκε από την φωτιά γιά να ξαποστάσουν λίγο . Ελπίζω όλα να πάνε καλά . 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Konstantinos IB Δημοσιεύτηκε Δεκέμβριος 28 , 2014 Share Δημοσιεύτηκε Δεκέμβριος 28 , 2014 (edited) Δύο ζητήματα με παιδεύουν ως τεχνικό που ταξιδεύει με πλοίο πολύ συχνά. 1) Πως εκδηλώθηκε η φωτιά και κυρίως πως προχώρησε. Δεν υπάρχει σύστημα πυρόσβεσης στο πλοίο; 2) Πως σκοτώθηκε ο επιβάτης στη γλύστρα. Πως αυτή η γλύστρα που σώζει ζωές σκότωσε έναν άνθρωπο; Edited Δεκέμβριος 28 , 2014 by Konstantinos IB Link to comment Share on other sites More sharing options...
pantsel Δημοσιεύτηκε Δεκέμβριος 28 , 2014 Share Δημοσιεύτηκε Δεκέμβριος 28 , 2014 καποιο απο τα οχηματα του υπογειου,πρεπει να προκαλεσε τη ζημια.μακαρι ολοι οι επιβατες να σταθουν τυχεροι μεσα στην ατυχια τους Link to comment Share on other sites More sharing options...
dsworks Δημοσιεύτηκε Δεκέμβριος 29 , 2014 Share Δημοσιεύτηκε Δεκέμβριος 29 , 2014 (edited) Τρομακτική πάλι η παραπληροφόρηση και η προσπάθεια εντυπωσιασμού και η τεράστια αγνοια από τα ΜΜΕ . Είπαν γιά 50 μοίρες κλίση που προφανώς θα είχε μπατάρει το πλοίο , είπαν γιά εμπρησμούς , γιά οδηγούς που κοιμόνται στα αμάξια , γιά πολλά . Τρομακτική η παραπληροφόρηση, σίγουρα. Στα γρήγορα. Πέρα από το ό,τι λένε όλοι οι πολιτικοί που κάνουν την περαντζάδα τους πριν την σημερινή παράσταση στη βουλή, και πέρα από το ό,τι λένε οι λιμενικοί-στρατιωτικοί κλπ, η αλήθεια είναι ότι απλά παρακολουθούν τους Ιταλούς που έχουν αναλάβει τον έλεγχο (και ως ένα σημείο κάνουν του κεφαλιού τους). Το πλοίο δεν ρυμουλκείται για πουθενά, ακόμα και τώρα (Δευτέρα 06:50). Στο AIS έχει σταματήσει να εκπέμπει, αλλά από τα ίχνη των υπολοίπων (παρακάτω φαίνεται το ίχνος του Cruise Europa), απλά ξεσέρνει λόγω καιρού. Το πολύ-πολύ τα ρυμουλκά να το σταθεροποιούν σαν θέση και να κρατάνε την πλώρη έξω από το ίχνος του καπνού. Το τρίτο σημείο είναι ότι το πλοίο είναι σε απόσταση 10-12 ναυτικά μίλια από τις αλβανικές ακτές, μιλάμε για αποστάσεις τύπου Πειραιάς-Αίγινα. Το πλοίο θα μπορούσε να είχε ρυμουλκηθεί μέσα στην χθεσινή μέρα μέχρι την Αυλώνα. Τώρα, αν η Αυλώνα δεν κάνει σαν υποδομή... Το πλοίο αντικατέστησε τα Ελληνικά γιατί κάνουν την ετήσια συντήρηση , αλλά γενικά Ιταλικά πλοία έχουν μπεί στην γραμμή επειδή η Ιταλία επιδοτεί τις ασφαλιστικές εισφορές των ναυτικών και επιτρέπει και χαμηλότερες συνθέσεις πληρώματος . Το πλοίο αντικατέστησε άλλο πλοίο της σειράς των Forza/Corragio που ήταν στο ίδιο καθεστώς. Την ίδια στιγμή, έχει καμιά 10αριά πλοία με ελληνική σημαία που κάθονται και τα πληρώματά τους απολυμένα. Αυτά από την μεγάλη ελληνική εταιρεία της οποίας το 25% έχει επίσημα πλέον η μεγάλη ελληνική τράπεζα. Το πλοίο μέχρι πρόσφατα δούλευε στην Μάγχη για την LD Lines, έχει πάμπολλα αδερφάκια που δεν έχουν βγάλει προβλήματα μέχρι τώρα. Ωστόσο, για την ΑΝΕΚ, είναι η τρίτη πυρκαγιά μέσα σε 2 χρόνια, απ' όσο θυμάμαι: * 29/11/14 φωτιά στο Ιεράπετρα Λ * 20/11/12 φωτιά στο Κρήτη 2 Μήπως να το κοιτάξουν λίγο το θέμα; Edited Δεκέμβριος 29 , 2014 by dsworks 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
dzois1985 Δημοσιεύτηκε Δεκέμβριος 29 , 2014 Share Δημοσιεύτηκε Δεκέμβριος 29 , 2014 Μέσα στον κυκεώνα παραπληροφόρησης από ειδήμονες-αδαείς άκουσα ότι ο γερανός για τις σωστικές λέμβους δεν δούλευε λόγω διακοπής ρεύματος (???). Προφανώς κάτι άλλο συνέβηκε, γιατί δεν μπορώ να διανοηθώ ότι δεν θα μπορούν να δουλέψουν με χειροκίνητους μηχανισμούς όπως οι κλασσικοί οικοδομικοί γερανοί. Link to comment Share on other sites More sharing options...
