Μετάβαση στο περιεχόμενο

Recommended Posts

Δημοσιεύτηκε

Τα προβλήματα που παρουσιάστηκαν στη λειτουργία των αυτοκινητόδρομων φέτος λόγω των κακών καιρικών συνθηκών σίγουρα θα πρέπει να μας προβληματίσει. Το τελευταίο τρίμηνο του 2014 χαρακτηρίστηκε από σοβαρά ατυχήματα και προβλήματα σε πολλούς από τους αυτοκινητόδρομους σε λειτουργία και σίγουρα χρειάζεται μία αναθεώρηση στο πως πρέπει να διαχειρίζεται ένας κλειστός οδικός άξονας όταν οι καιρικές συνθήκες δεν είναι και οι καλύτερες.

 

Η ΚΑΡΑΜΠΟΛΑ ΣΤΗΝ ΕΓΝΑΤΙΑ ΟΔΟ

Στη Βέροια τον Οκτώβριο ζήσαμε την χειρότερη καραμπόλα της φετινής χρονιάς καθώς ενεπλάκησαν περισσότερα από 30 αυτοκίνητα. Ευθύνες ζητούνται εκτός από τον οδηγό του φορτηγού που έγινε η αιτία του δυστυχήματος και από εταιρεία εκτέλεσης έργων ΔΕΗ στην περιοχή. Από την Εγνατία τότε δεν διευκρινίστηκε τι έφταιξε και είχαμε ένα τόσο σοβαρό τροχαίο γεγονός που στοίχισε ανθρώπινες ζωές. Να θυμίσουμε πως η λειτουργία και συντήρηση όλου του δρόμου έχει δοθεί σε εταιρεία μέσω διαγωνισμού.

 

ΑΤΥΧΗΜΑΤΑ-ΚΛΕΙΣΤΟΣ ΔΡΟΜΟΣ ΣΤΗ ΝΕΑ ΟΔΟ

Ένα θανατηφόρο ατύχημα σε περιοχή που διεξάγονταν έργα (Σχηματάρι) και το κλείσιμο του δρόμου στην Υλίκη λόγω τροχαίου και καιρού ανέδειξαν τα σοβαρά προβλήματα που παραμένουν στην συντήρηση ενός δρόμου με μεγάλη κυκλοφορία όπως είναι αυτό της Εθνικής Οδού Αθηνών-Λαμίας στα πρώτα 200χλμ.

 

Το γεγονός ότι αρκετές φορές δεν κατέστη δυνατό ο δρόμος να μείνει ασφαλής λόγω διαφορετικών συνθηκών δεν κολακεύει την εικόνα της εταιρείας καθώς ο αυτοκινητόδρομος θα πρέπει να λειτουργεί κάτω από όλες τις καιρικές συνθήκες και οι οδηγοί πληρώνουν ακριβώς για αυτό.

 

ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΚΑΙ ΣΤΟΝ ΜΟΡΕΑ

Η αλήθεια είναι πως μέχρι σήμερα δεν μας έχει απασχολήσει ο Μορέας (Κόρινθος-Τρίπολη-Καλαμάτα). Τα προβλήματα που παρουσιάστηκαν στην περιοχή της Τσακώνας ωστόσο τσαλάκωσαν την καλή εικόνα που υπήρχε για τις παρεχόμενες υπηρεσίες από την εταιρεία λειτουργίας. Το συμβάν ανάγκασε την εταιρεία σε διπλή ανακοίνωση 30 και 31 Δεκεμβρίου καθώς το διαδίκτυο πήρε φωτιά από ακριβείς και ..ανακριβείς πληροφορίες.

 

Φυσικά τα παραπάνω προβλήματα δε σημαίνει πως όλα πηγαίνουν λάθος. Επίσης δε σημαίνει πως όλα είναι σωστά. Εδώ πλέον έχει εντοπιστεί θέμα με τη γενικότερα αντιμετώπιση των θεμάτων που προκύπτουν σε κλειστούς αυτοκινητόδρομους με βάση τη διεθνή εμπειρία και το ζητούμενο είναι πως μπορούμε να βελτιώσουμε τις υπηρεσίες ακριβώς κάτω από κακές καιρικές συνθήκες ή σε ειδικές συνθήκες (εργασίες, ζώα στο δρόμο κλπ).

 

Λύση δεν είναι να πετροβολούνται οι εταιρείες λειτουργίας ότι «αρπάζουν» τα χρήματα κα δεν κάνουν τίποτα καθώς εκφράζει μία πολύ ακραία θέση για το πώς λειτουργούν οι δρόμοι κάτω από ιδιωτική ομπρέλα.

 

Επίσης δεν είναι ορθό οι εταιρείες λειτουργίας να μην βλέπουν ότι όντως υπάρχει πρόβλημα όταν υπάρχουν έντονα καιρικά φαινόμενα και να στρουθοκαμιλίζουν καθώς έτσι πάμε με μαθηματική ακρίβεια στο επόμενο δυστύχημα χωρίς να έχουν αναθεωρήσει και εντοπίσει τα προβλήματα στις παρεχόμενες υπηρεσίες.

 

Το σίγουρο είναι πως οι οδηγοί όταν εισέρχονται σε ένα ιδιωτικό οδικό άξονα που πληρώνουν για να τον διασχίσουν θα πρέπει να προστατεύονται και να έχουν την καλύτερη δυνατή εξυπηρέτηση ακόμα και στις δύσκολες καιρικές συνθήκες, για να μην ξαναζήσουμε καταστάσεις σαν εκείνες της Εγνατίας ή της Υλίκης.

 

Πηγή: http://www.ypodomes....νεια-προβλήματα

 

Click here to view the είδηση

Δημοσιεύτηκε (edited)

"Επίσης δεν είναι ορθό είναι εγκληματικό οι εταιρείες λειτουργίας να μην βλέπουν (να κάνουν ότι δεν βλέπουν) ότι όντως υπάρχει πρόβλημα όταν υπάρχουν έντονα καιρικά φαινόμενα (τι έντονα? ανεμοστρόβιλος?, τσουνάμι? συνάδελφοι, ένα χιόνι και μια βροχή και μια ομίχλη ήτανε) και να στρουθοκαμιλίζουν καθώς έτσι πάμε με μαθηματική ακρίβεια στο επόμενο δυστύχημα χωρίς να έχουν αναθεωρήσει και εντοπίσει τα προβλήματα στις παρεχόμενες (δήθεν παρεχόμενες) υπηρεσίες."

 

Τώρα, εξίσου εγκληματική είναι και η απουσία ελέγχου και η διαπίστωση των προβλημάτων από τις αρχές

Στο Σχηματάρι λ.χ. μπήκε κάπως σωστή σήμανση ΜΕΤΑ το δυστύχημα αν και η "προειδοποίηση" δεν τηρεί τις προδιαγραφές των διεθνών δικτύων και τα έργα (μια διάστρωση 2 χλμ) συνεχίζονται για 7ο μήνα (κατά το κλασικό πρότυπο, η ενόχληση είναι μόνιμη, τα έργα προσωρινά) ενώ σε άλλα σημεία που δεν έχει -κατά καλή τύχη- γίνει ατύχημα η σήμανση παραμένει άθλια

Εξίσου εγκληματικό είναι το κουκούλωμα των θεμάτων αυτών από τα (διαπλεκόμενα) ΜΜΕ με πειθήνια και άκριτη αναπαραγωγή των ανακοινώσεων των "εταιρειών"

Εντυπωσιακό μεταξύ άλλων που στο άρθρο αναφέρεται ως ιδιωτικός οδικός άξονας ο ιδιωτικοποιημένος ως προς τα έσοδα εθνικός δημόσιος δρόμος (οι εγγυητικές του οποίου είναι υπό την εγγύηση των φορολογουμένων του λεγόμενου κράτους)

(αν μου πούνε ότι ισχύει η ορολογία ιδιωτικός καταργώ αυτομάτως το ζήτημα των αποστάσεων στη δόμηση από τον άξονα της ΕΟ κατά το ΠΔ 209/98)

Οι υπέρμαχοι της ιδιωτικοποίησης μπορούν να θαυμάσουν τα επιτεύγματά της

Κι όσοι νομίζουν ότι οι κομματικοί διορισμοί σε υπαλλήλους ΤΕΟ κλπ. σταμάτησαν να τους διαβεβαιώσω ότι τώρα μπορούν να γίνονται ακόμα πιο αδιαφανώς μέσω των "εταιρειών"

Edited by imhotep
Δημοσιεύτηκε

To άρθρο είναι κίτρινο και για πέταμα και κυριολεκτώ.

Οδηγώ από τα 15 μου στην ΝΕΑΟΛ και μόνο με την έλευση του Παραχωρησιούχου έγιναν έργα και στήθηκε τμήμα λειτουργίας αυτοκινητοδρόμου.

 

Επιπλέον, στο Σχηματάρι όπως και σε κάθε κυκλοφοριακή ρύθμιση που πραγματοποιείται, υποβάλλεται και εγκρίνεται απο:

α) Ανεξάρτητο Μηχανικό

β) ΥΠΟΜΕΔΙ

γ) Αρμόδια τμήματα Τροχαίας και κεντρικές τους υπηρεσίες.

 

Στο Σχηματάρι η σήμανση ήταν εμφανέστατη και με μήκος 2,00km. Απλά στην Ελλάδα κανείς δεν τηρεί της σημανσεις. Στο σημείο του ατυχήματος το όριο είναι 50km/h. Δυστυχώς νταλίκες-λεωφορεία κοκ που ενεπλάκησαν στο ατύχημα έγραφαν περισσότερα-πολύ περισσότερα ατυχήματα.

 

Κουκούλωμα δεν έγινε πουθενά και αν συνέβει ήταν όταν αποκαλύφθηκε ο φταίχτης- ο οποίος εν προκειμένω δεν πουλούσε δημοσιότητα.

 

Επίσης οι αυτ/μοι δεν είναι ιδιωτικοί αλλά υπό το καθεστώς Παραχώρησης, πράγμα που σημαίνει ότι το μεγαλύτερο ποσοστό των διοδίων πηγαίνει στο κράτος.

 

Να υπενθυμίσω ότι επί ΤΕΟ πήγαινες, πλήρωνες διόδια και δεν έπαιρνες χαρτάκι..μοίρασμα υπάλληλοι και διευθυντάδες.

 

Καλύτερα να προσέχουμε τι γράφουμε αν δεν γνωρίζουμε.

 

Φιλικά

Δημοσιεύτηκε

 

Στο Σχηματάρι η σήμανση ήταν εμφανέστατη και με μήκος 2,00km. 

 

Αφού ήταν τόσο καλή πριν γιατί άλλαξε αμέσως μετά το δυστύχημα?

Έγινε νέα μελέτη? πότε?

Ή μήπως δεν είχε εφαρμοστεί σωστά από πριν?

Ήταν εμφανής και τη μέρα του δυστυχήματος με την ομίχλη? (εγώ ας πούμε ότι δεν ξέρω και ρωτάω)

 

καλόπιστα και φιλικά

Δημοσιεύτηκε

Έγινε νέα μελέτη, εγκρίθηκε και εφαρμόστηκε. Η νέα σήμανση έγινε περίπου 2 εβδομάδες μετά την καραμπόλα και πλέον έχει αποκλειστή και η ΑΛ στο σημείο, ενώ για λόγους τήρησης των ορίων έχει περιοριστεί το ευρος (κατά πλάτος του αυτοκινητοδρόμου)

 

Την ημέρα της βροχής έριχνε καταρακτώδη βροχή από το πρωί έως τις 17.00. Το ατύχημα έγινε σε απόλυτα στεγνό οδόστρωμα στις 18.15 σε άριστες συνθήκες ορατότητας, δεν υπήρχε ομίχλη.

 

Κατά τη διάρκεια του πρωινού και της βροχής δεν συνέβει κάποιο άλλο συμβάν στο σημείο.

 

Όπως και να έχει έχουν καταγραφεί σε βίντεο όλες οι κινήσεις των οχημάτων που ενεπλάκησαν και βρίσκονται ηδη στους αρμόδιους φορείς (Τροχαία, ΕΛΑΣ και Εισαγγελία).

Δημοσιεύτηκε

λοιπόν επειδή δεν πήρα απάντηση στο γιατί να ξαναρωτήσω

Αφού ήταν τόσο καλή η σήμανση πριν, γιατί άλλαξε αμέσως μετά το δυστύχημα?

βοηθητικά 

το δυστύχημα έγινε στις 18:17 της 17/12 (δύση ηλίου 17:07)

η ανακοίνωση της εταιρείας είναι γνωστή http://www.enikos.gr/society/284444,H_Nea_Odos_gia_thn_karampola.html

και μετά μία βδομάδα στο "ασφαλές" οδόστρωμα (με ανωμαλίες αντιληπτές στην οδήγηση που κάνουν τα οχήματα να αναπηδούν ακόμα και με ταχύτητα 10 χλμ ανά ώρα) έγινε κι άλλο ατύχημα http://www.enikos.gr/society/285392,Nees_fwtografies_apo_to_nteraparisma_nta.html

Δημοσιεύτηκε

Απάντηση πήρες.

 

Έγινε νέα μελέτη, εγκρίθηκε και εφαρμόστηκε. Η νέα σήμανση έγινε περίπου 2 εβδομάδες μετά την καραμπόλα και πλέον έχει αποκλειστή και η ΑΛ στο σημείο, ενώ για λόγους τήρησης των ορίων έχει περιοριστεί το ευρος (κατά πλάτος του αυτοκινητοδρόμου)

Αν δεν το καταλαβαίνεις μπορώ να σου εξηγήσω ότι περιορίζοντας το πλάτος, επιβάλεις πλέον να υπακούσεις στο όριο ταχύτητας, γιαυτο μπήκε το ραντάρ ένδειξης ταχύτητας, δημοιυργώντας ουρά σε περιόδους μεγάλου κυκλοφοριακού φόρτου.

 

Στη συνέχεια, για το δευτερο ατύχημα, οφείλεται αποκλειστικά στην υπερβολική ταχύτητα της νταλίκας, το οποίο αποδείχθηκε από τον ταχογράφο.

 

...και επιπλέον γιατι 7 μήνες που είναι η σήμανση στο σημείο δεν είχε ξαναγίνει ατύχημα;

 

Τέλος, οι παραθέσεις media με ανατριχιάζουν ως μηχανικό είτε αφορά κυκλοφορία οχημάτων είτε σεισμούς κοκ.

 

Κατανοώντας απόλυτα τις ερωτήσεις όπως και την αγανάκτηση απλά σε παρακαλώ να λάβεις υπόψη σου ότι προς τα έξω βγαίνει πάντα η μία πλευρά του νομίσματος.

Δημοσιεύτηκε

αγαπητέ kostassid

Αφού σε ενοχλούν οι δημοσιογραφικές απόψεις (όπως κι εμένα, αλλά την μία την έβαλα αναγκαστικά για σύγκριση με το δικό σου πρώτο ποστ) αλλά και οι καθ' υπαγόρευση ειδήσεις και οι πληρωμένες καταχωρήσεις,

να θεωρήσω ότι, ως αντικειμενικός μηχανικός, πιστεύεις ότι

- η σήμανση στο Σχηματάρι ήταν άρτια και έγινε αρτιώτερη

- ο φωτισμός ήταν και παραμένει επαρκής

- η διάστρωση της "παράκαμψης" με τις όποιες ανωμαλίες και "σκαλοπάτια" και την ανάποδη κλίση είναι κι αυτή άρτια

- ο χρόνος εκτέλεσης των "έργων" (διάστρωση τμήματος μήκους 650μ για πάνω από 7 μήνες) είναι λογικός

Θα πιστεύεις επίσης, φαντάζομαι, ότι

- η διαμόρφωση της εισόδου Οινοφύτων-Αυλώνα (που είναι λίγο πιο πριν και γι αυτό την αναφέρω) εντός του χώρου ευθύνης του παραχωρησιούχου -από την εποχή της κατάργησης των διοδίων στο σημείο- με κινητά εμπόδια είναι κι αυτή άρτια και επιπέδου εθνικής οδού

- η σήμανση των έργων συντήρησης ή και κατασκευής σε άλλα σημεία, με απλή τοποθέτηση κώνων και μια πινακίδα ορίου ταχύτητας 100μ πριν τα έργα πάνω στις μπάρες, με φορτηγά έργων και βανάκια της "εταιρείας" να μπαινοβγαίνουν κατά το δοκούν από τη λωρίδα έργων στη λωρίδα κυκλοφορίας, είναι επίσης άρτια (π.χ.  σε όλο το μήκος της Αθηνών Πατρών, σε στροφές χωρίς ορατότητα, στις στροφές της Υλίκης, στα τούνελ περί τα Καμένα Βούρλα, στα Τέμπη)

[όχι ότι επί διαχείρισης της οδού επί ΤΕΟ ήταν καλύτερα, και είμαι από αυτούς που έχουν καταγγείλει και εμπράκτως τις ατασθαλίες του κομματικού κράτους, ούτε όμως ήταν και χειρότερα. κι επειδή τα πράγματα δεν είναι άσπρο-μαυρο διευκρινίζω: άλλο το κακό δημόσιο, άλλο η κακίστη ΣΔΙΤ της διαπλοκής και άλλο η σωστή διαχείριση της δημόσιας περιουσίας]

Για να επανέλθω

Αφού λοιπόν όλα ήταν άρτια, προφανώς τα δυστυχήματα οφείλονται στους κακούς οδηγούς και τον κακό μας τον καιρό.

[Τώρα, μπορεί και να φταίω κι εγώ και να το γρουσούζεψα το Σχηματάρι γιατί όλως τυχαίως πέρασα εκείνη τη μέρα -με ομίχλη το πρωί και καταρρακτώδη (sic) βροχή το μεσημέρι- από εκεί και σχολίασα στον συνεπιβάτη μου ότι η κατάσταση "μυρίζει" ατύχημα]

 

Απ' τη άλλη, εγώ, όχι ως μηχανικός αλλά ως απλός οδηγός, που έχει κυκλοφορήσει και σε "Ε"υρωπαϊκές και άλλες οδούς εκτός συνόρων, πιστεύω ότι αυτά που βλέπω και περιγράφω στους -επαναλαμβάνω- ιδιωτικοποιημένους, ως προς τα έσοδα, δρόμους είναι επιεικώς απαράδεκτα και επιπέδου Αλγερίας και είναι η μοναδική όψη του νομίσματος, Αυτήν εισπράττω εγώ

Την άλλη όψη που έχει και αντίκρυσμα σε ρευστό την εισπράττει η "εταιρεία" και για μένα είναι αόρατη.

Τώρα αν εσύ πιστεύεις ότι η ιδιωτικοποίηση της ΕΟ ως προς τα έσοδα είναι αναβάθμιση, ελεύθερη χώρα είμαστε υποτίθεται, δεν μπορώ να αντιτείνω κάτι. Η διαφορά που είδα εγώ είναι ότι οι βουλευτές δεν πληρώνουν δια νόμου διόδια ενώ πριν δεν πλήρωναν με τσαμπουκά, ότι αυξήθηκαν τα εμπόδια - διόδια στο δρόμο, ότι μπήκαν συναγερμοί που χτυπάνε και στις νταλίκες -στα κενά ανάμεσα στους τράκτορες και τα ρυμουλκούμενα-, ότι έκλεισαν τα πάρκινγκ εκτάκτου ανάγκης και ότι μπήκε καινούρια χιλιομέτρηση. Ούτε δρόμος έγινε, ούτε κλειστός.

Να επανέλθω στο Σχηματάρι

Τι άλλο θα μπορούσε να υπάρχει μέχρι το αγνώστου χρόνου τέλος του έργου εκτός από ομαλό οδόστρωμα?

επί παραδείγματι μόνο

Κάτι μεταλλικές κατασκευές με πληροφοριακές ταμπέλες σαν αυτές που υπάρχουν στα τούνελ των Καμμένων Βούρλων που δεν είναι ακριβή και πρωτοποριακή τεχνολογία

Οι αχρηστευμένοι -από την εποχή της ανάληψης της παραχώρησης- άλλοι πυλώνες φωτισμού στα κατηργημένα διόδια.

 

Αφού όμως όλα είναι καλά, ο θεός βοηθός

Δημοσιεύτηκε

Συνάδελφε, η κουβέντα πάει μακρυά. Δεν ανέφερα ότι τα πράγματα είναι ρόδινα και τέλεια αλλά σίγουρα πολύ καλύτερα από την εποχή ΤΕΟ και υπάρχουν περιθώρια βελτίωσης καθώς ακόμα (καλώς ή κακώς) βρισκόμαστε σε φάση κατασκευής σε όλα τα έργα παραχώρησης. Ιδανικό θα ήταν και για εμένα να είναι όλοι οι δρόμοι ελεύθεροι, η βενζίνη στο 0,80/λ και η φορολογία οχημάτων στα 200 ευρώ ανεξαρτήτως κυβισμού ή ιπποδύναμης.

 

Η άλλη πλευρά του νομίσματος περιλαμβάνει και τους οδηγούς οπότε με δεδομένο ότι όποιος έχει δίπλωμα οδήγησης γνωρίζει να διαβάζει και να καταλαβαίνει τα σήματα κυκλοφορίας είτε κινείται σε αστικούς δρόμους είτε σε κάθε αυτοκινητόδρομο, τότε ναι στο Σχηματάρι πιστευω ότι η σήμανση καθώς και ο φωτισμός ήταν καλός και αν πήγαινες με 60km/hr σε απόσταση 300μ από τη στροφή και με 50km/h μέσα στην παράκαμψη τότε δεν θα είχε συμβεί τίποτα. Αλλά βλέπεις, ο οδηγός ΙΧ-Νταλίκας-λεωφορείου βγαίνει πατημένος από την είσοδο Χαλκίδας με 80, πατάει γκάζι στη κατηφόρα πριν τα έργα και μπαίνει στη στροφή με 120.

 

Τα έργα στο σημείο, αν γνωρίζω καλά δεν περιλαμβάνουν μόνο οδοστρωσία, αλλά καθαίρεση όλου του παλαιού σταθμού διοδίων, ήτοι κατάργηση υπόγειας σήραγγας, Η/Μ διελεύρεων υπό το οδόστρωμα, νέα υδραυλικά έργα ώστε να κουμπώσουν με τα υφιστάμενα, δεν μπορώ να φανταστώ τι άλλο απαιτείται. Όλα αυτά εν λειτουργία. Προσωπικά δεν θα με βόλευε να κλείσουν όλη την εθνική για 2-3 μήνες και να πηγαίνω από τον παράδρομ ο προκειμένου να εκτελεστούν αυτά τα έργα.

 

Θα ψάξω αεροφωτογραφία επί ΤΕΟ στην περιοχή Καπανδριτίου πριν την έναρξη της παραχώρησης να ανεβάζω που φαίνονται κρατήρες στο οδόστρωμα.

 

Ευχές για ένα καλό ΣΚ.

Δημοσιεύτηκε

Αυτές τις ημέρες έκανα την διαδρομή Α.Ο.- Ρίο - Γιάννενα και επιστροφή Εγνατία - Καλαμπάκα- Λαμία - Α.Ο.

 

Η κατάσταση γενικά είναι να μην σου τύχει . Και γιά τις εταιρείες , αλλά και γιά τους οδηγούς και βέβαια γιά τους περιφεριάρχες Δυτικής Ελλάδας και Θεσσαλίας . 

 

Τα όρια εκτός τόπου και χρόνου . Συνήθως απαράδεκτα χαμηλά , ίσα - ίσα με την λογική αν γίνει η στραβή , να μπορούν να πουν εμείς το είχαμε βάλει χαμηλά και έτρεχαν .  Αν οδηγείς με βάση την λογική και την εμπειρία σου , τότε είσαι μεν παραβάτης , αλλά ταυτόχρονα δεκάδες σε προσπερνάνε αέρα , χωρίς αίσθηση κινδύνου , αλλά και αστυνόμευσης . Κάμερες που δεν γνωρίζουμε αν λειτουργούν και βλέπεις τοπικούς οδηγούς να πηγαίνουν με 120 όταν έχει όριο 50 .

 

Δρόμος ο Ε-65 που φτιάχνεται 10 χρόνια και όλο τον άφτιαχτο έχει , αλλά σε ευθείες 10 χλμ , στο μισοφτιαγμένο κομμάτι ,  με κανονικές 1+1 λωρίδες , έχει μιά συνεχή κίτρινη γραμμή στην μέση και όριο οι γελοίοι 50 χαω συνέχεια , που βέβαια όποιος το τηρεί θα τον πατήσουν οι άλλοι , αν και θα έπρεπε να πατήσουν αυτόν που το έβαλε .

 

Στα τούνελ , απίστευτα πράγματα . Φορτηγό προσπέρασε ΙΧ που πήγαινε με το όριο . Απειροι ηλίθιοι δεν ανάβουν φώτα , ακόμα και σε τούνελ 3-4 χλμ .

Αλλος με μιά Χ3 πήγαινε με το κρούζ , 130 στην Αθηνών - Λαμίας γιά να μην καίει , αλλά το ίδιο και στην Κνημίδα , το ίδιο και έξω .

 

Βοήθεια μας .

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο

Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!

Εγγραφή νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.