BAS Δημοσιεύτηκε Δεκέμβριος 29 , 2014 Share Δημοσιεύτηκε Δεκέμβριος 29 , 2014 (edited) Την συγκεκριμένη στιγμή αντικατέστησε πλοίο της Ανκόνας , άρα αντικατέστησε ελληνικό πλοίο . Προφανώς όμως θα έκανε τις αντικαταστάσεις όλων . Είναι πλοίο του 2009 , προφανώς δεν είχε σοβαρά προβλήματα , όπως και τα άλλα της σειράς , ενώ το γεγονός ότι καιγόταν με 10άρι επί 24 ώρες και κράτησε δείχνει ότι ήταν μιά χαρά . Από τα σχόλια , διαβάζοντας στο ναυτιλιακό φόρουμ , λένε ότι με 10 μποφώρ , βάρκες και βαρελάκια έχουν προβλήματα ανάσυρσης , ναυτίας των επιβατών και δεν ήταν η καλύτερη λύση γιατί όποιος βρισκόταν στην θάλασσα , είχε 30 λεπτά ζωής από την υποθερμία . Ετσι προτιμήθηκε να μείνουν επάνω . Τώρα γιἀ τα σωματεία και το ότι δεν δουλεύουν ελληνικά πλοία , ας λάβουν τα μέτρα τους οι αρμόδιοι . Από την στιγμή που η αγορά είναι ανοιχτή και οι ιταλοί επιδοτούν το κόστος λειτουργίας των πλοίων , είναι προφανές ότι τα πλοία μας δεν θα δουλεύουν . Ακόμα είναι προφανές ότι η εποχικότητα της γραμμής θα πρέπει να αλλάξει και το σκεπτικό των πλοικτητών , είτε με την χρήση αποκλειστικά RO-RO , είτε με φθηνά εισιτήρια επιβατών και όχι με τις τιμές που δίνουν σήμερα , που είναι ανάλογες αεροπλάνου α' θέσης και τελευταίας στιγμής . Από την στιγμή που το κόστος βενζίνης και διοδίων εκτινάσσει το κόστος μιάς διαδρομής με πλοίο Αθήνας - Πάτρας - Ανκόνας - Μονάχου σε περισσότερο από 1000 € γιά μιά οικογένεια , είναι προφανές ότι οι επιλογές των ναυλωμένων πλοίων δεν είναι λύση . Edited Δεκέμβριος 29 , 2014 by BAS Link to comment Share on other sites More sharing options...
Konstantinos IB Δημοσιεύτηκε Δεκέμβριος 29 , 2014 Share Δημοσιεύτηκε Δεκέμβριος 29 , 2014 (edited) Υπάρχει παραπληροφόρηση, δεν λέω, όπως είναι φυσιολογικό σε συνθήκες πανικού και αγωνίας αλλά τα ερωτήματά μου που έμειναν αναπάντητα στην αρχή... http://www.huffingtonpost.gr/2014/12/28/norton-atlantic-erotimata_n_6387604.html https://pbs.twimg.com/media/B59QW3eIQAItvoC.png:large δυστυχώς...μοιάζουν να απαντώνται από τους..."άσχετους". Edited Δεκέμβριος 29 , 2014 by Konstantinos IB Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο
Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!
Εγγραφή νέου λογαριασμούΣύνδεση
Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα